Zielig! Ik zou niks doen nu in het weekend hoor, bij dunne ontlasting kan je alle kleuren van de regenboog zien toch? Even aankijken en plassen in de gaten houden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi heeft wit-gele ontlasting. Het stinkt ook echt enorm en is superdun. Ze is verder wel gewoon weer lekker zichzelf dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet
Bij ons is dit de typische buikgrieppoep... Ik hou dan in de gaten dat ie genoeg vocht binnen krijgt. Maar meer ook niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bambi heeft wit-gele ontlasting. Het stinkt ook echt enorm en is superdun. Ze is verder wel gewoon weer lekker zichzelf dus ik weet niet zo goed wat ik nu moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 16-10-2022 16:12:04 ]
Hoe is de nacht gegaan? Dat hart in de keel is herkenbaar ja 😂quote:Op zaterdag 15 oktober 2022 22:37 schreef eponine het volgende:
Wat een beauty![]()
Dat ene huiltje hadden wij een kwartier geleden ook en mijn hart zit daardoor nu nog ergens in m’n keel geloof ik
Oh fijn!quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:05 schreef eponine het volgende:
Ik heb het hoofdeinde van haar matras omhoog gedaan met wat handdoeken, toen sliep ze van 23:30 tot 04:00. Toen werd ze even wakker, speen gegeven en sliep ze uiteindelijk tot 7 uur. Maar ik kon uiteraard niet echt meer slapen “want ze zal zo wel weer wakker worden” en toen ik net weer een beetje weg aan het dommelen was riep haar grote broer om kwart over 6 dat hij wakker was en met opa naar de dierentuin wilde
![]()
Dus we mogen niet klagen denk ik![]()
Hoe is het bij jullie nu?
Oh wat vervelend! Hopelijk heeft ze er niet veel last van. Ogen voor en achter soms met die kinderen, dat stopt helaas nietquote:Op zondag 16 oktober 2022 10:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Tot overmaat van ramp valt ze net (net als alle andere 100 keren op een dag), tand door de lipMocht er niet in de buurt komen van haar dus nu is 'ie superdik
Lekker bijgetankt?quote:Op zondag 16 oktober 2022 12:10 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
[..]
Oh fijn!Hier ging het ook goed, ik heb op een gegeven moment oordoppen in gedaan, toen viel ik wel in slaap. Heel onrustig geslapen en veel wakker want “ze zal zo wel wakker worden”, deed ze pas om 06:30!
Dat was echt weken geleden maar ik ben dus alsnog moe
. Vannacht gaat ze een nachtje naar opa en oma dus dan maar bijtanken
Haha. Katten en baby's maken een pact. Ik weet het zeker. Ze communiceren. Wie ons dit keer gaat wakker houden of wie ons de hele dag bezig houdt. 😉 Die twee katten van ons overtreden alle regels sinds H. is geboren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 12:24 schreef eponine het volgende:
Lekker geslapen @:LaBelleFleur27?
Wij hebben doorgeslapen vannacht
(Baby- en kindgerelateerd dan. Één van de katten vond het een fantastische nacht om de vloer is lava te spelen)
Het scheelt al dat als je dan wakker wordt het iig niet door gehuil oid komt…quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:13 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Heerlijk eponine! Op de kat na![]()
Afgelopen nacht was prettig! Ik ben alleen zelf ook geen fantastische slaper dus echt doorgeslapen is er niet. Maar alsnog liever dat dan een spokende baby
Ahh, beterschap! En hopelijk valt het mee!quote:Op maandag 17 oktober 2022 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
Hier een verkouden baby.
Dus ik vrees voor onze nachtrust zometeen.
Pittig Takkiequote:Op maandag 17 oktober 2022 20:21 schreef Takkie88 het volgende:
Onze nacht was dramaKuiken werd om 23.00 wakker, om 00.45 heeft vriend me afgelost. Toen ging ze nog harder huilen. Om 1.15 dan maar in de cosleeper gelegd (wat eigenlijk niet meer kan aangezien mevr kan staan). Maar hierin ging ze ook steeds hard huilen. Uiteindelijk rond 2 uur op mij in slaap gevallen. Om 2.30 meldde kleuter zich. Om 3.30 wilde kuiken drinken en daarna kon ik haar voorzichtig in de cosleeper terugrollen en nog even slapen voordat om 6 uur m’n wekker ging…
![]()
Het is dat beide dames overdag zo leuk zijn
Jaaa joh, katten en baby’s zijn een gouden combiquote:Op maandag 17 oktober 2022 20:39 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Haha. Katten en baby's maken een pact. Ik weet het zeker. Ze communiceren. Wie ons dit keer gaat wakker houden of wie ons de hele dag bezig houdt. 😉 Die twee katten van ons overtreden alle regels sinds H. is geboren.
H. draait nu om haar eigen as op haar rug. Geen idee hoe. En ik elke keer maar gek kijken: ik had haar toch met haar voetjes naar links in de box gelegd, hoe liggen die voetjes ineens naar rechts. 🤷
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |