Was ook ook al tegengekomen. Was er ook 1 met een huwelijk wat een Oekraïens stel moest voorstelen. Dat was een foto uit Rusland zelf alleen was de Oekraïense vlag er in geshopt.quote:
Jaja, etoquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, je verspreidt gewoon onzin. Da's alles.
Je hebt gewoon geen gelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:49 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is ook zeker niet mijn bedoeling, maar er zijn 2 kanten.. Ik hoef zeker geen gelijk te krijgen.
Wel opvallend dat die russofonen allemaal van het kaliber BNW zijn, en bij het uitdelen van de hersenen niet bepaald vooraan hebben gestaan.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, je verspreidt gewoon onzin. Da's alles.
Ja, net nog aangetoond...quote:
Klopt maar het is gewoon een makkelijk propaganda item wat de Russen maar al te graag gebruiken. Vooral de zogenaamde ''ik doe eigen onderzoek'' figuren nemen vaak Russische propaganda tot zich als zoete koek. Zo kwam er hier ook iemand ooit met een blog wat volgens hem haarfijn uitgelegde waarom Oekraïne eigenlijk bij Rusland hoorde. Alleen werd die blog gesponseerd door het Kremlin. Vaak is het makkelijk te achterhalen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:59 schreef Jojoke het volgende:
We hebben al lang eerder geconstateerd dat de Russen een andere definitie hebben van Nazi's. Voor hun gaat het niet om Joden, maar is iedereen die niet ja-knikt voor Russen een Nazi.
Ik begrijp mensen die strijden voor hun land beter dan mensen die een vreemd land aanvallen. Al helemaal met de vage redenen waarmee Poetin aan komt draven. Dat slaat echt helemaal nergens op.quote:Op maandag 10 oktober 2022 01:10 schreef Pokkehandtas het volgende:
Ben ik dan zo raar dat ik geen kant wil kiezen en allebei fout vind? Dat is dan maar zo.
Helemaal mee eens, maar als je een bully bent (us) dan kan je dit verwachten en wij (eu) zitten er weer eens tussen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 01:17 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik begrijp mensen die strijden voor hun land beter dan mensen die een vreemd land aanvallen. Al helemaal met de vage redenen waarmee Poetin aan komt draven. Dat slaat echt helemaal nergens op.
In dit voorbeeld ligt het niet aan beide kanten?quote:Op maandag 10 oktober 2022 01:21 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar als je een bully bent (us) dan kan je dit verwachten en wij (eu) zitten er weer eens tussen.
Ik denk zelfs dat de USA begonnen is, zoals altijd.quote:Op maandag 10 oktober 2022 01:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
In dit voorbeeld ligt het niet aan beide kanten?
Hoe dan?quote:Op maandag 10 oktober 2022 01:24 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat de USA begonnen is, zoals altijd.
Niet lullen vooral, geen diplomatie, Putin een dictator, dat is ie gewoon, dus zal je met hem moeten praten op dat niveau.quote:
Ik ruik enige Russische staatspropagandaquote:Op maandag 10 oktober 2022 01:21 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar als je een bully bent (us) dan kan je dit verwachten en wij (eu) zitten er weer eens tussen.
Het feit dat je altijd in de nacht dit soort onsamenhangende onzin loopt te verkondigen, kom je gewoon iedere keer uit de kroeg rollen na 2 flessen sherry of zo?quote:Op maandag 10 oktober 2022 01:24 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat de USA begonnen is, zoals altijd.
Voor de inval was er best veel diplomatie tussen de VS en Rusland. Dus je zit weer is onzin te verkondigen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 01:28 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Niet lullen vooral, geen diplomatie, Putin een dictator, dat is ie gewoon, dus zal je met hem moeten praten op dat niveau.
Klopt voor iemand die geen kant kiest, praat hij wel constant het Rusland narratief na.quote:Op maandag 10 oktober 2022 01:29 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik ruik enige Russische staatspropaganda
Veel succes. De bruggen naar Wit-Rusland zijn of opgeblazen of ondermijnd en er liggen aardig wat mijnenvelden langs die grens. Dat wordt een slachtpartij.quote:Op maandag 10 oktober 2022 01:52 schreef cherrycoke het volgende:
zal Wit-Rusland zich ook gaan mengen in de oorlog binnenkort? die hebben een overeenkomst met Rusland mocht dat ooit aangevallen worden dan moet Wit-Rusland ook mobiliseren
Eigenlijk niet veel:quote:Op maandag 10 oktober 2022 01:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, net nog aangetoond...
1 zetel hadden die neo's in 2019 in Oekraïne... van de 450.
Wat zegt dat denk je?
Als je doorlinkt naar de betreffende partij:quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Doe ermee wat je wil:
Bij de laatste parlementaire verkiezingen in Oekraïne haalde de enige neo-nazistische partij van betekenis, Svoboda, welgeteld 1 (één) zetel van de 450, met 2.15% van de stemmen.
Vertel me, hoe lang ga je nog volhouden dat Oekraïne een broeinest van neo-nazisme is wanneer de harde cijfers blijven uitwijzen dat neo-nazisme in Oekraïne nog geen TWEE zetels weet te bemachtigen in een parlement met 450 stoeltjes?
https://en.wikipedia.org/(...)rliamentary_election
En ook: de meest populaire partijen daar zijn stuk voor stuk liberale, op het Westen georiënteerde clubs, al ver voor Putin besloot de boel binnen te vallen.
Ws. hebben veel nazi's en fascisten gewoon niet op de partij gestemd, de opkomst voor de verkiezingen in 2019 was ook laag, slechts 49%. Dus die 2.15% voor een partij die matigde en neonazistische en fascistische groepen verdreef zegt niet veel.quote:During the 1990s, it was accused of neo-Nazism due to the party's recruitment of skinheads and usage of neo-Nazi symbols. Tyahnybok was elected in 2004 as the president of the party and shortly after he made efforts to moderate the party's image by changing the party's name and symbols and expelling neo-Nazi and neofascist groups.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |