Nou normaal springen ze toch en zwepen ze het publiek op en zo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Al die dj's zien er hersendood uit
het is een FEBO oempaloempaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou normaal springen ze toch en zwepen ze het publiek op en zo?
Ze houdt de boel wel degelijk in de gaten..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Al die dj's zien er hersendood uit
Deze hebben hele andere instructies gehad denk ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou normaal springen ze toch en zwepen ze het publiek op en zo?
gewoon 10 kilo rijst en 5 kilo doperwten (ongepeld)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Voor iedereen een paar sokken, een bus haarlak of schoenpoets, zoiets?
Cool!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze een keer het plan wat ze eerder geopperd hebben gaan uitvoeren
Al het budget er in 1 dag in luxe doorheen jagen
Met een beperkte setlist.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, dat wel, ze zetten er geen grote naam neer om een Spotify-lijstje af te spelen
Danny de Munck draaien tijdens een dansmarathonquote:
Broodje Shoarma en milkshake en dag er na pizza's door thuisbezord en geld is opquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool!
Ik ben bang dat het grootspraak was
Als ze het doen, en dan idd gelijk een verdienopdracht krijgen, dan weten we genoegquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cool!
Ik ben bang dat het grootspraak was
Laat ze het uitproberenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Als ze het doen, en dan idd gelijk een verdienopdracht krijgen, dan weten we genoeg
Idd, grote namen spelen hun setlist van een usb-stickjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, dat wel, ze zetten er geen grote naam neer om een Spotify-lijstje af te spelen
Oh echt? Het is niet mijn wereld. Dacht dat die wel wat dedenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Idd, grote namen spelen hun setlist van een usb-stickje
Hoeveel zou ze al afgevallen zijn van de 40 kilo die ze graag wil?quote:
ze hebben inderdaad vaak een usb stickje bijzichquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh echt? Het is niet mijn wereld. Dacht dat die wel wat deden
4quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoeveel zou ze al afgevallen zijn van de 40 kilo die ze graag wil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |