Nee, niet echt.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk? Is toch gewoon een net topic?
Ik vind het wel mooi passen, ik bedoel als we het in het live topic al moeten hebben over wat die knakker zijn hond te eten geeft... Ik vind die obsessie echt doorslaan hoor.quote:
Mag je vinden.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:28 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi passen, ik bedoel als we het in het live topic al moeten hebben over wat die knakker zijn hond te eten geeft... Ik vind die obsessie echt doorslaan hoor.
Topics over coureurs waar ook daadwerkelijk wat over te melden is bestaan al, en zelfs die lopen voor geen meter. F1 leent zich totaal niet voor dergelijke topics omdat iedereen aan alle races mee doet en dingen die opvallen gewoon in de racetopics kunnen. Het is jaren geleden al eens overwogen, maar het zal uiteindelijk gewoon zonde van de tijd zijn.quote:Op zondag 9 juli 2023 13:30 schreef PS. het volgende:
Dat gezegd hebbende, ik mis eigenlijk wel een beetje de coureurstopic an sich voor een ieder. In VBL heb je ook voor elk team een topic, in de TDF ook, bij het songfestival.
Ik zou daar best wat tijd in willen steken, als dat is toegestaan natuurlijk.
--------quote:
?quote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:44 schreef Sally het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
olie op het vuur gooien![]()
>:(
doos. ( @:Nattekat zelf)
Wéér dat gezeik over ViaPlay vs F1 TV .quote:
Jeetjequote:Op vrijdag 21 juli 2023 17:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Wéér dat gezeik over ViaPlay vs F1 TV .
Men houdt het ook in stand op FOK! op deze manier..
Ik wilde wat zeggen... gister al.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 13:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik wilde wat zeggen... gister al.
Maar laat ik het maar niet doen.
Ben je nog steeds (ook) mod van F1?
(serieuze vraag)
Waarschijnlijk omdat je nogal debiel doet maar er is een feedbacktopic, daar kun je heen.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:20 schreef Playboy69 het volgende:
Waarom worden alleen mijn posts in F1 verwijderd?
Blijkbaar mag je alleen posten binnen het kader van holadiejeee Verstappen het kankeren op Hamilton?
En dan betichten jullie de Britten/Merc/ham van toxisch gedrag...
Eh nee, als je met debiel bedoeld dat ik niet mee ga in het gecirclejerk van verstappen ja.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:22 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je nogal debiel doet maar er is een feedbacktopic, daar kun je heen.
Nieuw account die meteen de grenzen op gaat zoeken, anderen schuimbekkers noemt en probeert op zo veel mogelijk tenen te trappen. En nu ren je direct naar de FB als dat niet toegelaten wordt. Laten we het erop houden dat je de schijn tegen hebt.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:20 schreef Playboy69 het volgende:
Waarom worden alleen mijn posts in F1 verwijderd?
Blijkbaar mag je alleen posten binnen het kader van holadiejeee Verstappen het kankeren op Hamilton?
En dan betichten jullie de Britten/Merc/ham van toxisch gedrag...
Oprechte vraag: waarom wordt het gekanker op Hamilton dan wel toegelaten?quote:Op zondag 23 juli 2023 10:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nieuw account die meteen de grenzen op gaat zoeken, anderen schuimbekkers noemt en probeert op zo veel mogelijk tenen te trappen. En nu ren je direct naar de FB als dat niet toegelaten wordt. Laten we het erop houden dat je de schijn tegen hebt.
Lees bovenstaande post nogmaals. Daar staat precies waarom het niet toegestaan wordt. Er posten ook een aantal Hamiltonfans van wie de reacties niet meteen weggegooid worden.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:25 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Oprechte vraag: waarom wordt het gekanker op Hamilton dan wel toegelaten?
Je zegt het zelf, ik overschrijd de grenzen niet dus posts horen dan ook niet verwijderd te worden omdat het niet in je straatje past.
Onzin.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees bovenstaande post nogmaals. Daar staat precies waarom het niet toegestaan wordt. Er posten ook een aantal Hamiltonfans van wie de reacties niet meteen weggegooid worden.
Dit soort posts zijn blijkbaar wel gewoon toegestaan.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 21:40 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk ligt Lewis er morgen in de eerste bocht al af. Echt klaar met die woke-idioot en z'n oeverloze gezeik.
Jankerd.quote:Op zondag 23 juli 2023 10:44 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Dit soort posts zijn blijkbaar wel gewoon toegestaan.
Omdat het in je straatje past zoals ik al eerder zei, duh.
Moet je bij de forum admin wezen. Die begon erover.quote:Op zondag 23 juli 2023 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom wordt in een racetopic in 2023 nog veel 2021 geneuzel toegestaan? Het zijn hele oude koeien die uit de sloot gehaald worden door een troll
Mijn Oncoloog en ik vinden het gesmijt met 'kanker' anno 2023 zo enorm triest ...quote:Op zondag 23 juli 2023 10:25 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Oprechte vraag: waarom wordt het gekanker op Hamilton dan wel toegelaten?
Je zegt het zelf, ik overschrijd de grenzen niet dus posts horen dan ook niet verwijderd te worden omdat het niet in je straatje past.
Niet alleen jou oncoloog.quote:Op zondag 23 juli 2023 12:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mijn Oncoloog en ik vinden het gesmijt met 'kanker' anno 2023 zo enorm triest ...
+w.quote:
Ik wacht ook nog op de veegploeg. Dezelfde discussie om de 3 a 4 dagen over iets van 1,5 jaar geleden lijkt me nutteloos.quote:Op maandag 24 juli 2023 21:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kan hier even geveegd worden? Corona is teruggekeerd (en ja, ik maak me schuldig door erop te reageren):
F1 / [Nabeschouwing] Formula 1 Hungarian GP 2023 #14 nababbelen
vooruit, pseudomodden... excuus.quote:
Jij moet leren dat je je niet overal mee hoeft te bemoeien, erg vermoeiend allemaal.quote:Op zondag 30 juli 2023 16:21 schreef Sally het volgende:
[..]
vooruit, pseudomodden... excuus.
wilde het even een beetje sussen. want het is elke keer hetzelfde 'geplaag' (zo was het mijne ook bedoeld)
en Chevvy is net terug. Dus die gun ik ook echt een langere tijd... terug!![]()
@:chevycaprice
@:Sked
Je krijgt m terug:quote:Op zondag 30 juli 2023 18:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jij moet leren dat je je niet overal me hoeft te bemoeien, erg vermoeiend allemaal.
Ah kijk, als dit het niveau is wat je wilt vertegenwoordigen hoeft niemand jou serieus te nemen dus.quote:
Sorry - JIJ was het die in DTS nota bene mij de middelvinger gaf, om iets wat in [F1] speelde.quote:Op zondag 30 juli 2023 18:14 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ah kijk, als dit het niveau is wat je wilt vertegenwoordigen hoeft niemand jou serieus te nemen dus.
quote:Op zondag 30 juli 2023 18:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Sorry - JIJ was het die in DTS nota bene mij de middelvinger gaf, om iets wat in [F1] speelde.
Wie is hier nou de volwassene.
F*ck u - Rwoud.
(kan/mag men crew blokkeren? dan heb je ook geen last meer van me.
LET WEL: het is een vraag, ik DOE het in principe niet (zomaar) - ieamnd blokkeren. )
Waarom zouden we dat doen? Het is inmiddels wel duidelijk dat het 0 effect heeft, eentje geniet ook overduidelijke bepaalde privileges hier waardoor hij vrij z'n gang kan gaan, en hem op ignore zetten is vanwege z'n rol op een andere subforum hier ook niet mogelijk...quote:Op zondag 3 september 2023 17:04 schreef Nizno het volgende:
Voor vragen/opmerkingen over moderatie is er een feedback topic.
Graag hier niet over bezig gaan in het topic
als je denkt dat de moderatoren niet goed handelen kun je ook altijd een PM of mail sturen aan forum@fok.nl dat het bij de (Forum)Admins terecht komt.quote:Op zondag 3 september 2023 17:07 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Waarom zouden we dat doen? Het is inmiddels wel duidelijk dat het 0 effect heeft, eentje geniet ook overduidelijke bepaalde privileges hier waardoor hij vrij z'n gang kan gaan, en hem op ignore zetten is vanwege z'n rol op een andere subforum hier ook niet mogelijk...
Dat is idd dan een keuze om er niets mee te doen.quote:Op zondag 3 september 2023 17:10 schreef tripel7 het volgende:
Nee, want het is wel vrij duidelijk dat hij vanuit tenminste eentje van hen bescherming geniet
Ik zie hem niks raar doen. Ja, hij is enorm aan het supporten voor Mercedes, maar dat is niet verboden op dit subforum.quote:Op zondag 3 september 2023 17:10 schreef tripel7 het volgende:
Nee, want het is wel vrij duidelijk dat hij vanuit tenminste eentje van hen bescherming geniet
Lekker duidelijk.... Waarmee moet gestopt worden?quote:
Vooral dat tweede. Vechten doe je buiten maar.quote:Op woensdag 13 september 2023 14:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lekker duidelijk.... Waarmee moet gestopt worden?
Met oude gebeurtenissen bespreken of moeten kleuters die er openlijk over janken gewoon even hun commentaar voor zich houden?
Ok helder. Volslagen kansloos dit.quote:Op woensdag 13 september 2023 16:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vooral dat tweede. Vechten doe je buiten maar.
Waarom wordt hier niet op gemodereerd?quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Het wordt een leuke start morgen met bowlingbal Russell.
Jij loopt hier alleen maar te zuigen. Ga dan niet ook nog eens in fb lopen janken.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:40 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Waarom wordt hier niet op gemodereerd?
Maar als ik vervolgens iets zeg in de trant van crashtappen dan wordt de post verwijderd.
De tering wat een dubbele standaarden maar dat was al duidelijk dacht ik.
Probeer het anders eens op de inhoud in plaats van op de persoon.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:49 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Jij loopt hier alleen maar te zuigen. Ga dan niet ook nog eens in fb lopen janken.
Nee, ik negeer je vanaf nu weer.quote:Op zaterdag 16 september 2023 16:50 schreef Playboy69 het volgende:
[..]
Probeer het anders eens op de inhoud in plaats van op de persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |