F1 op de PlayStation is geen racen. Ik geloof er ook geen hol van dat hij een beter mens is geworden, bovendien weet ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat hij toch gewoon doorgepost heeft onder een andere naam.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Hey Chevy zou hier graag weer posten en hij is een beter mens geworden. Misschien een kerst vergeving voor die jongen, hij racet ook heel veel zelf.
Nou hij post nog onder dezelfde naam in klb en iedereen kan veranderen, kerstgedachte.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
F1 op de PlayStation is geen racen. Ik geloof er ook geen hol van dat hij een beter mens is geworden, bovendien weet ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat hij toch gewoon doorgepost heeft onder een andere naam.
Hij wil gewoon weer proberen hoe ver hij kan gaan tot hij weer iedereen op de kast heeft.
Kerstgedachte mijn reet. En zijn reactie in klb zegt ook direct alles. Hij gebruikt jou gewoon om te trollen.quote:Op woensdag 21 december 2022 18:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou hij post nog onder dezelfde naam in klb en iedereen kan veranderen, kerstgedachte.
Skedgodquote:Op woensdag 21 december 2022 18:40 schreef Sked het volgende:
De postrechten van Chevy worden hier niet besproken.
Punt.
Doe dit in je eigen forumquote:Op woensdag 21 december 2022 18:40 schreef Sked het volgende:
De postrechten van Chevy worden hier niet besproken.
Punt.
Oh dat is fijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
Fijn dat jullie toch geluisterd hebben en Chevy weer terug is. Echte GOATS
Dank jequote:Op dinsdag 3 januari 2023 18:02 schreef Mortaxx het volgende:
Fijn dat jullie toch geluisterd hebben en Chevy weer terug is. Echte GOATS
Dus mensen met een "andere" mening mogen wegblijven van jou? Nou dan blijft er weinig discussie over.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 22:29 schreef Starflyer het volgende:
Het ging niet om voor of tegen Verstappen of Hamilton te zijn.
Maar bewust een tegendraadse mening verkondigen en nadat die (meermaals) weerlegd werd zeggen dat je het zo niet bedoelde en meer van dat soort dingen hoop ik wel dat dat in de toekomst achterwege blijft. Anders mag hij wat mij betreft wegblijven.
Dus ik hoop dat de mods net zo objectief en neutraal handelen als het afgelopen seizoen.
Nee, mensen die bewust een andere mening hebben om een andere mening te hebben zonder daar inhoudelijke argumenten voor te hebben.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus mensen met een "andere" mening mogen wegblijven van jou? Nou dan blijft er weinig discussie over.
Maar goed, gelukkig ga jij daar niet over.
Ik zie dat je gelukkig je gebande tijd goed hebt gebruikt voor reflectie en er veel van geleerd hebt. Dit gaat vast goedkomen komend seizoen.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus mensen met een "andere" mening mogen wegblijven van jou? Nou dan blijft er weinig discussie over.
Maar goed, gelukkig ga jij daar niet over.
Tsja. Mijn fout is dat ik teveel inga op anti-Lewis biased posts. Als ik dat nou eens kon voorkomen zou het weleens goed kunnen komen inderdaadquote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik zie dat je gelukkig je gebande tijd goed hebt gebruikt voor reflectie en er veel van geleerd hebt. Dit gaat vast goedkomen komend seizoen.
Is niet bewust tegendraads. En vaak genoeg heeft hij inhoudelijke argumenten.quote:Op dinsdag 3 januari 2023 23:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, mensen die bewust een andere mening hebben om een andere mening te hebben zonder daar inhoudelijke argumenten voor te hebben.
Op inhoud ga ik graag de discussie aan.
Hij heeft het vaak genoeg zelf toegegeven dat hij dat doet.quote:Op woensdag 4 januari 2023 00:26 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is niet bewust tegendraads. En vaak genoeg heeft hij inhoudelijke argumenten.
Dan moeten de discussies achter de schermen wel werken en dat was helaas niet zo.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:04 schreef Sked het volgende:
Ook moderators horen zich natuurlijk te gedragen. Alleen discussies daarover voeren we niet voor de schermen.
Dat had inderdaad anders moeten lopen. Zonder een schuldige aan te wijzen, want daar hebben meer crewleden debet aan.quote:Op woensdag 4 januari 2023 11:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan moeten de discussies achter de schermen wel werken en dat was helaas niet zo.
Is wegquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:15 schreef THEFXR het volgende:
mijn post, die feitelijk zijn worden verwijderd, maar deze persoonlijke aanval laten jullie staan?
KillerBee4ever in F1 / [F1 Algemeen] F1 2022 #851 Cadillac F1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |