abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206278194
Let's go!

OP aangepast.

[ Bericht 10% gewijzigd door Jippie op 12-10-2022 13:23:41 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Forum Admin maandag 10 oktober 2022 @ 19:25:39 #2
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_206278313
@UncleScorp ja dat vind ik raar. Dat je je ei niet kwijt kan in nws is tot daar aan toe, dat je dan je plekje in bnw vind is alleen maar mooi..

.. Maar in bnw wordt (terecht) geklaagd hoe er over bnw in andere subfora wordt gesproken. Ik trek dan wel een huillach gezicht als ik jou in dit geval echt vaak over nws zie klagen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206278340
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 18:21 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wat klopt er niet aan dan? En fijn dat je ook even zonder enige poging van onderbouwing de minister probeert weg te vegen.
"de inzet van voedsel en energie als wapen wil hij ook onze samenleving ontwrichten."

Dat hebben politici zoals zij zelf gedaan door Rusland zware sancties op te leggen die averechts werken en ons raken. Ze hebben zelf besloten minder gas en olie af te nemen en schreeuwden maanden geleden al van de daken dat ze er compleet mee gingen stoppen. Politici schieten ons (het volk) in de voet en dan wijzen ze naar Rusland. Ze is hierin dus net zo leugenachtig bezig als Rutte.

quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 18:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Je hebt net gemist hoe Rusland (weer) een oorlogsmisdaad heeft gepleegd door burgers te bombarderen in Kiev?
Oorlogsmisdaad? We noemen dat hier met een eufemisme "nevenschade" .
  Forum Admin maandag 10 oktober 2022 @ 19:31:28 #4
pi_206278409
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:27 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
"de inzet van voedsel en energie als wapen wil hij ook onze samenleving ontwrichten."

Dat hebben politici zoals zij zelf gedaan door Rusland zware sancties op te leggen die averechts werken en ons raken. Ze hebben zelf besloten minder gas en olie af te nemen en schreeuwden maanden geleden al van de daken dat ze er compleet mee gingen stoppen. Politici schieten ons (het volk) in de voet en dan wijzen ze naar Rusland. Ze is hierin dus net zo leugenachtig bezig als Rutte.
[..]
Oorlogsmisdaad? We noemen dat hier met een eufemisme "nevenschade" .
Dit is weer het bekende spiegelen.

Die sancties zijn een reactie op. Niet de oorzaak van.. En die sancties zijn prima te onderbouwen. Dat begon al met de illegale annexatie van de krim.

En je kunt het bagatelliseren wat je wil, het is een oorlogsmisdaad.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_206278425
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Dat maakt het denk ik ook zo kwalijk en tragisch. Het lijkt allemaal soort van voort te komen uit de waanzin van Putin en de figuren om hem heen. Ze zijn bang voor een aanval van een groep die gebaseerd is op wederzijdse verdediging.
Maar als je kijkt hoe ver de NAVO is uitgebreid en hoeveel de Sovjet-unie/Rusland heeft ingeleverd dan is dat toch wel te begrijpen?
  maandag 10 oktober 2022 @ 19:35:09 #6
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_206278488
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:32 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Maar als je kijkt hoe ver de NAVO is uitgebreid en hoeveel de Sovjet-unie/Rusland heeft ingeleverd dan is dat toch wel te begrijpen?
Vanuit dat onredelijke oogpunt wel ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_206278594
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 18:50 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Hey iemand moet even een oogje in het zeil houden nu je mod af bent :P
In dat geval wens ik je heel veel succes, je zal het nodig hebben c_/

En hoe bevalt het tot nu toe?
Zijn er dingen die opvallen? ( zowel in positieve als negatieve zin)

Nieuwsgierig als ik ben, moet ik dit soort dingen gewoon weten O+
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Forum Admin maandag 10 oktober 2022 @ 19:43:16 #8
pi_206278641
quote:
14s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:40 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
In dat geval wens ik je heel veel succes, je zal het nodig hebben c_/

En hoe bevalt het tot nu toe?
Zijn er dingen die opvallen? ( zowel in positieve als negatieve zin)

Nieuwsgierig als ik ben, moet ik dit soort dingen gewoon weten O+
Ik vind het sowieso fijn dat je als user blijft hangen en meepost.

Voor de rest van je vragen moet ik je voor nu teleurstellen, heb er nog geen goed beeld van. Maar antwoord krijg je zeker
pi_206278731
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Voor de rest van je vragen moet ik je voor nu teleurstellen, heb er nog geen goed beeld van. Maar antwoord krijg je zeker
Count me in :+
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_206278971
:') :')

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Forum Admin maandag 10 oktober 2022 @ 20:08:14 #11
pi_206279174
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:59 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Bolton is zeker een hardliner. Toch grappig dat zelfs onder Trump daar niets terecht van kwam.
pi_206279191
quote:

[ twitter ]
Goh wie had dat nou gedacht?
:+
  maandag 10 oktober 2022 @ 20:17:38 #13
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206279355
quote:

[ twitter ]
Mensen die roepen om een derde wereldoorlog moeten lekker zelf gaan vechten en hun kinderen sturen en kleinkinderen en hun hond kan mijnen snuffelen ^O^
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206279500
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:17 schreef Summers het volgende:

[..]
Mensen die roepen om een derde wereldoorlog moeten lekker zelf gaan vechten en hun kinderen sturen en kleinkinderen en hun hond kan mijnen snuffelen ^O^
Nee VS offert oekr op en laat EU bloeden in strijd tegen hun aartsrivaal.
En hier juichen ze tot de laatste snik
pi_206279501
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:31 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dit is weer het bekende spiegelen.

Die sancties zijn een reactie op. Niet de oorzaak van.. En die sancties zijn prima te onderbouwen. Dat begon al met de illegale annexatie van de krim.

En je kunt het bagatelliseren wat je wil, het is een oorlogsmisdaad.
De sancties zijn een reactie op, en de inval van Rusland in Oekraïne is ook een reactie op. Maar daar gaat het hier niet eens om.

Ollongren zegt namelijk heel duidelijk dat Rusland voedsel en energie inzet als wapen, dus dat Rusland bewust deze zaken gebruikt tegen ons, terwijl Rusland dat helemaal niet heeft gedaan/doet. Rusland is zelfs bereid olie, gas en voedsel te leveren aan landen die dat willen en pleit daar zelfs voor. Het is hetzelfde als ik ergens met mijn auto strand en tegen jou zeg: "Ik wil je voedsel en benzine niet, je hebt mij in het verleden heel vaak geband!" Vervolgens ga ik tegen mensen zeggen: "Straatcommando gebruikt voedsel en energie als wapen om mij kapot te maken." Dit zou gewoon een leugen zijn, een verdraaiing, het zou zelfs kwaadaardig zijn van mij om zoiets te roepen.
pi_206279643
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Goh wie had dat nou gedacht?
:+
Je weet dat Bolton Republikein en Trump's adviseur was en niets te vertellen heeft in de huidige regering?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 10 oktober 2022 @ 20:49:49 #17
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_206279722
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:28 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nee VS offert oekr op en laat EU bloeden in strijd tegen hun aartsrivaal.
En hier juichen ze tot de laatste snik
Yep they don't really care about us , deze ex militair zegt het ook

twitter
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_206279776
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:49 schreef Summers het volgende:

[..]
Yep they don't really care about us , deze ex militair zegt het ook

[ twitter ]
Mooi gesproken
pi_206279810
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 19:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Was het niet voor een potentiele ww3 dan zou ik ook hier een stuk minder actief zijn :@

Er gebeurt altijd wel wat in ons mooie forum, zo ook vandaag, maar voor bnw begrippen vind ik het best wel rustig tot nu toe

Helaas leert ervaring dat het nooit lang rustig blijft, hoop dat je er dan ook bent in de mindere tijden
Mocht dat laatste lukken dan komen die indrukken vanzelf wel :Y :9
  maandag 10 oktober 2022 @ 21:01:20 #20
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206279883
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:17 schreef Summers het volgende:

[..]
Heel gek maar veel van die harde schreeuwers staan en stonden voor de grens om het land te ontvluchten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 oktober 2022 @ 21:10:44 #21
485843 crew  Jippie
pi_206280062
Kwam de hoofdmeester langs :@
pi_206280140
twitter

pi_206280184
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Bolton is zeker een hardliner. Toch grappig dat zelfs onder Trump daar niets terecht van kwam.
Aan de inzet van Bolton heeft het echt niet gelegen, die man wil het liefst vandaag nog een grootschalige nucleaire oorlog :D

Volgens mij werd die door Trump ontslagen, omdat die net iets te radicaal en fanatiek was ( kan me vergissen volg politiek niet echt op de voet )
pi_206280202
Bljatiful O+

twitter
  Forum Admin maandag 10 oktober 2022 @ 21:44:59 #25
pi_206280532
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:56 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Was het niet voor een potentiele ww3 dan zou ik ook hier een stuk minder actief zijn :@

Er gebeurt altijd wel wat in ons mooie forum, zo ook vandaag, maar voor bnw begrippen vind ik het best wel rustig tot nu toe

Helaas leert ervaring dat het nooit lang rustig blijft, hoop dat je er dan ook bent in de mindere tijden
Mocht dat laatste lukken dan komen die indrukken vanzelf wel :Y :9
Ik heb met meerdere bnwers direct contact gehad en ik hoop dat iedereen hier snapt dat ik ook een aanspreekpunt ben. Ik ben echt de moeilijkste niet.
pi_206280558
quote:
Omdat de Poolse Teachers Union (ZNP) wel wat hulp kan gebruiken bij de scholing van kinderen die gevlucht zijn. Ik denk niet dat Rusland dat gaat bekostigen. Nou schande hoor! :')

twitter

quote:
Her union organised many activities. With other unions and many Polish organisations, ZNP helped by lending properties to be used by refugees- 250 refugees are hosted in ZNP holiday and training centres. It also provided refugees with phones and SIM cards, washing machines, etc. "Now we organise holiday camps for students from Ukraine, as we got funds from the American Federation of Teachers," Obidniak observed.

[..]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_206280564
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 20:53 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Mooi gesproken
Als je zoiets zegt ben je tegenwoordig een Putin aanhanger, zo gehersenspoeld zijn mensen.
  Moderator maandag 10 oktober 2022 @ 21:51:53 #28
5428 crew  miss_sly
pi_206280603
quote:
Als je even in de tijdlijn van de leerkracht in kwestie kijkt, zie je hier waarom hij in Oekraïne is.

twitter
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_206280620
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:47 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Als je zoiets zegt ben je tegenwoordig een Putin aanhanger, zo gehersenspoeld zijn mensen.
Dat komt omdat je Putin er ontzettend mee in de kaart speelt en zo'n mening behoorlijk kortzichtig is. De conclusie dat ze niets om het Oekraiense volk zouden geven is natuurlijk nonsens :{w
pi_206280648
quote:
6s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:53 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat komt omdat je Putin er ontzettend mee in de kaart speelt en zo'n mening behoorlijk kortzichtig is. De conclusie dat ze niets om het Oekraiense volk zouden geven is natuurlijk nonsens :{w
Hou toch op die lui geven om niemand alleen om hun eigen zaakjes. In Irak kwamen ze democratie brengen zogenaamd voor de bevolking, 1 miljoen doden!
pi_206280702
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 21:55 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Hou toch op die lui geven om niemand alleen om hun eigen zaakjes. In Irak kwamen ze democratie brengen zogenaamd voor de bevolking, 1 miljoen doden!
Hou zelf eens op over 'ze' (de Amerikanen) :D

Je weet dat de VS een enorm verdeeld land is? Je kan wel blijven wijzen naar Irak maar dat was een hele andere situatie met een oorlog waar vooral de Republikeinen op aandrongen die er zelfs leugens bij verzonnen. Dat kan je moeilijk de huidige regering kwalijk nemen. Blijkbaar ben je helemaal vergeten hoeveel weerstand er tegen de oorlog in Irak was?

Maar ja Republikeinse warmongers zoals Bolton zijn er idd maar daar is nu helemaal geen sprake van.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 11-10-2022 00:18:50 ]
pi_206280718
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hou zelf eens over op 'ze' (de Amerikanen) :D

Je weet dat de VS een enorm verdeeld land is? Je kan wel blijven wijzen naar Irak maar dat was een hele andere situatie met een oorlog waar vooral de Republikeinen op aandrongen die er zelfs leugens bij verzonnen. Dat kan je moeilijk de huidige regering kwalijk nemen. Blijkbaar ben je helemaal vergeten hoeveel weerstand er tegen de oorlog in Irak was?
Nou ja, gelukkig vertellen ze nu wel de complete waarheid :X
Lach met een schone bips
pi_206280733
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nou ja, gelukkig vertellen ze nu wel de complete waarheid :X
Ah jij hebt 'ze' al op leugens betrapt? Vertel!
pi_206280766
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hou zelf eens over op 'ze' (de Amerikanen) :D

Maar ja Republikeinse warmongers zoals Bolton zijn er iddd maar daar is nu helemaal geen sprake van.
Blijkbaar heb je nog nooit gehoord van Military–industrial complex. Geen warmongers nu? Vandaar dat er elke maand miljarden aan wapens naartoe gaat. Wat doet de VS daar eigenlijk? Ze geven niet eens om hun eigen bevolking laat staan om Oekraïners.
pi_206280782
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah jij hebt ze al op leugens betrapt? Vertel!
We hebben het hier over propaganda van beide kanten, en ook Amerika + het Westen verteld wat ze het beste uitkomt om de steun overeind te houden in hun eigen omgeving. Zelfde doet Rusland. Leugens over en weer.

En om er aan toe te voegen, wanneer Amerika nu grondtroepen, hun Navy en Airforce zou inzetten in de Oekraine en eventueel Rusland is de weerstand net zo groot als in de Irak oorlog. Niemand wil hun kind verliezen in een oorlog die ze niet direct raakt. En ook dat werkt beide kanten op. Ik zag beelden van vrouwen in Rusland die hun gemobiliseerde man/vriend weg zagen gaan. Dat gun je ook niemand.

Maar laten we het over 1 ding duidelijk zijn, in geen enkel gewapend conflict in de hele historie hebben beide kanten de complete waarheid verteld aan de betreffende bevolking.

En ik ben voor het eindigen van deze waanzin liever gisteren dan vandaag.
Lach met een schone bips
pi_206280784
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:08 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Blijkbaar heb je nog nooit gehoord van Military–industrial complex. Geen warmongers nu? Vandaar dat er elke maand miljarden aan wapens naartoe gaat. Wat doe de VS daar eigenlijk?
Oekraine helpen hun land te beschermen tegen een invasie? Wist je dat nog niet :?
pi_206280808
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:10 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
We hebben het hier over propaganda van beide kanten, en ook Amerika + het Westen verteld wat ze het beste uitkomt om de steun overeind te houden in hun eigen omgeving. Zelfde doet Rusland. Leugens over en weer.

En om er aan toe te voegen, wanneer Amerika nu grondtroepen, hun Navy en Airforce zou inzetten in de Oekraine en eventueel Rusland is de weerstand net zo groot als in de Irak oorlog. Niemand wil hun kind verliezen in een oorlog die ze niet direct raakt. En ook dat werkt beide kanten op. Ik zag beelden van vrouwen in Rusland die hun gemobiliseerde man/vriend weg zagen gaan. Dat gun je ook niemand.

Maar laten we het over 1 ding duidelijk zijn, in geen enkel gewapend conflict in de hele historie hebben beide kanten de complete waarheid verteld aan de betreffende bevolking.

En ik ben voor het eindigen van deze waanzin liever gisteren dan vandaag.
Dat is heel wat anders dan een leugen verzinnen zoals de WMD in Irak als voorwendsel om binnen te vallen waar hier steeds naar verwezen wordt. Daar is hier helemaal geen sprake van.
pi_206280816
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Oekraine helpen hun land te beschermen tegen een invasie? Wist je dat nog niet :?
owja zij denken dat ze de politie van de wereld zijn. Ze moeten hun neus niet zo in andermans zaken steken, net als de EU trouwens.
pi_206280825
quote:
82s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat is heel wat anders dan een leugen verzinnen zoals de WMD in Irak als voorwendsel om binnen te vallen waar hier steeds nar verwezen wordt. Daar is hier helemaal geen sprake van.
What if, achteraf bleek dat deze nonsens begon om een groter gewapend conflict te veroorzaken? Bijvoorbeeld in touw gezet door Amerika om Rusland op de plaats te zetten uiteindelijk? Met alle gevolgen van dien, Amerika is niet altijd even ethisch geweest in hun buitenlandbeleid.

What if? Welkom in BNW :D
Lach met een schone bips
pi_206280839
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:14 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
owja zij denken dat ze de politie van de wereld zijn. Ze moeten hun neus niet zo in andermans zaken steken, net als de EU trouwens.
Ow ja want Rusland doet dat totaal niet :D
pi_206280852
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:14 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dit geldt ook voor Rusland... Daarom zei ik net al "What if?"
Lach met een schone bips
pi_206280864
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:17 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ow ja want Rusland doet dat totaal niet :D
Dus moeten wij dat ook doen? Met als gevolg nog meer slachtoffers. Tot 6 maanden geleden was Oekraïne het grootste shithole van Europa waar niemand om gaf.
pi_206280888
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:19 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dus moeten wij dat ook doen? Met als gevolg nog meer slachtoffers. Tot 6 maanden geleden was Oekraïne het grootste shithole van Europa waar niemand om gaf.
Tja ik weet niet hoor maar dat jij in het Westen in vrijheid kan leven heb je te danken aan de bemoeienis van de Amerikanen. Waarom zou je dat de Oekraieners niet gunnen? En wat als Putin dan het volgende land binnenvalt?
  maandag 10 oktober 2022 @ 22:24:33 #44
451005 Grems
Clown World
pi_206280908
quote:
82s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat is heel wat anders dan een leugen verzinnen zoals de WMD in Irak als voorwendsel om binnen te vallen waar hier steeds naar verwezen wordt. Daar is hier helemaal geen sprake van.
Rusland rechtstreeks binnenvallen ging hem inderdaad niet worden, dus dan maar een proxy-oorlog om twee vliegen in één klap te slaan.
pi_206280939
quote:
82s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja ik weet niet hoor maar dat jij in het Westen in vrijheid kan leven heb je te danken aan de bemoeienis van de Amerikanen. Waarom zou je dat de Oekraieners niet gunnen? En wat als Putin dan het volgende land binnenvalt?
De Amerikanen waren daarbij betrokken en dat was toen ook vooral eigen belang. Er wordt continu gezegd dat Rusland bijna geen wapens meer heeft, en ze gaan nog een ander land binnen vallen? Als NAVO wordt aangevallen lijkt het me logisch dat wij (vooral de VS) er ook mee gaat bemoeien.
pi_206280965
quote:
82s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:22 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik wil hier eigenlijk wel een mooi voorbeeld op geven, Amerika zou Vietnam ook wel even ontdoen van de commies.. Dat ging niet helemaal goed (kan misschien mijn geschiedenis fout hebben hoor). Maar toen ze eenmaal weggejaagd waren is Vietnam compleet op slot gegaan tot rond 1993/1995 die tijd geloof ik? Kijk eens waar ze nu staan? Zonder de hulp van Amerika is het 1 van de meest moderne landen van Zuid/Oost Azië geworden.

En zo zijn er meer landen die zonder inmenging van het Westen + Amerika tot wasdom zijn gekomen.
Lach met een schone bips
pi_206280999
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:27 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
De Amerikanen waren daarbij betrokken en dat was toen ook vooral eigen belang. Er wordt continu gezegd dat Rusland bijna geen wapens meer heeft, en ze gaan nog een ander land binnen vallen? Als NAVO wordt aangevallen lijkt het me logisch dat wij (vooral de VS) er ook mee gaat bemoeien.
Maar Oekraine wilde zich aansluiten bij het Westen dus is het ook in het belang van de EU en Amerika. Dat is juist de reden dat Putin het land binnenviel.

Maar goed het zijn steeds dezelfde argumenten. Ik ben er wel weer klaar mee ;)
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 10 oktober 2022 @ 22:57:50 #48
485843 crew  Jippie
pi_206281179
Testje
2fdb910476d7404a449826d15a519201efb02b53.jpg?1665435463
pi_206281262
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:57 schreef Jippie het volgende:
Testje
[ afbeelding ]
Geen idee wat de test is, maar ik vertrouw beide koppen niet :)
Lach met een schone bips
pi_206281356
quote:
2s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:57 schreef Jippie het volgende:
Testje
[ afbeelding ]
Vader en zoon omdat ze allebei maar 1m40 lang zijn?
Lach met een schone bips
pi_206281369
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik wil hier eigenlijk wel een mooi voorbeeld op geven, Amerika zou Vietnam ook wel even ontdoen van de commies.. Dat ging niet helemaal goed (kan misschien mijn geschiedenis fout hebben hoor). Maar toen ze eenmaal weggejaagd waren is Vietnam compleet op slot gegaan tot rond 1993/1995 die tijd geloof ik? Kijk eens waar ze nu staan? Zonder de hulp van Amerika is het 1 van de meest moderne landen van Zuid/Oost Azië geworden.

En zo zijn er meer landen die zonder inmenging van het Westen + Amerika tot wasdom zijn gekomen.
Oh deze dan nog even, die had ik gemist ...

Vietnam heeft maar één partij de CPV:

quote:
There are no freely elected national leaders, political opposition is suppressed, all religious activity is controlled by the CPV, and dissent is not permitted and civil rights are curtailed. Elections in Vietnam occur under a single-party authoritarian political system.

Bron
Geen vrijheid :N
pi_206281374
quote:
6s.gif Op maandag 10 oktober 2022 23:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[..]
Ben jij al eens in Vietnam geweest? Ga er eens heen, en oordeel dan nog eens :) Meen ik serieus.
Lach met een schone bips
pi_206281380
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ben jij al eens in Vietnam geweest? Ga er eens heen, en oordeel dan nog eens :) Meen ik serieus.
Er zijn zoveel autocratische landen waar je een hele leuke vakantie kunt hebben.
pi_206281392
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
He he, Napoleon was ook maar een klein ventje. Ow.
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_206281404
quote:
10s.gif Op maandag 10 oktober 2022 23:28 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Er zijn zoveel autocratische landen waar je een hele leuke vakantie kunt hebben.
Ik kan daar 1 op 1 met iedereen praten, en misschien komt dit tot een schok voor jou. Maar als je ze vraagt naar hoe ze denken over voor de Vietnam-Amerika oorlog en erna? Dan kom je toch tot een heel schokkende conclusie over hoe de bevolking hun leven nu ziet tegenover de tijd ervoor.

Niet alles wat niet uit Amerika komt is slecht. En ja, ze mogen en kunnen er gewoon over praten.
Lach met een schone bips
pi_206281449
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik kan daar 1 op 1 met iedereen praten, en misschien komt dit tot een schok voor jou. Maar als je ze vraagt naar hoe ze denken over voor de Vietnam-Amerika oorlog en erna? Dan kom je toch tot een heel schokkende conclusie over hoe de bevolking hun leven nu ziet tegenover de tijd ervoor.

Niet alles wat niet uit Amerika komt is slecht. En ja, ze mogen en kunnen er gewoon over praten.
Maar een andere partij oprichten kan dan weer niet.

En nee dat komt niet als een schok voor mij. In autocratische landen kan je doorgaans als toerist heel goed over van alles en nog wat praten met de plaatselijke bevolking maar dat zegt niet zoveel.
pi_206281480
quote:
81s.gif Op maandag 10 oktober 2022 23:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Maar een andere partij oprichten kan dan weer niet.
En toch zijn de mensen vrijer dan ze ooit geweest zijn..

Nogmaals, niet alles wat Amerika andere landen probeert op te leggen is beter :) En misschien gaat het toch tijd worden dat Amerika een stapje terug gaat doen van het World Leadership dat ze zo graag hebben. Maar landen op hun eigen tijd tot wasdom laten komen. Je kunt dingen niet forceren als de bevolking er niet klaar voor is. En met Amerika doet de EU hier net zo hard aan mee. Het werkt gewoon niet, dat heeft de laatste 50 jaar wel bewezen.
Lach met een schone bips
pi_206281487
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En toch zijn de mensen vrijer dan ze ooit geweest zijn..

Nogmaals, niet alles wat Amerika andere landen probeert op te leggen is beter :) En misschien gaat het toch tijd worden dat Amerika een stapje terug gaat doen van het World Leadership dat ze zo graag hebben. Maar landen op hun eigen tijd tot wasdom laten komen. Je kunt dingen niet forceren als de bevolking er niet klaar voor is. En met Amerika doet de EU hier net zo hard aan mee. Het werkt gewoon niet, dat heeft de laatste 50 jaar wel bewezen.
Zucht Amerika legt Oekraine niks op. Ze bieden op verzoek van het land zelf hulp.

Nu echt weg :W
pi_206281543
quote:
15s.gif Op maandag 10 oktober 2022 23:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Zucht Amerika legt Oekraine niks op. Ze bieden op verzoek van het land zelf hulp.

Let the future unfold little Padawan :D
Lach met een schone bips
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 00:20:35 #60
451005 Grems
Clown World
pi_206281661
quote:
6s.gif Op maandag 10 oktober 2022 23:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

[..]
Een eerlijkere variant op menig EU land waar je functioneel enkel de vrijheid hebt om te kiezen welk poppetje de reeds getekende WEF contracten gaat uitvoeren :')
pi_206281736
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 00:20 schreef Grems het volgende:

[..]
Een eerlijkere variant op menig EU land waar je functioneel enkel de vrijheid hebt om te kiezen welk poppetje de reeds getekende WEF contracten gaat uitvoeren :')
Dus eigenlijk moeten we hier ook een één-partij systeem hebben? Stuk eerlijker! :')
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 11 oktober 2022 @ 01:40:11 #62
485843 crew  Jippie
pi_206281858
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Nu snap ik de hoge hakken :o

Was even een test of ik goede manier had om foto up te loaden. Maar omdat ik ben gesnapt door jou kan ik het niet meer verwijderen _O-
pi_206281866
In Rusland zijn ze maar wat blij met 'de' Amerikanen :+

twitter
pi_206281875
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 01:40 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nu snap ik de hoge hakken :o

Was even een test of ik goede manier had om foto up te loaden. Maar omdat ik ben gesnapt door jou kan ik het niet meer verwijderen _O-
Ik ben dan ook wel echt een fuck up om dingen te verpesten :+
Lach met een schone bips
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 02:20:36 #65
451005 Grems
Clown World
pi_206281881
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 00:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dus eigenlijk moeten we hier ook een één-partij systeem hebben? Stuk eerlijker! :')
Dat hebben we al, de zogenaamde splitsing in verschillende partijen is theater zodat het plebs denkt invloed te kunnen uitoefenen terwijl ze in werkelijkheid enkel en alleen mogen kiezen welke kleur de dildo heeft waarmee ze diep en zonder glijmiddel genomen gaan worden.
pi_206281885
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 02:20 schreef Grems het volgende:

[..]
Dat hebben we al, de zogenaamde splitsing in verschillende partijen is theater zodat het plebs denkt invloed te kunnen uitoefenen terwijl ze in werkelijkheid enkel en alleen mogen kiezen welke kleur de dildo heeft waarmee ze diep en zonder glijmiddel genomen gaan worden.
Want het kan natuurlijk niet zo zijn dat er gewoon te weinig complotdenkers zijn om invloed te kunnen uitoefenen.
pi_206281894
verkeerde topic

[ Bericht 34% gewijzigd door Kijkertje op 11-10-2022 03:14:59 ]
pi_206281898
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 02:32 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Want het kan natuurlijk niet zo zijn dat er gewoon te weinig complotdenkers zijn om invloed te kunnen uitoefenen.
Genoeg hoor, maar niet iedereen is actief online :)
Lach met een schone bips
pi_206281900
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 03:03 schreef Kijkertje het volgende:
verkeerde topic
Ah kut! wilde net Jezus filmpje kijken.
Lach met een schone bips
pi_206281903
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 03:15 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ah kut! wilde net Jezus filmpje kijken.
Jezus!-filmpje :P

twitter

Ook erg BNW/ 'de' Amerikanen:

twitter

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 11-10-2022 04:28:06 ]
pi_206281967
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 00:45 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Een corrupte USA regering bemoeide zich met een corrupte Oekrainische (rusland) regering en verving deze voor een corrupte Oekrainische (USA) regering waarop de corrupte Rusland regering Oekraine binnen viel om de corrupte Oekrainische (USA) regering te vervangen voor een corrupte Oekrainische (rusland) regering.

pffffffffffffffffffffff... zo... dat is even in een notendop maar er vallen nu tienduizenden doden om de waanideeen van corrupte regeringen.
Toch wel fijn om in zo'n wereld te leven nietwaar?

pi_206281983
Life in RUSSIA under SANCTIONS | 8 months later...

lijkt mij dat de sancties niet echt helpen als de Polen hun winkels weer openen in Moskou...

What Crimean Residents Think Of The Attack on the Bridge

Onder Oekrainisch bewind werd er helemaal niets gedaan met de Krim.
Onder Russisch bewind werd infrastructuur opgebouwd, scholen, industrie, water en electra.
Interessante verhalen van gewone burgers van de Krim.

[ Bericht 8% gewijzigd door Schaamlap op 11-10-2022 07:12:57 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 11 oktober 2022 @ 10:03:35 #73
485843 crew  Jippie
pi_206283030
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 02:02 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik ben dan ook wel echt een fuck up om dingen te verpesten :+
Absoluut niet, gewoon scherp in het opmerken van iets 8-)
pi_206283618
quote:
15s.gif Op maandag 10 oktober 2022 23:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Jij denkt niet dat de USA/Biden zijn belangen in Oekraïne wilt verdedigen?
Ze helpen Oekraïne als een soort barmhartige samaritaan?
pi_206283668
https://thegrayzone.com/2022/10/10/ukrainian-kerch-bridge/

The secret British intelligence plot to blow up Crimea’s Kerch Bridge is revealed in internal documents and correspondence obtained exclusively by The Grayzone.

The truck bombing of the Kerch Bridge differed operationally from the plot sketched therein. Yet, Britain’s evident interest in planning such an attack underscores the deep involvement of NATO powers in the Ukraine proxy war. At almost precisely the time that London reportedly sabotaged peace talks between Kiev and Moscow in April this year, British military intelligence operatives were drawing up blueprints to destroy a major Russian bridge crossed by thousands of civilians per day.
pi_206283705
https://twitter.com/repgosar/status/1579238335238721537

Rep. Paul Gosar, DDS
@RepGosar
NO MORE Foreign Aid, especially not to fund a war that we should have NO involvement in.

Biden and his crime family may owe Zelensky, but America doesn't owe him a damn thing.
pi_206283733
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:09 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Jij denkt niet dat de USA/Biden zijn belangen in Oekraïne wilt verdedigen?
Ze helpen Oekraïne als een soort barmhartige samaritaan?
Welke belangen zijn dat volgens jou?

De Amerikanen hebben belang bij een verzwakt Rusland en een verwesterd Europa. In die zin handelt inderdaad VS uit eigenbelang.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_206283767
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:17 schreef Schaamlap het volgende:
https://twitter.com/repgosar/status/1579238335238721537

Rep. Paul Gosar, DDS
@:RepGosar
NO MORE Foreign Aid, especially not to fund a war that we should have NO involvement in.

Biden and his crime family may owe Zelensky, but America doesn't owe him a damn thing.

Gosar is outlier, een roepende in de woestijn. De man behoort in het Congres tot een kleine niche die grotendeels alleen staat.

Zijn mening legt nog minder gewicht in de schaal dan die van Baudet in ons eigen parlement.
pi_206283892
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Welke belangen zijn dat volgens jou?

De Amerikanen hebben belang bij een verzwakt Rusland en een verwesterd Europa. In die zin handelt inderdaad VS uit eigenbelang.
Biden heeft behoorlijk wat belangen in Oekraïne.
pi_206284076
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:37 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Biden heeft behoorlijk wat belangen in Oekraïne.
Vertel.

Je weet dat vrijwel het gehele Congres voorstander is van de Amerikaanse steun aan Oekraïne? Of scharen de Republikeinen zich hierachter om Biden een plezier te doen?
pi_206284156
-edit- dubbel
pi_206284159
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 11:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Vertel.

Je weet dat vrijwel het gehele Congres voorstander is van de Amerikaanse steun aan Oekraïne? Of scharen de Republikeinen zich hierachter om Biden een plezier te doen?
Al ruim voor de oorlog heeft Biden miljoenen in Oekraïne gepompt.
Dat doet hij echt niet omdat hij ze zo lief vind.
Dankzij zijn contacten met de oliecharchen kreeg zijn zoon een topbaan.
pi_206284240
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 12:02 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Al ruim voor de oorlog heeft Biden miljoenen in Oekraïne gepompt.
Dat doet hij echt niet omdat hij ze zo lief vind.
Dankzij zijn contacten met de oliecharchen kreeg zijn zoon een topbaan.
Neuh. Maar dit is BNW, dus het is een legitiem standpunt van jouw kant.

Wel vreemd dat beide partijen in het Congres zich vrijwel unaniem achter de steun aan Oekraïne scharen. Voor de Republikeinen zou het juist prijsschieten moeten zijn.
pi_206284252
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 12:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Neuh. Maar dit is BNW, dus het is een legitiem standpunt van jouw kant.

Wel vreemd dat beide partijen in het Congres zich vrijwel unaniem achter de steun aan Oekraïne scharen. Voor de Republikeinen zou het juist prijsschieten moeten zijn.
Wat is er niet waar aan mijn verhaal?
pi_206284356
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 12:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het enige wat waar is, is dat zijn zoon toetrad tot de Raad van Bestuur van Burisma.

Verder lijk je iets te willen suggereren over 'contacten met oligarchen', maar wat je daar precies mee bedoelt, is mij niet duidelijk.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 12:19:07 #86
451005 Grems
Clown World
pi_206284384
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 12:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Iedereen weet dat Hunter Biden een internationaal gerespecteerd expert is op het gebied van energiewinning, vandaar ook dat Burisma hem in hun raad van bestuur wilde hebben.

10% voor de Big Guy betreft uiteraard zijn gulle gift aan de kerk.
pi_206284389
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het enige wat waar is, is dat zijn zoon toetrad tot de Raad van Bestuur van Burisma.

Verder lijk je iets te willen suggereren over 'contacten met oligarchen', maar wat je daar precies mee bedoelt, is mij niet duidelijk.
Belangenverstrengeling
pi_206284440
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

quote:
Five days later, on April 21, Joe Biden landed in Kiev for a series of high-level meetings with Ukrainian officials. The vice president was bringing with him highly welcomed terms of a United States Agency for International Development program to assist the Ukrainian natural-gas industry and promises of more US financial assistance and loans. Soon the United States and the International Monetary Fund would be pumping more than $1 billion into the Ukrainian economy.
https://nypost.com/2019/0(...)is-so-soft-on-china/
pi_206284480
quote:
Ja, en?

Dat deed Biden vanuit zijn rol als vice-president. Of denk je dat hij zoiets op eigen houtje besloot?
pi_206284491
quote:
Oh, ik dacht dat Biden er miljoenen in had gepompt, maar het was gewoon de VS. Minder spectaculair, helaas.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_206284494
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 12:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Ja, en?

Dat deed Biden vanuit zijn rol als vice-president. Of denk je dat hij zoiets op eigen houtje besloot?
Dat toont aan dat er dus wel iets meer belangen zijn
pi_206284726
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 12:28 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Oh, ik dacht dat Biden er miljoenen in had gepompt, maar het was gewoon de VS. Minder spectaculair, helaas.
Pomp er miljoenen van de USA en krijgt het via een omweg weer terug.
https://en.interfax.com.ua/news/press-conference/617936.html
pi_206284842
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 12:48 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Pomp er miljoenen van de USA en krijgt het via een omweg weer terug.
https://en.interfax.com.ua/news/press-conference/617936.html
Dus eigenlijk haalt Biden er dan zelf geld uit, in plaats van dat hij er zelf geld instopt.
pi_206284871
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 13:06 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dus eigenlijk haalt Biden er dan zelf geld uit, in plaats van dat hij er zelf geld instopt.
Het is gewoon een spelletje hè eerst geld lospeuteren bij de overheid en daarmee je zakken vullen.
pi_206284972
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 13:08 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het is gewoon een spelletje hè eerst geld lospeuteren bij de overheid en daarmee je zakken vullen.
Maar dan pompt hij niet echt miljoenen in Oekraine, hij gebruikt het dan meer als manier om geld door te sluizen naar zichzelf.
pi_206285033
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 13:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Maar dan pompt hij niet echt miljoenen in Oekraine, hij gebruikt het dan meer als manier om geld door te sluizen naar zichzelf.
Het was wel zijn afdeling natuurlijk.
Het is maar hoe je het wilt zeggen.
Hij heeft er geen privé geld in gepompt maar van de overheid.
pi_206285513
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 13:28 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het was wel zijn afdeling natuurlijk.
Het is maar hoe je het wilt zeggen.
Hij heeft er geen privé geld in gepompt maar van de overheid.
Het is een smerig spelletje wat gespeeld wordt door Biden en Co.
Eigen belangen verdedigen door een coup te plegen in Kiev en een land in oorlog te dompelen.
Hoe goor kan je zijn. :r
pi_206285748
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:15 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Het is een smerig spelletje wat gespeeld wordt door Biden en Co.
Eigen belangen verdedigen door een coup te plegen in Kiev en een land in oorlog te dompelen.
Hoe goor kan je zijn. :r
Ik snap niet dat mensen zo blind achter de USA blijven staan.
Er staat zo veel informatie online waar duidelijk uit blijkt dat ze schijt hebben aan alles wat leeft.
Uiteraard hebben ze een groot aandeel gehad in onze bevrijding tijdens WO2 en in onze welvaart.
Maar dat doet niks af aan de misdaden die ze hebben gepleegd.
  dinsdag 11 oktober 2022 @ 15:42:04 #99
451005 Grems
Clown World
pi_206286328
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:38 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Er staat zo veel informatie online waar duidelijk uit blijkt dat ze schijt hebben aan alles wat leeft.
Uiteraard hebben ze een groot aandeel gehad in onze bevrijding tijdens WO2 en in onze welvaart.
Volgens mij is het een ingebouwde mentale blokkade - inclusief drukventiel.

De zijde van de munt waar men de voorkeur aan geeft en eigenlijk "het Westen" als geheel kan nauwelijks iets fout doen - behalve die andere kant van dezelfde munt, die wel - sterker nog die kant is de duivel.

Als je 100 Amerikaanse congresleden ( 50R, 50D ) neemt en laat zien dat ze allemaal op het exacte toppunt al hun investeringen gedumpt hebben dan is dat 100% bewijs dat de ene kant corrupt is, de andere kant heeft echter hun roeping als 0.00001% hedgefund managers gemist, was gewoon goede timing, toeval en inzicht.

Complotten, vriendjespolitiek, invloed uitoefenen en corruptie is allemaal BNW, behalve Poetin die heeft overal politieke partijen in handen en op iedere uithoek van het internet FSB-desinformatie officieren gestationeerd.

Schwab? Nee is gewoon praatclubje. :')
pi_206286338
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 14:38 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja dat snap ik ook dus niet.
Maar misschien is het wel lekker makkelijk zo, het achterna lopen van de kudde zonder al te diep na te denken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')