abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 oktober 2022 @ 22:28:57 #101
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206269910
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:27 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Je maakt het een beetje belachelijk nu, het is niet zo dat je bij de ene bakker in Helmond bedreigd wordt als je naar een andere bakker gaat, of nou ja misschien wel daar.
Hoezo... dat is gewoon heel logisch.

Het komt steeds neer op het hebben van kernwapens en er mee kunnen dreigen. Dat gold toen, dat geldt nu. Geen enkel verschil.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 9 oktober 2022 @ 22:30:10 #102
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206269921
CNN Fareed Zakaria over Duitsland en Ukraine.

On GPS: Lessons from Germany's 'Zeitenwende'
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206269936
Het is nu bijna niet te begrijpen dat Merkel in 2021 nog overhoop lag met Biden over de opening van nordstream 2.
Ze wou gewoon de verdubbelaar inzetten. _O-
Vakman pur sang
  zondag 9 oktober 2022 @ 22:32:00 #104
pi_206269940
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:25 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ja nou en, aan criminelen en slechte mensen moet je niet willen verdienen, simpeler kan het niet gezegd worden, dat is de absolute basis van het verschil tussen goed en slecht.
Je mag niet zo slecht praten over Russen.

Wat was nou je punt over JFK?
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zondag 9 oktober 2022 @ 22:32:14 #105
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206269941
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Het is nu bijna niet te begrijpen dat Merkel in 2021 nog overhoop lag met Biden over de opening van nordstream 2.
Ze wou gewoon de verdubbelaar inzetten. _O-
Zeg nog even dat vrouwen niet in de politiek horen, dan kunnen we naar bed.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 9 oktober 2022 @ 22:33:10 #106
pi_206269953
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, en kennelijk was dat heel goed, anders had ze namelijk Rusland geprovoceerd en uitgedaagd.

Als ze echter had ze gezegd: "Fuck off Rusland, wij gaan helemaal niets met jullie handelen", dan hadden bepaalde lieden hier waarschijnlijk gezegd dat Merkel een labiel emotioneel vrouwmens was dat de wereldvrede in de prullenbak gooide door Putin te schofferen.
En dat ze de wereldeconomie om zeep helpt.
  zondag 9 oktober 2022 @ 22:34:00 #107
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206269960
quote:
7s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
En dat ze de wereldeconomie om zeep helpt.
:D
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206269965
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zeg nog even dat vrouwen niet in de politiek horen, dan kunnen we naar bed.
Mensen die de afhankelijkheid van hun land in de handen van een boevenstaat leggen en daardoor de oorlogseconomie financieren nodig ik niet uit op mijn verjaardag.
Vakman pur sang
  zondag 9 oktober 2022 @ 22:35:54 #109
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206269985
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Mensen die de afhankelijkheid van hun land in de handen van een boevenstaat leggen en daardoor de oorlogseconomie financieren nodig ik niet uit op mijn verjaardag.
Aha. Vertel, wat had Merkel moeten doen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206270006
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vooral wat had ze niet moeten doen:
1. Wir schaffen das
2. Energiewendung maar de fout maken om tijdens de transitie 100% te gaan voor Russisch gas ipv vernieuwde kernenergie
3. Sluiten van de kerncentrales

[ Bericht 0% gewijzigd door Lospedrosa op 09-10-2022 22:46:14 ]
Vakman pur sang
  zondag 9 oktober 2022 @ 22:39:30 #111
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_206270014
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Vooral wat had ze niet moeten doen:
1. Wir schaffen das
2. Energiewendung maar de fout maken om tijdens de transitie 100% te gaan voor Russisch gas ipv vernieuwde kernenergie
3. Sluiten van de kerncentrales
Ik vroeg dan ook: wat wel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_206270018
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

1. Wir schaffen das

Jij woont in Duitsland?
pi_206270030
twitter

He5 is allemaal erg geloofwaardig
zie email 27 oktober
pi_206270031
Deze misdadige inval door Rusland is zo walgelijk, te doen of menen dat dat een verhaal is met twee redelijk of gelijkwaardige kanten, is compleet krankzinnig.

Om mijn woede over deze misdaden te kanaliseren, probeer ik zoveel mogelijk te volgen wat er plaatsvindt, maar ik zou eigenlijk beter niet teveel hier moeten lezen. En ik prijs mezelf gelukkig dat ik sommige gekken zoals deze hier posten niet in het echt tegenkom of nog erger, persoonlijk goed ken.

Ik kan verder gewoon niet wachten totdat de Russen Oekraïne uitgeschoten zijn, oprotten naar hun eigen koloniale kutland.

Jammer voor de sloebers uit Rusland die gezonden zijn? Ja, als ze zich proberen over te geven....verder zijn ze vergelijkbaar met de Wehrmacht soldaten die indertijd overal overhoop geschoten zijn, een bijproduct van hun eigen, bijna compleet massale en jarenlange, nationalistische meeloperij achter een kutregime.

Laat ze maar lekker om elkaar rouwen in Rusland, hun probleem, hadden ze de volledig onschuldige mensen in Oekraïne maar met rust moeten laten.
pi_206270050
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik vroeg dan ook: wat wel.
LNG terminals bouwen.
pi_206270051
quote:

[..]
Heel eerlijk de eerste wet van investeren toepassen. Niet alles inzetten op 1 bedrijf maar diversificeren. Het is niet dat hier niet voor gewaarschuwd werd. Daarentegen was de energiewende al wel ingezet en Duitsland stond daar niet alleen in. Echter gingen ze er wel het verste in door zelfs geen lng terminal aan te leggen en daarentegen wel alle kerncentrales te sluiten. Die voorzienigheid hadden alle andere landen wel.

Finland trouwens helemaal want die zijn bezig met 3 nieuwe kerncentrales om helemaal onafhankelijk te worden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206270060
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:41 schreef Hatseflats22 het volgende:
Deze misdadige inval door Rusland is zo walgelijk, te doen of menen dat dat een verhaal is met twee redelijk of gelijkwaardige kanten, is compleet krankzinnig.

Om mijn woede over deze misdaden te kanaliseren, probeer ik zoveel mogelijk te volgen wat er plaatsvindt, maar ik zou eigenlijk beter niet teveel hier moeten lezen. En ik prijs mezelf gelukkig dat ik sommige gekken zoals deze hier posten niet in het echt tegenkom of nog erger, persoonlijk goed ken.

Ik kan verder gewoon niet wachten totdat de Russen Oekraïne uitgeschoten zijn, oprotten naar hun eigen koloniale kutland.

Jammer voor de sloebers uit Rusland die gezonden zijn? Ja, als ze zich proberen over te geven....verder zijn ze vergelijkbaar met de Wehrmacht soldaten die indertijd overal overhoop geschoten zijn, een bijproduct van hun eigen, bijna compleet massale en jarenlange, nationalistische meeloperij achter een kutregime.

Laat ze maar lekker om elkaar rouwen in Rusland, hun probleem, hadden ze de volledig onschuldige mensen in Oekraïne maar met rust moeten laten.
Ik sta er in de basis ook wel zo in. Baudet en z’n apologeten trek ik ook bijzonder slecht.

Ik maak alleen wel wat meer nuance bij de Russische soldaten. Dat is geen zwart-wit verhaal. Meneer de generaal is net zo fout, Grigor Gemobiliseerd kan er ook niet zo veel aan doen. En daar binnen is het een glijdende schaal.
zie email 27 oktober
pi_206270064
https://www.politico.eu/a(...)y-angela-merkel/amp/

Nederland krijgt ook nog een politieke sneer in het artikel omdat we Groningen dicht gooien.
Maar dat Duitsland een jaar geleden nog bijna nordstream 2 opende was achteraf gezien bezopen natuurlijk.
Vakman pur sang
pi_206270075
quote:

[..]
Diversificatie, niet alleen gas maar niet zo maar ff besluiten de kerncentrales uit te knallen nog voordat je alternatieve bronnen hebt geregeld.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 9 oktober 2022 @ 22:46:16 #120
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_206270078
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 19:01 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Gelukkig ben jij geen belangrijke partij.
Wie (ben jij) dan wel en wat wil je daarmee verder duiden ?
Is het doel Putin ter verantwoording brengen of allereerst zorgen dat hij stopt met zijn missie en gewelddadigheden in soeverein Oekraïne ?

Het alternatief door Putin geen diplomatieke exit geven - hoe rechtvaardig dat ook moge zijn - is dan vol doorgaan dat ten koste gaat van nog meer leed. Wil Putin geen exit omdat hij zijn obsessie wil bereiken, waar het sterk op lijkt, dan is de minst lijdende optie tenminste beschikbaar.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_206270095
quote:
10s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:45 schreef Slayage het volgende:

[..]
Diversificatie, niet alleen gas maar niet zo maar ff besluiten de kerncentrales uit te knallen nog voordat je alternatieve bronnen hebt geregeld.
Ja gewoon dit.
Zo moeilijk was het niet. Maar dat wijf wou altijd het onmogelijke.

Met wir schaffen das, ook nog eens een hele volksverhuizing van derdewereldlanden naar Europa op gang geholpen.
Knap hoor.
Vakman pur sang
pi_206270096
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:43 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

Finland trouwens helemaal want die zijn bezig met 3 nieuwe kerncentrales om helemaal onafhankelijk te worden.
Maar goed dat ze bij de NAVO komen, anders hadden de Russen weer een paar makkelijke doelen.
pi_206270102
quote:
1s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:44 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.politico.eu/a(...)y-angela-merkel/amp/

Nederland krijgt ook nog een politieke sneer in het artikel omdat we Groningen dicht gooien.
Maar dat Duitsland een jaar geleden nog bijna nordstream 2 opende was achteraf gezien bezopen natuurlijk.
Onder normale omstandigheden is Groningen sluiten ook idioot, maar die aardbevingen maakt de casus totaal anders.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_206270122
quote:
10s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:47 schreef Slayage het volgende:

[..]
Onder normale omstandigheden is Groningen sluiten ook idioot, maar die aardbevingen maakt de casus totaal anders.
Dan koop je die mensen uit. Het is oorlog, zo’n beetje het meest klassieke voorbeeld van een buitengewone omstandigheid.
zie email 27 oktober
pi_206270133
quote:
10s.gif Op zondag 9 oktober 2022 22:47 schreef Slayage het volgende:

[..]
Buitenlandse partijen zoals de US kijken ons raar aan en vinden dat we egoïstisch zijn en Rusland steunen en gewoon dat gas eruit moeten trekken.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')