Heb je er toevallig een foto vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Plus minus 18 bij 16cm voor een compleet kamertje. Staat er ook niet op
Mooi gemaakt daar ben je nog wel even mee bezig geweestquote:
Dank je wel. Niet perfect, wel tevredenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mooi gemaakt daar ben je nog wel even mee bezig geweest
Ja echt te grappigquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die koeienkoppen bewegen zelfs!!!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 20:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook heel veel modeltreinen. En ook een aantal goederenwagens met graffiti
Ik zie een samenwerking aankomen. Child die de kioskjes maakt voor Potje zijn modelbaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel. Niet perfect, wel tevredenKan je zien dat hij handgemaakt is, zeg ik dan
Maar nu een kas dusAls die af is stuur ik ook wel een foto
Volgend seizoen gaan wij winnen #TeamFok!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:47 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een samenwerking aankomen. Child die de kioskjes maakt voor Potje zijn modelbaan.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Volgend seizoen gaan wij winnen #TeamFok!
Yessss.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Volgend seizoen gaan wij winnen #TeamFok!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:52 schreef praadje het volgende:
Ik kijk het eigenlijk nooit maar ik vind het wel leuk dat er weer een leuk zaterdagavondverdrijf is voor een aantal mensen. En ik word blij van jullie gezelligheid
Oh lieverd, je mag altijd je mening geven hoor. Zelfs als die anders is dan die van anderen. Ik heb vanavond Meester Visser teruggekeken. En een oude aflevering van Crimedocs, heel indrukwekkend. Was er een beetje stil van. Over een meisje uit Engeland dat vermoord werd en na 9 jaar hadden ze eindelijk de dader.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 21:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ook
Meestal wil ik jullie niet lastig vallen met mijn mening over programma's. Vanavond kon ik het niet laten
Goedemiddag lieve Monk. Hier schijnt ook een zalig zonnetje.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:21 schreef monkyyy het volgende:
Goedemorgen, prachtig weer om naar buiten te gaan
Prachtige zandverstuivingen, prachtige vogels die fluitenquote:Op zondag 9 oktober 2022 11:21 schreef monkyyy het volgende:
Goedemorgen, prachtig weer om naar buiten te gaan
Het is geen programma voor mij, maar de gezelligheid is voor mij de reden dat ik vrijdag Flikken terugkijk en dit met jullie ga kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:42 schreef praadje het volgende:
Een nieuwe kanshebber voor de vrijdagavond. Ik sla alvast mini-frikandelletjes in![]()
20.30; Voor de rechter RTL5 (nieuwe afleveringen) https://www.tvgids.nl/informatief/voor-de-rechter
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
Wat gezellig en wij maken het wel leuk hoor. Geef je nog wel een seintje volgende week.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is geen programma voor mij, maar de gezelligheid is voor mij de reden dat ik vrijdag Flikken terugkijk en dit met jullie ga kijkenHelp me onthouden alsjeblieft
Daaromquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:58 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat gezellig en wij maken het wel leuk hoor. Geef je nog wel een seintje volgende week.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
DaaromJullie gaan dan mijn zure kant meemaken
(valt wel mee hoor). Ik heb er zin in.
Fok is 90% van de mensen die ik spreek, incl. hulpverleners, dus ik vind zoiets belangrijk
Avond Poppeltjes-Godquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Hier vanavond wereldbeker veldrijden in Waterloo (USA)
PraadjeGodinquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond Poppeltjes-GodVeel kijkplezier
Wat een schatjequote:Op zondag 9 oktober 2022 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even omwille het stalken en omdat ik hem zo leuk vind, deze maak ik hem:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:42 schreef praadje het volgende:
Een nieuwe kanshebber voor de vrijdagavond. Ik sla alvast mini-frikandelletjes in![]()
20.30; Voor de rechter RTL5 (nieuwe afleveringen) https://www.tvgids.nl/informatief/voor-de-rechter
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
Snowsquall![]()
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
@:Drass
@:ChildoftheStars
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:54 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een reactie op de graffiti van gisteren.
Foto uit eigen archief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |