Fucking gebruiken als Nederlander, hoe sneu.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:30 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Onmiddellijk afgelasten. Een kraan op de baan
Ik vind dit sowieso een top plan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
De H O N D A fabriek staat om de hoek, kunnen ze niet 25 VTECs rondjes laten rijden?
Geloven dat we gingen racen.quote:
Tot op dit moment heeft hij anders nog gewoon gelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:31 schreef Zorro het volgende:
Toen die Pirelli clown vlak voor de start zei dat het de hele race inters zou zijn omdat de lijn droog zou blijven door het rijden kon je natuurlijk al weten dat het in elk geval niet de hele race inters zou zijn
Geen idee.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Hoe waren die alweer veranderd? Het is nog vroeg.
Zo?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:29 schreef Nieuwschierig het volgende:
1e 6 punten 13 punten 19 punten 25 punten
2e 4 punten 10 punten 14 punten 18 punten
3e 3 punten 8 punten 12 punten 15 punten
4e 2 punten 6 punten 9 punten 12 punten
5e 1 punt 5 punten 8 punten 10 punten
6e - 4 punten 6 punten 8 punten
7e - 3 punten 5 punten 6 punten
8e - 2 punten 3 punten 4 punten
9e - 1 punt 2 punten 2 punten
10e - - 1 punt 1 punt
Over 2 wekenquote:
Die heeft altijd van die leuke memes toch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:31 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Rob van Gameren, ach. Die nemen we ook niet meer serieus.
wtfquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:32 schreef trein2000 het volgende:
https://t.co/ZPSKFpR61t
De beelden van het kraan-incident. Puur geluk dat er geen doden vallen.
Dan maar over twee wekenquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:33 schreef Maanvis het volgende:
dus verstappen wordt vandaag geen kampioen
Hier gaat iemand ontslagen worden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:32 schreef trein2000 het volgende:
wtfquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:32 schreef trein2000 het volgende:
Gewoon ook op de baan rijden in tegengestelde richtingquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:32 schreef trein2000 het volgende:
wat voor weer is het dan in Austin? Geen orkaantjes ofzoquote:
Einde tijdperk Japan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hier gaat iemand ontslagen worden.
Ze hadden die tractor natuurlijk een paar lampjes kunnen geven maar neehoor..quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:32 schreef trein2000 het volgende:
Daar heb je een puntquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tot op dit moment heeft hij anders nog gewoon gelijk.
Dacht ga ook eens wat aardigs zeggen, lees ik terug zie ik dat er niet gereden wordt. Sorryquote:
maggewoonnietgebeureklaarquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:34 schreef vosss het volgende:
Wel absurd, zeker na Bianchi, dat die takelwagen op de baan is terwijl er nog auto's rijden. Daar moeten ze toch echt even naar kijken. Dat mag niet gebeuren.
Tering ouwe. Hier gaan koppen rollen. Letterlijk ws.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:32 schreef trein2000 het volgende:
Als ze gewoon niet gaan lopen mieten maar rijden is het hartstikke tofquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:33 schreef SiGNe het volgende:
Wie vond het een goed idee om races in azie te gaan houden tijdens het regenseizoen/orkaanseizoen?
Het is al een keer gebeurd tijdens een q2 in de kwalificatie op Paul Ricard (welk jaar ben ik kwijt)quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:34 schreef vosss het volgende:
Wel absurd, zeker na Bianchi, dat die takelwagen op de baan is terwijl er nog auto's rijden. Daar moeten ze toch echt even naar kijken. Dat mag niet gebeuren.
Ach je wist het niet, kan gebeurenquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht ga ook eens wat aardigs zeggen, lees ik terug zie ik dat er niet gereden wordt. Sorry
Weet niet of er toen een delta gold maar het was al een safety car situatie. Maar goed het was op het begin van dat filmpje ook al meteen roodquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:32 schreef trein2000 het volgende:
Wat dacht je van een vangrail, om achter te blijven tot dat iedereen binnen is?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:34 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ze hadden die tractor natuurlijk een paar lampjes kunnen geven maar neehoor..
En in het geval van Bianchi kon je nog zeggen dat de takelwagen een stuk verderop in het grind stond.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:34 schreef vosss het volgende:
Remember Bianciquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet of er toen een delta gold maar het was al een safety car situatie. Maar goed het was op het begin van dat filmpje ook al meteen rood
Nee want er is nog een sprintrace ergens.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Max staat 104 punten voor op Leclerc.
Als deze race niet meer herstart, dan 106 punten
Er zijn nog 4 races hierna, waarin je 4x 26 punten kan halen.
Is Max niet gewoon kampioen nu?
Sprintrace in Braziliëquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
10e plekquote:
Nee, want er worden nu nog geen punten uitgedeeld en in Brazilië is een sprintrace met 8 punten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Preciesquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En in het geval van Bianchi kon je nog zeggen dat de takelwagen een stuk verderop in het grind stond.
Deze staat gewoon op het asfalt net naast de ideale lijn.![]()
Juíst op Suzuka zou je zeggen dat die crane operators tot in de details getraind zouden moeten zijn.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:36 schreef DX11 het volgende:
15minuten wojooooo toch nog een race vandaag pak de chips er maar bij
Je vergeet de sprintracequote:Op zondag 9 oktober 2022 07:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Oh... nooit aan gedacht meer...quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee want er is nog een sprintrace ergens.
Gasly zit nog niet achter de SC en dat ding staat al met vier wielen op de baan, het is ook niet alsof hij net drie tellen achter z’n vangrail vandaan is gekomen. Kan écht niet dit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet of er toen een delta gold maar het was al een safety car situatie. Maar goed het was op het begin van dat filmpje ook al meteen rood
Ja maar dan nog gaat het vrij hard in slecht zicht. Als het toch al rood is, wacht dan met dat kutding.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja en die had ook een verantwoordelijkheidquote:
Ik denk dat het groen na de herstart een halve ronde duurt en dan weer SC.quote:
Denk het welquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:38 schreef heywoodu het volgende:
"Iedereen op de safety car-banden."
Amber.
Het was dubbelop spookrijden, kraan reed aan de rechterkant, en in Japan is het links.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon ook op de baan rijden in tegengestelde richting
Amber.
Sneu voor de Japannertjes.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:38 schreef Neef_Wuppie het volgende:
We gaan niet racen, we gaan een paar uitzwaairondjes achter de sc rijden.
Ontslaan die vrouw. Ze is nog erger dan Rob Kamphuisquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:38 schreef heywoodu het volgende:
Amber.
Amber.
Ze is blijkbaar een supergrote fan, maar het komt er niet helemaal lekker uit hèquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:38 schreef heywoodu het volgende:
Amber.
Rijd die tractor nou ook tegen het verkeer in?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:32 schreef trein2000 het volgende:
Die werkt nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:38 schreef pmponer het volgende:
He lekker de blauwe band toch nog uit het vet
quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Rijd die tractor nou ook tegen het verkeer in?
Als presentator zijnde mag dat toch beter ja.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze is blijkbaar een supergrote fan, maar het komt er niet helemaal lekker uit hè
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
quote:
Je doet het erom hequote:Op zondag 9 oktober 2022 07:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als presentator zijnde mag dat toch beter ja.
Nee weet ik maar dit ook niet, ik snap niet dat je in dit seizoen dat circuit kiest.quote:
Als ze dat ding gewoon fatsoenlijke schijnwerpers hadden gegeven was het allemaal niet zon probleem maar er zat volgens mij niet 1 ledje opquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Costcap, hebben de circuits ook last van.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:41 schreef DX11 het volgende:
[..]
Als ze dat ding gewoon fatsoenlijke schijnwerpers hadden gegeven was het allemaal niet zon probleem maar er zat volgens mij niet 1 ledje op
Heeft geen zin, geen punten danquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:40 schreef Peterselieman het volgende:
Lange periode achter de safety car en dan afvlaggen ...
Dan worden er geen punten uitgedeeld. Minimaal twee rondjes zonder SC zijn daarvoor nodig.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:37 schreef Sabata het volgende:
Ok, nu maar hopen dat het niet de "voor de buhne rondjes" achter de SC worden om dan alsnog vaarwel te zeggen
Heeft elke tractor fabriek af geen koplampen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Costcap, hebben de circuits ook last van.
En mega. En ultra.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:42 schreef Zwansen het volgende:
Volgens mij wordt er bij Viaplay een soort klassement bijgehouden wie er dit seizoen het vaakst ‘temperatuur in de banden’ kan zeggen.
Ook dan, een voertuig (nagenoeg) op de racelijn is belachelijk. Laat staan als hij ook nog san het spookrijden is…quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:41 schreef DX11 het volgende:
[..]
Als ze dat ding gewoon fatsoenlijke schijnwerpers hadden gegeven was het allemaal niet zon probleem maar er zat volgens mij niet 1 ledje op
Jezus haar feitenkennis is zo BARquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:38 schreef heywoodu het volgende:
Amber.
Vettel misschienquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:42 schreef Rianne84 het volgende:
Regenbanden verplicht. Ik denk niet dat iemand slicks had klaarstaan
Dat was plan C bij Ferrariquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:42 schreef Rianne84 het volgende:
British American Racing?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jezus haar feitenkennis is zo BAR
Gewoon niet normaal.
Deense crimi'squote:Op zondag 9 oktober 2022 07:43 schreef DX11 het volgende:
Waarom zou eigenlijk iemand viaplay namen aangezien dat slechte commentaar ook bij F1tv te horen is als je wilt, en F1tv is ook nog goedkoper? Heeft viaplay ook maar 1 voordeel?
Dit dus, 1 grote plas + aquaplaning en je hebt helemaal niks aan die schijnwerpers en LEDjes op de takelwagen als je eronder glijdt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ook dan, een voertuig (nagenoeg) op de racelijn is belachelijk. Laat staan als hij ook nog san het spookrijden is…
quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als presentator zijnde mag dat toch beter ja.
Dartsen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:43 schreef DX11 het volgende:
Waarom zou eigenlijk iemand viaplay namen aangezien dat slechte commentaar ook bij F1tv te horen is als je wilt, en F1tv is ook nog goedkoper? Heeft viaplay ook maar 1 voordeel?
Meer dan alleen F1quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:43 schreef DX11 het volgende:
Voetbal, pijltjes gooien.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:43 schreef DX11 het volgende:
Carglass reclames....quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:43 schreef DX11 het volgende:
Premier League voetbalquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:43 schreef DX11 het volgende:
Flopshowquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:44 schreef Maver24 het volgende:
Dit wordt een optocht achter de safetycar
Ik begreep net dat inters eigenlijk beter zijn in harde regen?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:42 schreef Rianne84 het volgende:
Voetbalquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:43 schreef DX11 het volgende:
Lekker makkelijk aan te zetten bij je KPN-abonnement.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:43 schreef DX11 het volgende:
Ronde 3 is gestart omdat max de start/finish over is door de pits. Lijkt mij.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:42 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom staat die Teller eigenlijk op Lap 3/53? Ze hebben toch maar 1 ronde afgelegd?
1 rondje, 1 achter de safety car en bij ronde 3 de pits in?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:42 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom staat die Teller eigenlijk op Lap 3/53? Ze hebben toch maar 1 ronde afgelegd?
Daarvoor heb ik netflixquote:
Pirelli is niet heel erg vooruitdenkend.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:44 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik begreep net dat inters eigenlijk beter zijn in harde regen?
Precies ditquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Lekker makkelijk aan te zetten bij je KPN-abonnement.
Nou ja, zoals ik al zei: Het geeft wel minder spray. Ook een voordeelquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:42 schreef Rianne84 het volgende:
Jij bent scherp. Geen tijd voor bier nog?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Ronde 3 is gestart omdat max de start/finish over is door de pits. Lijkt mij.
Eensquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:44 schreef heywoodu het volgende:
Van die Nederlanders die moeilijk doen over Nederlandse fans met wortels op hun hoofd, die moeten echt eens een GP van Japan kijken
Refaeli?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jezus haar feitenkennis is zo BAR
Gewoon niet normaal.
Al bijna een uur niks te zien.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:44 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Waarom is me een raadsel inderdaad.
Ik vind dit fantastisch. Allemaal een achtervleugel op je hoofd!quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:44 schreef heywoodu het volgende:
Van die Nederlanders die moeilijk doen over Nederlandse fans met wortels op hun hoofd, die moeten echt eens een GP van Japan kijken
Hoe die Japanners fanatiek zwaaien met vlaggen van andere landen zal altijd vreemd blijven in mijn ogen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:44 schreef heywoodu het volgende:
Toch klonk dat naast de baan irl echt wel vet dat gerochel van die TCquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Christijan reed met traction aan. N00b
Eens.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:45 schreef raptorix het volgende:
Ik heb ViaPlay en volgens mij heb ik buiten die "film" van Verstappen nog nooit iets anders gekeken als F1.
Fixedquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Liever een sterretje in je voorruit dan een reclamebord in je sterretje.
Neequote:Op zondag 9 oktober 2022 07:45 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Jij bent scherp. Geen tijd voor bier nog?
Er loopt wel meer niet gelijk bij Viaplay.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:46 schreef Peterselieman het volgende:
De klok van Viaplay liep niet gelijk met de klok van de F1
Dit siert je.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:46 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik hou hoop, 5 rondjes achter de SC, daarna racen
En sommige films staan ook op Netflix. Kan je net zo goed daar kijken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:45 schreef raptorix het volgende:
Ik heb ViaPlay en volgens mij heb ik buiten die "film" van Verstappen nog nooit iets anders gekeken als F1.
Viaplay gaat veel abbonnee's verliezen aan F1TV volgend seizoenquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er loopt wel meer niet gelijk bij Viaplay.
Ja heb het weleens gehoord op onboards. Dan hoor je eigenlijk “prrrrrrrrr NJAOWWWWWWWWW”quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Toch klonk dat naast de baan irl echt wel vet dat gerochel van die TC
Idem ja, ik ga ook overstappen denk ik.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Viaplay gaat veel abbonnee's verliezen aan F1TV volgend seizoen
Lekker moeilijk doen voor die 4 euro per maand.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:47 schreef Newone82 het volgende:
Psst linkje sky
https://techclips.net/4022/r1/
Kan viaplay IETS?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:46 schreef Peterselieman het volgende:
De klok van Viaplay liep niet gelijk met de klok van de F1
Dat zal wel meevallen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Viaplay gaat veel abbonnee's verliezen aan F1TV volgend seizoen
MEGAfouten maken.quote:
Nouja als het zicht echt zo slecht is dan kan je ook niet veel anders.quote:
Contractuele verplichtingen met reclameblokken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom houdt de FIA ons een suikerklontje voor? Pak gewoon in, sluit af en we zien elkaar over twee weken weer.
Niet alleen maar juichen voor het eigen vlaggetje, fans van de sport dusquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoe die Japanners fanatiek zwaaien met vlaggen van andere landen zal altijd vreemd blijven in mijn ogen.
Idd. Dit gaat nergens over.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:49 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom houdt de FIA ons een suikerklontje voor? Pak gewoon in, sluit af en we zien elkaar over twee weken weer.
Speciaal meegenomen om het wk te vierenquote:
Masi moest weg van Mercedes. Niks met zijn performance te maken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:49 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
#EduardoOut
Als je dit vergelijkt met waar Masi voor moest oprotten…
denk t welquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:51 schreef HiDiHo het volgende:
Kom ik hier voor op zondag om 7 uur mijn bed uit?![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:51 schreef HiDiHo het volgende:
Toen kregen we wel elke 10 minuten een updatequote:Op zondag 9 oktober 2022 07:51 schreef Newone82 het volgende:
Nou op naar over 2 weken max kampioen. Krijg spa vibes 2021
Ja, veel geld uitgeven aan de verkeerde dingen. Dat is ook een talent.quote:
volgens mij net zo groot/klein als andersquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:51 schreef raptorix het volgende:
Die Takashi Murakami helm van Lewis is wel heel vet hoor
[ afbeelding ]
Dan heb je nog wat aan je dagquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:51 schreef HiDiHo het volgende:
Je kan duidelijkheid geven en gewoon zeggen dat we vandaag niet meer gaan racen, ipv weer zo'n Spa debaclequote:Op zondag 9 oktober 2022 07:50 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nouja als het zicht echt zo slecht is dan kan je ook niet veel anders.
NASCAR ook, al moeten ze daar door plassen van een halve meter rijden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:50 schreef Zorro het volgende:
En maar afgeven op de Amerikanen met hun Indycar. Die rijden op niet-ovals nog eerder in de regen dan de F1
Viaplay valt dus onder de overheid.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:52 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, veel geld uitgeven aan de verkeerde dingen. Dat is ook een talent.
Als je een meisje van 7 bent ja.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:51 schreef raptorix het volgende:
Die Takashi Murakami helm van Lewis is wel heel vet hoor
[ afbeelding ]
Of kwart punten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:53 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit wordt een race met halve punten of geen race.
Dit ja.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:50 schreef Zwoerd het volgende:
Hou hier mee op man. Zeg gewoon dat het klaar is.
Ja maar dat is NASCAR, dat zijn sowieso bazenquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
NASCAR ook, al moeten ze daar door plassen van een halve meter rijden.
Wat een aparte naam voor een Japanse tractorchauffeur.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:53 schreef heywoodu het volgende:
FIA legt de schuld bij Gasly, lekker man.
Vier races en een sprint.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:53 schreef Maver24 het volgende:
Is max niet gewoon kampioen als niemand punten haalt? Nog 4 races toch met 100+ punten voorsprong?
We willen herhaling Japan 2014? Dacht het niet. Snap ze wel.quote:
plus sprintrace.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:53 schreef Maver24 het volgende:
Is max niet gewoon kampioen als niemand punten haalt? Nog 4 races toch met 100+ punten voorsprong?
Sprintrace in Braziliëquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:53 schreef Maver24 het volgende:
Officieel niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:53 schreef Maver24 het volgende:
Nee, FL's en nog een sprintrace. Heeft 112 nodig.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:53 schreef Maver24 het volgende:
Het verschil moet 112 punten zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:53 schreef Maver24 het volgende:
Freitas weer? en dat voor iemand met zoveel ervaring met LM24 en WECquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:49 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
#EduardoOut
Als je dit vergelijkt met waar Masi voor moest oprotten…
Bizarre spray door deze auto's.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:54 schreef Nielsch het volgende:
Waarom kan de F1 tegenwoordig niet meer in de regen rijden? Regenraces waren altijd de shit vroeger.
Ja helemaal eens. Spullen inpakken en op naar The Statesquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:52 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Je kan duidelijkheid geven en gewoon zeggen dat we vandaag niet meer gaan racen, ipv weer zo'n Spa debacle
Omdat Pirelli geen fatsoenlijke regenband heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:54 schreef Nielsch het volgende:
Waarom kan de F1 tegenwoordig niet meer in de regen rijden? Regenraces waren altijd de shit vroeger.
Ik doelde op hun argumenten rond het tractor incidentquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:54 schreef Newone82 het volgende:
[..]
We willen herhaling Japan 2014? Dacht het niet. Snap ze wel.
Maar regen is tegenwoordig geen racen meer.
Moeten ze die wagens maar beter makenquote:
Precies, het is een trekker, niks meer en niks minder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |