Maar dat hoeft ook niet. Zet even wat uitleg op Twitter. Stuur een persberichtje uit. Zoveel mogelijkheden om dit tijdens de race op te helderen, zodat er niet 100 miljoen kijkers in verwarring achterblijven.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die hebben weer geen contact met race control
FULL POINTS WILL BE AWARDED AFTER THE RACEquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Als je toch chef communicatie bent van de FIA zie je deze treinramp toch van verre aankomen. Dan ga je toch iets doen, handelen. Anders ben je ook ongeschikt voor je functie. (Moet de communicatieafdeling het wel weten, daar twijfel ik dan nog het meest over).
BNW. De race IS hetvat en normaal afgevlagd. De juiste regel is toegepast.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op Twitter wordt nu gesuggereerd dat deze puntenregel alleen is toegepast op de aandact van Tractorgate af te leiden
tja maar blijkbaar lezen veel mensen het wel zo.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee. Dat staat er echt niet.
Iedereen weet waar hij het over had, de vermeende feitelijke onjuistheid is voor het begrip van de post in kwestie en voor het verloop van de verdere discussie totaal onbelangrijk. Irrelevant dus…quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja als je feitelijke onjuistheden gaat verspreiden en het wordt verbeterd moet je niet gebeten reageren he
Ach of die nou wel of niet had gewonnen: kampioen is die sowieso al. Hoef je niet verder over te discussiëren.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 16:34 schreef Nizno het volgende:
want eerlijk is eerlijk, bij alles wat er gaat gebeuren komt er wel een appelcompote theorie naar boven, tenzij HAM ineens op de tweede plek zou belanden.
De reacties onder die tweet zijn echt hilarischquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat het zo'n bazen afbeelding is.
Ik ken de relatie tussen SkyF1 en F1TV niet maar in alle pogingen van de Britten vanaf april om het feestje van Verstappen te verpesten zou dit ook wel passen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het ligt altijd aan de FIA. Al geef je in de race al aan dat er 25 punten uitgedeeld gaan worden is het een fout. Dat iedereen het beter weet en dus niet op de hoogte is van de regeltjes is het een fout van de FIA.
Lachwekkend.
Je weet wat een whatsapp groep is?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar nou wil ik niet lullig doen, maar jij verwacht dat poppetjes van de FIA met koptelefoons op gaan zitten om te weten of de presentatoren wel de goede punten benoemen?
Het stond toch op het scherm, zie je ooit nog andere uitleg dan???quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar dat hoeft ook niet. Zet even wat uitleg op Twitter. Stuur een persberichtje uit. Zoveel mogelijkheden om dit tijdens de race op te helderen, zodat er niet 100 miljoen kijkers in verwarring achterblijven.
Jij hebt echt een Britse obsessie.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ken de relatie tussen SkyF1 en F1TV niet maar in alle pogingen van de Britten vanaf april om het feestje van Verstappen te verpesten zou dit ook wel passen.
Koning Toto?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat het zo'n bazen afbeelding is.
Wat een kut kop. Er is niet gegoocheld met punten. De FIA heeft gewoon de letter van het regelboek gevolgd. Alleen wist niemand verder wat er in die regels stond omdat niemand er goed naar gekeken had. Inclusief alle fans, de sporters, de teams en de journalisten.quote:
Dan moeten ze beter hun huiswerk doen en minder elkaar napraten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet helemaal eens, wat ik al eerder postte, ik volg F1 journalisten uit een land of 10 en geen van allen had het meteen door
Het is geen andere regel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit van deze regel gehoord, de volledige journalistiek alle media en alle teams wisten niet van het bestaan van deze regel af. Wie zat er dan fout?
Staat er toch redelijk zwart op wit, dan lijkt het me de fout van de teams en journalisten die blijkbaar de regels niet goed lezen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand heeft ooit van deze regel gehoord, de volledige journalistiek alle media en alle teams wisten niet van het bestaan van deze regel af. Wie zat er dan fout?
Wanneer dan? Want als ie alsnog om wat voor reden wordt stilgelegd geldt dat weer niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
FULL POINTS WILL BE AWARDED AFTER THE RACE
Die melding in het scherm, opgelost.
Het was feitelijk onjuist. En dat is een feit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Iedereen weet waar hij het over had, de vermeende feitelijke onjuistheid is voor het begrip van de post in kwestie en voor het verloop van de verdere discussie totaal onbelangrijk. Irrelevant dus…
Nee, want blijkbaar wordt achteraf pas beslist of de volle punten worden uitgekeerd. Het kan, maar het kan ook nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet altijd de algemene voorwaarden lezen.
Waarschijnlijk accepteer je die ook blind.
Mag ik? Dat hebben ze zelf ook.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een Britse obsessie.
Dat staat er echt NERGENSquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
als de race een rode vlag heeft wordt er gekeken naar het aantal rondes, maar er kunnen ook de volledige punten uitgedeeld worden.
Dit het was gewoon een rode vlag situatie.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat een kut kop. Er is niet gegoocheld met punten. De FIA heeft gewoon de letter van het regelboek gevolgd. Alleen wist niemand verder wat er in die regels stond omdat niemand er goed naar gekeken had. Inclusief alle fans, de sporters, de teams en de journalisten.
Dat is wel wat vreemd, maar niet perse de schuld van de FIA en met goochelen heeft het al helemaal niets te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |