Vind hem ook niet zo mooi.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
die ass van Kim zakt ook een soort van naar onder
Onderbouw doet mij een beetje denken aan die van een lilliputterquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:35 schreef mangalie het volgende:
Vinden mannen dat mooi dat dikke/forse onderlichaam en fragile bovenlijfje van Kin K?
in haar hoofd welquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:51 schreef mangalie het volgende:
Maddy: ik heb nu 1500 euro. Is het al klaar dan ?
Eerder gaf ze aan dat het stemmen alleen nog voor de vorm is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:51 schreef mangalie het volgende:
Maddy: ik heb nu 1500 euro. Is het al klaar dan ?
En dat moet op.quote:
Mag dat wel van kenau Wanda?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
alles moet ook op in het hoofd van Maddy![]()
geen ideequote:
Ga je echt heel mis dame Manager.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
Jeff zegt wel
ja ja ja
die denkt je doet maar
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
Jeff zegt wel
ja ja ja
die denkt je doet maar
Dat zei ze.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:56 schreef Ebinas het volgende:
Scooby doo touwtjes, dan hebben de mensen ook iets van waarde, zegt KimD
Jeff verslikt zich nog net niet
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:55 schreef mangalie het volgende:
Wat heeft dat rare kind toch de hele tijd met die Scooby doo touwtjes?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:55 schreef mangalie het volgende:
Wat heeft dat rare kind toch de hele tijd met die Scooby doo touwtjes?
Voor de vorm, net als al het anderequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:59 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy gaat laten stemmen op een stemding?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:59 schreef Ebinas het volgende:
Stemapparaat hoppa ook in het mandje.
Stemmen gaat ook voor de vorm.
Jeff lacht zich rot. Het boeit hem helemaal niksquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie is wel mooi defused nu hij ook mag meedenken ... slimme strategie van Maddie of super dom ..
dat dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:01 schreef Was-beer het volgende:
Bern die aan het dansen is kan zo in the Sims
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie is wel mooi defused nu hij ook mag meedenken ... slimme strategie van Maddie of super dom ..
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ben jij met je muis aan het doen![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:05 schreef Ebinas het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaaaad ik maaaaaaaaaaaaaaar iemand om van te houwen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
Ja Wendy
daar zit je dan vanavond
het was niet spannend en ook niet fijn
want zoals bij elke diefstal kan er maar 1 de verliezer zijn
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
Ja Wendy
daar zit je dan vanavond
het was niet spannend en ook niet fijn
want zoals bij elke diefstal kan er maar 1 de verliezer zijn
Kim danst, Marciano huppelt een beetjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
durft Marciano niet echt met Kim te dansen ofzo?
Imago dingetje van Marciano.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:10 schreef greysbones het volgende:
durft Marciano niet echt met Kim te dansen ofzo?
ja die is wel heel bang dat hij niet meer stoer isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Imago dingetje van Marciano.
Cool doen
die van Esther is niet evengrootquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
Kijk, die evengrote reet van Ester werkt dus niet...
[ afbeelding ]
gaat ook heel goedquote:
Ze is minder luid zo.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
Maddy
ik ontbijt al nooit
wat heb ik je dan de afgelopen 38 dagen in je waffel zien stoppen smorgens??
Djedi doet er ook geen moeite voor om ergens anders te gaan zittenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:16 schreef Lrod01 het volgende:
Die Ruben zit nog altijd 24/7 vastgeplakt aan Djedi he? Terwijl ze een vriend heeft waar ze het constant over heeft. Eng stalkerig ventje.
Nietus, KimKraak staat met haar reet dichterbij.. ze zijn evengroot.. je kan het gewoon niet hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van Esther is niet evengroot
die is kleiner
Kim mag willen dat haar reet er op die leeftijd net zo uit ziet
je hebt een enormeblindspot voor de ass van Kimquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nietus, KimKraak staat met haar reet dichterbij.. ze zijn evengroot.. je kan het gewoon niet hebben
Omdat ze bang is dat hij hem anders flipt ja. Zo'n type lijkt het me wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Djedi doet er ook geen moeite voor om ergens anders te gaan zitten
Als ze een broek aan heeft heeft Kim een mooie kont, ik ben wel geschrokken van de foto zonder broekquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt een enormeblindspot voor de ass van Kim
Nou wat dacht je van wanda?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:19 schreef Deisyy het volgende:
Madeleine is weer lekker aan het delegeren
Neuhh.. de reten van Kenzie en Mexx zijn nóg groter dan Kim's en Maddie'squote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt een enormeblindspot voor de ass van Kim
ik vind hem niet mooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als ze een broek aan heeft heeft Kim een mooie kont, ik ben wel geschrokken van de foto zonder broek
maddie heeft een vlak vlakquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh.. de reten van Kenzie en Mexx zijn nóg groter dan Kim's en Maddie's
Op meerdere fronten ja.quote:
ik vraag me af of het speelsheid isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:21 schreef spapaars het volgende:
Voor Djedi is het speelsheid, voor Ruben geilheid.
nou weet niet hoor, ik denk ook niet dat ze hem echt leuk vind maar ik denk wel dat het iemand is die haar verblijf daar gemakkelijker maakt beetje gebruikt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:19 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Omdat ze bang is dat hij hem anders flipt ja. Zo'n type lijkt het me wel.
Dat moment wil ik mee makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:23 schreef Ireth het volgende:
Uitgebreid de buit verdelen en dan morgen horen dat de opdracht mislukt is....
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:24 schreef D. het volgende:
Ik kreeg iets mee over gejatte dropjes, en dat Nadir ging bekennen. Heeft ie dat gedaan?
Hij heeft vooral gejankt en uiteindelijk bekendquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:24 schreef D. het volgende:
Ik kreeg iets mee over gejatte dropjes, en dat Nadir ging bekennen. Heeft ie dat gedaan?
heb je een punt, ze heeft vertelt tegen GJ dat Wesley tegen haar had gezegd dat Ruben had gezegd dat ie haar leuk vind. Ze weet dat ook wel maar ze neemt ook geen afstand van hem.. beetje vaagquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me af of het speelsheid is
vind haar ook wel een tease
Ik mag het hopen.. ze verkopen de huid van de beer al 10xquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:23 schreef Ireth het volgende:
Uitgebreid de buit verdelen en dan morgen horen dat de opdracht mislukt is....
quote:
En? En? Vergeven? Uitgekotst? Mishandeld? 24 uur aangevraagd? Vertel! Vertel!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft vooral gejankt en uiteindelijk bekend
precies datquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:25 schreef claire3500 het volgende:
[..]
heb je een punt, ze heeft vertelt tegen GJ dat Wesley tegen haar had gezegd dat Ruben had gezegd dat ie haar leuk vind. Ze weet dat ook wel maar ze neemt ook geen afstand van hem.. beetje vaag
uitgelachenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
En? En? Vergeven? Uitgekotst? Mishandeld? 25 uur aangevraagd? Vertel! Vertel!
Moet je er ook bijzetten dat hij pas bekende nadat ze hem gemarteld haddenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nepgejankt jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Filmpjestopicquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
En? En? Vergeven? Uitgekotst? Mishandeld? 24 uur aangevraagd? Vertel! Vertel!
Na 25 x te hebben gezegd dat hij weg ging besloot hij te blijven. Sorryquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
En? En? Vergeven? Uitgekotst? Mishandeld? 24 uur aangevraagd? Vertel! Vertel!
Je bedoelt dat GJ hem heeft gemarteld met zijn peptalk en bijbelverhaal?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:26 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Moet je er ook bijzetten dat hij pas bekende nadat ze hem gemarteld hadden
Toetje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
3 bussen slagroom? wat moeten ze daar nou mee..
voor Ima en Rupie??quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
3 bussen slagroom? wat moeten ze daar nou mee..
Ja, toen brak Nadirquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat GJ hem heeft gemarteld met zijn peptalk en bijbelverhaal?
Nutteloze luxe als je No Money hebt en geen uitzicht op meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor Ima en Rupie??
Sasha en Bern?
Waarom moeten ze een toetje als ze best krap zitten, vraag ik me dan afquote:
voorspelquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nutteloze luxe als je No Money hebt en geen uitzicht op meer
Luxe eten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom moeten ze een toetje als ze best krap zitten, vraag ik me dan af
Marciano weet zeker dat de FEBO ze niet laat verhongeren en dat er dan wel weer een spel komtquote:
Ik vind het overbodig, maar ik ben geen toetjesliefhebber dat scheeltquote:
En dan komt Janet, die ziet al dat karton en die neemt dat mee om te recycelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
Maddy heeft straks 20 kartonnetjes met lijstjes
en geen idee meer wat ze met wie heeft afgesproken
Zwakquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na 25 x te hebben gezegd dat hij weg ging besloot hij te blijven. Sorry
"Zou je het jammer vinden als ik weg zou gaan"quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Zwak
Hij wilde gewoon van iedereen horen dat ze hem en zijn eerlijkheid zo waarderen en dat ie vooral niet moet gaan
Maddy heeft niks te zeggen ,,,wanda bepaaldquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:30 schreef FreshFruit het volgende:
Hier heeft ze de bijna de hele dag op kantoor voor gezeten,en alles wordt onderschoffeld.
Dat was ook de uitkomst.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Zwak
Hij wilde gewoon van iedereen horen dat ze hem en zijn eerlijkheid zo waarderen en dat ie vooral niet moet gaan
Volgens mij kippendijfilet voor op de wrapsquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Echt tussen de middag een kipfilet op een broodje en 's avonds hachee? Neem aan dat ze met kipfilet , vleeswaren bedoelen en geen stuk vlees. Die zijn niet wijs met die maaltijden
ik ook nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het overbodig, maar ik ben geen toetjesliefhebber dat scheelt
Geld moet rollen, schijntquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom moeten ze een toetje als ze best krap zitten, vraag ik me dan af
Zou Allah en God boos op me zijn nu?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Zou je het jammer vinden als ik weg zou gaan"
Ik heb hem die vraag minstens 4 keer aan GJ horen stellen
Nee ze had het over tussen de middag als lunch op broodquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij kippendijfilet voor op de wraps
Een goed stukje taart als toetje kan ik dan wel waarderenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet
tenzij het eckte toetjes zijn
als chocalade taart
chocolade mousse
de eckt lekkere dingen
Ik lees: ik hou niet van toetjes, ik hou van chocoladequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet
tenzij het eckte toetjes zijn
als chocalade taart
chocolade mousse
de eckt lekkere dingen
Ow ja, dat zei hij ook nogquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou Allah en God boos op me zijn nu?
Zei GJ eerst 3x nee dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Zou je het jammer vinden als ik weg zou gaan"
Ik heb hem die vraag minstens 4 keer aan GJ horen stellen
Ik hoorde iets andersquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee ze had het over tussen de middag als lunch op brood
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zou Allah en God boos op me zijn nu?
Precies. En dan nog het grootste gedeelte van de dag niks doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begin hier ondertussen chagrijnig van te worden. 2 x per dag warm eten, luxe lunches. Er gaan kinderen zonder ontbijt naar school en zie ze daar hele dagen vreten.![]()
![]()
Honderd procent gelijk en dan nog klagen!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begin hier ondertussen chagrijnig van te worden. 2 x per dag warm eten, luxe lunches. Er gaan kinderen zonder ontbijt naar school en zie ze daar hele dagen vreten.![]()
![]()
En nog heb je zeikende mensen daar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
Ik vind het ook onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
Ik heb het idee dat Wanda altijd iets in der mond moet doen, of ze klauwt der vingers af of iets anders ze heeft spanning.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:37 schreef 5thencounter het volgende:
Wanda vreet voor de 2e keer het bakje pepernoten leeg... Kenzie is nog beschaaft
[ afbeelding ]
Ik wordt zakelijk doodgegooid met mailtjes dat mensen geen kachel aankunnen, de boodschappen niet meer kunnen betalen, begin me steeds meer te ergeren. Laat ze eens nadenkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:38 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Precies. En dan nog het grootste gedeelte van de dag niks doen.
Nou ja, roddelen doen ze.
Ze is chronisch een opgewonden standjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:39 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Wanda altijd iets in der mond moet doen, of ze klauwt der vingers af of iets anders ze heeft spanning.
kom op zeg, ze kunnen daar in die loods niet de problemen van de wereld oplossen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
![]()
Echt heel erg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik wordt zakelijk doodgegooid met mailtjes dat mensen geen kachel aankunnen, de boodschappen niet meer kunnen betalen, begin me steeds meer te ergeren. Laat ze eens nadenken![]()
Zeg ik dat ze de problemen van de hele wereld op moeten lossen??? Ik ergere mij er aan en dat is mijn gevoel!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:40 schreef Verida het volgende:
[..]
kom op zeg, ze kunnen daar in die loods niet de problemen van de wereld oplossen.
Ze zitten in een RLS.
Zo maar echt hequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze is chronisch een opgewonden standje
Je hebt helemaal gelijk! Trouwens met dat budget kun je echt goed eten. Drie maaltijden, fruit, zuivel... gemakkelijk kan dat. Je moet alleen geen verwende miep zijn en normaal doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik wordt zakelijk doodgegooid met mailtjes dat mensen geen kachel aankunnen, de boodschappen niet meer kunnen betalen, begin me steeds meer te ergeren. Laat ze eens nadenken![]()
Moet je nagaan hoe wij ons voelden vandaag toen we het allemaal aan moesten horen en zienquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb er net even doorheen geskipt, teveel Nadir kan ik even niet aan
Nou nou dame,ze hebben wel nogal al een groot mondje dat ze tekort komen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:40 schreef Verida het volgende:
[..]
kom op zeg, ze kunnen daar in die loods niet de problemen van de wereld oplossen.
Ze zitten in een RLS.
De managerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:41 schreef D. het volgende:
Van wie zijn de pepernoten die Wanda naar binnen schranst?
Dat spijt me voor julliequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe wij ons voelden vandaag toen we het allemaal aan moesten horen en zien
Ze heeft een totaal gebrek zelfreflectie, een arrogante zelfingenomen kut die haar leven lang overal mee weggekomen is.. en nu weer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:39 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Wanda altijd iets in der mond moet doen, of ze klauwt der vingers af of iets anders ze heeft spanning.
Precies! Ze hebben het harstikke goed, ze worden zelfs erg gepamperd. Ik hoop echt dat regie het anders gaat doen, ze niet meer zo gaan verwennen. Ik weet dat ze vooruit werken ( door wat Ruben zei over zijn verjaardag, hij had een hint gekregen van regie dat er muziek zou komen) mbt de spellen dus hoop dat het voor de komende weken gedaan is met verdien opdracht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk! Trouwens met dat budget kun je echt goed eten. Drie maaltijden, fruit, zuivel... gemakkelijk kan dat. Je moet alleen geen verwende miep zijn en normaal doen
Het gaat me er vooral om dat ze maar klagen dat ze zo weinig hebben en er altijd van alles op is, dan kunnen ze toch beter hun geld wat verstandiger uitgeven en niet twee warme maaltijden per dag etenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze zitten in een RLS.
Of het MTquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelijk als aan de groep dus
Fijn, dan zet ik haar even uitquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:43 schreef D. het volgende:
[..]
Dat spijt me voor jullie
Ik kijk nu wel naar Wanda, om jullie te ontzien
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft een totaal gebrek zelfreflectie, een arrogante zelfingenomen kut die haar leven lang overal mee weggekomen is.. en nu weer.
Best wel knap
een dansende babette wordt je ook niet blij vanquote:
Bijna overal mee eens behalve dat ze knap isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft een totaal gebrek zelfreflectie, een arrogante zelfingenomen kut die haar leven lang overal mee weggekomen is.. en nu weer.
Best wel knap
Ik vermoed als manager, maar zeker weten we dat natuurlijk nooitquote:
je kunt ze niet verwijten dat ze het eten verspillen of geld over de balk gooien. ze eten geen kaviaar en biefstuk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou nou dame,ze hebben wel nogal al een groot mondje dat ze tekort komen.
Misschien moet ik dan toch maar oor de 5e keer Kill Bill gaan kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
een dansende babette wordt je ook niet blij van
Dus toen Martin iemand een snoepje gaf brak de hel los, en nu Madeleine de eerlijke en transparante manager is is zoiets geen probleemquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vermoed als manager, maar zeker weten we dat natuurlijk nooit
Jeff en Kimquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar oor de 5e keer Kill Bill gaan kijken
Een pratende Babette valt ook niet mee hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
een dansende babette wordt je ook niet blij van
Dat verhaal van dat snoepje van Martin ken ik nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Dus toen Martin iemand een snoepje gaf brak de hel los, en nu Madeleine de eerlijke en transparante manager is is zoiets geen probleem
tja, dat klagen hoort erbij. Ze zitten opgesloten, hebben de hele dag niets anders te doen dan roddelen en klagenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat me er vooral om dat ze maar klagen dat ze zo weinig hebben en er altijd van alles op is, dan kunnen ze toch beter hun geld wat verstandiger uitgeven en niet twee warme maaltijden per dag eten
das nog ergerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:46 schreef D. het volgende:
[..]
Een pratende Babette valt ook niet mee hoor
Ze hebben amper pleepapier, laat ze zorgen dat dat er genoeg is ipv slagproom en toetjes te bestellen en eens een gezonde voedzame maaltijd op tafel zettenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:45 schreef Verida het volgende:
[..]
je kunt ze niet verwijten dat ze het eten verspillen of geld over de balk gooien. ze eten geen kaviaar en biefstuk.
en als ze al eten, is het goedkope rommel.
Dan was dat net voor jouw tijdquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat verhaal van dat snoepje van Martin ken ik niet
Hij gaf snoepjes aan het begin aan mensen die honger hadden dacht ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat was in het begin, Martin had een grote doos met Haribo snoep in zijn kantoor en "beloonde " andere bewoners met een snoepje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
of de huilendequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sluit de lachende Babette ook niet uit
The horrorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Martin is wel op van alles afgerekend en of dat nou helemaal terecht is geweest.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was dat net voor jouw tijd
Hij had een snoeppot op kantoor, en gaf daar af en toe iemand een snoepje van (en nam zelf ook wat)
Een zingende Madeleine is bijna erger dan een roddelende Wandaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch best liefquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hij gaf snoepjes aan het begin aan mensen die honger hadden dacht ik.
Eens... hij deed het niet eens zo slecht en moest alles maar uitvindenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Martin is wel op van alles afgerekend en of dat nou helemaal terecht is geweest.....
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar oor de 5e keer Kill Bill gaan kijken
Wat doen we onszelf toch allemaal aan met door deze streams te kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Een zingende Madeleine is bijna erger dan een roddelende Wanda
een soort van omkopenquote:
Wat moet Wanda nu danquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
Het Bakje is Leeg... Ik Herhaal Het Bakje is Leeg...
[ afbeelding ]
Je mag 'm erop afrekenen, maar als je dan schijnheilig hetzelfde doet dan ben je dubbel zo 'erg'quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Martin is wel op van alles afgerekend en of dat nou helemaal terecht is geweest.....
Ik vind dat best vergezochtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
een soort van omkopen
a la Oprah
en jij krijgt een snoepje
en jij krijgt een snoepje
HAHHAHAHAHA en dan ook Madeleine op deze cap lolquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:49 schreef 5thencounter het volgende:
Het Bakje is Leeg... Ik Herhaal Het Bakje is Leeg...
[ afbeelding ]
Stemmen kopen ja?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat wel, maar was voor andere doeleindes bedoeld
Die graait de zak straks wel uit de bureauladequote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die graait de zak straks wel uit de bureaulade
neuhhquote:
Als traktatie dacht ik, voor jarigen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stemmen kopen ja?
Ik heb heel wat gemist die eerste paar weken
Dat vraag ik me ook wel eens af. Vaak wordt er van te voren van alles beloofd, nog spannender, nog zwaarder, maar uiteindelijk valt het vies tegen. Ik had gehoopt dat ze die pot al hadden aangebrokenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat doen we onszelf toch allemaal aan met door deze streams te kijken
Vooral om aardig gevonden te wordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuhh
het waren snoepes voor jarigen
Martin besloot bepaalde mensen een snoepje te geven
omdat hij ze zielig vond
of aardig
of om wat voor een domme reden dan ook
Dus hetzelfde wat Madeleine nu doet, alleen laat zij Wanda in dat bakje grazen omdat Wanda haar werk doetquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuhh
het waren snoepes voor jarigen
Martin besloot bepaalde mensen een snoepje te geven
omdat hij ze zielig vond
of aardig
of om wat voor een domme reden dan ook
Inderdaad een goede vraag, ik kan het ook niet de hele dag aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af. Vaak wordt er van te voren van alles beloofd, nog spannender, nog zwaarder, maar uiteindelijk valt het vies tegen. Ik had gehoopt dat ze die pot al hadden aangebroken
Gelukkig zit ze opgeslotenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pepernotenverslaving kan ernstige bijwerkingen hebben
Door de speculaaskruiden kan je aan de schijt raken (kost een boel wc papier)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pepernotenverslaving kan ernstige bijwerkingen hebben
Eerlijk gezegd wacht ik erop dat het echt spannend gaat worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af. Vaak wordt er van te voren van alles beloofd, nog spannender, nog zwaarder, maar uiteindelijk valt het vies tegen. Ik had gehoopt dat ze die pot al hadden aangebroken
ik zeg niet dat wat maddy doet minder erg isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus hetzelfde wat Madeleine nu doet, alleen laat zij Wanda in dat bakje grazen omdat Wanda haar werk doet
Phoeheej.. gelukkig geen tamponsquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Door de speculaaskruiden kan je aan de schijt raken (kost een boel wc papier)
Een tampon tegen de diarree is an sich ook een ideequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Phoeheej.. gelukkig geen tampons
Zo klonk het wel,en haar typen is ook niet echt sterk.quote:
Echt niet bedoel jequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo klonk het wel,en haar typen is ook niet echt sterk.
Ik zeg ook niet dat je dat zegtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zeg niet dat wat maddy doet minder erg is
maar voor nu is niet duidelijk waar de pepernoten van betaald zijn
zakgeld of huishoudpot
ik denk het eerste omdat Maddy nog geen manager was bij het besteden van het zakgeld
dat denk ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je dat zegt
Volgens mij zijn de kruidnoten nog besteld van haar zakgeld door Martin.
Ze mogen toch geen pennen kopen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:56 schreef spapaars het volgende:
Laten ze vooral niet vergeten, ballpoints een schrijfblok en een berg watten (is goedkoper dan) voor de poes.
En ik jouw berichtje lezen en nog eens lezen en nog een keer....kwartje is gevallen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:56 schreef spapaars het volgende:
Laten ze vooral niet vergeten, ballpoints een schrijfblok en een berg watten (is goedkoper dan) voor de poes.
Maddy heeft vandaag aan de FEBO gevraagd of ze een schrijfblok en pen aan mag schaffenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:56 schreef spapaars het volgende:
Jij vond een poes wel een leuk idee voor in de loods?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:57 schreef itsme46 het volgende:
[..]
En ik jouw berichtje lezen en nog eens lezen en nog een keer....kwartje is gevallen.
Nee, precies, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat wilde Martin ook en dat mocht niet
Dat bepalen ze zelf wel, het is hun zuurverdiende geld, fuck de FEBO.quote:
Volgens mij maakt Martin aantekeningen op de PC, maar Madeleine typt 3 aanslagen per uur, dus dat schiet niet opquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maddy heeft vandaag aan de FEBO gevraagd of ze een schrijfblok en pen aan mag schaffen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:58 schreef FreshFruit het volgende:
Valt wel op dat MM de hele dag boven op kantoor zit.
Marciano denkt dat als ze elke keer hun geld opmaken ze vanzelf weer een verdienopdracht krijgen om de kas te vullenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
Marciano gaat er al vanuit dat ze elke week een verdienopdracht krijgen... de sukkel![]()
1- Heeft Febo daar wel zin in
2 - Gaan ze dat spelletje wel winnen
3 is er genoeg poen in dat spel te verdienen
4 - doet iedereen wel goed mee
5- er komen helemaal geen verdienspellen meer
Eigenlijk welquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vond een poes wel een leuk idee voor in de loods?
Kan kloppen,dit is Djedi.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:59 schreef itsme46 het volgende:
Ik zit te luisteren naar Kim D en Jasper.
Kan aan mij liggen, ik kan Kim D soms helemaal niet verstaan wat ze zegt.
Vreemd, ik zie Jasper met Jeffrey pratenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:59 schreef itsme46 het volgende:
Ja klopt, maar ik denk dat de bedoeling is dat ze die pot een keer gaan aanspreken. Ik hoop vanaf nu geen geld-verdien opdrachten meerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano denkt dat als ze elke keer hun geld opmaken ze vanzelf weer een verdienopdracht krijgen om de kas te vullen
Daar is hun hele potverteren strategie op gebaseerd nu... spannendquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marciano denkt dat als ze elke keer hun geld opmaken ze vanzelf weer een verdienopdracht krijgen om de kas te vullen
Ze praat ook wel soms onduidelijk dat als Kim van Marciano. Misschien is het in de naamquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:59 schreef itsme46 het volgende:
Die heeft een dagtaak aan de boodschappenlijst de volgende keerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens mij maakt Martin aantekeningen op de PC, maar Madeleine typt 3 aanslagen per uur, dus dat schiet niet op
Tot nu toe is dat wel steeds het gevalquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jahaaaa...Kim D is nu weg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie Jasper met Jeffrey praten
Hoop is naïefquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik denk dat de bedoeling is dat ze die pot een keer gaan aanspreken. Ik hoop vanaf nu geen geld-verdien opdrachten meer
Sorry beppe,je hebt gelijkquote:
Net was het Kim en Jeffreyquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:00 schreef D. het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie Jasper met Jeffrey praten
Ze heeft er nu al een dagtaak aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft een dagtaak aan de boodschappenlijst de volgende keer
De teleurstelling zal groot zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik denk dat de bedoeling is dat ze die pot een keer gaan aanspreken. Ik hoop vanaf nu geen geld-verdien opdrachten meer
Het is zo'n domme aannamequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar is hun hele potverteren strategie op gebaseerd nu... spannend
Het gaat nu allemaal veel te makkelijk en dat is voor ons saaiquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dacht wicht achter de DJ-tafel ziet er ook hersendood uit
40+ materiaal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
@:Deisyy wordt ook een dagje ouder
Ik hoop echt dat ze een keer het plan wat ze eerder geopperd hebben gaan uitvoerenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar moet dan maar snel een einde aan komen
Voor iedereen een paar sokken, een bus haarlak of schoenpoets, zoiets?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
na morgen alleen nog punten te verdienen
en dat ze alleen maar stomme dingen mogen kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |