Dus na die verkiezingen waren er helemaal geen NAZI's in het parlement.quote:Op maandag 10 oktober 2022 02:26 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Eigenlijk niet veel:
[..]
Als je doorlinkt naar de betreffende partij:
[..]
Ws. hebben veel nazi's en fascisten gewoon niet op de partij gestemd, de opkomst voor de verkiezingen in 2019 was ook laag, slechts 49%. Dus die 2.15% voor een partij die matigde en neonazistische en fascistische groepen verdreef zegt niet veel.
De Russische propaganda heeft verder niets met corruptie te maken.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:03 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik draai niks, ik constateer slechts. Beide zijn corrupt en dan kan je het ene wel beter vinden dan het andere maar dat is toch echt jouw mening/beleving.
Klopt, Poetin heeft een ramp weten af te wenden door in te grijpen in Oekraïne.quote:Op maandag 10 oktober 2022 05:31 schreef grrrrg het volgende:
Nog steeds dat gezeur over Oekraïense Nazis?
Die konden helaas niets anders dan militair ingrijpen, om een 4e rijk van Oekraïne te voorkomen. Het voortbestaan van Rusland stond op het spel.quote:Wat zijn Poetin en zijn kliek dan?
Als je buurman je huis binnenvalt en alles kort en klein slaat. Hoezo ben jij dan fout?quote:Op maandag 10 oktober 2022 01:10 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ben ik dan zo raar dat ik geen kant wil kiezen en allebei fout vind? Dat is dan maar zo.
Hoezo is de VS de oorzaak?quote:Op maandag 10 oktober 2022 01:21 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar als je een bully bent (us) dan kan je dit verwachten en wij (eu) zitten er weer eens tussen.
Ja. Een land dat een ander land binnenvalt met de enige reden om dat land te bezetten en te annexeren is oneindig veel slechter dan het land dat zich verdedigt hiertegen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 01:10 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ben ik dan zo raar dat ik geen kant wil kiezen en allebei fout vind? Dat is dan maar zo.
Dit komt uit het Russische staatshandboek voor Propaganda, toch? Zijn er echt mensen die dit geloven?quote:Op maandag 10 oktober 2022 02:33 schreef Ulx het volgende:
Dat nazi's uit een partij zijn geschopt en de nazipartij verloor is nu bewijs dat Oekraïne vol met nazi's zit.
nee die gaat dat niet doen, mocht Ukraine winnen dan zal Belarussia snel de kant van zelensky kiezen, anders gaat Putin die lukashenko vervangen door een dikke vriend binnenkortquote:Op maandag 10 oktober 2022 01:52 schreef cherrycoke het volgende:
zal Wit-Rusland zich ook gaan mengen in de oorlog binnenkort? die hebben een overeenkomst met Rusland mocht dat ooit aangevallen worden dan moet Wit-Rusland ook mobiliseren
Het komt inmiddels zo vaak aan bod dat je kunt stellen dat er inderdaad mensen zijn die de Russische propaganda geloven.quote:Op maandag 10 oktober 2022 06:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit komt uit het Russische staatshandboek voor Propaganda, toch? Zijn er echt mensen die dit geloven?
Als jij een huis hebt met glazen ramen, stromend water, gas, elektra en riolering, dan is dat natuurlijk ontzettend uitdagend en triggerend voor je buurman…quote:Op maandag 10 oktober 2022 06:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je buurman je huis binnenvalt en alles kort en klein slaat. Hoezo ben jij dan fout?
Ik denk deadline aan Westen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:48 schreef Jor_Dii het volgende:
Was te verwachten.. vandaag officiële oorlogsverklaring vanuit het Kremlin?
Blablablabla, geen onderbouwing, nazi dit, corrupt datquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:31 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Putin is een randmongool net als Zelensky, beide zijn achterlijk.
Aha, het is slechts je onderbuik, nou nog het stukje pianospel van Zelensky en de BNW-kaart is weer vol.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei sukkels, lastig te accepteren heh
Beetje de vibes van die eerste nacht.quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:59 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ja lekker weer schieten op burgerdoelen...
Dat denk ik niet eigenlijk. Ze zullen het bij Oekraïne houden.quote:
Hij heeft wel een punt. Zelensky weigert om De Krim en de voormalige Volksrepublieken Donesk en Luhansk te erkennen als onderdeel van Rusland. Als je als Oekraïne toegeeft dat je geen enkele controle hebt over De Krim en de Volksrepublieken Donesk en Luhansk en deze gebieden wilt afstoten aan Rusland zijn we al een heel stuk dichter bij vrede. De huidige houding van Zelensky houdt de Speciale Militaire Operatie gewoon in stand.quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:56 schreef kale_gehaktbal het volgende:
[..]
Blablablabla, geen onderbouwing, nazi dit, corrupt dat
[..]
Aha, het is slechts je onderbuik, nou nog het stukje pianospel van Zelensky en de BNW-kaart is weer vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |