Uit doffe ellende ben ik met rijstebloem begonnen in de avondfles. Ik kolf dan toch vaak al, zodat ik eerder naar bed kan. Na 6 maanden mag je ook iets complexere granen geven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:44 schreef B.ertha het volgende:
Iemand tips voor langer doorslapen in de nacht? T. is ruim zes maanden maar wordt nog stipt elke vier uur wakker. Soms laat hij zich een klein uurtje afschepen met een speen maar dat is dan ook echt de max.
Rijstebloem kan ik eens proberenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 16:23 schreef June. het volgende:
[..]
Uit doffe ellende ben ik met rijstebloem begonnen in de avondfles. Ik kolf dan toch vaak al, zodat ik eerder naar bed kan. Na 6 maanden mag je ook iets complexere granen geven.
Hier lijkt het wel te helpen, hij drinkt minder tot nauwelijks in de nacht afgelopen dagen, maar die 4 maanden slaapregressie is er nog steeds. Hij wil in de nacht alleen maar op mij in slaap vallen.. Zodra zijn hoofd het matras raakt is het weer gillen![]()
Koffie iemand?![]()
Kan dat nu al, overdag helemaal niet meer voeden?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:06 schreef B.ertha het volgende:
Waarom ga je niet lekker over op altijd kv overdag en zelf de avond, nacht en ochtend? Dat heb ik heel lang gedaan en vond ik heel relaxed
Hoe oud is je kleintje nu? Bij mij ging dat niet qua productie voor de kindjes een maand of 11 waren.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:13 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Kan dat nu al, overdag helemaal niet meer voeden?
Ja daar hebben er ook al op gelet. Dat wisten we nog van vorige keer want peuter was daar ook heel specifiek mee. En die lustte dan weer geen kv. Zo is het altijd watquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:46 schreef June. het volgende:
Is de melk wel warm genoeg @:Bottoms_up ? Flesvoeding geef je vaak op een lekker warme temperatuur, maar bv is altijd beetje gokken (vind ik) met opwarmen. Hier drinkt T geen bv uit de fles als het te koud is. Dus fles moet binnen 10 min op anders vind hij het te koud..
Ik ben met vijf maanden overdag helemaal gestopt. Dus zowel op kdv als van mij kreeg hij kunstvoeding. Nog een hele tijd de voeding van 5-6 uur en een late avondvoeding gegeven, later werd er dat één om 7-8 uur. En dan de ochtend (en heel af en toe nacht). Ging primaquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:13 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Kan dat nu al, overdag helemaal niet meer voeden?
8 maanden is waarschijnlijk te vroeg om overdag niet meer te voeden (of te kolven). Je productie zal waarschijnlijk teveel afnemen om het nog zonder kv te reddenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:16 schreef Bottoms_up het volgende:
Ze is nu bijna 8 maanden. Ik heb al 1 voeding afgebouwd in de ochtend. In de middag voed ik haar in slaap. Dat duurt vaak heel lang maar is echt ons momentje.
De opvang heeft trouwens niet gezegd geen bv meer mee te geven, enkel dat het fijn is voor hen dat ik ook kv meegeef. Ze proberen vaak meerdere keren de fles bv aan te bieden maar helaas. En tja, Maggie is zelf een stuk blijer met een fles fv, dat zien we thuis ook. Van afgekolfde melk laat ze vaak meer dan de helft staan. Hoe vers het is lijkt geen verschil te maken.
Nee joh, dat zeggen ze met 3-5 maanden, daarna is de kans aannemelijk dat het lukt. Hordes moeders doen datquote:Op woensdag 12 oktober 2022 23:44 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
8 maanden is waarschijnlijk te vroeg om overdag niet meer te voeden (of te kolven). Je productie zal waarschijnlijk teveel afnemen om het nog zonder kv te redden
2x per 24 uur voeden (s ochtends en voor het slapengaan) is weinig om je productie op gang te houden als je baby 8 maanden oud is.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee joh, dat zeggen ze met 3-5 maanden, daarna is de kans aannemelijk dat het lukt. Hordes moeders doen dat
Nee, maar het is vanaf. Met 3 maanden zeggen ze dat het sowieso niet lukt, daarna met afbouwen misschien wel. En bij mij was dat dus nog 3-4 keer per 24 uur met 5 maanden. En Maggie is dus al 8 maanden en drinkt ook nog volop s nachts volgens mij, toch @Bottoms_up?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:32 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
2x per 24 uur voeden (s ochtends en voor het slapengaan) is weinig om je productie op gang te houden als je baby 8 maanden oud is.
Ervan uitgaand dat je s nachts helemaal niet voedt. Ik ken weinig vrouwen bij wie dat is gelukt.
Als je s nachts voedt is het een ander verhaal. Dat an sich houdt je productie al makkelijker op peil.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 09:35 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, maar het is vanaf. Met 3 maanden zeggen ze dat het sowieso niet lukt, daarna met afbouwen misschien wel. En bij mij was dat dus nog 3-4 keer per 24 uur met 5 maanden. En Maggie is dus al 8 maanden en drinkt ook nog volop s nachts volgens mij, toch @:bottoms_up?
Dat zijn mooie cijfers, het gaat duidelijk de goede kant op.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 12:34 schreef Bami het volgende:
Ugh ja, kolven kijk ik nog niet naar uit.![]()
Pukje is weer goed aangekomen! 100 gram in twee dagen, daarmee is ze nu ook haar geboortegewicht voorbij.![]()
Morgenochtend gaan we naar de huisarts om bloed te laten prikken voor het geel zien, dan zijn alle zorgen van dit moment weer getackeld.
Jep, warmte helpt. Ik mocht tijdens het prikken troostvoeden (dat moest bij ons elke 6 uur, dagen lang, te sneu..), dat hielp enorm tegen het huilen. Vonden mijn hormonen ook heel fijn, dat ik toch iets kon doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:04 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Dat zijn mooie cijfers, het gaat duidelijk de goede kant op.
Tip voor morgen: hoe warmer het voetje hoe vlotter het gaat. Heat pack of iets dergelijks tegen de hiel houden voor het prikken. Niet schrikken, het kan even duren voor ze het buisje volgedruppeld hebben.
Ik gebruikte vaak van die ijsblokinvriesbakjes (van de zeeman, met deksel en siliconen onderkant, dus makkelijk uitduwen). En dan invriezen en de blokjes in een ziplock, zodat ik niet tig van die bakjes in de vriezer had. Da's ook nog een ideequote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
In welke portiegrootte kan ik de moedermelk die ik heb gespaard het beste in gaan vriezen?
ochquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jep, warmte helpt. Ik mocht tijdens het prikken troostvoeden (dat moest bij ons elke 6 uur, dagen lang, te sneu..), dat hielp enorm tegen het huilen. Vonden mijn hormonen ook heel fijn, dat ik toch iets kon doen.
En dat ze telkens moeten zoeken naar een plekje dat nog niet geprikt is. Het blijven nare herinneringenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 13:48 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Jep, warmte helpt. Ik mocht tijdens het prikken troostvoeden (dat moest bij ons elke 6 uur, dagen lang, te sneu..), dat hielp enorm tegen het huilen. Vonden mijn hormonen ook heel fijn, dat ik toch iets kon doen.
Zo doe ik het ook. Avond van tevoren duw ik de blokjes alvast in een medela flesje en zet het dan in de koelkast. In de ochtend is het ontdooid en zit het meteen in een bewaarfles waarin het kdv de melk kan opwarmen.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 15:35 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik gebruikte vaak van die ijsblokinvriesbakjes (van de zeeman, met deksel en siliconen onderkant, dus makkelijk uitduwen). En dan invriezen en de blokjes in een ziplock, zodat ik niet tig van die bakjes in de vriezer had. Da's ook nog een ideeOntdooit ook sneller dan een massief blok van 100 ml.
Het went! Maar ja, het is ineens een hele verhuizing.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:35 schreef Lokasenna het volgende:
Thanks, ik heb nog wel een ijsblokjesvorm liggen!
Ik moet zometeen naar de huisarts en baby moet mee, dat zoiets simpels als zo'n grote onderneming kan voelen.
Jij gaat alleen zeker? Ik ben vanochtend met man en baby naar huisarts en ziekenhuis geweest, dat viel me achteraf best mee maar was vooraf ook wel ff spannend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:35 schreef Lokasenna het volgende:
Thanks, ik heb nog wel een ijsblokjesvorm liggen!
Ik moet zometeen naar de huisarts en baby moet mee, dat zoiets simpels als zo'n grote onderneming kan voelen.
Fijn dat er plek is! Maar best een grote stap idd, ik kan me er ook nog weinig bij voorstellen om haar straks weg te brengen. Hoeveel dagen opvang gaan jullie gebruik van maken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:53 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Het went! Maar ja, het is ineens een hele verhuizing.
Kinderopvang heeft gebeld dat er plek is. Volgende week kennismaken en daarmee kan mijn nieuwe baan ook doorgaan. Zie er nu al tegenop om H. achter te laten.
Ach zo sneu.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi vanochtend voor het eerst spuitspuug gehadZe is sinds de prikjes woensdag niet zo lekker te pas, en vanochtend kwam de fles er na een kwartier dus weer in zijn geheel uit
![]()
Badje vond ze gelukkig wel chill en de boterham gaat er ook goed in nu.
Ja ik ben alleen thuis vandaag dus moest wel. Gelukkig is het te doen lopend met de kinderwagen, dus het is helemaal goedgekomen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:09 schreef Bami het volgende:
[..]
Jij gaat alleen zeker? Ik ben vanochtend met man en baby naar huisarts en ziekenhuis geweest, dat viel me achteraf best mee maar was vooraf ook wel ff spannend.
Is het gelukt?
Zielig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi vanochtend voor het eerst spuitspuug gehadZe is sinds de prikjes woensdag niet zo lekker te pas, en vanochtend kwam de fles er na een kwartier dus weer in zijn geheel uit
![]()
Badje vond ze gelukkig wel chill en de boterham gaat er ook goed in nu.
Ik verwijs je graag naar het einde van de post die je quote.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ben alleen thuis vandaag dus moest wel. Gelukkig is het te doen lopend met de kinderwagen, dus het is helemaal goedgekomen.
Ik was zenuwachtig dat het stressvol zou worden omdat de baby al vanaf gistermiddag bijna elk uur wilde drinken en anders heel hard ging huilen. Maar zodra ze de wagen in ging is ze juist helemaal knock out gegaan en heeft ze heerlijk geslapen, dus ik kreeg juist eindelijk even wat rust
Fijn dat het bij jullie ook meeviel! Wanneer krijg je de uitslag van het prikken?
Twee dagen gaat ze naar de opvang. Ik ga drie dagen werken, mijn man heeft nu een dag vaderschapsverlof. Dus heel spannend.quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 12:09 schreef Bami het volgende:
[..]
Fijn dat er plek is! Maar best een grote stap idd, ik kan me er ook nog weinig bij voorstellen om haar straks weg te brengen. Hoeveel dagen opvang gaan jullie gebruik van maken?
[..]
Onthouden, dit is een life hackquote:Op vrijdag 14 oktober 2022 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik ben alleen thuis vandaag dus moest wel. Gelukkig is het te doen lopend met de kinderwagen, dus het is helemaal goedgekomen.
Ik was zenuwachtig dat het stressvol zou worden omdat de baby al vanaf gistermiddag bijna elk uur wilde drinken en anders heel hard ging huilen. Maar zodra ze de wagen in ging is ze juist helemaal knock out gegaan en heeft ze heerlijk geslapen, dus ik kreeg juist eindelijk even wat rust
Fijn dat het bij jullie ook meeviel! Wanneer krijg je de uitslag van het prikken?
Ach wat sneu! Hoe gaat het vandaag?quote:Op vrijdag 14 oktober 2022 21:51 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat hier altijd werkt voor inslapen is de stofzuiger naast haar bed aanzetten, is ze binnen 5 minuten vertrokken. Doen we alleen als het echt nodig is i.v.m. aanwennen maar werkt als een tiet hier. Maar alleen als ik thuis ben dan.
![]()
Beterschap voor de zieken, hier gaat het ook niet zo lekker met W. Vorige week werd ze ziek en leek ze benauwd en zat ik daarom om 05:00 op de HAP. Longen klonken schoon gelukkig dus ze dacht dat de ademhaling door de koorts kwam. Dat ging vorig weekend beter, toen kreeg ze de afgelopen 5 dagen 2 nieuwe tanden door met bijbehorende ellende. Vandaag had ze eerst best een goede dag, valt ze vanmiddag uit de box op haar hoofd. Ik heb haar nog geen enkele optrekpoging zien doen maar de vermoedelijk 1e was vrij onsuccesvol blijkbaar
. Vanmiddag dus een bezoekje aan de huisarts en nu hebben we een wekadvies terwijl ik al een paar weken hoop op een fatsoenlijke nacht, niet deze dus
.
Zielig! Ik zou niks doen nu in het weekend hoor, bij dunne ontlasting kan je alle kleuren van de regenboog zien toch? Even aankijken en plassen in de gaten houden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi heeft wit-gele ontlasting. Het stinkt ook echt enorm en is superdun. Ze is verder wel gewoon weer lekker zichzelf dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet
Bij ons is dit de typische buikgrieppoep... Ik hou dan in de gaten dat ie genoeg vocht binnen krijgt. Maar meer ook niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi heeft wit-gele ontlasting. Het stinkt ook echt enorm en is superdun. Ze is verder wel gewoon weer lekker zichzelf dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 16-10-2022 16:12:04 ]
Hoe is de nacht gegaan? Dat hart in de keel is herkenbaar ja 😂quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:37 schreef eponine het volgende:
Wat een beauty![]()
Dat ene huiltje hadden wij een kwartier geleden ook en mijn hart zit daardoor nu nog ergens in m’n keel geloof ik
Oh fijn!quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:05 schreef eponine het volgende:
Ik heb het hoofdeinde van haar matras omhoog gedaan met wat handdoeken, toen sliep ze van 23:30 tot 04:00. Toen werd ze even wakker, speen gegeven en sliep ze uiteindelijk tot 7 uur. Maar ik kon uiteraard niet echt meer slapen “want ze zal zo wel weer wakker worden” en toen ik net weer een beetje weg aan het dommelen was riep haar grote broer om kwart over 6 dat hij wakker was en met opa naar de dierentuin wilde
![]()
Dus we mogen niet klagen denk ik![]()
Hoe is het bij jullie nu?
Oh wat vervelend! Hopelijk heeft ze er niet veel last van. Ogen voor en achter soms met die kinderen, dat stopt helaas nietquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tot overmaat van ramp valt ze net (net als alle andere 100 keren op een dag), tand door de lipMocht er niet in de buurt komen van haar dus nu is 'ie superdik
Lekker bijgetankt?quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:10 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
Oh fijn!Hier ging het ook goed, ik heb op een gegeven moment oordoppen in gedaan, toen viel ik wel in slaap. Heel onrustig geslapen en veel wakker want “ze zal zo wel wakker worden”, deed ze pas om 06:30!
Dat was echt weken geleden maar ik ben dus alsnog moe
. Vannacht gaat ze een nachtje naar opa en oma dus dan maar bijtanken
Haha. Katten en baby's maken een pact. Ik weet het zeker. Ze communiceren. Wie ons dit keer gaat wakker houden of wie ons de hele dag bezig houdt. 😉 Die twee katten van ons overtreden alle regels sinds H. is geboren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:24 schreef eponine het volgende:
Lekker geslapen @:LaBelleFleur27?
Wij hebben doorgeslapen vannacht
(Baby- en kindgerelateerd dan. Één van de katten vond het een fantastische nacht om de vloer is lava te spelen)
Het scheelt al dat als je dan wakker wordt het iig niet door gehuil oid komt…quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:13 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Heerlijk eponine! Op de kat na![]()
Afgelopen nacht was prettig! Ik ben alleen zelf ook geen fantastische slaper dus echt doorgeslapen is er niet. Maar alsnog liever dat dan een spokende baby
Ahh, beterschap! En hopelijk valt het mee!quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
Hier een verkouden baby.
Dus ik vrees voor onze nachtrust zometeen.
Pittig Takkiequote:Op maandag 17 oktober 2022 20:21 schreef Takkie88 het volgende:
Onze nacht was dramaKuiken werd om 23.00 wakker, om 00.45 heeft vriend me afgelost. Toen ging ze nog harder huilen. Om 1.15 dan maar in de cosleeper gelegd (wat eigenlijk niet meer kan aangezien mevr kan staan). Maar hierin ging ze ook steeds hard huilen. Uiteindelijk rond 2 uur op mij in slaap gevallen. Om 2.30 meldde kleuter zich. Om 3.30 wilde kuiken drinken en daarna kon ik haar voorzichtig in de cosleeper terugrollen en nog even slapen voordat om 6 uur m’n wekker ging…
![]()
Het is dat beide dames overdag zo leuk zijn
Jaaa joh, katten en baby’s zijn een gouden combiquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:39 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Haha. Katten en baby's maken een pact. Ik weet het zeker. Ze communiceren. Wie ons dit keer gaat wakker houden of wie ons de hele dag bezig houdt. 😉 Die twee katten van ons overtreden alle regels sinds H. is geboren.
H. draait nu om haar eigen as op haar rug. Geen idee hoe. En ik elke keer maar gek kijken: ik had haar toch met haar voetjes naar links in de box gelegd, hoe liggen die voetjes ineens naar rechts. 🤷
wat kunnen ze toch al lekker een eigen karakter hebben hequote:Op maandag 17 oktober 2022 20:54 schreef eponine het volgende:
R was vandaag op het kdv even in een Bumbo stoeltje gezet. Ze wil zo graag zelf rechtop zitten maar het lukt haar op de grond nog niet (wel in de kinderstoel, maar toen ze haar daar in hadden gezet bleef ze boos en naar de grond kijken waar andere babies aan het spelen waren) en ze raakte zo gefrustreerd dat ze dat stoeltje dus ergens vandaan hebben getrokken. Zodra ze er op de grond in zat was direct haar hele dag weer goed, ze zat maar te lachen en om zich heen te kijken en de foto’s die ze gemaakt hebben zijn ook fantastisch
Het zijn soms net mensen!quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat kunnen ze toch al lekker een eigen karakter hebben heheeft ze toch maar mooi voor elkaar gekregen
Ja met de oudste wel ervaring mee. Hij doet het nu minder vaak, af en toe hoor ik m 's nachts nog. Hij heeft het met periodes heel erg veel gedaan. Vooral in een periode dat hij alleen in ons bed wou slapenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:58 schreef KaBuf het volgende:
We hebben hier een baby die het leuk / fijn vindt om te tandenknarsen![]()
![]()
Echt verschrikkelijk hahaha.
Als ik het internet mag geloven, is dit een fase en gaat wel over. Jullie nog ervaringen mee toevallig?
Op de kinderopvang geven ze hem al een speen, omdat een van de medewerksters er niet tegen kan. Maar even aangeven dat wij juist de speen nog maar nauwelijks gebruikenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:50 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ja met de oudste wel ervaring mee. Hij doet het nu minder vaak, af en toe hoor ik m 's nachts nog. Hij heeft het met periodes heel erg veel gedaan. Vooral in een periode dat hij alleen in ons bed wou slapen![]()
Het is het ergste geluid dat er is.
Het is dus idd een fase maar die kan ook wat langer duren dus. Hij wordt volgende maand 3![]()
Ik hoop echt dat Maggie het niet gaat doen!
dat spul van dr leenaarts werkt goed. Wel eerst op een klein stukje proberen want het is bij baby's soms lastig t verschil te zien tussen eczeem en berg.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:07 schreef Smart_ass het volgende:
Baby heeft hier veel berg. Zijn daar middeltjes voor behalve zalf? Of maar gewoon afwachten tot het vanzelf weggaat?
Hier hielp de zalf van Dr. Leenarts goed maar geen idee of dat bij jullie te verkrijgen is. Mijn schoonzus gebruikte babyolie. ‘s Avonds op het hoofdje smeren, nachtje laten marinerenquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:07 schreef Smart_ass het volgende:
Baby heeft hier veel berg. Zijn daar middeltjes voor behalve zalf? Of maar gewoon afwachten tot het vanzelf weggaat?
Zijn het krampjes?quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:44 schreef Bami het volgende:
![]()
Tijd om op zoek te gaan naar een osteopaat. De afgelopen dagen lijken we met elke dag die voorbij gaat een net iets minder tevreden meisje te krijgen. Afgelopen nacht heeft dat ook voor het eerst de nacht beïnvloedt, waarbij Pukje moeilijker weer in slaap kwam na een voeding. Als de nachten slechter worden en de dagen blijven zoals de afgelopen twee dagen dan word ik echt wel sip, dus osteopaat voelt als een laagdrempelig iets om te kijken of we onze baby iets tevredener kunnen maken.
Lijkt het niet heel erg op, maar ik vind het ook lastig te herkennen. Ze spuugt de laatste dagen ook echt mega veel, dus ben nu met de lactatiekundige aan het appen of we daar nog iets aan/mee kunnen doen.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat spul van dr leenaarts werkt goed. Wel eerst op een klein stukje proberen want het is bij baby's soms lastig t verschil te zien tussen eczeem en berg.
Thanks voor de tips! Van die zalf heb ik gehoord inderdaad maar mijn baby heeft een volle bos met haar dus dat is geen doen. Kammen heb ik geprobeerd maar dat gaat ook allemaal in haar haren zitten. Maar ik ga het weleens proberen met die oliequote:Op maandag 24 oktober 2022 09:23 schreef eponine het volgende:
[..]
Hier hielp de zalf van Dr. Leenarts goed maar geen idee of dat bij jullie te verkrijgen is. Mijn schoonzus gebruikte babyolie. ‘s Avonds op het hoofdje smeren, nachtje laten marinerenen ‘s ochtends kon zij het zo wegkammen.
Ik vind het bijna jammer dat het zo goed werkt, echt super bevredigend om alles in het kammetje te zien zittenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:28 schreef Elleska het volgende:
Zalf van Dr. Leenarts vond ik juist tussen de haren goed te doen want het weekt de berg los waardoor je het eruit kan kammen/vegen/spoelen. 1x insmeren en alles is weg
Hier begon het met plakkaten op de wenkbrauwen, daarvoor werkte de zalf al goed maar later zat het ineens ook tussen het hoofdhaar en voorhoofd.
dit, ik heb het ook bij mijn kleuter gebruikt, en die heeft toch een stuk stugger/meer haar en dat gaat ook prima, gewoon zoals shampoo beetje inmasseren op de hoofdhuidquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:28 schreef Elleska het volgende:
Zalf van Dr. Leenarts vond ik juist tussen de haren goed te doen want het weekt de berg los waardoor je het eruit kan kammen/vegen/spoelen. 1x insmeren en alles is weg
Hier begon het met plakkaten op de wenkbrauwen, daarvoor werkte de zalf al goed maar later zat het ineens ook tussen het hoofdhaar en op zijn voorhoofd.
Ik heb misschien nog wel wat. Kan morgenavond voor je kijken!quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:33 schreef Lemijn het volgende:
Als het zo fantastisch werkt, dan zouden er toch heel veel 90% volle flessen in omloop moeten zijn? Voor Jacob heb ik destijds zo'n doorgeeffles gehad, maar voor deze tweede heb ik het nog niet gevonden helaas. Als er iemand iets kwijt wil dan houd ik me aanbevolen!
Ja dat vroeg ik me dus ook af. Mijn tube is naar een vriendin gegaan.quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:33 schreef Lemijn het volgende:
Als het zo fantastisch werkt, dan zouden er toch heel veel 90% volle flessen in omloop moeten zijn? Voor Jacob heb ik destijds zo'n doorgeeffles gehad, maar voor deze tweede heb ik het nog niet gevonden helaas. Als er iemand iets kwijt wil dan houd ik me aanbevolen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |