Erik is ook wel de minst gezellige daarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:58 schreef Ireth het volgende:
De gezelligheid druipt er van af...![]()
[ afbeelding ]
Pruik, haar echte haar is volgens mij korterquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
is dit nu Moriama's echte haar??
of slaapt ze echt met een pruik op
bijzonderquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Pruik, haar echte haar is volgens mij korter
Misschien geen zin om het steeds op en af te doen..heb de rest van de pruiken nog niet gezien..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
bijzonder
dat ze er mee lijkt te slapen
ik heb straks even terug gelezenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:05 schreef Mrsloveable het volgende:
De rest slaapt nog, hebben ze lopen drinken gisteravond/nacht?
Ik denk dat ze met een panty slaapt, of iets om haar hoofd en in de ochtend haar pruik op zetquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
is dit nu Moriama's echte haar??
of slaapt ze echt met een pruik op
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Zijn toch best veel die brood eten in de ochtend..
verpeste lever die manquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:16 schreef Ireth het volgende:
Erik neemt een snickers in de ochtend en soms verwend hij zichzelf en neemt dan een bounty....
Levensgenieter deze man
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:19 schreef Mrsloveable het volgende:
De regie volgt Erik hoe hij een lepel in de kom doet en het naar zijn mond doet
Té veel suiker in gedaan dusquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
de pap is veel te zoet![]()
![]()
daar ga je Martin met je perfecte pap verhaal
Martin vindt dat hij de perfecte pap maaktquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Beter doet iedereen zelf toch suiker in de pap.. de een wil het zoeter dan de andere of helemaal niet
Goedemorgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Freshieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Omdat hij het zelf misschien lekker vindt.. kijken of hij het morgen minder zoet maaktquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin vindt dat hij de perfecte pap maakt
Hij gooit er echt veel suiker in.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin vindt dat hij de perfecte pap maakt
dat is echt een hele slechte cap voor Erikquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij gooit er echt veel suiker in.
[ afbeelding ]
Krijg je dan een verpeste lever van snickers eten?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
verpeste lever die man
en ik snap waarom
Misschien moet ie het zonder suiker maken en kan iedereen zelf een beetje in zijn kommetje doen als ze willen..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij gooit er echt veel suiker in.
[ afbeelding ]
in combinatie met een slecht voedingspatroon/quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Krijg je dan een verpeste lever van snickers eten?
Want zelf als hij elke dag een of twee snickers eet is dat toch nog niet zo heel slecht voor je lever?
Dat lijkt mij ook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Krijg je dan een verpeste lever van snickers eten?
Want zelf als hij elke dag een of twee snickers eet is dat toch nog niet zo heel slecht voor je lever?
die margarine bestaat vooral uit water en verdikkingsmiddelquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:34 schreef lojanda het volgende:
Wat een boter op dat brood, lekker gezond
Het zou zo in een programma van Omroep Max passenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |