Aan het begin van de oorlog toonde Oekraine zich al bereid een neutrale positie, dus zonder NAVO, aan te nemen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:54 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Zelensky had makkelijk Oekraïne kunnen 'verdedigen' door geen lidmaatschap van een militaire alliantie die Rusland vijandig gezind is na te streven en etnische Russen niet te onderdrukken en af te slachten.
Zoals hun kernwapens opgeven, bijvoorbeeld?quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:54 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Dat doen ze niet. Zelensky had makkelijk Oekraïne kunnen 'verdedigen' door geen lidmaatschap van een militaire alliantie die Rusland vijandig gezind is na te streven en etnische Russen niet te onderdrukken en af te slachten.
Die zijn helaas nog niet op, nee. Dat dacht ik net ook.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:56 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
De vrees is niet het overnemen maar het gebruik van nucleaire wapens.
Wat Zelensky en het Oekraïnse volk qua lidmaatschappen wil, is haar zaak, en niet van een buurland.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:54 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
De vergelijking is een schoffering van jewelste. Meer niet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik snap deze vergelijking(en) nooit zo goed, zie weinig overeenkomsten..
Leuk bedacht, maar Letland, Estland, Litouwen zijn landen die juist agressie van Rusland buiten de deur weten te houden dankzij Navo lidmaatschap.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:54 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Gelul, die dingen zouden in oktober worden geleverd. Het is oktober.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:52 schreef Starhopper het volgende:
De Duitse ambassade is geraakt en nu kan het ineens wel heel snel
[ twitter ]
Dan lijkt het me verstandig dat de EU zn neus niet in andermans zaken stopt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:56 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
De vrees is niet het overnemen maar het gebruik van nucleaire wapens.
Jeetje zeg, Lukashenko komt écht aandacht tekort he. Beetje denkbeeldige aanvallen op Wit-Rusland erbij halen, terwijl in dit hele conflict echt niemand een fuck geeft om Wit-Rusland, zodat hij ook maar weer even een tweetje krijgt bij AFP en Reuters en dergelijken. Alsof hij "jongens ik doe ook mee!" wil roepen maar het niet echt durft, het jongetje in de klas dat bij voetbal in de gymles alleen maar stilletjes bij de cornervlag blijft staan, welke kant het spel ook op gaat.quote:
Misschien moet Putin dan z'n grote neus uit Oekraïne halen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:59 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Dan lijkt het me verstandig dat de EU zn neus niet in andermans zaken stopt.
Allemaal niet gebeurd als Rusland Oekraïne niet was binnen gevallen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:52 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Ja want er zijn bij de aanval op de Krimbrug geen burgers omgekomen, er zijn geen terroristische aanslagen door Oekraïne op burgers gepleegd, geen massamoorden, geen martelpraktijken, geen burgers omgekomen bij bombardementen in de jarenlange oorlog in de Donbass.![]()
![]()
denk dat Vlad gedreigd heeft dat als ie niet meer doet/zegt hij de rekening ook nog wel krijgt of hij vervangt hem.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje zeg, Lukashenko komt écht aandacht tekort he. Beetje denkbeeldige aanvallen op Wit-Rusland erbij halen, terwijl in dit hele conflict echt niemand een fuck geeft om Wit-Rusland, zodat hij ook maar weer even een tweetje krijgt bij AFP en Reuters en dergelijken. Alsof hij "jongens ik doe ook mee!" wil roepen maar het niet echt durft, het jongetje in de klas dat bij voetbal in de gymles alleen maar stilletjes bij de cornervlag blijft staan, welke kant het spel ook op gaat.
Hij zal wel toezeggingen aan Poetin hebben gedaan die hij vervolgens niet nakomt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jeetje zeg, Lukashenko komt écht aandacht tekort he. Beetje denkbeeldige aanvallen op Wit-Rusland erbij halen, terwijl in dit hele conflict echt niemand een fuck geeft om Wit-Rusland, zodat hij ook maar weer even een tweetje krijgt bij AFP en Reuters en dergelijken. Alsof hij "jongens ik doe ook mee!" wil roepen maar het niet echt durft, het jongetje in de klas dat bij voetbal in de gymles alleen maar stilletjes bij de cornervlag blijft staan, welke kant het spel ook op gaat.
Misschien moet je eens terug gaan lezen dan want de opleidingstijd die ik voorspelde voor de wapensystemen op dat moment kwam precies overeen met wat er uiteindelijk gebeurde.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:00 schreef ExTec het volgende:
Dan krijgen we een voorspelbaar antwoord.
Want volgens hem is minder dan de gehele opleiding doorlopen, niks waard.
Zoals ik dan vaker antwoord: gelukkig zitten ze er in oekraine niet zo in.
Je hebt echt geen clou he?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:58 schreef ExTec het volgende:
Het kunnen bedienen van zo'n ding leer je in een dagje wel.
Het kunnen troubleshooten van verstoringen en repareren is waar de tijd in gaat zitten.
Ach, duidelijk een expertquote:Op maandag 10 oktober 2022 14:43 schreef J.B. het volgende:
Experts over rakettenregen: 'Russen met rug tegen de muur'
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rusland-burgerdoelen
[..]
Nogmaals een bevestiging over waar Poetin de inspiratie vandaan haalt. Geruststellende gedachte dat we 77 jaar na Hitler weer een nieuwe moordende fascist op het toneel hebben.
Stuur hem een mailtje zou ik zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:00 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Misschien moet Putin dan z'n grote neus uit Oekraïne halen.
Hoe lang kunnen ze het dan ongeveer volhouden?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:01 schreef skysherrif het volgende:
Rusland kan dit soort dingen overigens niet volhouden, besef dat ze ongeveer 500 miljoen aan raketten vandaag hebben afgeschoten.
Denk jij echt dat Putin zonder slag of stoot zijn verlies gaat nemen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:00 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Misschien moet Putin dan z'n grote neus uit Oekraïne halen.
Het valt me eigenlijk mee dat Putin alleen Wit-Rusland er zo hard in mee trekt. Landen als Armenië, Kazakstan en zelfs Servië en Hongarije duiken al een tijdje weg en je hoort niks van ze terwijl ze erg lang gewoon openlijk pro-Russisch zijn/warenquote:Op maandag 10 oktober 2022 15:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
denk dat Vlad gedreigd heeft dat als ie niet meer doet/zegt hij de rekening ook nog wel krijgt of hij vervangt hem.
Zijn bron is zijn duim.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Stevige stelling = stevige bron. Onderbouw je posts, svp.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:54 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Ik zal een briefje op een TB2 plakken voor hem.quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:01 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Stuur hem een mailtje zou ik zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |