Heb jij hem al als zijnde onderwijzer? Bedoel, in jouw tak van sport moet je al helemaal niet willen uitvallen of iemand besmetten gezien de kwetsbare omgeving en de personeelstekorten.quote:
Wij zijn gidsland.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:55 schreef nostra het volgende:
We staan in ieder geval ruim in de top in Europa qua aantal herhaalprikken; dat valt me nog mee.
Ik ging Wim voor de lol even googlen. Hij doet mee aan de twittertag #zethemop... spontaan kwam ik in een ellendig moeras vol FFP2 kappen. #allehandensamenquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:32 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan die mensen daar lekker laten stikken (vrij letterlijk) omdat wij hun zorgpersoneel hebben afgepakt ? Het walgelijke egoïsme van @:Molo werkt kennelijk inspirerend.
Eigenlijk is het dragen van kappen in een periode van relatieve rust in de ziekenhuizen best egoïstisch. We zullen dit najaar met zijn allen toch een zeker aantal besmettingen moeten doormaken voordat de collectieve immuniteit weer een beetje op peil is.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:20 schreef josja het volgende:
[..]
Ik ging Wim voor de lol even googlen. Hij doet mee aan de twittertag #zethemop... spontaan kwam ik in een ellendig moeras vol FFP2 kappen. #allehandensamen
Volgende gezondheidcrisis trekken we een blik Chinezen open om de IC te bemannen. Gewoon.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach de beelden. Van die sensatiemedia. Ken wel tientallen mensen die in de zorg werken en een paar heel goed die op corona-afdelingen werken en die spreek ik vaak. Met een daarvan ga ik zelfs vaak mee paardrijden. Lekker een paar keer per week samen door het bos terwijl in het ziekenhuis allerlei mensen lagen te creperen.
Met je aannames. Vraag me af in wat voor fantasiewereld jij leeft.
De situatie is toch nu ook anders dan met Delta of niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:31 schreef Noek het volgende:
[..]![]()
Ja, en volgende week lul je weer compleet anders.
Corona en jij hebben één ding gemeen, je muteert sneller dan de brandweer.
De kapwap in zijn natuurlijke habitat.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:20 schreef josja het volgende:
[..]
Ik ging Wim voor de lol even googlen. Hij doet mee aan de twittertag #zethemop... spontaan kwam ik in een ellendig moeras vol FFP2 kappen. #allehandensamen
Jullie praten langs elkaar heen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:49 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ach de beelden. Van die sensatiemedia. Ken wel tientallen mensen die in de zorg werken en een paar heel goed die op corona-afdelingen werken en die spreek ik vaak. Met een daarvan ga ik zelfs vaak mee paardrijden. Lekker een paar keer per week samen door het bos terwijl in het ziekenhuis allerlei mensen lagen te creperen.
Met je aannames. Vraag me af in wat voor fantasiewereld jij leeft.
Wonen er ook honden beneden de rivieren?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Het was natuurlijk wel kerstvakantie he. Best veel honden deden dat, ook van boven de rivieren.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jullie praten langs elkaar heen.
Iemand zei dat er 'gewoon' een berg verplegend personeel uit het buitenland ingevlogen had moeten worden, en Elan zei dat die het daar al hartstikke druk hadden en in de tijden dat het daar relatief rustig was, mochten die misschien ook even uitrusten. Dat ging dus niet over het zorgpersoneel hier, maar in andere landen.
Waar denk je dat mijn hont woont?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wonen er ook honden beneden de rivieren?![]()
Ja, Mechelse herders.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:43 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wonen er ook honden beneden de rivieren?![]()
Jep.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk.Ik had over het woord "daar" heen gelezen en had het over hier. Terwijl hij het over daar had.
Chantal quoten kan echt niet hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vind je dat grappig?
Zijn gewoon adviezen van de wetenschap, een prominente adviseert jou en mij bijvoorbeeld dit:
https://twitter.com/Bleek(...)HHwWgoDT7fPrge0rAAAA
Hond <> hontquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Waar denk je dat mijn hont woont?
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:15 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
De OVV snapt het niet, informatie moet je niet willen. Dat zorg er alleen maat voor dat mensen onderbouwde kritiek kunnen leveren. Dat moet je niet willen.
Groet,
Mark & Hugo
Dat ze dit gedrocht en andere maatregelen hebben geïntroduceerd is echt te belachelijk voor woorden.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:47 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Mijn goede vriend de avondklok krijgt ook nog even een tik
Dat valt ook wel mee. Een mondmasker geeft gewoon net iets meer bescherming dan zonder. Ook qua hoeveelheid virus materiaal.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
https://www.berliner-zeit(...)einfuehren-li.275830
In Duitsland poepen ze alweer de broek vol.
Nu nog steeds komen aanzetten met een algehele draagplicht schaar ik wel onder broekpoepen ja. Val gewoon niet de hele samenleving weer lastig met deze ongein en accepteer dat er altijd risico's zullen zijn voor sommigen. Ook leuk dat winkeliers en andere gelegenheden weer politieagent mogen gaan spelen, zullen ze echt blij mee zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee. Een mondmasker geeft gewoon net iets meer bescherming dan zonder. Ook qua hoeveelheid virus materiaal.
Dat is gewoon hun beleid, gebaseerd op wat de samenleving graag ziet. Dat jij dat schaart onder broekpoepen zegt meer over jou dan hun.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nu nog steeds komen aanzetten met een algehele draagplicht schaar ik wel onder broekpoepen ja. Val gewoon niet de hele samenleving weer lastig met deze ongein en accepteer dat er altijd risico's zullen zijn voor sommigen.
Die hebben momenteel wel andere problemen. Namelijk inflatie die gierend uit de hand loopt waardoor horeca amper volk trekt.quote:Ook leuk dat winkeliers en andere gelegenheden weer politieagent mogen gaan spelen, zullen ze echt blij mee zijn.
En waar baseer jij dat precies op?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:18 schreef Elan het volgende:
Dat is gewoon hun beleid, gebaseerd op wat de samenleving graag ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |