Eindelijk iemand die het daar zegt!!quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:28 schreef Flow3r het volgende:
Berend snapt de relatie Marciano/Kim niet, hij vindt dat Marciano neerbuigend tegen Kim doet en haar als slaafje behandeld
dat ziet Berend dan heel goedquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:28 schreef Flow3r het volgende:
Berend snapt de relatie Marciano/Kim niet, hij vindt dat Marciano neerbuigend tegen Kim doet en haar als slaafje behandeld
yup, Berendquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:31 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het daar zegt!!
Ik vind het echt fijn dat hij het ziet. Toch bizar dat haar vriendinnen het niet zien, niks van zeggen, ik blijf het zeggen dat zijn echt puur meangirls naar iedereen en naar elkaar toe.quote:
Voor mijn idee was dat ook opeens, sinds dansmarathonquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:34 schreef Flow3r het volgende:
Kim en Jeff hebben nu pas door dat het wel erg close is tussen Rupert en Imaddin
Haha lief dat je aan me denkt (:quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:32 schreef claire3500 het volgende:
[..]
@:dutchrealitytv hier zijn ze hoor :-)
hahhahah ja je had vaker gevraagd toch? Dus toen ik het zag, dacht moet je even taggen :-).quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:36 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Haha lief dat je aan me denkt (:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |