Geen andere interpretatie mogelijk dan nu is gegeven. Staat letterlijk in de regelementen. Maar kennelijk kende iedereen de ene regel wel en de andere niet (de FIA zelf uitgezonderd).quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:12 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Op Sky was er wel wat twijfel en werd 1 keer de suggestie gedaan dat Max toch nog kampioen zou kunnen worden als Perez Leclerc zou inhalen.
Samengevat: het F1-reglementenboek is net als de Bijbel: blijkbaar zijn meerdere interpretaties mogelijk.
Volgend jaar is Michael Masi gewoon weer terug op post.
Ik snap dat echt niet. Als je toch chef communicatie bent van de FIA zie je deze treinramp toch van verre aankomen. Dan ga je toch iets doen, handelen. Anders ben je ook ongeschikt voor je functie. (Moet de communicatieafdeling het wel weten, daar twijfel ik dan nog het meest over).quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Al die F1-journos zitten met elkaar in een Whatsapp-groep. Met een enkel berichtje van de FIA was het in een keer opgehelderd.
Nee, maar op deze manier tijdens de post race interviews horen dat je kampioen bent en het dan later in de cooldown room nog niet zeker weten? Zelfs toen hij op het podium mocht vertellen hoe blij hij was zag je gewoon aan hem dat hij eigenlijk nog steeds verwachtte dat hij te horen zou krijgen dat ze een foutje hadden gemaakt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:14 schreef Scrummie het volgende:
De titel vorig jaar was leuker in elk geval. Maar goed, dat valt nooit meer te overtreffen.
maar nou wil ik niet lullig doen, maar jij verwacht dat poppetjes van de FIA met koptelefoons op gaan zitten om te weten of de presentatoren wel de goede punten benoemen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Al die F1-journos zitten met elkaar in een Whatsapp-groep. Met een enkel berichtje van de FIA was het in een keer opgehelderd.
Ik zou niet weten waarom niet. Hij heeft volkomen gelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Geen fouten maken en vervolgens als je verbeterd wordt ineens zeggen dat het irrelevant is.
Het is niet multi-interpretabel. Gewoon goed lezen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
En dan laten schrijven door iemand die wel een scholing in taal heeft gehad zodat het niet multi-interpretabel is
Ja dit dus. Een klein balkje in beeld, boven in beeld.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:15 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Beter hadden ze een boxje moeten tonen met "Full points will be awarded after the race"
BNW.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op Twitter wordt nu gesuggereerd dat deze puntenregel alleen is toegepast op de aandact van Tractorgate af te leiden
Ik heb het niet over race control, ik heb het over de communicatieafdeling van de FIA.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Race control luistert het commentaar niet..... zo simpel is het.
Ja, want de media gaat voor de herstart even een regel opzoeken waarvan iedereen al jarenlang weet hoe het werkt. Achteraf is het heel makkelijk lullen, maar hiervoor had helemaal niemand enige reden om op te zoeken of er niet stiekem toch een addertje onder het gras zat.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De media. de regels zijn openbaar te lezen.
die moeten echt opbokken met hun appelcompote theorieënquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:16 schreef Nieuwschierig het volgende:
Op Twitter wordt nu gesuggereerd dat deze puntenregel alleen is toegepast op de aandact van Tractorgate af te leiden
Nee. Dat staat er echt niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
als de race een rode vlag heeft wordt er gekeken naar het aantal rondes, maar er kunnen ook de volledige punten uitgedeeld worden.
niet helemaal eens, wat ik al eerder postte, ik volg F1 journalisten uit een land of 10 en geen van allen had het meteen doorquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich waren ze ook gelijk duidelijk, het was meer de rekenwonders er omheen die voor de verwarring zorgden.
Die hebben weer geen contact met race controlquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb het niet over race control, ik heb het over de communicatieafdeling van de FIA.
En vooral aan de teams moeten laten weten. Dan hadden ze daar hun taktiek op af kunnen stemmenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:15 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Beter hadden ze een boxje moeten tonen met "Full points will be awarded after the race"
Dit inderdaad, zelfs ik zag al dat er geen verschil was met een andere rode vlag, dan gaan ze ook niet ineens anders tellen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:13 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het werd toch ook gecommuniceerd? Notabene op de infographics.
Alleen dat werd door de commentatoren etc afgedaan als een foutje
Tsja als je feitelijke onjuistheden gaat verspreiden en het wordt verbeterd moet je niet gebeten reageren hequote:Op zondag 9 oktober 2022 11:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet. Hij heeft volkomen gelijk.
Je moet altijd de algemene voorwaarden lezen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
En vooral aan de teams moeten laten weten. Dan hadden ze daar hun taktiek op af kunnen stemmen
Ik denk dat die ontlading sowieso wel was meegevallen, gezien het een gevalletje "niet of, maar wanneer" was. Het is voor niemand een verrassing dat Max WDC 2022 is.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee, maar op deze manier tijdens de post race interviews horen dat je kampioen bent en het dan later in de cooldown room nog niet zeker weten? Zelfs toen hij op het podium mocht vertellen hoe blij hij was zag je gewoon aan hem dat hij eigenlijk nog steeds verwachtte dat hij te horen zou krijgen dat ze een foutje hadden gemaakt.
Dan beleef je dat moment wel echt ruk als sporter. Totaal niet de ontlading die je iemand gunt op zo'n moment. Nou ja, dan volgend jaar maar weer.
Daarom en hij heeft tijd zat om het te vierenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik denk dat die ontlading sowieso wel was meegevallen, gezien het een gevalletje "niet of, maar wanneer" was. Het is voor niemand een verrassing dat Max WDC 2022 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |