Jawelquote:Op zondag 9 oktober 2022 00:07 schreef mario390 het volgende:
we weten sowiezo geen naam van en
regiemens
Die moeten eigen vervoer hebben begreep ik uit een advertentiequote:Op zondag 9 oktober 2022 00:07 schreef claire3500 het volgende:
[..]
hahahah nee wij krijgen geen sl maar nadief en wendy hadden over de mensen die daar kwamen. Of ze hotel verblijven hebben of in de buurt wonen.
Ze slapen wel in de Witte Bergen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moeten eigen vervoer hebben begreep ik uit een advertentie
Witte Bergen, it does ring a bell.quote:Op zondag 9 oktober 2022 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze slapen wel in de Witte Bergen.
makt kim heia heia ?quote:Op zondag 9 oktober 2022 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoe verlulde het vandaag.quote:Op zondag 9 oktober 2022 00:14 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Witte Bergen, it does ring a bell.
das 30 minuten rijdenquote:Op zondag 9 oktober 2022 00:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op zondag 9 oktober 2022 00:16 schreef chufi het volgende:
[..]
De bewoners voordat ze naarbinnen gingen zeker
Nou Mexx houdt zich prima staande na het vertrek van Tommy Lee.quote:Op zondag 9 oktober 2022 00:23 schreef chufi het volgende:
Oh de meisjes die willen trouwen weer naar de camera smeken
dat was iets van kalverliefdequote:Op zondag 9 oktober 2022 00:29 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nou Mexx houdt zich prima staande na het vertrek van Tommy Lee.
quote:
Vogeltjesdans.quote:
Danste ik ooit 1 keer in een Spaanse ballroom op mn 24ste of zo met veel oudere vrouwen toen in Barcelona ...quote:
Nu inmiddels welquote:Op zondag 9 oktober 2022 01:26 schreef HappyCharly het volgende:
Blijft 1 stream de hele tijd op slapende mensen? Terwijl je duidelik hoort dat Jeff lol heeft en we kunnen niet zien waardoor?
Ja stream 2 is nutteloosquote:Op zondag 9 oktober 2022 01:26 schreef HappyCharly het volgende:
Blijft 1 stream de hele tijd op slapende mensen? Terwijl je duidelik hoort dat Jeff lol heeft en we kunnen niet zien waardoor?
trekken aan zn lollie ...quote:Op zondag 9 oktober 2022 01:36 schreef spapaars het volgende:
Kim K altijd gelijk met Marciano op de vloer, nu in de nacht, waar is hij nu?
Komt straks dacht ik, Kim ging eerst met de meidenquote:Op zondag 9 oktober 2022 01:36 schreef spapaars het volgende:
Kim K altijd gelijk met Marciano op de vloer, nu in de nacht, waar is hij nu?
Echt ... niet mijn gastquote:Op zondag 9 oktober 2022 01:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, hij doet wat hij wil met een hoop arrogantie.
Mag hem gewoon niet, heb werkelijk nog nooit iets spontaans van hem gezien.quote:
Ik ook niet. Onsympathieke gast en erg betweterig en laat dit ook irritant blijken elke keer. Neemt zichzelf erg serieus, nooit ergens de humor van in zien. Mag er zo snel mogelijk uit.quote:Op zondag 9 oktober 2022 01:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mag hem gewoon niet, heb werkelijk nog nooit iets spontaans van hem gezien.
En Kim is een naïeveling die werkelijk alles voor hem doet, een klassieke dom blondje
En dat ze zelf ooit in de beginne zei dat ze helemaal niet op hem viel en dat haar types blond en blauwe ogen hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2022 01:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mag hem gewoon niet, heb werkelijk nog nooit iets spontaans van hem gezien.
En Kim is een naïeveling die werkelijk alles voor hem doet, een klassieke dom blondje
Nou ja veranderen kan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
En dat ze zelf ooit in de beginne zei dat ze helemaal niet op hem viel en dat haar types blond en blauwe ogen hebben
Ja hij stopt zn pik er in en doet wonderen ? Geen idee of dat het isquote:Op zondag 9 oktober 2022 02:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nou ja veranderen kan.
Maar dat ze alles voor hem doet, zijn was, ontbijtje maken, glaasje water brengen, en zelfs zijn sneakers opfrissen is gewoon niet van deze tijd.
Geen idee.quote:Op zondag 9 oktober 2022 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hij stopt zn pik er in en doet wonderen ? Geen idee of dat het is
Dat doet hij zeker en ik vind dat je dat ook echt merkt. Niemand mag van hun 'relatie' weten in ieder geval buitenwereld niet. En na dit programma is hij ook niet met haar.quote:Op zondag 9 oktober 2022 02:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar denk dat het eenzijdig is, en dat hij haar gebruikt.
je zou bijna zeggen hoe dom.quote:Op zondag 9 oktober 2022 02:11 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Dat doet hij zeker en ik vind dat je dat ook echt merkt. Niemand mag van hun 'relatie' weten in ieder geval buitenwereld niet. En na dit programma is hij ook niet met haar.
Ja, ze accepteert het allemaal. Ik had niet gedaan maar misschien vind zij het ook ergens fijn ofzo?quote:Op zondag 9 oktober 2022 02:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
je zou bijna zeggen hoe dom.
Hij 42 met een hart probleem, zij 17 jaar jonger die alles voor hem doet en verzorgd.
Ja soms wel of soms zie je gewoon dat zij het allemaal doet, kan niet goed uitleggen maar dan zie je dat ze steeds van alles aan het doen is en hij ligt dan op bed of bankquote:Op zondag 9 oktober 2022 02:15 schreef HappyCharly het volgende:
Ik mis op één of andere manier steeds de momenten dat hij haar vraagt iets te doen? Of doet hij dat niet zo expliciet?
pff echt he, bizar het is gewoon gevaarlijk voor onze oren.quote:Op zondag 9 oktober 2022 02:17 schreef HappyCharly het volgende:
hoe kun je zo'n vreselijke slechte zangstem als maddy hebben.. ongelooflijk
Hij heeft er geen probleem mee dat ze hem helemaal verzorgd.quote:Op zondag 9 oktober 2022 02:15 schreef HappyCharly het volgende:
Ik mis op één of andere manier steeds de momenten dat hij haar vraagt iets te doen? Of doet hij dat niet zo expliciet?
echt? wow..quote:Op zondag 9 oktober 2022 02:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft er geen probleem mee dat ze hem helemaal verzorgd.
Zie hem nog in de keuken staan kijkend naar Erik die met stoffer en blik wat van de vloer veegt, en zegt tegen Isaac, waarom doet hij dat? Het is vrouwenwerk.
Hij zegt toch ook vaak van: Kim kan je dit doen of Kim je moet niet zo doen etc. Hij bepaalt ook best wel vaak hoe of wat in haar gedrag is wat mij op vielquote:Op zondag 9 oktober 2022 02:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie hem nog in de keuken staan kijkend naar Erik die met stoffer en blik wat van de vloer veegt, en zegt tegen Isaac, waarom doet hij dat? Het is vrouwenwerk.
Nee, en ze lijkt me behoorlijk geëmancipeerd, maar doet alsof haar neus bloedt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 02:25 schreef HappyCharly het volgende:
Eng eigenlijk.. niemand van de mean girls zegt er iets van? Kenau Wanda ook niet?
Ze zijn eigenlijk ook nooit echt eerlijk tegen elkaar. Djedi niet naar Ruben, Mexx en Wanda niet naar Kim wanneer ze advies vragen. In dat opzicht zijn het niet ''echt'' vriendinnen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 02:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee, en ze lijkt me behoorlijk geëmancipeerd, maar doet alsof haar neus bloedt.
ja is een ander groepje, ze hebben eerder al gedanst mogen nu even slapen volgens mij voor 6 uurtjes.quote:Op zondag 9 oktober 2022 02:39 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zie Marciano en Isaac nog niet zien dansen, vast een ander groepje?
ze zijn er allemaal nogquote:Op zondag 9 oktober 2022 02:37 schreef BasEnAad het volgende:
Hoeveel dezelfde 'unieke' persoonlijkheden zijn er nog over?
Mag toch hopen dat ze ook om deze tijd zich gewoon melden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 02:39 schreef HappyCharly het volgende:
Ik zie Marciano en Isaac nog niet zien dansen, vast een ander groepje?
Nou vul maar in, ze lagen volgens mij in 1 bed.quote:
Jij denkt niet alleen aan jezelf, maar zou jij ook wel eens mee willen doen aan een programma als dit?quote:Op zondag 9 oktober 2022 03:02 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Allemaal dezelfde dertigers die alleen aan zichzelf denken
hahhahahhaha je vraagt dit nu aan jezelf.quote:Op zondag 9 oktober 2022 03:12 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Jij denkt niet alleen aan jezelf, maar zou jij ook wel eens mee willen doen aan een programma als dit?
Berend voorspelde vanmiddag dat ze de opdr niet gingen halen omdat er waarschuwingen waren uitgedeeld voor niet genoeg hun best doen. Ben benieuwdquote:
ik zou het wel eerlijk vinden want sommigen lopen ook letterlijk alleen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 03:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Berend voorspelde vanmiddag dat ze de opdr niet gingen halen omdat er waarschuwingen waren uitgedeeld voor niet genoeg hun best doen. Ben benieuwd
Dat is waar. Maddy heeft zelf gezegd: ik ga er niet over stemmen, ga het gewoon doen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 03:19 schreef HappyCharly het volgende:
Ehm. zat Jeffrey daarstraks mee te kletsen met Maddy hoe tof het was dat ze nu besloten had over zakgeld en hoe eens hij het was... en insinueert hij nu naar Berend (die verbaasd was dat de zakgeldkwestie een mededeling gaat worden ipv stemming) dat dat weer ruimte geeft om daar op te reageren/ stoken..
Ja, dat was eerder op de avond ook al zoquote:Op zondag 9 oktober 2022 03:19 schreef HappyCharly het volgende:
Ehm. zat Jeffrey daarstraks mee te kletsen met Maddy hoe tof het was dat ze nu besloten had over zakgeld en hoe eens hij het was... en insinueert hij nu naar Berend (die verbaasd was dat de zakgeldkwestie een mededeling gaat worden ipv stemming) dat dat weer ruimte geeft om daar op te reageren/ stoken..
ikke niet hoor!quote:Op zondag 9 oktober 2022 03:13 schreef claire3500 het volgende:
[..]
hahhahahhaha je vraagt dit nu aan jezelf.
Fritssieeeee ga je niet lekker mee dansenquote:Op zondag 9 oktober 2022 03:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Nog 14 uur en 15 minuten naar dat gehos kijken [ afbeelding ]
Dat zou zuurder zijn dan de puzzel denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2022 03:20 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ik zou het wel eerlijk vinden want sommigen lopen ook letterlijk alleen.
oh hahaha was grappig want je quote jezelf. maar de vraag was dan naar mij? Zo ja, antwoord is: nee hahaha. en jijquote:
Nee ik hou me nog ff rustig,16 uur geleden ontslagen uit het ziekenhuisquote:Op zondag 9 oktober 2022 03:21 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Fritssieeeee ga je niet lekker mee dansen
Behoorlijk ja maar ze kunnen toch niet blijven pamperen om alles vind ik dan :-)quote:Op zondag 9 oktober 2022 03:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zou zuurder zijn dan de puzzel denk ik
Oh sorry Frits! Ben blij dat je er bent en hoop dat je oke bentquote:Op zondag 9 oktober 2022 03:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee ik hou me nog ff rustig,16 uur geleden ontslagen uit het ziekenhuis
Had je maar 'n vak moeten leren, had je 'n betere baan kunnen kiezen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 03:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Aan de koppen van de FEBO te zien vinden ze hun job echt leuk. Ze zitten al de hele dag met zulke grafkoppen
Haha lol oh sorry, foutje van mij met die quote. Nee, ik wil ook niet op tvquote:Op zondag 9 oktober 2022 03:21 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oh hahaha was grappig want je quote jezelf. maar de vraag was dan naar mij? Zo ja, antwoord is: nee hahaha. en jij
Maar ze willen op de televisie en daar doen mensen tegenwoordig alles voor. Alleen valt soms toch tegenquote:Op zondag 9 oktober 2022 03:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Had je maar 'n vak moeten leren, had je 'n betere baan kunnen kiezen.
nee joh geen sorry vond het wel grappig hahaha.quote:Op zondag 9 oktober 2022 03:24 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Haha lol oh sorry, foutje van mij met die quote. Nee, ik wil ook niet op tv
Ja vooral het uurloonquote:Op zondag 9 oktober 2022 03:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar ze willen op de televisie en daar doen mensen tegenwoordig alles voor. Alleen valt soms toch tegen
Ik ben twee dagen minder online geweest ivm een leven, dus net gemist helaaschquote:Op zondag 9 oktober 2022 03:27 schreef claire3500 het volgende:
[..]
van Esther toen met die drama weet je wel, heb je dat mee gemaakt?
Zonder bril zie je alleen geen dingen die er wel zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 03:26 schreef claire3500 het volgende:
Zie je Esther wilden saboteren omdat haar bril volgens haar opzettelijk kapot is gemaakt. Maar Berend geeft aan, heeft geen zin. Jeffery geeft aan: iedereen ziet dingen die er niet zijn, ik speel maar mee maar deze groep is wel echt raar zooitje.
AHAHAHAHAHHAHAH ivm een leven!! HAHAHAHAHH love it. Ja was een week geleden ofzo, weet niet maar haar bril was kapot en zij is van overtuigd dat iemand het expres heeft gedaan. maar niemand heeft zich gemeld en ze zit er dus nog meequote:Op zondag 9 oktober 2022 03:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben twee dagen minder online geweest ivm een leven, dus net gemist helaasch
Of het is niet tot me doorgedrongen
whahahahahahahahahahahhaquote:Op zondag 9 oktober 2022 03:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zonder bril zie je alleen geen dingen die er wel zijn
Oooooh dat heb ik wel meegekregen, dacht alleen kwijt ipv stuk!quote:Op zondag 9 oktober 2022 03:30 schreef claire3500 het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHHAHAH ivm een leven!! HAHAHAHAHH love it. Ja was een week geleden ofzo, weet niet maar haar bril was kapot en zij is van overtuigd dat iemand het expres heeft gedaan. maar niemand heeft zich gemeld en ze zit er dus nog mee
Wat dan, een plens water in haar gezicht gooien? Meer kunnen ze nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 03:31 schreef claire3500 het volgende:
Deze nacht is hilarisch:
hahhhahahah Esther die aanslag wil op Wanda
Eunice heeft een waarschuwing gehad?
nee was stuk, ergens op de grond had Isaac gevonden in ieder geval raar verhaal. Denk dat die gewoon is gevallen maar regie laat de bril maken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 03:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oooooh dat heb ik wel meegekregen, dacht alleen kwijt ipv stuk!
ja precies mensen worden helemaal gek daarquote:Op zondag 9 oktober 2022 03:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat dan, een plens water in haar gezicht gooien? Meer kunnen ze niet
Wat loopt ze dan te soezenquote:Op zondag 9 oktober 2022 03:32 schreef claire3500 het volgende:
[..]
nee was stuk, ergens op de grond had Isaac gevonden in ieder geval raar verhaal. Denk dat die gewoon is gevallen maar regie laat de bril maken.
Ik verzin nu allerlei pijnlijke dingenquote:Op zondag 9 oktober 2022 03:33 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ja precies mensen worden helemaal gek daar
ja weet ook niet, ze wil perse dat iemand het toegeeft. Ja heel fijn voor derquote:Op zondag 9 oktober 2022 03:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat loopt ze dan te soezen![]()
Wel fijn dat die bril gemaakt wordt, ik zou niet zonder kunnen
HAHHAHAHAH dat gaat veel te ver maar ik denk wel als het zo saai blijft, dan worden mensen gek. Het zou te gek zijn, als ze vanaf nu 4 weken lang elke week eliminatie hebben hahaha. Super twist omdat ze hele tijd denken dat ze altijd verdien opdracht krijgen, 2x per week. Jaa, ik weet gaat niet gebeuren..quote:Op zondag 9 oktober 2022 03:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik verzin nu allerlei pijnlijke dingen
Hand op fornuis drukken en zo
Maar als ze zo ver gaan...
Op den duur moeten mensen eruit toch. Ze kunnen moeilijk met zoveel mensen daar een jaar zitten en dan ineens een maand lang elimineren.quote:Op zondag 9 oktober 2022 03:35 schreef claire3500 het volgende:
[..]
HAHHAHAHAH dat gaat veel te ver maar ik denk wel als het zo saai blijft, dan worden mensen gek. Het zou te gek zijn, als ze vanaf nu 4 weken lang elke week eliminatie hebben hahaha. Super twist omdat ze hele tijd denken dat ze altijd verdien opdracht krijgen, 2x per week. Jaa, ik weet gaat niet gebeuren..
en luie uie luie vent is hetquote:Op zondag 9 oktober 2022 02:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Esther lopt als zombie.quote:
Imi en Ruppie zijn wel baas op de dansvloer.quote:
quote:
Boney M.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:04 schreef mario390 het volgende:
dat is en 6 jarige m.jackson met de jackson five
7 uur toch?quote:
Thanks for the reminder.quote:
Als hij geen pech krijgt met de auto dan wint hij en het regentquote:Op zondag 9 oktober 2022 06:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thanks for the reminder.![]()
![]()
![]()
Gaat hij winnen? Denkt u?
Ai,regen is minder.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:46 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Als hij geen pech krijgt met de auto dan wint hij en het regent
Goedemorgen skeet,tot 0ngeveer 5 uur.quote:Op zondag 9 oktober 2022 06:57 schreef Seattle het volgende:
Hey FF goedemorgen! Kan nog even niet streamen, ben aan het bijlezen. Hoe lang moeten ze nog dansen, weet jij dat?
quote:
Wat is het nummer? Maak er een quizvraag van? Is het Right Said Fred: I’m too Sexy?quote:
Tom Jones.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:02 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wat is het nummer? Maak er een quizvraag van? Is het Right Said Fred: I’m too Sexy?
Heel close.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:06 schreef Seattle het volgende:
Ik ga even opstaan. Ligt iemand naast mij die niet blij wordt als ik naar een stream ga kijken. Wil Rupie en Ima zien dansen
Wanneer ik de kans krijg wel leafste.quote:
Echt he een kraakstem heeft zequote:Op zondag 9 oktober 2022 02:17 schreef HappyCharly het volgende:
hoe kun je zo'n vreselijke slechte zangstem als maddy hebben.. ongelooflijk
Over wie ging dat?quote:
Geen idee wie,maar vals.quote:
Zul je denk ik meer en meer gaan krijgen.quote:
moriama doet niet veelquote:
Eens wat Mora betreft. Vind het tot nu toe een naar persoon.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
moriama doet niet veel
constant dat papiaments
denkt dat ze de queen is daar
Leila
mwehhhh
Schijnt een een makkelijke taal te zijn.Conjo di mamma.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Eens wat Mora betreft. Vind het tot nu toe een naar persoon.
Kan er geen vinger opleggen, maar nee.
Leile
mwehhhh
Haar Harley staat buiten.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt een een makkelijke taal te zijn.Conjo di mamma.
als je van di bi maaktquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schijnt een een makkelijke taal te zijn.Conjo di mamma.
ik heb het idee dat ze zich er niks van aan trektquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Maar serieus het zou haar een waarschuwing op moeten leveren.
Zeker in een ruzie zoals laatst met Jeff.
2x geel = roodquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het idee dat ze zich er niks van aan trekt
rupie wil het nog wel eens benoemen
U praat niet zo tegen mij,en zeker niet met met U stem te verheffen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Maar serieus het zou haar een waarschuwing op moeten leveren.
Zeker in een ruzie zoals laatst met Jeff.
ja helemaal mee eensquote:Op zondag 9 oktober 2022 07:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
2x geel = rood![]()
Missen we niets an.
Enig nadeel is dat ze niet zelf moeten elimineren, en dat is voor ons leuker
Daarin was hij goed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
U praat niet zo tegen mij,en zeker niet met met U stem te verheffen.
Die vond ik zo ijzersterk.
quote:
Dropjes zoeken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:49 schreef greysbones het volgende:
Nadir heeft ook maar 1 standje qua dansen
Manager nog niet gespot.quote:
Dat beslist Wanda nog.quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:54 schreef Ebinas het volgende:
Wanneer zijn de "door Maddy bepaalde voor de vorm" stemmingen eik?
Dinsdag?
Voor wie?quote:Op zondag 9 oktober 2022 07:59 schreef greysbones het volgende:
moeten er weer waarschuwingen worden gegeven?
Voor mij met melk en 2 suiker.quote:
geen ideequote:
Ah owkeee, ben nog niet wakker genoegquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
struikjes
dus ik dacht er moet iemand een waarschuwing krijgen
of gewoon wat gesprekkenquote:Op zondag 9 oktober 2022 08:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Komt eraan.
Vind dit een saaie dansgroep samen.
Hopelijk snel afwissel
Je hebt de leukste groep gemist.quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Komt eraan.
Vind dit een saaie dansgroep samen.
Hopelijk snel afwissel
quote:Op zondag 9 oktober 2022 08:07 schreef tonja het volgende:
Teringpleuris, je moet er wel wat voor over hebben om met je kop op tv te komen en wereld beroemd te worden![]()
Wat bezield die mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |