SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Het Russisch monument staat aan de Russenweg, op de hoek met de Notweg, aan de weg van Schoorl naar Bergen. Het is officieel Russisch grondgebied.[1]Het werd op 6 november 1901 geschonken aan het tsaristische Rusland door jonkvrouw Wilhelmina Jacoba Van Reenen-Rendorp op initiatief van de Russisch militaire attaché.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Russisch_Monument_(Bergen)
Dat heeft Oekraïne inderdaad nog steeds niet gedaan. Dat heb je goed gezien.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:07 schreef Tobias19xx het volgende:
Lekker juichenen genieten
als Oekraïne terroristische aanvallen in Rusland pleegt en dat recht praten, nu huilie huilie
![]()
doen.
Heb ik een raketaanval op Moskou gemistquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:07 schreef Tobias19xx het volgende:
Lekker juichenen genieten
als Oekraïne terroristische aanvallen in Rusland pleegt en dat recht praten, nu huilie huilie
![]()
doen.
Ik heb hartelijk moeten lachen om deze reactie.quote:Op maandag 10 oktober 2022 08:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt. Zelensky weigert om De Krim en de voormalige Volksrepublieken Donesk en Luhansk te erkennen als onderdeel van Rusland. Als je als Oekraïne toegeeft dat je geen enkele controle hebt over De Krim en de Volksrepublieken Donesk en Luhansk en deze gebieden wilt afstoten aan Rusland zijn we al een heel stuk dichter bij vrede. De huidige houding van Zelensky houdt de Speciale Militaire Operatie gewoon in stand.
Nouja, de aanslag op mevr. Dugin...quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat heeft Oekraïne inderdaad nog steeds niet gedaan. Dat heb je goed gezien.
Tijd om daar eens een flinke dampende bolus op te draaien dus.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:09 schreef Starhopper het volgende:
We hebben in Nederland ook een stuk Russisch grondgebied. Kunnen we dit niet terugpakken?
[..]
Dat is mijn indruk ook. Misschien ook de mobilisatie van nog meer reservisten. We moeten ook niet verbaasd zijn als er een leiding tussen Noorwegen en het Europese vasteland gesaboteerd wordt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:01 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dit leest wel als een opmaat naar een formele oorlogsverklaring.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Tijd om daar eens een flinke bolus op te draaien dus.
Slecht voorbeeld. Op dit moment zijn namelijk de Walen bezig met een structurele genocide op de Vlamingen. In dit geval zou het dus gerechtvaardigd zijn om het grondgebied over te nemen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb hartelijk moeten lachen om deze reactie.
Als Nederland morgen onder het mom van een "speciale militaire operatie" Vlaanderen bezet en tot Nederlands grondgebied verklaart dan zou de houding van België moeten zijn dat ze op hun rug gaan liggen en kwispelen?
Jemig, kan het wat minder paniekerig?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:10 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat is mijn indruk ook. Misschien ook de mobilisatie van nog meer reservisten. We moeten ook niet verbaasd zijn als er een leiding tussen Noorwegen en het Europese vasteland gesaboteerd wordt.
Hoe meer soldaten Rusland mobiliseert, hoe nijpender ook de Europese veiligheidssituatie wordt. Wij zullen dan ook moeten opschalen en onze wapenindustrie moet rap uitbreiden.
Sorry hoor maar dat is niets meer dan een historische fout rechtzetten. Daarnaast is De Croo een clown die met zijn lul piano speelt. Lijkt me alleszins redelijk om de onafhankelijke volksrepubliek Vlaanderen te annexeren. Dat is namelijk ook gewoon de wil van het volk bestaande uit etnische Nederlanders die gebukt gaan onder de onderdrukking van de Belgische nazi's en hun terreurbewind.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb hartelijk moeten lachen om deze reactie.
Als Nederland morgen onder het mom van een "speciale militaire operatie" Vlaanderen inneemt en tot Nederlands grondgebied verklaart dan zou de houding van België moeten zijn dat ze op de rug gaan liggen en kwispelen?
Zat Oekraïne daar achter dan?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nouja, de aanslag op mevr. Dugin...
Maar goed, dat was het dan ook. Ongeveer.
Elk land beslist natuurlijk voor zichzelf of ze bij het conflict betrokken willen zijn of niet.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dus een verdwaalde raket in een door oorlog verscheurd land zou een ander, in theorie compleet willekeurig land, bij een oorlog kunnen betrekken.
En dat allemaal zonder enige eigen verantwoordelijkheid?
Wat is hier paniekerig aan? Het is gewoon een rationale inschatting.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jemig, kan het wat minder paniekerig?
Mooi klusje voor Biden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:14 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Fijn dat hij aankondigt wat z’n volgende sabotageactie gaat worden.
Manmanmanquote:
Wacht even, maar wie zijn dan de Nazi's? De Vlamingen of de Walen?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Slecht voorbeeld. Op dit moment zijn namelijk de Walen bezig met een structurele genocide op de Vlamingen. In dit geval zou het dus gerechtvaardigd zijn om het grondgebied over te nemen.
Het opschalen van wapen productie is een goed idee, maar ik denk voor de rest niet dat wij hier in NL er hoegenaamd last van gaan krijgen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:14 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Wat is hier paniekerig aan? Het is gewoon een rationale inschatting.
In dit scenario wijzelf denk ikquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wacht even, maar wie zijn dan de Nazi's? De Vlamingen of de Walen?
Zal wel der vader geweest zijn. Maar zij is ook een prima doelwit.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat zeggen de Amerikanen nu ook ja. Twijfel alleen of zij of d'r vader het doelwit was.
Grappig, ik ben daar een keer geweest en het was me niet opgevallen. Heb een tijd in Noorwegen gewoond daar zat ook een schuilkelder onder winkelcentrum.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende: [..] Nee dat is zo. Ik kom ook vaak in Seoul vanwege familie, daar is het toch beter geregeld. Overal bordjes naar de dichtstbijzijnde bunker en er zijn er duizenden volgens mij. Van heel klein tot heel groot.
Dus hij is nog steeds niet echt begonnen...quote:
Daar zullen de Turken niet intrappen lijkt mij.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:14 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Fijn dat hij aankondigt wat z’n volgende sabotageactie gaat worden.
Vladje toch, je moet niet vergeten om nog te doen alsof je militaire doelwitten probeerde te raken..quote:
Er zitten aan de noordkust van rusland wel een aantal internet kabels. Stroom weet ik niet, zullen er ook wel zat her en der liggen.quote:
Gewoon Poetin die als een klein verwend kind reageert omdat zijn brug val Lego omver is geschopt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:17 schreef Lyrewyn het volgende:
Rusland heeft vanmorgen naast zijn raketarsenaal ook zijn trollenleger weer extra ingezet, zo te lezen. Heeft zoiets nu echt nut?
En wat probeert men te bereiken met de raketaanvallen zelf? Zit er een gedachte achter? Militaire doelwitten op de korrel nemen snap ik, maar daar lijkt hier geen sprake van.
Vlad? Ik dacht dat we met Adolf van doen hadden.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:17 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Vladje toch, je moet niet vergeten om nog te doen alsof je militaire doelwitten probeerde te raken..
Jamaar dan zouden in vergelijking de Russen de Nazi's zijn? Tja, zit wat inquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In dit scenario wijzelf denk ik
Dit symbool moet je op letten. Als je het eenmaal een keer gezien hebt zie het overalquote:Op maandag 10 oktober 2022 12:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Grappig, ik ben daar een keer geweest en het was me niet opgevallen. Heb een tijd in Noorwegen gewoond daar zat ook een schuilkelder onder winkelcentrum.
Kan nog komen later vandaag..?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:19 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Nog geen oorlogsverklaring, dat valt nog mee.
Maar maakt dat het een terreuraanslag?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat zeggen de Amerikanen nu ook ja. Twijfel alleen of zij of d'r vader het doelwit was.
Tegen wie?quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:19 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Nog geen oorlogsverklaring, dat valt nog mee.
Nee, Oekraïne.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:20 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tegen wie?
Tegen de NAVO?
Dan wordt het feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |