Ja gelukkig! Mede omdat ze betrokken familie/ partner heeft! En wat betreft kat.. Ik laat sowieso haar kijken. Kan ik altijd nog beslissen als operatie nodig is omdat wel bij gerenommeerde praktijk te laten doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind het heftiger voor mijn vrienden en familie dan voor mezelf
Wat fijn dat het zo goed met haar gaat (tenminste dat is mijn interpretatie)! Tenminste als je je kat laat onderzoeken en zo...
Blijf met je poten van andermans spullen af!!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dieven kan ik zo pissig van worden
Dat vind ik tof van jequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:45 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja gelukkig! Mede omdat ze betrokken familie/ partner heeft! En wat betreft kat.. Ik laat sowieso haar kijken. Kan ik altijd nog beslissen als operatie nodig is omdat wel bij gerenommeerde praktijk te laten doen.
Ja! Daar is in mijn ogen geen excuus voorquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Blijf met je poten van andermans spullen af!!!!
sowieso niet en al helemaal als het ouderen betreft! Lafaards!quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Daar is in mijn ogen geen excuus voor
Bodycam?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:52 schreef StephanL het volgende:
Wat is dat gele ding dat Marloes op haar schouder heeft? Een gasmeter ofzo?
denk hetquote:
Denk het niet. Ziet er een beetje vreemd uit. Op internet zie ik ook als ik google op politie en bodycam voornamelijke zwarte bodycams die ze gebruiken.quote:
Dat is vloeken in de kerk hier he!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Goedenavond
Hier slinger ik Netflix aan straks, weet nog niet welke serie of film..
Ojeequote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is vloeken in de kerk hier he!![]()
![]()
(grapje, gezellig dat er bent, weet je al wat)?
Spannend! Veel plezier!quote:Op woensdag 12 oktober 2022 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ojeehaha
Ik denk Lou
https://www.moviemeter.nl/film/1148588
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |