Nee, maar hij is vast een pedo.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:55 schreef capricia het volgende:
Tijd voor een no fly zone boven Oekraïne. Maar ja, wie gaat dat handhaven?
Gaan ze niet doen want dan moet NAVO handhaven/ingrijpenquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:55 schreef capricia het volgende:
Tijd voor een no fly zone boven Oekraïne. Maar ja, wie gaat dat handhaven?
Zo is het goed.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ze hebben Iran heeft niet oneindig veel kruisraketten.
Steden met de grond gelijkmaken doe je doorgaans met artillerie granaten, niet met kruisraketten.
Het kunnen bedienen van zo'n ding leer je in een dagje wel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan maar snel Oekraïners opleiden.
Opgelost
@AchJa ?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het kunnen bedienen van zo'n ding leer je in een dagje wel.
Het kunnen troubleshooten van verstoringen en repareren is waar de tijd in gaat zitten.
Iran heeft die dingen helemaal niet. Dan heb je het over die slechte zelfmoord drones.quote:
Voor de PzH2000's was ook een gedegen opleiding nodig.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Het kunnen bedienen van zo'n ding leer je in een dagje wel.
Het kunnen troubleshooten van verstoringen en repareren is waar de tijd in gaat zitten.
Zelensky zei van wel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:58 schreef ExTec het volgende:
[..]
Iran heeft die dingen helemaal niet. Dan heb je het over die slechte zelfmoord drones.
Volgens mij ook. Ik heb ooit gewerkt op een kantoor waar een ereconsulaat was gevestigd (in een van de bureaukamers), en daar werd me toch echt over verteld dat ik daar niet zomaar iets mocht doen.quote:
Zullen ze niet staan te juichen nu? Hij grijpt nu eindelijk keihard in. Ze zijn niet tegen de oorlog maar tegen het slappe ingrijpen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:55 schreef Claude_Viole het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)dreigt-met-meer.html
Ik denk dat het binnenkort over is met hem. Afgezet, gechanteerd, afgeschoten, ontvoerd... geen idee hoe.
Nu hij keihard toegeeft zal de haat groter worden, en ook vanuit zijn eigen land met pro-Ukraines. Die zal het Kremlin niet meer durven uit te komen.
Misschien zal hij mentaal kapot gaan, en een gevaar voor zichzelf worden.
Dan krijgen we een voorspelbaar antwoord.quote:
Als je in de situatie komt dat Poetin Oekraïne de oorlog verklaart, dan is te verwachten dat hij gelijk ook de gedeeltelijke mobilisatie vervangt door een volledige mobilisatie. Dat zijn 2 miljoen militairen. Dan krijgen ze het aan de oostgrens van de EU wel wat warmer dan ze het nu al hebben. Dus dan is de reactie van de NAVO en EU om meer Westerse troepen naar de oostgrens te sturen voor bescherming, waardoor er in Nederland minder militairen beschikbaar zijn voor beveiliging en bewaking. Terwijl de noodzaak voor meer beveiliging en bewaking fors toeneemt, zeker als Rusland het combineert met meer sabotageacties binnen Europa. Ollongren zal dan moeten kijken hoe ze daar een tijdelijke oplossing voor kan bedenken.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
De buitengrenzen van de Navo landen word volgens mij al gezamenlijk gedaan, ik denk dat het voor Nederland belangrijk is dat we de beveiliging op onze belangrijke infrastructuur gaan opschroeven, dan denk ik vooral aan de Rijnmond industrie.
Maar toen die dingen panne aan de autoloader kregen moesten ze naar Polen om daar gerepareerd te worden. En die dingen staan een eind achter de linies. Het maakt qua schade natuurlijk wel iets uit of het iets is dat door gebruik komt, of doordat er een mijn of AT-granaat tegen is ontploft.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor de PzH2000's was ook een gedegen opleiding nodig.
Dat hebben ze uiteindelijk in kunnen korten tot een paar weken.
Dus dat zal hier ook mogelijk moeten zijn.
Dat soort spul is dermate hoog geautomatiseerd dat iedereen die video games kan, het wel kan bedienen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor de PzH2000's was ook een gedegen opleiding nodig.
Dat hebben ze uiteindelijk in kunnen korten tot een paar weken.
Dus dat zal hier ook mogelijk moeten zijn.
Dan stuur je ze lekker mét soldaten.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:53 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Patriots kan je niet sturen zonder soldaten te sturen, gaat dus niet werken
En dat willen ze wellicht zo houdenquote:Op maandag 10 oktober 2022 13:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ze kunnen toch Turken met Patriots (en S300/400) inzetten? Erdogan is toch neutraal?
En hoe gaan ze die twee miljoen man precies opleiden, uitrusten en op de juiste plek op het juiste moment krijgen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:01 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als je in de situatie komt dat Poetin Oekraïne de oorlog verklaart, dan is te verwachten dat hij gelijk ook de gedeeltelijke mobilisatie vervangt door een volledige mobilisatie. Dat zijn 2 miljoen militairen. Dan krijgen ze het aan de oostgrens van de EU wel wat warmer dan ze het nu al hebben. Dus dan is de reactie van de NAVO en EU om meer Westerse troepen naar de oostgrens te sturen voor bescherming, waardoor er in Nederland minder militairen beschikbaar zijn voor beveiliging en bewaking. Terwijl de noodzaak voor meer beveiliging en bewaking fors toeneemt, zeker als Rusland het combineert met meer sabotageacties binnen Europa. Ollongren zal dan moeten kijken hoe ze daar een tijdelijke oplossing voor kan bedenken.
Echt een feestje om dat te overleven ja.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens.
Het vooruitzicht dat als NL 1 grote radioactieve soep wordt, en ik gezeten in mijn bunker dat overleef, lijkt me helemaal toppie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |