Hoe is de nacht gegaan? Dat hart in de keel is herkenbaar ja 😂quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:37 schreef eponine het volgende:
Wat een beauty![]()
Dat ene huiltje hadden wij een kwartier geleden ook en mijn hart zit daardoor nu nog ergens in m’n keel geloof ik
Oh fijn!quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:05 schreef eponine het volgende:
Ik heb het hoofdeinde van haar matras omhoog gedaan met wat handdoeken, toen sliep ze van 23:30 tot 04:00. Toen werd ze even wakker, speen gegeven en sliep ze uiteindelijk tot 7 uur. Maar ik kon uiteraard niet echt meer slapen “want ze zal zo wel weer wakker worden” en toen ik net weer een beetje weg aan het dommelen was riep haar grote broer om kwart over 6 dat hij wakker was en met opa naar de dierentuin wilde
![]()
Dus we mogen niet klagen denk ik![]()
Hoe is het bij jullie nu?
Oh wat vervelend! Hopelijk heeft ze er niet veel last van. Ogen voor en achter soms met die kinderen, dat stopt helaas nietquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tot overmaat van ramp valt ze net (net als alle andere 100 keren op een dag), tand door de lipMocht er niet in de buurt komen van haar dus nu is 'ie superdik
Lekker bijgetankt?quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:10 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
Oh fijn!Hier ging het ook goed, ik heb op een gegeven moment oordoppen in gedaan, toen viel ik wel in slaap. Heel onrustig geslapen en veel wakker want “ze zal zo wel wakker worden”, deed ze pas om 06:30!
Dat was echt weken geleden maar ik ben dus alsnog moe
. Vannacht gaat ze een nachtje naar opa en oma dus dan maar bijtanken
Haha. Katten en baby's maken een pact. Ik weet het zeker. Ze communiceren. Wie ons dit keer gaat wakker houden of wie ons de hele dag bezig houdt. 😉 Die twee katten van ons overtreden alle regels sinds H. is geboren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:24 schreef eponine het volgende:
Lekker geslapen @:LaBelleFleur27?
Wij hebben doorgeslapen vannacht
(Baby- en kindgerelateerd dan. Één van de katten vond het een fantastische nacht om de vloer is lava te spelen)
Het scheelt al dat als je dan wakker wordt het iig niet door gehuil oid komt…quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:13 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Heerlijk eponine! Op de kat na![]()
Afgelopen nacht was prettig! Ik ben alleen zelf ook geen fantastische slaper dus echt doorgeslapen is er niet. Maar alsnog liever dat dan een spokende baby
Ahh, beterschap! En hopelijk valt het mee!quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
Hier een verkouden baby.
Dus ik vrees voor onze nachtrust zometeen.
Pittig Takkiequote:Op maandag 17 oktober 2022 20:21 schreef Takkie88 het volgende:
Onze nacht was dramaKuiken werd om 23.00 wakker, om 00.45 heeft vriend me afgelost. Toen ging ze nog harder huilen. Om 1.15 dan maar in de cosleeper gelegd (wat eigenlijk niet meer kan aangezien mevr kan staan). Maar hierin ging ze ook steeds hard huilen. Uiteindelijk rond 2 uur op mij in slaap gevallen. Om 2.30 meldde kleuter zich. Om 3.30 wilde kuiken drinken en daarna kon ik haar voorzichtig in de cosleeper terugrollen en nog even slapen voordat om 6 uur m’n wekker ging…
![]()
Het is dat beide dames overdag zo leuk zijn
Jaaa joh, katten en baby’s zijn een gouden combiquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:39 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Haha. Katten en baby's maken een pact. Ik weet het zeker. Ze communiceren. Wie ons dit keer gaat wakker houden of wie ons de hele dag bezig houdt. 😉 Die twee katten van ons overtreden alle regels sinds H. is geboren.
H. draait nu om haar eigen as op haar rug. Geen idee hoe. En ik elke keer maar gek kijken: ik had haar toch met haar voetjes naar links in de box gelegd, hoe liggen die voetjes ineens naar rechts. 🤷
wat kunnen ze toch al lekker een eigen karakter hebben hequote:Op maandag 17 oktober 2022 20:54 schreef eponine het volgende:
R was vandaag op het kdv even in een Bumbo stoeltje gezet. Ze wil zo graag zelf rechtop zitten maar het lukt haar op de grond nog niet (wel in de kinderstoel, maar toen ze haar daar in hadden gezet bleef ze boos en naar de grond kijken waar andere babies aan het spelen waren) en ze raakte zo gefrustreerd dat ze dat stoeltje dus ergens vandaan hebben getrokken. Zodra ze er op de grond in zat was direct haar hele dag weer goed, ze zat maar te lachen en om zich heen te kijken en de foto’s die ze gemaakt hebben zijn ook fantastisch
Het zijn soms net mensen!quote:Op maandag 17 oktober 2022 21:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat kunnen ze toch al lekker een eigen karakter hebben heheeft ze toch maar mooi voor elkaar gekregen
Ja met de oudste wel ervaring mee. Hij doet het nu minder vaak, af en toe hoor ik m 's nachts nog. Hij heeft het met periodes heel erg veel gedaan. Vooral in een periode dat hij alleen in ons bed wou slapenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 13:58 schreef KaBuf het volgende:
We hebben hier een baby die het leuk / fijn vindt om te tandenknarsen![]()
![]()
Echt verschrikkelijk hahaha.
Als ik het internet mag geloven, is dit een fase en gaat wel over. Jullie nog ervaringen mee toevallig?
Op de kinderopvang geven ze hem al een speen, omdat een van de medewerksters er niet tegen kan. Maar even aangeven dat wij juist de speen nog maar nauwelijks gebruikenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 14:50 schreef Bottoms_up het volgende:
[..]
Ja met de oudste wel ervaring mee. Hij doet het nu minder vaak, af en toe hoor ik m 's nachts nog. Hij heeft het met periodes heel erg veel gedaan. Vooral in een periode dat hij alleen in ons bed wou slapen![]()
Het is het ergste geluid dat er is.
Het is dus idd een fase maar die kan ook wat langer duren dus. Hij wordt volgende maand 3![]()
Ik hoop echt dat Maggie het niet gaat doen!
dat spul van dr leenaarts werkt goed. Wel eerst op een klein stukje proberen want het is bij baby's soms lastig t verschil te zien tussen eczeem en berg.quote:Op maandag 24 oktober 2022 02:07 schreef Smart_ass het volgende:
Baby heeft hier veel berg. Zijn daar middeltjes voor behalve zalf? Of maar gewoon afwachten tot het vanzelf weggaat?
Hier hielp de zalf van Dr. Leenarts goed maar geen idee of dat bij jullie te verkrijgen is. Mijn schoonzus gebruikte babyolie. ‘s Avonds op het hoofdje smeren, nachtje laten marinerenquote:Op maandag 24 oktober 2022 02:07 schreef Smart_ass het volgende:
Baby heeft hier veel berg. Zijn daar middeltjes voor behalve zalf? Of maar gewoon afwachten tot het vanzelf weggaat?
Zijn het krampjes?quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:44 schreef Bami het volgende:
![]()
Tijd om op zoek te gaan naar een osteopaat. De afgelopen dagen lijken we met elke dag die voorbij gaat een net iets minder tevreden meisje te krijgen. Afgelopen nacht heeft dat ook voor het eerst de nacht beïnvloedt, waarbij Pukje moeilijker weer in slaap kwam na een voeding. Als de nachten slechter worden en de dagen blijven zoals de afgelopen twee dagen dan word ik echt wel sip, dus osteopaat voelt als een laagdrempelig iets om te kijken of we onze baby iets tevredener kunnen maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |