Oh deze dan nog even, die had ik gemist ...quote:Op maandag 10 oktober 2022 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wil hier eigenlijk wel een mooi voorbeeld op geven, Amerika zou Vietnam ook wel even ontdoen van de commies.. Dat ging niet helemaal goed (kan misschien mijn geschiedenis fout hebben hoor). Maar toen ze eenmaal weggejaagd waren is Vietnam compleet op slot gegaan tot rond 1993/1995 die tijd geloof ik? Kijk eens waar ze nu staan? Zonder de hulp van Amerika is het 1 van de meest moderne landen van Zuid/Oost Azië geworden.
En zo zijn er meer landen die zonder inmenging van het Westen + Amerika tot wasdom zijn gekomen.
Geen vrijheidquote:There are no freely elected national leaders, political opposition is suppressed, all religious activity is controlled by the CPV, and dissent is not permitted and civil rights are curtailed. Elections in Vietnam occur under a single-party authoritarian political system.
Bron
Ben jij al eens in Vietnam geweest? Ga er eens heen, en oordeel dan nog eensquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh deze dan nog even, die had ik gemist ...
Vietnam heeft maar één partij de CPV:
[..]
Geen vrijheid
Er zijn zoveel autocratische landen waar je een hele leuke vakantie kunt hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben jij al eens in Vietnam geweest? Ga er eens heen, en oordeel dan nog eensMeen ik serieus.
He he, Napoleon was ook maar een klein ventje. Ow.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vader en zoon omdat ze allebei maar 1m40 lang zijn?
Ik kan daar 1 op 1 met iedereen praten, en misschien komt dit tot een schok voor jou. Maar als je ze vraagt naar hoe ze denken over voor de Vietnam-Amerika oorlog en erna? Dan kom je toch tot een heel schokkende conclusie over hoe de bevolking hun leven nu ziet tegenover de tijd ervoor.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:28 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Er zijn zoveel autocratische landen waar je een hele leuke vakantie kunt hebben.
Maar een andere partij oprichten kan dan weer niet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan daar 1 op 1 met iedereen praten, en misschien komt dit tot een schok voor jou. Maar als je ze vraagt naar hoe ze denken over voor de Vietnam-Amerika oorlog en erna? Dan kom je toch tot een heel schokkende conclusie over hoe de bevolking hun leven nu ziet tegenover de tijd ervoor.
Niet alles wat niet uit Amerika komt is slecht. En ja, ze mogen en kunnen er gewoon over praten.
En toch zijn de mensen vrijer dan ze ooit geweest zijn..quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Maar een andere partij oprichten kan dan weer niet.
Zucht Amerika legt Oekraine niks op. Ze bieden op verzoek van het land zelf hulp.quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En toch zijn de mensen vrijer dan ze ooit geweest zijn..
Nogmaals, niet alles wat Amerika andere landen probeert op te leggen is beterEn misschien gaat het toch tijd worden dat Amerika een stapje terug gaat doen van het World Leadership dat ze zo graag hebben. Maar landen op hun eigen tijd tot wasdom laten komen. Je kunt dingen niet forceren als de bevolking er niet klaar voor is. En met Amerika doet de EU hier net zo hard aan mee. Het werkt gewoon niet, dat heeft de laatste 50 jaar wel bewezen.
Let the future unfold little Padawanquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zucht Amerika legt Oekraine niks op. Ze bieden op verzoek van het land zelf hulp.
Nu echt weg
Een eerlijkere variant op menig EU land waar je functioneel enkel de vrijheid hebt om te kiezen welk poppetje de reeds getekende WEF contracten gaat uitvoerenquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:26 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Oh deze dan nog even, die had ik gemist ...
Vietnam heeft maar één partij de CPV:
[..]
Geen vrijheid
Dus eigenlijk moeten we hier ook een één-partij systeem hebben? Stuk eerlijker!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:20 schreef Grems het volgende:
[..]
Een eerlijkere variant op menig EU land waar je functioneel enkel de vrijheid hebt om te kiezen welk poppetje de reeds getekende WEF contracten gaat uitvoeren
Nu snap ik de hoge hakkenquote:Op maandag 10 oktober 2022 23:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vader en zoon omdat ze allebei maar 1m40 lang zijn?
Ik ben dan ook wel echt een fuck up om dingen te verpestenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 01:40 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nu snap ik de hoge hakken
Was even een test of ik goede manier had om foto up te loaden. Maar omdat ik ben gesnapt door jou kan ik het niet meer verwijderen
Dat hebben we al, de zogenaamde splitsing in verschillende partijen is theater zodat het plebs denkt invloed te kunnen uitoefenen terwijl ze in werkelijkheid enkel en alleen mogen kiezen welke kleur de dildo heeft waarmee ze diep en zonder glijmiddel genomen gaan worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we hier ook een één-partij systeem hebben? Stuk eerlijker!
Want het kan natuurlijk niet zo zijn dat er gewoon te weinig complotdenkers zijn om invloed te kunnen uitoefenen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 02:20 schreef Grems het volgende:
[..]
Dat hebben we al, de zogenaamde splitsing in verschillende partijen is theater zodat het plebs denkt invloed te kunnen uitoefenen terwijl ze in werkelijkheid enkel en alleen mogen kiezen welke kleur de dildo heeft waarmee ze diep en zonder glijmiddel genomen gaan worden.
Genoeg hoor, maar niet iedereen is actief onlinequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 02:32 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Want het kan natuurlijk niet zo zijn dat er gewoon te weinig complotdenkers zijn om invloed te kunnen uitoefenen.
Jezus!-filmpjequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 03:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ah kut! wilde net Jezus filmpje kijken.
Een corrupte USA regering bemoeide zich met een corrupte Oekrainische (rusland) regering en verving deze voor een corrupte Oekrainische (USA) regering waarop de corrupte Rusland regering Oekraine binnen viel om de corrupte Oekrainische (USA) regering te vervangen voor een corrupte Oekrainische (rusland) regering.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 00:45 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we hier ook een één-partij systeem hebben? Stuk eerlijker!
Absoluut niet, gewoon scherp in het opmerken van ietsquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 02:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wel echt een fuck up om dingen te verpesten
Jij denkt niet dat de USA/Biden zijn belangen in Oekraïne wilt verdedigen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 23:42 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zucht Amerika legt Oekraine niks op. Ze bieden op verzoek van het land zelf hulp.
Nu echt weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |