quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:55 schreef Starhopper het volgende:
De FSB doet ook echt geen moeite he
[ twitter ]
Dit KAN niet waar zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:55 schreef Starhopper het volgende:
De FSB doet ook echt geen moeite he
[ twitter ]
Kom op zeg, Zelensky is gewoon een randmongool. Die debiele speeches en nu heeft ie blijkbaar 1 of ander nazi-symbool op zijn legerpakje.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom Poetin een randmongool is snap ik wel maar waarom is Zelensky een randmongool?
Wat heeft die man eigenlijk zo verkeerd gedaan in de situatie waarin Oekraine terecht gekomen is door randmongool Poetin?
Heb je het over dit?quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Kom op zeg, Zelensky is gewoon een randmongool. Die debiele speeches en nu heeft ie blijkbaar 1 of ander nazi-symbool op zijn legerpakje.
Welke debiele speeches? Sorry maar ik heb geen flauw idee waar jij het over hebt of wat voor symbolen je aan refereert.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Kom op zeg, Zelensky is gewoon een randmongool. Die debiele speeches en nu heeft ie blijkbaar 1 of ander nazi-symbool op zijn legerpakje.
Al besproken, zie mijn post van 00:06. Het is een meme.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:36 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dit KAN niet waar zijn.
Een dronkelap moet dit gedaan hebben.
Richard Duiventil, erg betrouwbare bron. Maar je draait, het ging om een symbool op het pak van Zelensky.quote:
Dat is ook zeker niet mijn bedoeling, maar er zijn 2 kanten.. Ik hoef zeker geen gelijk te krijgen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
11 mei? Dat is toch niet “nu”? En is dit Zelensky?
Mijn ogen zijn nog niet geopend.
Je krijgt ook geen gelijk. Duh.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:49 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is ook zeker niet mijn bedoeling, maar er zijn 2 kanten.. Ik hoef zeker geen gelijk te krijgen.
Lol je bent in Russische desinformatie getrapt.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Doe ermee wat je wil:quote:
Ok, beide kanten. Er zijn misschien wat Oekraïense soldaten die nazi-symbolen dragen. Er zijn erg veel Russische soldaten die de nazi uithangen. Verkrachten, martelen, moorden. Jij stelt dat aan elkaar gelijk?quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:51 schreef Pokkehandtas het volgende:
Bekijk beide kanten, dat is alles wat ik zeg.
Je claimt x en dan lever je iets van een bron voor y.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:49 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat is ook zeker niet mijn bedoeling, maar er zijn 2 kanten.. Ik hoef zeker geen gelijk te krijgen.
Inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:49 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei sukkels, lastig te accepteren hehquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:51 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lol je bent in Russische desinformatie getrapt.
Deze is ook mooi:quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:52 schreef ipa84 het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Wordt door de Russen gebruikt.
Nee, je verspreidt gewoon onzin. Da's alles.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:56 schreef Pokkehandtas het volgende:
Jongens, ik ben de vijand niet heh. Jeetje, Cool down
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |