Die pannenkoek kan ik me ook herinneren ja. Hopelijk nu oude en van de winter op het oude tijdstip weer nieuwe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:46 schreef StephanL het volgende:
Die bierdrinkende Leidenaar heb ik al eens gezien. Dan die pannenkoek ook, maar kan mij dat niet meer herinneren
Dan had je heeeeeeel lang kunnen wachten, had hem niet door. Sorryquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:48 schreef praadje het volgende:
Sorry voor de kaap @:Childofthestars . Maar het duurde zo lang
Dat vermoeden had ik al dat je het niet door had. Hoef je geen sorry voor te zeggen hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan had je heeeeeeel lang kunnen wachten, had hem niet door. Sorry
Ja, dit zijn de hoogtepuntenquote:
Wel leuk voor onsquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:04 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, dit zijn de hoogtepunten![]()
Geen idee waarom ze dit doen. Denk gewoon pure zendtijd opvulling.
Ik ga eens kijken wat ik allemaal heb opgenomen de laatste tijd. En op tijd naar bedquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja... waarschijnlijk
Ennnnn nu anderhalf uur wachten op treintjes
Verstandigquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken wat ik allemaal heb opgenomen de laatste tijd. En op tijd naar bed
Ben je moe, praadje? Dan is het idd wel een goed plan om op tijd naar bed te gaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken wat ik allemaal heb opgenomen de laatste tijd. En op tijd naar bed
Klinkt goed, veel plezierquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
Hallo luitjes hier. Hoe bevalt de zaterdag tot dusver? Nog plannen voor vanavond?
In Alkmaar is het nu 8 oktoberfeest .
Lekker zaterdagavondje. Ja best moe, moest er vanmorgen om 4.30 uit. Dus vanavond lekker uitrusten. Leuk een feest, ga je erheen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
Hallo luitjes hier. Hoe bevalt de zaterdag tot dusver? Nog plannen voor vanavond?
In Alkmaar is het nu 8 oktoberfeest .
quote:
Was het maar zo'n feest. Nee, dat gaat helaas niet. Woon ook al jaren niet meer in Alkmaar, maar zou zo terug willen. Geweldige stadquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker zaterdagavondje. Ja best moe, moest er vanmorgen om 4.30 uit. Dus vanavond lekker uitrusten. Leuk een feest, ga je erheen?
Waarom zo vroeg meis? Of word je altijd om die tijd wakker?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik was wel om 14.00 uur klaar dus ik heb al wel een lekker dutje gedaan hoor
Werken sjoeke.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom zo vroeg meis? Of word je altijd om die tijd wakker?
Beetje drukjes maar ik ben er welquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:11 schreef praadje het volgende:
[..]
Haaa daar is ons PotjeAvond lieverd
Geniaal en realistisch juistquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:44 schreef StephanL het volgende:
Geweldiggraffiti op een modeltrein maken. Zou het persoonlijklijk niet doen
Ja dat wel. Vind het verweren ook wel mooi om te zien. Wordt het allemaal realistischer van, want geen enkele trein is schoon aan de buitenlant.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geniaal en realistisch juist
Of aan de binnenkantquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:49 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja dat wel. Vind het verweren ook wel mooi om te zien. Wordt het allemaal realistischer van, want geen enkele trein is schoon aan de buitenlant.
Mini blikjes drinken, pakjes kauwgum en urineluchtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat ook, maar is wel lastig te doen.
Ja idd. Alleen de NS treinen zijn zonder graffiti.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:51 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan ze ook al bestellen met graffiti
Hoe stoer! Echt vet! Helaas ben ik van de miniatuur kamertjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:51 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Je kan ze ook al bestellen met graffiti
Ik heb zelf ook heel veel modeltreinen. En ook een aantal goederenwagens met graffitiquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hoe stoer! Echt vet! Helaas ben ik van de miniatuur kamertjes
Voor bedrijven werken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:53 schreef TLC het volgende:
Hoe is treintjes bouwen uberhaupt een professioneel beroep ????
Super vet!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook heel veel modeltreinen. En ook een aantal goederenwagens met graffiti
Geinig. Welke schaal is dat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Super vet!
Ik heb een miniatuur boekwinkel gemaakt en ben nu bezig met een kas en heb nog een paar pakketjes liggen, een groentewinkel, bakkerij, etc
Geen flauw idee. Plus minus 18 bij 16cm voor een compleet kamertje. Staat er ook niet opquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geinig. Welke schaal is dat?
Dit is 1:87
Heb je er toevallig een foto vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Plus minus 18 bij 16cm voor een compleet kamertje. Staat er ook niet op
Mooi gemaakt daar ben je nog wel even mee bezig geweestquote:
Dank je wel. Niet perfect, wel tevredenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mooi gemaakt daar ben je nog wel even mee bezig geweest
Ja echt te grappigquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die koeienkoppen bewegen zelfs!!!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook heel veel modeltreinen. En ook een aantal goederenwagens met graffiti
Ik zie een samenwerking aankomen. Child die de kioskjes maakt voor Potje zijn modelbaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel. Niet perfect, wel tevredenKan je zien dat hij handgemaakt is, zeg ik dan
Maar nu een kas dusAls die af is stuur ik ook wel een foto
Volgend seizoen gaan wij winnen #TeamFok!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:47 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een samenwerking aankomen. Child die de kioskjes maakt voor Potje zijn modelbaan.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Volgend seizoen gaan wij winnen #TeamFok!
Yessss.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Volgend seizoen gaan wij winnen #TeamFok!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:52 schreef praadje het volgende:
Ik kijk het eigenlijk nooit maar ik vind het wel leuk dat er weer een leuk zaterdagavondverdrijf is voor een aantal mensen. En ik word blij van jullie gezelligheid
Oh lieverd, je mag altijd je mening geven hoor. Zelfs als die anders is dan die van anderen. Ik heb vanavond Meester Visser teruggekeken. En een oude aflevering van Crimedocs, heel indrukwekkend. Was er een beetje stil van. Over een meisje uit Engeland dat vermoord werd en na 9 jaar hadden ze eindelijk de dader.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ook
Meestal wil ik jullie niet lastig vallen met mijn mening over programma's. Vanavond kon ik het niet laten
Goedemiddag lieve Monk. Hier schijnt ook een zalig zonnetje.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:21 schreef monkyyy het volgende:
Goedemorgen, prachtig weer om naar buiten te gaan
Prachtige zandverstuivingen, prachtige vogels die fluitenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:21 schreef monkyyy het volgende:
Goedemorgen, prachtig weer om naar buiten te gaan
Het is geen programma voor mij, maar de gezelligheid is voor mij de reden dat ik vrijdag Flikken terugkijk en dit met jullie ga kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:42 schreef praadje het volgende:
Een nieuwe kanshebber voor de vrijdagavond. Ik sla alvast mini-frikandelletjes in![]()
20.30; Voor de rechter RTL5 (nieuwe afleveringen) https://www.tvgids.nl/informatief/voor-de-rechter
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
Wat gezellig en wij maken het wel leuk hoor. Geef je nog wel een seintje volgende week.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is geen programma voor mij, maar de gezelligheid is voor mij de reden dat ik vrijdag Flikken terugkijk en dit met jullie ga kijkenHelp me onthouden alsjeblieft
Daaromquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat gezellig en wij maken het wel leuk hoor. Geef je nog wel een seintje volgende week.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
DaaromJullie gaan dan mijn zure kant meemaken
(valt wel mee hoor). Ik heb er zin in.
Fok is 90% van de mensen die ik spreek, incl. hulpverleners, dus ik vind zoiets belangrijk
Avond Poppeltjes-Godquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Hier vanavond wereldbeker veldrijden in Waterloo (USA)
PraadjeGodinquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond Poppeltjes-GodVeel kijkplezier
Wat een schatjequote:Op zondag 9 oktober 2022 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even omwille het stalken en omdat ik hem zo leuk vind, deze maak ik hem:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:42 schreef praadje het volgende:
Een nieuwe kanshebber voor de vrijdagavond. Ik sla alvast mini-frikandelletjes in![]()
20.30; Voor de rechter RTL5 (nieuwe afleveringen) https://www.tvgids.nl/informatief/voor-de-rechter
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:54 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een reactie op de graffiti van gisteren.
Foto uit eigen archief
Cool.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:54 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een reactie op de graffiti van gisteren.
Foto uit eigen archief
Vanmiddag gekeken. Was zeker een goede docu. Intrigerende man. De telefilm Paradis Dusters heb ik na 10 minuten afgezet, vond er niets aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:44 schreef StephanL het volgende:
Goede docu over Won Yip. Gezien de bv’tjes is die goed in geld schuiven![]()
Nu slapen en morgen verder kijken.
Goedenavondquote:Op maandag 10 oktober 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Vanmiddag gekeken. Was zeker een goede docu. Intrigerende man. De telefilm Paradis Dusters heb ik na 10 minuten afgezet, vond er niets aan.
Hou ik wel van, van rauwe films.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:41 schreef StephanL het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Ok, nog niet gezien.
Kijk nu Athena op Netflix. Goede recensies en speelt zich af in een banlieues. Mooi gefilmdBeetje rauwe film misschien maar goed gemaakt.
Lekker hey, zo'n dutje. Ik vind het ook als een goed plan klinken, veel plezierquote:Op maandag 10 oktober 2022 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Net wakker uit een lekker dutje gedaan
Maandagavond is de keuzeavond. Drie leuke programma's. Sowieso wil ik Hunted kijken. Daarna Chateau Meiland en Robinson kijk ik later terug. Klinkt als een goed plan in mijn beleving
Ja dutjes zijn hard nodig, elke dag eentjequote:Op maandag 10 oktober 2022 19:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Lekker hey, zo'n dutje. Ik vind het ook als een goed plan klinken, veel plezier
Morgen eerst kijken hoe je je voelt en dan pas een beslissing nemenquote:Op maandag 10 oktober 2022 20:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dutjes zijn hard nodig, elke dag eentje![]()
En ondertussen eens twijfelen of ik morgen naar de haakclub ga of niet...
Hey lieverd,quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 07:45 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjesZo even naar de dokter om te kijken of mijn niertjes nog goed werken, dan koffie, dan even koken alvast, vanmiddag een afspraak om wat papieren in te vullen, daarna de weekboodschappen en even langs een vriendin. Lekker hoor, zo'n vrije dag
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond allemaal!
Ik ben zo enthousiast over televisie vanavond. Dat politieprogramma en dan daarna het kustwachtprogramma kijken. Wel gesloopt van de haakclub. Net wakker uit een slaapje.
Morgen verder haken aan mijn schildpadje en even energie verzamelen. Mijn projectenlijst is bijna af
En zo kan ik perfect doen alsof ik niet in zwaar weer zit
Bedankt voor de lijst weer @:praadje wordt enorm gewaardeerd!
Avond schatjesquote:
Ja, leuke televisieavond weer. Lekker rustig aan doen meis en graag gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond allemaal!
Ik ben zo enthousiast over televisie vanavond. Dat politieprogramma en dan daarna het kustwachtprogramma kijken. Wel gesloopt van de haakclub. Net wakker uit een slaapje.
Morgen verder haken aan mijn schildpadje en even energie verzamelen. Mijn projectenlijst is bijna af
En zo kan ik perfect doen alsof ik niet in zwaar weer zit
Bedankt voor de lijst weer @:praadje wordt enorm gewaardeerd!
Beentjes vooruit en de televisie aan, komt goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 18:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, leuke televisieavond weer. Lekker rustig aan doen meis en graag gedaan
Ik kijk nu Chicago Med.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ole!!!!!!!!!!
Veel plezier, wat ga je kijken?
Altijd spannend! Extra leuk als het jouw stad isquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:39 schreef Max23 het volgende:
Bureau Arnhem genot. Ik ben benieuwd of mijn huis nog in beeld komt
Meestal wel jaquote:
Ej Childquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Presikhaaf alles.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:44 schreef StephanL het volgende:
Arnhem heeft toch een wijk die redelijk arm was/is?
Jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Drugs was in beslag genomen?
Wel goed dat ze de boel schoon hebben achtergelaten
Kijk eigenlijk bijna geen tvquote:
Heb je geen Netflix etc?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik haal het voor je inHier staat hij elke avond aan
Helemaal niet of wel streaming diensten?quote:
Overdag kijk ik bij het haken daarop, maar ik vind televisie kijken gewoon fijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je geen Netflix etc?
Daar kijk ik vooral series op
Nou dat is prima toch, gewoon doen en kijken wat je zelf leuk vindtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Overdag kijk ik bij het haken daarop, maar ik vind televisie kijken gewoon fijnBen nogal ouderwets
Er is veel op wat ik leuk vind
Ik weet niet, televisie kijken heeft wat fijns, wat sfeervols, geen flauw idee wat. Alleen het maakt me elke avond blij. En als er niks op is (wat buiten de zomer om zelden is) ben ik oprecht teleurgesteld. Ben ook blij dat ik een abonnement op de TVkrant heb! Heerlijk elke zaterdag met een stift erdoorheen bladeren en aankruisen wat ik die week ga kijkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dat is prima toch, gewoon doen en kijken wat je zelf leuk vindt
TV staat eigenlijk al maanden uit. Zit meer op mijn laptop op Netflix te kijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Helemaal niet of wel streaming diensten?
Bij sommige programma's hoef je niet echt na te denken, wat je bij series en of films wel kopje bij moet houdenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet niet, televisie kijken heeft wat fijns, wat sfeervols, geen flauw idee wat. Alleen het maakt me elke avond blij. En als er niks op is (wat buiten de zomer om zelden is) ben ik oprecht teleurgesteld. Ben ook blij dat ik een abonnement op de TVkrant heb! Heerlijk elke zaterdag met een stift erdoorheen bladeren en aankruisen wat ik die week ga kijken
En tussendoor andere dingen doen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
TV staat eigenlijk al maanden uit. Zit meer op mijn laptop op Netflix te kijken.
Daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:58 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij sommige programma's hoef je niet echt na te denken, wat je bij series en of films wel kopje bij moet houden
Dat is wel een slim idee
Mooi baardje heeft ie welquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind die kale er wel leuk uitzien
Als ik een uiterlijk mocht kiezen om te hebben zou ik er wel als Ewout eruit willen zien, dat vind ik een zeer knappe manquote:
Zeg dat wel.. leuke relatie ook als de politie moet komenquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zeg dat wel.. leuke relatie ook als de politie moet komen
Meh zijn krullen misschien wel..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik een uiterlijk mocht kiezen om te hebben zou ik er wel als Ewout eruit willen zien, dat vind ik een zeer knappe man
Ik ben ook blond, maar dan met slagquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Meh zijn krullen misschien wel..
Zelf ben ik blond dus als ik mocht kiezen wat voor kleur haar ik kon hebben dan bruin
Die stond ineens voor je deur?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Ik heb een keer een ruzie met een ex gehad en toen werd de politie ook gebeld. Was erg gênant. En ik ben een keer met een psychose opgevist door de politie. Die lui zijn eng
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die stond ineens voor je deur?![]()
Dat is wel heftig, we mogen toch echt wel blij zijn dat de politie bestaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Maar hoe gaat het inmiddels. Is nu alles weer rustigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Betere medicatiequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Maar hoe gaat het inmiddels. Is nu alles weer rustig
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Begrijp je dat mensen zo kunnen zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op dat moment denk je niet meer helder enz.. achteraf ben je ze wel dankbaar dan
Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
Bips!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
Blote bibs
(en ja, bibs is het vieste woord dat er bestaatZo netjes, maar het klinkt zo smerig)
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Sorry voor de spelfout bij dat schunnige woord
Of ze steken hun eigen huis in de fik..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo krijg je dus overlast van verwarde mensen op straat![]()
Maar je kan er niks mee... niet opnemen, niet daar laten, maar wel de straat op
Ja kloptquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Of ze steken hun eigen huis in de fik..
mag niet zomaar.. Enorme belasting voor de politie!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:37 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom nemen ze zo'n iemand dan niet mee?
Nja zoals Child ook al zegt op straat laten.lijkt mij ook niet echt slimquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:38 schreef Ole het volgende:
[..]
mag niet zomaar.. Enorme belasting voor de politie!
Ja beter. Ken mensen die medicatie nu via injectie krijgen. Is zwaar kut, maar dan kunnen ze de pillen iig niet uitspugen! En uiteindelijk helpt het wel!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah... ja... goed zo van die medicatie
Ik krijg eens per maand injecties om dat te voorkomen iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:39 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja beter. Ken mensen die medicatie nu via injectie krijgen. Is zwaar kut, maar dan kunnen ze de pillen iig niet uitspugen! En uiteindelijk helpt het wel!
Goed zo! Blij dat het werkt! Bij goede kennis van mij, net opgenomen geweest werkt het ook heel goed! Ze is dierenarts en ik vertrouw haar nu weer om mijn kat te onderzoeken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik krijg eens per maand injecties om dat te voorkomen idd
Kan niet met alles, maar twee prikken per maand en vier pillen per dag. En dat laatste lukt door de injecties
Ik vind het heftiger voor mijn vrienden en familie dan voor mezelfquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:42 schreef Ole het volgende:
[..]
Goed zo! Blij dat het werkt! Bij goede kennis van mij, net opgenomen geweest werkt het ook heel goed! Ze is dierenarts en ik vertrouw haar nu weer om mijn kat te onderzoeken!
Heel heftig ook allemaal voor directe omgeving.
Ja gelukkig! Mede omdat ze betrokken familie/ partner heeft! En wat betreft kat.. Ik laat sowieso haar kijken. Kan ik altijd nog beslissen als operatie nodig is omdat wel bij gerenommeerde praktijk te laten doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het heftiger voor mijn vrienden en familie dan voor mezelf
Wat fijn dat het zo goed met haar gaat (tenminste dat is mijn interpretatie)! Tenminste als je je kat laat onderzoeken en zo...
Blijf met je poten van andermans spullen af!!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dieven kan ik zo pissig van worden
Dat vind ik tof van jequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja gelukkig! Mede omdat ze betrokken familie/ partner heeft! En wat betreft kat.. Ik laat sowieso haar kijken. Kan ik altijd nog beslissen als operatie nodig is omdat wel bij gerenommeerde praktijk te laten doen.
Ja! Daar is in mijn ogen geen excuus voorquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Blijf met je poten van andermans spullen af!!!!
sowieso niet en al helemaal als het ouderen betreft! Lafaards!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Daar is in mijn ogen geen excuus voor
Bodycam?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:52 schreef StephanL het volgende:
Wat is dat gele ding dat Marloes op haar schouder heeft? Een gasmeter ofzo?
denk hetquote:
Denk het niet. Ziet er een beetje vreemd uit. Op internet zie ik ook als ik google op politie en bodycam voornamelijke zwarte bodycams die ze gebruiken.quote:
Dat is vloeken in de kerk hier he!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedenavond
Hier slinger ik Netflix aan straks, weet nog niet welke serie of film..
Ojeequote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is vloeken in de kerk hier he!![]()
![]()
(grapje, gezellig dat er bent, weet je al wat)?
Spannend! Veel plezier!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojeehaha
Ik denk Lou
https://www.moviemeter.nl/film/1148588
Dankjewelquote:
Dank, tot half negen kijk ik naar mijn guilty pleasure (realty is mijn genot waarvoor ik me doodschaam) Real Housewives of New York City. Ik heb zelfs Hayuquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dankjewel
Jij ook met tv kijken
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve mensen
Vanavond ga ik naar Het Perfecte Plaatje kijken. FIve Days Inside kijk ik eens online, dat vind ik geen lekker avondprogramma. Ga ik van dromen.
Vandaag lekker gehaakt met series. Wilde een horrormarathon doen, wordt morgen, want ik kon niet slapen dus dan is zeven films wat veel
quote:
Goedenavond lieverdsquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedenavond
Hier slinger ik Netflix aan straks, weet nog niet welke serie of film..
Soms ook lekker. Al is ontspanning misschien een goed doelquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:29 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedenavond lieverdsIk zap vanavond een beetje doelloos rond
Ik zag wel eens herhalingen, is inderdaad leuk. Ik heb Restaurant Misverstand op staan. Ook nooit echt gezien maar een mooi programma ondanks de triestheid van de ziekte van de deelnemers.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Perfecte plaatje nooit eerder gekeken, wat een leuk programma. Ga eerdere seizoenen terugkijken als ik het kan vinden
Snap ik. Ik twijfelde tussen drie maar wilde luchtigquote:Op woensdag 12 oktober 2022 21:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zag wel eens herhalingen, is inderdaad leuk. Ik heb Restaurant Misverstand op staan. Ook nooit echt gezien maar een mooi programma ondanks de triestheid van de ziekte van de deelnemers.
Ik geniet van below deck mquote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank, tot half negen kijk ik naar mijn guilty pleasure (realty is mijn genot waarvoor ik me doodschaam) Real Housewives of New York City. Ik heb zelfs Hayu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
Expert Awardquote:Taskmaster (Channel 4)
The Graham Norton Show (BBC One)
Ant & Dec Saturday Night Takeaway (ITV)
I'm a Celebrity get me out of here (ITV)
Serial Drama Performancequote:Jay Blades (The Repair Shop) (BBC One)
Sir David Attenborough (The Green Planet) (BBC One)
Kaleb Cooper (Clarkson's Farm) (Amazon Prime Video)
Martin Lewis (The Martin Lewis Money Show) (ITV)
Comedyquote:Paige Sandhu (Meena Jutla - Emmerdale) (ITV)
Mark Charnock (Marlon Dingle - Emmerdale) (ITV)
Gillian Wright (Jean Slater - Eastenders) (BBC One)
Rose Ayling-Ellis (Frankie Lewis - Eastenders) (BBC One)
New Dramaquote:Not Going Out (BBC One)
Sex Education (Netflix)
Derry Girls (Channel 4)
After Life (Netflix)
Quiz Game Showquote:Heartstopper (Netflix)
This Is Going to Hurt (BBC One)
Time (BBC One)
Trigger Point (ITV)
Rising Starquote:Michael McIntyre's The Wheel (BBC One)
In for a Penny (ITV)
The 1% Club (ITV)
Beat the Chasers (ITV)
Authored Documentaryquote:Charithra Chandran (Edwina Sharma - Heartstopper) (Netflix)
Kit Connor (Nick Nelson - Heartstopper) (Netflix)
Joey Locke (Charlie Sprung - Heartstopper) (Netflix)
Paddy Bever (Max Turner - Coronation Street) (ITV)
Daytimequote:Kate Garraway: Caring for Derek (ITV)
Julia Bradbury: Breast Cancer and me (ITV)
Paddy & Christine McGuiness: Our family and autism (BBC One)
Katie Price: What Harvey did next (BBC One)
Tom Parker: Inside my Head (Channel 4)
Drama Performancequote:Loose Women (ITV)
The Chase (ITV)
This Morning (ITV)
The Repair Shop (BBC One)
Factual Entertainmentquote:Cillian Murphy (Thomas Shelby - Peaky Blinders) (BBC One)
Vicky McClure (Lana Washington - Trigger Point) (BBC One)
Jonathan Bailey (Anthony Bridgerton - Bridgerton) (Netflix)
Nicola Walker (Hannah - The Split) (BBC One)
Returning Dramaquote:Clarkson's Farm (Amazon Prime Video)
Paul O'Grady: for the love of dogs (ITV)
Gogglebox (Channel 4)
The Great British Bake Off (Channel 4)
Best TV Presenterquote:Bridgerton (Netflix)
Call The Midwife (BBC One)
Peaky Blinders (BBC One)
The Split (BBC One)
Best Talent Showquote:Alison Hammond
Ant & Dec
Bradley Walsh
Graham Norton
Serial Dramaquote:Britain's Got Talent (ITV)
RuPaul's Drag Race UK (BBC Three)
Strictly Come Dancing (BBC One)
The Masked Singer UK (ITV)
Best Talent Show Judgequote:Coronation Street (ITV)
Emmerdale (ITV)
Eastenders (BBC One)
Neighbours (Channel 5/10 Peach)
alle genomineerden en categorieen overigensquote:RuPaul (RuPaul's Drag Race UK) (BBC Three)
David Walliams (Britain's Got Talent) (ITV)
Mo Gilligan (The Masked Singer UK) (ITV)
Anton Du Beke (Strictly Come Dancing) (BBC One)
Avond mop. Fijn dat je dag redelijk was. Nu lekker rustig aan doen en niet al teveel piekeren over morgenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond allemaal
Vanavond eerst Kamp van Koningsburgge en daarna Dit was het Nieuws
Vandaag wel een redelijke dag gehad. Morgen weer traumagraven in therapiegeen zin. Wil iemand mij spelen morgen?
Doe mijn bestquote:Op donderdag 13 oktober 2022 18:09 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond mop. Fijn dat je dag redelijk was. Nu lekker rustig aan doen en niet al teveel piekeren over morgen
Wel jammer van de BN'ers idd, maar leuk om ze te zien lijdenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:06 schreef potjecreme het volgende:
Ik twijfel. Ik heb een hekel aan bner versies van programma's. Dus met tegenzin Van Koningsbrugge kijken of Louis.
Wadan?quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Avond luitjes![]()
Vanavond geen tv programma kijken,maar een serie op prime
Avond lieve Creme. Ik las een artikel over KvK en het zijn geen echte bn'ers. Wel iets bekendere die gewend zijn aan media en camera's. Hier een stukje uit het artikel. (Is premium dus mag niet het hele stuk plaatsen).quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:06 schreef potjecreme het volgende:
Ik twijfel. Ik heb een hekel aan bner versies van programma's. Dus met tegenzin Van Koningsbrugge kijken of Louis.
Avond Love, ook lekker. Geniet ervanquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Avond luitjes![]()
Vanavond geen tv programma kijken,maar een serie op prime
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Creme. Ik las een artikel over KvK en het zijn geen echte bn'ers. Wel iets bekendere die gewend zijn aan media en camera's. Hier een stukje uit het artikel. (Is premium dus mag niet het hele stuk plaatsen).Oooooh dat valt het me meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:18 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Creme. Ik las een artikel over KvK en het zijn geen echte bn'ers. Wel iets bekendere die gewend zijn aan media en camera's. Hier een stukje uit het artikel. (Is premium dus mag niet het hele stuk plaatsen).Misschien toch maar een kans geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weltrusten Childquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga alles terugkijken. Na twee nachten amper slapen kan ik de ogen nu amper open houden. Ik kruip mijn holletje in. Fijne avond iedereen
Trustenquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga alles terugkijken. Na twee nachten amper slapen kan ik de ogen nu amper open houden. Ik kruip mijn holletje in. Fijne avond iedereen
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Tasjeeeee, dat is lang geleden. Alles goed? Kijk je morgenavond gezellig mee?
Ik vind het leuke deelnemers. Alleen Natasjaquote:Op donderdag 13 oktober 2022 19:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Misschien toch maar een kans geven.
Haar gekreun en gezeur trek ik slecht.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:31 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vind het leuke deelnemers. Alleen NatasjaMaar dat komt omdat ik haar een irritante manier van praten vindt hebben.
Ja. Zo praat ze op de radio ook. Tenenkrommend.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 22:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Haar gekreun en gezeur trek ik slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |