Beter gaat er een goed slot op het hek van BMW en de Freggle Grotquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit topic moet gewoon dicht tussen 23:00 en 07:00.
Laten we vooral polariseren.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beter gaat er een goed slot op het hek van BMW en de Freggle Grot
Dan blijven ze zitten, krijgen ze een mooie som geld en daarna is het klaar. Eigen keuze dan. Ik bedoel het eeuwenoude bedrijven argument kun je ook aanhalen in de stikstofdiscussie. Ik vind dat zwaarwegend maar niet doorslaggevend.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:34 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
En als ze dat niet willen? Buitengewone omstandigheden zijn gecrerd. Eeuwenoude bedrijven die vol trots de traditie voort willen zetten. Maar alles moet kapot, voor wat?
Ook dit is onderdeel van genocide.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:41 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Poetin stuurde zijn horde op een doodordinaire plundertocht.
Maar ik begreep van de wodkatrollen op Twitter dat er niets aan de hand was…quote:
Lijkt me dat het doel van Oekraine was om de brug uit te schakelen dat is dus niet gelukt, na een dag al weer bruikbaar voor millitair verkeer, toch zonde van een zelfmoord op deze manierquote:
Waar lees je dat hij weer bruikbaar is voor militair verkeer?quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:43 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Lijkt me dat het doel van Oekraine was om de brug uit te schakelen dat is dus niet gelukt, na een dag al weer bruikbaar voor millitair verkeer, toch zonde van een zelfmoord op deze manier
Ten eerste weten we niet wat het doel was, ten tweede is bruikbaar een zeer rekkelijk begrip. Er zouden alleen lege treinen en personenauto’s overheen mogen, als dat klopt is dat ding de facto onbruikbaar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:43 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Lijkt me dat het doel van Oekraine was om de brug uit te schakelen dat is dus niet gelukt, na een dag al weer bruikbaar voor millitair verkeer, toch zonde van een zelfmoord op deze manier
De capaciteit van die brug is flink verminderd. En zodra Oekrane de Krim binnentrekt, en dat gaat gebeuren, hebben de Russen een vluchtweg. En daarop wordt het prijsschieten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:43 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Waar lees je dat hij weer bruikbaar is voor militair verkeer?
Laat ze eerst maar eens de Dniepr over zien te komenquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
De capaciteit van die brug is flink verminderd. En zodra Oekrane de Krim binnentrekt, en dat gaat gebeuren, hebben de Russen een vluchtweg. En daarop wordt het prijsschieten.
Heb je dit over de Russen die in Kherson in de val zitten?quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:48 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Laat ze eerst maar eens de Dniepr over zien te komen
Bij een Russische brug blijkbaar niets.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je weet wat een brand zoals dit weekend doet met de structurele integriteit van beton?
Dat weten de Russen prima, daarom sturen ze er 10 auto’s per keer overheen. Pure propaganda.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je weet wat een brand zoals dit weekend doet met de structurele integriteit van beton?
Zoals Oekrain ministry says?quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gestopt met lezen bij “Russian ministry says”.
Datzelfde gaf Rusland aan over Mariupol, succes ermee en dan moeten ze rivier nog over.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Heb je dit over de Russen die in Kherson in de val zitten?
Ik werk niet op de betonfabriek sorryquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
Neen, ik doe niet aan false balance. Natuurlijk zit er ook aan Oekraense kant propaganda bij. Alleen de Russen liegen structureel, dat is absoluut niet vergelijkbaar en door daar een soort bothsiderism op los te laten draai je niet alleen jezelf een rad voor ogen, maar speel je ook de Russen in de kaart.quote:
Het is een ontwikkeling als gevolg van deze oorlog.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:25 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
En dit is relevant in dit topic omdat?
Jeetje, die Oekraner lijkt echt als twee druppels water op de Amerikaanse komiek Sam Hyde.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:55 schreef Starhopper het volgende:
De FSB doet ook echt geen moeite he
[ twitter ]
Serieusquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jeetje, die Oekraner lijkt echt als twee druppels water op de Amerikaanse komiek Sam Hyde.
Net zoals Rusland bijna alles, over echte operationale zaken hoor je ze niet. Net zoals met de Krim Brug. Morgen overigens bekendmaking van Putin over de repercussies.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Neen, ik doe niet aan false balance. Natuurlijk zit er ook aan Oekraense kant propaganda bij. Alleen de Russen liegen structureel, dat is absoluut niet vergelijkbaar en door daar een soort bothsiderism op los te laten draai je niet alleen jezelf een rad voor ogen, maar speel je ook de Russen in de kaart.
Hopelijk heeft ie een goed alibiquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jeetje, die Oekraner lijkt echt als twee druppels water op de Amerikaanse komiek Sam Hyde.
Tja, Russische propaganda.quote:
Ik draai niks, ik constateer slechts. Beide zijn corrupt en dan kan je het ene wel beter vinden dan het andere maar dat is toch echt jouw mening/beleving.quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Neen, ik doe niet aan false balance. Natuurlijk zit er ook aan Oekraense kant propaganda bij. Alleen de Russen liegen structureel, dat is absoluut niet vergelijkbaar en door daar een soort bothsiderism op los te laten draai je niet alleen jezelf een rad voor ogen, maar speel je ook de Russen in de kaart.
Zou ik ook niet doen als ik vol gas in de achteruit stond neequote:Op maandag 10 oktober 2022 00:01 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Net zoals Rusland bijna alles, over echte operationale zaken hoor je ze niet.
Ben benieuwd wat hij te melden heeft. Kunnen we dat scenario in ieder geval vast afstrepen.quote:Net zoals met de Krim Brug. Morgen overigens bekendmaking van Putin over de repercussies.
dat is de zelfde foto, zie de hoorkrul links. Echt dit kan gewoon niet waar zijn....quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is gewoon een meme.... zie ook de naam op dat "paspoort"quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:04 schreef Korenfok het volgende:
[..]
dat is de zelfde foto, zie de hoorkrul links. Echt dit kan gewoon niet waar zijn....
Sam Hyde, blaasde zichzelf dus op? /s
Zou hij ook paspoortnummer 000000000 hebben?quote:Op zondag 9 oktober 2022 23:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
haha! noob die ik er ben.☺️quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is gewoon een meme.... zie ook de naam op dat "paspoort"
https://knowyourmeme.com/memes/people/sam-hyde
Ooh die tweet was dus gewoon een meme die ik niet begreepquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is gewoon een meme.... zie ook de naam op dat "paspoort"
https://www.buzzfeed.com/watch/video/86887
https://knowyourmeme.com/memes/people/sam-hyde
Waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:09 schreef Korenfok het volgende:
[..]
haha! noob die ik er ben.☺️
Ps. is die id kaart van de dader, dus gewoon nep (als in niet vrijgegeven door de fsb?)
Ja dat is de grap denk ik. Beetje zoiets als 'Halbe was erbij' een paar jaar geleden bij ons. Als ik het goed begrijp tenminste.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:09 schreef Korenfok het volgende:
[..]
haha! noob die ik er ben.☺️
Ps. is die id kaart van de dader, dus gewoon nep (als in niet vrijgegeven door de fsb?)
Ja, of nog wat langer geleden: Bert is Evilquote:Op maandag 10 oktober 2022 00:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja dat is de grap denk ik. Beetje zoiets als 'Halbe was erbij' een paar jaar geleden bij ons. Als ik het goed begrijp tenminste.
niet iemand die meent dat een vlucht naar la-la-land een oplossing is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 22:46 schreef Vallon het volgende:
[..]
Wie (ben jij) dan wel en wat wil je daarmee verder duiden ?
Ja zou mooi zijn he. Dat ie ineens een 180 maakt, al z'n troepen terugtrekt uit een oorlog waarin is verkracht en gemarteld is door soldaten die van zijn regering geen eten kregen en een mobilisatie in gang gezet is die ongekend is en niet leidde tot support maar vluchtgedrag . Dat ie daarna gewoon kan blijven zitten en zn land ineens "wel" goed runt en een saaie bestuurder wordt.quote:Is het doel Putin ter verantwoording brengen of allereerst zorgen dat hij stopt met zijn missie en gewelddadigheden in soeverein Oekrane ?
Putin gaat op z'n minst politiek sneuvelen als hij zich terugtrekt onder voor Rusland ongunstige voorwaarden. Want dat is zijn hele reden tot voortbestaan nu. Anders zou alles rond die oorlog zinloos zijn geweest en komen er vragen en veel druk. En om die vragen en druk te vermijden moet hij blijven aanvallen en dreigen, daar is de cirkel.quote:Het alternatief door Putin geen diplomatieke exit geven - hoe rechtvaardig dat ook moge zijn - is dan vol doorgaan dat ten koste gaat van nog meer leed. Wil Putin geen exit omdat hij zijn obsessie wil bereiken, waar het sterk op lijkt, dan is de minst lijdende optie tenminste beschikbaar.
Oekraine moet nooit toetreden tot de EU en Navo, nooit.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
niet iemand die meent dat een vlucht naar la-la-land een oplossing is.
[..]
Ja zou mooi zijn he. Dat ie ineens een 180 maakt, al z'n troepen terugtrekt uit een oorlog waarin is verkracht en gemarteld is door soldaten die van zijn regering geen eten kregen en een mobilisatie in gang gezet is die ongekend is en niet leidde tot support maar vluchtgedrag . Dat ie daarna gewoon kan blijven zitten en zn land ineens "wel" goed runt en een saaie bestuurder wordt.
Hoe stabiel zou Duitsland zijn geworden als Hitler een post-WO2 periode mocht leiden terwijl uit iedere hoek een kogel op hem wachtte?
Dat hij daarna in niet paranoia staat tegenover Zelensky gaat zitten tekenen die eveneens een 180 doet en tot brakens toe onderhandelingen geprobeert heeft en tot de conclusie gekomen is dat het geen zin heeft.
[..]
Putin gaat op z'n minst politiek sneuvelen als hij zich terugtrekt onder voor Rusland ongunstige voorwaarden. Want dat is zijn hele reden tot voortbestaan nu. Anders zou alles rond die oorlog zinloos zijn geweest en komen er vragen en veel druk. En om die vragen en druk te vermijden moet hij blijven aanvallen en dreigen, daar is de cirkel.
En die gunstige onderhandelingsvoorwaarden "voor het huidige Kremlin" zouden kunnen zitten in een lap grond ergens vieren maar Oekrane laat ze dat niet vieren. Want dan gaan ze later toch weer verdragen schenden en meer proberen in te pikken.
Dus is het realistischer dat Oekrane alles schoonveegt en mogelijk lid wordt van de EU en NAVO en Russische vergeldingen afweert of incasseert.
Hetgeen dat het Kremlin zonder Putin straks over heeft om over te onderhandelen als ze de laatste kogel hebben verschoten en de laatste steen hebben gegooid zou langzame opheffing van sancties kunnen zijn, plus een smeekbede om geld voor herstel.
Maar gezien Rusland niets zinnigs kan betekenen en herhaaldelijk bewezen heeft niet eens de eigen gemaakte beloftes na te komen, heb je er werkelijk geen kloten aan.
Als Putin daar wakker van ligt. Beslist.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:26 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Oekraine moet nooit toetreden tot de EU en Navo, nooit.
Putin is een randmongool net als Zelensky, beide zijn achterlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:29 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als Putin daar wakker van ligt. Beslist.
Waarom Poetin een randmongool is snap ik wel maar waarom is Zelensky een randmongool?quote:Op maandag 10 oktober 2022 00:31 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Putin is een randmongool net als Zelensky, beide zijn achterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |