SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het stond in de eerste 70 min in ieder geval voldoende, maar wat er daarna gebeurde
Ik verwacht ook wel ergens een ontslag van Schreuder en een terugkeer van Bosz, maar of het daar verdedigend beter van wordt
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Desalniettemin krijg je er vandeweek gewoon weer minimaal 4 om je oren van Napoli
Dan kan je de club echt beter failliet verklaren/opheffen. Mooie jaren gehad maar aan alles komt een eind.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Het stond in de eerste 70 min in ieder geval voldoende, maar wat er daarna gebeurde
Ik verwacht ook wel ergens een ontslag van Schreuder en een terugkeer van Bosz, maar of het daar verdedigend beter van wordt![]()
Bosz zijn filosofie past natuurlijk perfect bij Ajax. Maar om met deze selectie blind op de aanval te gaan spelen, waarbij de verdediging nog hoger komt te staan dan nu, mwah, dat lijkt nu niet echt de meest verstandige beslissing.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht ook wel ergens een ontslag van Schreuder en een terugkeer van Bosz, maar of het daar verdedigend beter van wordt'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio![]()
Welnee, trol reactie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gaan die gebaartjes überhaupt wel over de Grote Servische Leider?Allemaal cabaretteketet!![]()
De eerste 70 minuten waren ook weer niet zo goed, zeker verdedigend stond het niet heel goed. Kudus en Bergwijn is ook geen koppel. De as was niet stabielquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht ook wel ergens een ontslag van Schreuder en een terugkeer van Bosz, maar of het daar verdedigend beter van wordtKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Dat weet je niet, beelden kunnen vertekenen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:46 schreef Paul het volgende:
[..]
denk dat hij wel over Tadic praat hoorAllemaal cabaretteketet!![]()
Kan kan, laten we dit door Albert Verlinde uitzoekenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet, beelden kunnen vertekenen.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Geef je team gewoon eens op zijn flikker man..Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
Schreuder out is wat voorbarig. Maar wel verontrustend dat de organisatie en structuur van het team alleen maar minder en minder wordt.
Bij Ajax krijg je al weinig tijd om een team te smeden maar die tijd moet je wel gebruiken om te groeien, niet om af te breken.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Kan toch even goed gaan om iets in het veld?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:46 schreef Paul het volgende:
[..]
denk dat hij wel over Tadic praat hoor![]()
Ja ik trek totaaal niet de conclusie dat dit over Tadic gaat. Als dat wel zo is dan lekker naar jong ajaxquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan toch even goed gaan om iets in het veld?![]()
Het beeld is wel zo vanuit deze hoek maar voor hetzelfde geldt gaat het om iets wat op het veld gebeurd is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:22 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ja ik trek totaaal niet de conclusie dat dit over Tadic gaat. Als dat wel zo is dan lekker naar jong ajaxOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
ja preciesquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het beeld is wel zo vanuit deze hoek maar voor hetzelfde geldt gaat het om iets wat op het veld gebeurd is.
Zegt het tegen Stekelenburg die ik er wel voor aan zie Gorter op zijn plek te zetten mocht het wel waar zijn.
Geloof er dus niks van op het moment.![]()
Het is helemaal niet boeiend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zou het eigenlijk zo schokkend zijn als Gorter het wel over Tadic heeft?
Het van die context loze Twitteronzin die hier weer gedropt wordt die helemaal nergens over gaat. Laat dat soort onzin lekker op Twitter.![]()
Maar ook hier wordt gediscussieerd of het wel of niet over Tadic gaat alsof het schandalig zou zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is helemaal niet boeiend.
Het van die context loze Twitteronzin die hier weer gedropt wordt die helemaal nergens over gaat. Laat dat soort onzin lekker op Twitter.![]()
Niet. Het zegt dan wel veel over de mentaliteit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zou het eigenlijk zo schokkend zijn als Gorter het wel over Tadic heeft?![]()
Ik zou gewoon een tweede controleur opstellen naast Alvarez schijnbaar is restverdediging een vrij lastig begrip dit seizoen. Wie daarvoor geslachtofferd dient te worden is mij om het even.![]()
Die heeft deze week wel zijn WK kansen weggegooidquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vond vooral de conclusie dat Pasveer gewoon weer Pasveer is een pijnlijke.If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Mooi topic heb je gemaakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:53 schreef GGMM het volgende:
VBL / Alfred Schreuder moet ontslagen worden! #1 @:cocoJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Is er eigenlijk een analyse over hoe het verdedigen onder Ten Hag zich verhoudt tot het verdedigen onder Schreuder?
Staat de ploeg verder naar voren, valt het veel meer uit elkaar in een aanvallend en verdedigend deel?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Cillissen dan maar klonen, enige NL keeper die er nog wat van kan. Al zie ik Flekken niet wekelijks keepen maar dat lijkt me ook maar een huis-tuin en keuken keepertje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:03 schreef MaxC het volgende:
[..]
Die heeft deze week wel zijn WK kansen weggegooidAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zou vandaag best een goede dag kunnen worden gezien het programma van de rest, zou wel een fijne opsteker zijn
Oh en Bosz is inmiddels ontslagen, benieuwd wie hem als eerste oppikt, PSV of AjaxOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Bosz ontslagen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
goede 2-4 winst
vriendjes van ETH, de faal-NOS kunnen zeggen ontsnapt bij volendam, maar al win je met 1 goal verschil of 2 goals, winst is winst, 3 punten zijn het belangrijkste lijkt me
kijken of alfredje weer afgezeken gaat worden bij studio arrogantie
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)![]()
Laat bosz maar snel komen!I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Daar worden we verdedigend niet beter van en Bosz heeft nog nooit een prijs gepakt.quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Inderdaad, terug naar een periode zonder prijzenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:24 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Altijd een zwak voor die man en zijn manier van spelen gehad, past perfect bij Ajax![]()
Hou toch op. We kwamen uit een jarenlange periode waarin al het voetbal eruit was gesloopt en als je dan ineens weer moet gaan voetballen kan dat wel even tegenvallen ja. Als ik het me goed herinner twee van de eerste vier wedstrijden ofzo verloren toen. Voor de rest ook weer de eerste Europese finale in jaren met een elftal wat nou ook niet echt bijzonder wasquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Inderdaad, terug naar een periode zonder prijzen![]()
Hij had het geluk ook aan zijn reet hangen op weg naar de finale, laten we eerlijk zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2022 19:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hou toch op. We kwamen uit een jarenlange periode waarin al het voetbal eruit was gesloopt en als je dan ineens weer moet gaan voetballen kan dat wel even tegenvallen ja. Als ik het me goed herinner twee van de eerste vier wedstrijden ofzo verloren toen. Voor de rest ook weer de eerste Europese finale in jaren met een elftal wat nou ook niet echt bijzonder was![]()
Yup, die Europese campagne was een vrij aparte, waar met name tegen Schalke behoorlijk gezwijnd werd...quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Hij had het geluk ook aan zijn reet hangen op weg naar de finale, laten we eerlijk zijn.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Niet dat ik voor het ontslag van Schreuder ben (helemaal niet zelfs), maar Bosz is met Heracles Kampioen geworden. Bij welke club had hij een prijs moeten pakken? Hij heeft het bij zowel Heracles als Ajax en Leverkusen gewoon ontzettend goed gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 17:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar worden we verdedigend niet beter van en Bosz heeft nog nooit een prijs gepakt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
De teen van Viergeverquote:Op zondag 9 oktober 2022 23:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, die Europese campagne was een vrij aparte, waar met name tegen Schalke behoorlijk gezwijnd werd...![]()
Welke club een prijs moeten pakken? Bij Ajax.quote:Op maandag 10 oktober 2022 07:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet dat ik voor het ontslag van Schreuder ben (helemaal niet zelfs), maar Bosz is met Heracles Kampioen geworden. Bij welke club had hij een prijs moeten pakken? Hij heeft het bij zowel Heracles als Ajax en Leverkusen gewoon ontzettend goed gedaan.
goed gedaan bij Ajax ? Die befaamde EL campagne kwam er alleen omdat we ons door Rostov uit de voorronde CL lieten schoppen. Lekker dan. Beker dat seizoen: uitgeschakeld door Cambuur. Competitie 2e terwijl de rest minstens even slecht was.
Maar gelukkig daarna inderdaad grote successen bij Dortmund, Leverkussen en Lyon..proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Inderdaad, dan is een heel seizoen naar Schreuder voetbal kijken een beter alternatief. Dan word je wel even he-le-maal afgeslacht door Napoli en Liverpool, moet je tijdrekken tegen fucking FC Volendam, verlies je plompverloren tegen een beter gemotiveerd AZ en ga je met al het geluk van de wereld met een gelijkspel weg bij Go Ahead. Om over het vertoonde spel maar even te zwijgenquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:21 schreef manny het volgende:
[..]
Welke club een prijs moeten pakken? Bij Ajax.
goed gedaan bij Ajax ? Die befaamde EL campagne kwam er alleen omdat we ons door Rostov uit de voorronde CL lieten schoppen. Lekker dan. Beker dat seizoen: uitgeschakeld door Cambuur. Competitie 2e terwijl de rest minstens even slecht was.
Maar gelukkig daarna inderdaad grote successen bij Dortmund, Leverkussen en Lyon..
Veel beter trainertje hoor, deze waterhoofd.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2022 09:40:52 ]![]()
wat maakt jou de trainer uit, bij de minste geringste tegenslag roep je toch dat hij weg moet wie het ook isquote:Op maandag 10 oktober 2022 09:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, dan is een heel seizoen naar Schreuder voetbal kijken een beter alternatief. Dan word je wel even he-le-maal afgeslacht door Napoli en Liverpool, moet je tijdrekken tegen fucking FC Volendam, verlies je plompverloren tegen een beter gemotiveerd AZ en ga je met al het geluk van de wereld met een gelijkspel weg bij Go Ahead. Om over het vertoonde spel maar even te zwijgen
Veel beter trainertje hoor, deze waterhoofd.![]()
Nog even los van of de hele Schreuder discussie niet veel en veel te vroeg is... maar toch:quote:Op maandag 10 oktober 2022 09:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Inderdaad, dan is een heel seizoen naar Schreuder voetbal kijken een beter alternatief. Dan word je wel even he-le-maal afgeslacht door Napoli en Liverpool, moet je tijdrekken tegen fucking FC Volendam, verlies je plompverloren tegen een beter gemotiveerd AZ en ga je met al het geluk van de wereld met een gelijkspel weg bij Go Ahead. Om over het vertoonde spel maar even te zwijgen
Veel beter trainertje hoor, deze waterhoofd.
je beseft dat er meer trainers in de wereld bestaan dan Schreuder en Bosz ?proberen is de eerste stap naar falen
Misschien kunnen jullie Tuchel eens polsen, die zit toch zonder werk momenteel (lol)quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:05 schreef manny het volgende:
[..]
Nog even los van of de hele Schreuder discussie niet veel en veel te vroeg is... maar toch:
je beseft dat er meer trainers in de wereld bestaan dan Schreuder en Bosz ?![]()
Ik overweeg woensdag maar niet te kijken.. dat wordt weer een bak ellende..
En let maar op, Schreuder stuurt woensdag op Tadic na, weer dezelfde groep het veld op. Mark my words.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Ik zeg dan ook niet dat Bosz het per se moet worden, maar Bosz staat wel voor alles wat er nu onder Schreuder in 4 maanden tijd afgebroken is.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:05 schreef manny het volgende:
[..]
Nog even los van of de hele Schreuder discussie niet veel en veel te vroeg is... maar toch:
je beseft dat er meer trainers in de wereld bestaan dan Schreuder en Bosz ?![]()
Viergever, de andere joker waarmee je weet dat je als club nooit kampioen wordtquote:
Ik betrapte me er vandeweek wel op dat ik in ieder geval geen Nederlandse trainer kan bedenken die ik nu bij Ajax zou zien, qua realistische opties danquote:Op maandag 10 oktober 2022 10:05 schreef manny het volgende:
je beseft dat er meer trainers in de wereld bestaan dan Schreuder en Bosz ?
Ron Jans, Wim Jonk.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik betrapte me er vandeweek wel op dat ik in ieder geval geen Nederlandse trainer kan bedenken die ik nu bij Ajax zou zien, qua realistische opties dan
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Wiequote:
Heb je ook naar de selectie gekeken dan? Zoveel smaken zijn er ook weer niet en het verschil tussen goed en slecht voetballen is niet altijd een kwestie van andere poppetjes.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:16 schreef Black-Death het volgende:
Ik overweeg woensdag maar niet te kijken.. dat wordt weer een bak ellende..
En let maar op, Schreuder stuurt woensdag op Tadic na, weer dezelfde groep het veld op. Mark my words.![]()
Wat een dom geleuter weer, wat is er afgebroken dan, de laatste maanden onder Ten Hag waren voetballend geweldig natuurlijk, toen kwam het ook puur op karakter en individuele kwaliteiten aan en je kan toch niet ontkennen dat er vooral op dat laatste ingeleverd is en je weer deels opnieuw moet beginnen.quote:Op maandag 10 oktober 2022 10:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat Bosz het per se moet worden, maar Bosz staat wel voor alles wat er nu onder Schreuder in 4 maanden tijd afgebroken is.![]()
Hij kan beginnen met Kudus op 10 te zetten en berghuis op de flank.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je ook naar de selectie gekeken dan? Zoveel smaken zijn er ook weer niet en het verschil tussen goed en slecht voetballen is niet altijd een kwestie van andere poppetjes.![]()
Berghuis heeft op de flank nog nooit een goede wedstrijd gespeeld.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hij kan beginnen met Kudus op 10 te zetten en berghuis op de flank.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Berghuis op de flank ben ik het wel mee eens maar Kudus lijkt me geen 10quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hij kan beginnen met Kudus op 10 te zetten en berghuis op de flank.![]()
Tadic + Berghuis op flanken is vragen om problemen. Geen diepgang. Ik had meer van Bergwijn verwacht maar na een sterk begin is die ook maar van een bedenkelijk niveau nu..![]()
Oh ja. Nu weer weet.quote:
Hij speelde anders best aardig afgelopen zaterdagquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Berghuis heeft op de flank nog nooit een goede wedstrijd gespeeld.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Geweldige voetballer, Ajax verleden, speelt aanvallend, vorig jaar succes, geeft jeugd de kans.quote:
Voorval dat laatste is de reden waarom het van mij niet hoeft.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldige voetballer, Ajax verleden, speelt aanvallend, vorig jaar succes, geeft jeugd de kans.
Hij slaat door.![]()
Best aardig tegen Volendam ja. Normaal gesproken is het drie keer niks als hij op de flank start. Op 10 is het een ander verhaal.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij speelde anders best aardig afgelopen zaterdagJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Die jeugd maakte het Ajax gisteren moeilijk. Jammer dat het geen 3-3 werd.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voorval dat laatste is de reden waarom het van mij niet hoeft.
Hij slaat door.
Mja oke, maar het begint met de juiste mensen op de juiste plek zetten.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je ook naar de selectie gekeken dan? Zoveel smaken zijn er ook weer niet en het verschil tussen goed en slecht voetballen is niet altijd een kwestie van andere poppetjes.
Bijvoorbeeld Concecai (hoe schrijf je dat) kan wel eens wat meer minuten maken. Dat is een echte rechtsbuiten.
Verder moet Klaassen wat mij betreft altijd in de basis.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Wat is kudus dan? Want een spits is het ook nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Berghuis op de flank ben ik het wel mee eens maar Kudus lijkt me geen 10No bitch to me![]()
Precies, het ging zaterdag eigenlijk pas echt mis toen Grilitisch werd gebracht voor Rensch waardoor je twee man op andere plekken moest neerzetten, wissel gewoon op de positie zelf, dat zorgt voor veel minder onrust...quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mja oke, maar het begint met de juiste mensen op de juiste plek zetten.
Bijvoorbeeld Concecai (hoe schrijf je dat) kan wel eens wat meer minuten maken. Dat is een echte rechtsbuiten.
Verder moet Klaassen wat mij betreft altijd in de basis.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dat is dus het probleem, hele technische speler maar geen goeie teamspeler, in die zin doet hij mij aan Seedorf denken, wel wat anders in skills maar die had daar ook moeite mee.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wat is kudus dan? Want een spits is het ook niet![]()
Heel eerlijk vind ik m de laatste weken in de spits ook gewoon niet zo overtuigend meer. Schreuder heeft er nu alleen voor gezorgd dat beide spitsen eigenlijk te weinig vertrouwen hebben, al joeg Brobbey 'm prima binnen vandeweek.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, hele technische speler maar geen goeie teamspeler, in die zin doet hij mij aan Seedorf denken, wel wat anders in skills maar die had daar ook moeite mee.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Dit kan echt nietquote:
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
Ik zou ook altijd met Brobbey beginnen en dan Kudus later inbrengen als de ruimtes wat groter worden maar voetballend gezien is een groter probleem tov vorig seizoen dat je (een type) Haller mist, zeker internationaal, die wist met de lange bal veel meer raad en nu ben je eigenlijk gedwongen om altijd van achteruit te voetballen want lange bal is balverlies.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk vind ik m de laatste weken in de spits ook gewoon niet zo overtuigend meer. Schreuder heeft er nu alleen voor gezorgd dat beide spitsen eigenlijk te weinig vertrouwen hebben, al joeg Brobbey 'm prima binnen vandeweek.![]()
Ben je twaalf of zo?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:20 schreef Black-Death het volgende:
Bijvoorbeeld Concecai (hoe schrijf je dat![]()
![]()
Wie?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mja oke, maar het begint met de juiste mensen op de juiste plek zetten.
Verder moet Klaassen wat mij betreft altijd in de basis.Hallo![]()
Henk Spaan ziet Pochettino wel zitten als opvolger van Schreuder.
Ja, die heeft daar vast wel oren naar.![]()
Mooie stuntquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:50 schreef Oriente het volgende:
Henk Spaan ziet Pochettino wel zitten als opvolger van Schreuder.
Ja, die heeft daar vast wel oren naar.![]()
Philippe Clement losweken bij Monaco.
(of beter nog, Schreuder gewoon de tijd geven)Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Tadic Brobbey Bergwijn
Taylor Berghuis Alvarez
Bassey Blind Timber Sanchez
Pasveer
Dit lijkt mij over algemeen de beste opstelling. Voor Bassey zou je nog wijndal kunnen neerzetten als die goed terugkomt.
Kudus zou je kunnen laten spelen nu Tadic geschorst is. Maar Schreuder moet eens toewerken naar een vaste kern. Het wordt alleen maar meer los en los.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Of Bassey centrum en Baas links.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tadic Brobbey Bergwijn
Taylor Berghuis Alvarez
Bassey Blind Timber Sanchez
Pasveer
Dit lijkt mij over algemeen de beste opstelling. Voor Bassey zou je nog wijndal kunnen neerzetten als die goed terugkomt.
Kudus zou je kunnen laten spelen nu Tadic geschorst is. Maar Schreuder moet eens toewerken naar een vaste kern. Het wordt alleen maar meer los en los.![]()
Ik vind Bassey naast opbouwend te matig ook veel te onrustig en grillig voor in de as.quote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Dat gaat er wel een keer uit. Hij is wel lang, snel en kopsterk. Timber en Blind gaan geen centimeter meer groeien.quote:Op maandag 10 oktober 2022 18:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik vind Bassey naast opbouwend te matig ook veel te onrustig en grillig voor in de as.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat weet je niet, beelden kunnen vertekenen.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Als het waar is dat Blind na het WK het technische beleid gaat vormen,als het waar is dat Danny Blind na het WK het technisch beleid moet gaan uitstippelen, kan je dit wel als zekerheidje noteren... :-(quote:Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
Hoe komt het toch dat deze man zonder enig talent ergens voor zich overal tussen wringtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:26 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Als het waar is dat Blind na het WK het technische beleid gaat vormen,
[..]
als het waar is dat Danny Blind na het WK het technisch beleid moet gaan uitstippelen, kan je dit wel als zekerheidje noteren... :-(![]()
Je ergens tussen wringen is ook een talent ;-) Had vroeger daardoor ook de bijnaam Scholletje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat deze man zonder enig talent ergens voor zich overal tussen wringt
Waait met alle winden mee, en is loyaal aan de mensen om hem heen. Het is iemand die van Gaal blind volgt. Let maar op: Frans Hoek komt ook nog wel aanwaaien... Cruijff zou zich omdraaien in zijn graf...Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt![]()
Hij is nog steeds commissaris met de portefeuille voetbal, dat heeft hij tijdelijk neergelegd vanwege NL elftal en WK dus niet raar dat hij na het WK weer in die functie terugkomt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat deze man zonder enig talent ergens voor zich overal tussen wringt
Ik zou het wel vreemd vinden als hij opeens TD wordt.![]()
Ik ga ervan uit dat er een potje vaseline in de reistas van Schreuder zit.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Rensch kan vanavond morgen niet spelen..
[ Bericht 31% gewijzigd door Black-Death op 11-10-2022 13:36:35 ]Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Is hij alweer fit?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze spelen morgen maar Sanchez dan basis dus?
En geen Tadic he, keer wat anders. Zal je zien dat ze met 0-1 winnen.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Dat dacht ik maar weet het niet zeker en 0-1 teken ik voorquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Is hij alweer fit?
En geen Tadic he, keer wat anders. Zal je zien dat ze met 0-1 winnen.
![]()
![]()
Hij zit wel bij de selectie in elk geval..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze spelen morgen maar Sanchez dan basis dus?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Welke odd?quote:Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Lekker pik.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Napoli gaat met gemak en onderschatting die wedstrijd beginnen, ik moet het nog maar zien.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Als Ajax morgen wint gaat er naar iedereen hier een slagroomtaart.
like post = deelnameOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Staat nu op Unibet voor 1.62quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zag m vanmorgen op 1.4 staan, wat nog beat aardig is![]()
WIN WIN DITquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:12 schreef Houniet het volgende:
like post = deelname![]()
![]()
.
Napoli heeft aan een punt genoeg om door te gaan, toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:10 schreef Houniet het volgende:
Napoli gaat met gemak en onderschatting die wedstrijd beginnen, ik moet het nog maar zien.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Gelukkig hebben wij Schreuder, die er een kunst van heeft gemaakt al het leven uit de Ajax te halen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:10 schreef Houniet het volgende:
Napoli gaat met gemak en onderschatting die wedstrijd beginnen, ik moet het nog maar zien.![]()
Hij is pas net terug van blessure toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:28 schreef Ramboetan het volgende:
Is Wijndal nu al gedegradeerd tot derde keuze linksback na Blind en Bassey?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Is er een deadline voor het liken? straks wint ajax ook echt (er zijn gekkere dingen gebeurd in het voetbal) en begint iedereen dan pas te likenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:12 schreef Houniet het volgende:
like post = deelnamegraag op anoniem![]()
Ajax-supporter neergestoken in Napels
Een supporter van Ajax is gisteravond neergestoken in Napels. Hij maakt het naar omstandigheden goed, meldt een woordvoerder van de Amsterdamse club aan AT5.
De steekpartij gebeurde volgens Ajax kort na aankomst vlak voor het hotel waar de supporter verblijft. De club weet niet of de supporter op dat moment herkenbaar was als fan. De verwachting is dat het slachtoffer het uitduel van woensdag tegen Napoli in de Champions League gewoon kan bijwonen.
Voor het duel in Stadio Diego Armando Maradona zijn 2200 kaarten verkocht. Ajax-supporters werden eerder al door de Amsterdamse club gewaarschuwd voor hun veiligheid. Hen wordt met klem afgeraden om herkenbaar als fan over straat te gaan.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Gave stad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:52 schreef RipCity het volgende:
Een supporter van Ajax is gisteravond neergestoken in Napels. Hij maakt het naar omstandigheden goed, meldt een woordvoerder van de Amsterdamse club aan AT5.
De steekpartij gebeurde volgens Ajax kort na aankomst vlak voor het hotel waar de supporter verblijft. De club weet niet of de supporter op dat moment herkenbaar was als fan. De verwachting is dat het slachtoffer het uitduel van woensdag tegen Napoli in de Champions League gewoon kan bijwonen.
Voor het duel in Stadio Diego Armando Maradona zijn 2200 kaarten verkocht. Ajax-supporters werden eerder al door de Amsterdamse club gewaarschuwd voor hun veiligheid. Hen wordt met klem afgeraden om herkenbaar als fan over straat te gaan.![]()
https://www.footballcasua(...)rgestoken-in-napels/quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:52 schreef RipCity het volgende:
Voor het duel in Stadio Diego Armando Maradona zijn 2200 kaarten verkocht. Ajax-supporters werden eerder al door de Amsterdamse club gewaarschuwd voor hun veiligheid. Hen wordt met klem afgeraden om herkenbaar als fan over straat te gaan.Uitvinder van de biersmiley.![]()
Stukje Gomorra-genotquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:52 schreef RipCity het volgende:
Voor het duel in Stadio Diego Armando Maradona zijn 2200 kaarten verkocht. Ajax-supporters werden eerder al door de Amsterdamse club gewaarschuwd voor hun veiligheid. Hen wordt met klem afgeraden om herkenbaar als fan over straat te gaan.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:20 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zag m vanmorgen op 1.4 staan, wat nog beat aardig isHet Rensch effect.quote:![]()
Met dat geweldige voetbal wat ze laten zien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 17:35 schreef PicoMMP het volgende:
Gratis geld![]()
Ajax gaat morgen verrassen![]()
![]()
Pauper stadquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:52 schreef RipCity het volgende:
Voor het duel in Stadio Diego Armando Maradona zijn 2200 kaarten verkocht. Ajax-supporters werden eerder al door de Amsterdamse club gewaarschuwd voor hun veiligheid. Hen wordt met klem afgeraden om herkenbaar als fan over straat te gaan.No bitch to me![]()
Wat een uitspraken, echt waanzinnig
https://www.nu.nl/voetbal(...)en-aan-ons-spel.htmlquote:"We zijn vorige week door de ondergrens gezakt", vertelde Schreuder over de thuiswedstrijd tegen Napoli, waarin Ajax met 1-6 werd afgedroogd. Toch is de oefenmeester van mening dat de verschillen minder groot waren dan uiteindelijk aan het scorebord af te lezen was.
"Het ligt heel dicht bij elkaar", relativeerde Schreuder de nederlaag. "We hadden het gevoel dat ze heel goed waren, hoewel we bij 1-1 en 1-2 wel gevaarlijke momenten hadden. Die 1-3 en 1-4 waren uiteindelijk dodelijk voor ons."![]()
Waterhoofd is niet helemaal lekker bij zijn hoofdquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:25 schreef Heeinz het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)en-aan-ons-spel.html
[..]![]()
Tien tien tien!We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Kan me niet herinneren wanneer ik zo tegen een CL-wedstrijd op keek als vandaag
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Stroman SchreuderGod.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Tadic zit op de tribunequote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:48 schreef AmaninFull het volgende:
Eens kijken hoe die Sanchez het gaat doen vanavond, en Tadic op z'n oude plek.![]()
Kunt beter naar de andere wedstrijd kijken en hopen dat Rangers niet wint van Liverpool..quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:37 schreef Black-Death het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik zo tegen een CL-wedstrijd op keek als vandaag“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Gaat onderling resultaat boven doelsaldo in de ranglijst?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Kunt beter naar de andere wedstrijd kijken en hopen dat Rangers niet wint van Liverpool..![]()
Ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat onderling resultaat boven doelsaldo in de ranglijst?Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Matchday. Op naar glorie!
Angst en beven modus is volledig aan.proberen is de eerste stap naar falen
Laten we wel wezen, het is niet te verwachten dat Ajax vandaag en over 2 weken punten pakt, dan wordt de wedstrijd uit bij Rangers op 1 november de strijd voor een EL ticket (mits Rangers dus ergens minimaal 1 punt weet te pakken de komende wedstrijden)quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gaat onderling resultaat boven doelsaldo in de ranglijst?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is er een deadline voor het liken? straks wint ajax ook echt (er zijn gekkere dingen gebeurd in het voetbal) en begint iedereen dan pas te liken+22 likes. Sommige komen echt onder een steen vandaan. Gelukkig heeft iedereen vertrouwen in Ajax.
Bij +23 sluit de actie.
[ Bericht 8% gewijzigd door Houniet op 12-10-2022 09:15:54 ]Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme taarten zijn vanaf ¤12 euro! Ik moet even naar de hypotheekverstrekker bellen.
ja daarom vraag ik het, scheelt toch of je met 2-0 mag verliezenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, het is niet te verwachten dat Ajax vandaag en over 2 weken punten pakt, dan wordt de wedstrijd uit bij Rangers op 1 november de strijd voor een EL ticket (mits Rangers dus ergens minimaal 1 punt weet te pakken de komende wedstrijden)![]()
Zeker waar, maar wat denk je dat er gebeurt als het er inderdaad op neerkomt dat Rangers met 5-0 moet winnen 1 november? Krijg je een leuke pot hoor met dat Schotse kick & rush voetbal.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja daarom vraag ik het, scheelt toch of je met 2-0 mag verliezen“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Dit idd. Alles onder de 5-0 is meegenomen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:37 schreef Black-Death het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik zo tegen een CL-wedstrijd op keek als vandaag![]()
O ja het was 4-0, had 3-0 in m'n hoofd maar ik neem aan dat Ajax dan ook wel weer opgekrabbeld is en daar gewoon wint, een resultaat vanavond zou daar wel bij helpen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker waar, maar wat denk je dat er gebeurt als het er inderdaad op neerkomt dat Rangers met 5-0 moet winnen 1 november? Krijg je een leuke pot hoor met dat Schotse kick & rush voetbal.![]()
https://www.jumbo.com/pro(...)0031353231303944536fquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:05 schreef Houniet het volgende:
Godverdomme taarten zijn vanaf ¤12 euro! Ik moet even naar de hypotheekverstrekker bellen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block![]()
En nog alles versturen hequote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:36 schreef Adames het volgende:
[..]
https://hallo.jumbo.com/gebak/taarten/roomboter-appeltaart-klein
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
Nee joh, Rangers kan er echt geen kloten van.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker waar, maar wat denk je dat er gebeurt als het er inderdaad op neerkomt dat Rangers met 5-0 moet winnen 1 november? Krijg je een leuke pot hoor met dat Schotse kick & rush voetbal.![]()
Dat speelt Rangers sowieso nietquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja, maar bij winst is poulewinst zo goed als zeker (met nog een thuiswedstrijd tegen Rangers en een flink voordeel in onderling resultaat tov Liverpool)quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 16:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Napoli heeft aan een punt genoeg om door te gaan, toch?![]()
Zij doen me wel een beetje denken aan Ajax van vorig seizoen, nu klopt alles maar dat stort wel in na het WK/winterstop, niet dat wij daar nu wat aan hebben maar het zou mij verbazen als ze ver komen in de CL.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar bij winst is poulewinst zo goed als zeker (met nog een thuiswedstrijd tegen Rangers en een flink voordeel in onderling resultaat tov Liverpool)![]()
Ja als je City loot is het klaar hequote:Op woensdag 12 oktober 2022 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zij doen me wel een beetje denken aan Ajax van vorig seizoen, nu klopt alles maar dat stort wel in na het WK/winterstop, niet dat wij daar nu wat aan hebben maar het zou mij verbazen als ze ver komen in de CL.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:11 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik woon in Griekenlandworden nog aardige verzendkosten dan
Je gaat blutquote:Op woensdag 12 oktober 2022 09:05 schreef Houniet het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:11 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik woon in Griekenlandworden nog aardige verzendkosten dan
.
Drie punten jongen.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 21:25 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Domineren zelfsMisschien kun je ze wegblazen door heel agressief te beginnen maar de eerste gedachte is toch als dat maar niet weer een afstraffing gaat worden
blablablabla![]()
Wedstrijd persconferenties serieus nemen sinds wanneer is dat?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Domineren zelfsMisschien kun je ze wegblazen door heel agressief te beginnen maar de eerste gedachte is toch als dat maar niet weer een afstraffing gaat worden
![]()
![]()
Zeker maar dit stel clowns maakt het wel erg bont.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wedstrijd persconferenties serieus nemen sinds wanneer is dat?blablablabla![]()
Ik vind het niet meer dan logisch dat je van je eigen kracht uitgaat, of dat voldoende is zien we vanavond maar iets heel anders gaan doen binnen een week lijkt me moeilijker dan wat details aanpassen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeker maar dit stel clowns maakt het wel erg bont.![]()
10-0 is zeker mogelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Welke kracht?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan logisch dat je van je eigen kracht uitgaat, of dat voldoende is zien we vanavond maar iets heel anders gaan doen binnen een week lijkt me moeilijker dan wat details aanpassen.blablablabla![]()
Het wordt steeds ergerquote:Op woensdag 12 oktober 2022 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
. Er werd niet eens in Volendam gedomineerd.
Thuiswedstrijd kom je nog goed weg met 6-1 dan heb je kennelijk je lesje nog niet geleerd als je vervolgens daar dominant wil gaan spelen. Slaat nergens op.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door Elan op 12-10-2022 13:10:00 ]blablablabla![]()
Wat je wil en wat kan in zo'n wedstrijd is natuurlijk niet hetzelfde maar zelfs vorige week in die slechte wedstrijd zag je dat als je eenmaal in balbezit bent op hun helft je tot kansen kan komen want daar ligt ook hun zwakte.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Thuiswedstrijd kom je nog goed weg met 6-1 dan heb je kennelijk je lesje nog niet geleerd als je vervolgens daar dominant wil gaan spelen. Slaat nergens op.
Je moet wel onder die hoge druk uit voetballen, of dat gaat lukken is de vraag maar nog altijd beter dan teruggetrokken voetballen want dat gaat geheid fout.![]()
Napoli was in elk geval in de thuiswedstrijd veel te goed die voetballen zo makkelijk onder de druk van Ajax uit en elke counter was direct een grote kans voor hun. Kan een vertekend beeld zijn door het wedstrijdverloop en de frustratie bij Ajax maar het oogde alsof ze op elke positie ook een betere speler hadden lopen. Dus om daar te starten met als uitgangspunt te domineren is gelijk aan zelfmoord.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat je wil en wat kan in zo'n wedstrijd is natuurlijk niet hetzelfde maar zelfs vorige week in die slechte wedstrijd zag je dat als je eenmaal in balbezit bent op hun helft je tot kansen kan komen want daar ligt ook hun zwakte.
Je moet wel onder die hoge druk uit voetballen, of dat gaat lukken is de vraag maar nog altijd beter dan teruggetrokken voetballen want dat gaat geheid fout.
Schreuder kan beter met een tactisch alternatief komen want zo speel je die gasten alleen maar in de kaart. Te beginnen met spelers een keer op hun eigen positie zetten. Starten met Wijndal in plaats van Blind. Het is echt een onbenul van een trainer hoe hij zich op dit moment manifesteert met al die spelers die op onnatuurlijke posities staan. Tadic rechts, Kudus in de spits etc
[ Bericht 0% gewijzigd door Elan op 12-10-2022 13:39:27 ]blablablabla![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Napoli was in elk geval in de thuiswedstrijd veel te goed die voetballen zo makkelijk onder de druk van Ajax uit en elke counter was direct een grote kans voor hun. Kan een vertekend beeld zijn door het wedstrijdverloop en de frustratie bij Ajax maar het oogde alsof ze op elke positie ook een betere speler hadden lopen. Dus om daar te starten met als uitgangspunt te domineren is gelijk aan zelfmoord.
Schreuder kan beter met een tactisch alternatief komen want zo speel je die gasten alleen maar in de kaart. Te beginnen met spelers een keer op hun eigen positie zetten. Starten met Wijndal in plaats van Blind. Het is echt een onbenul van een trainer hoe hij zich op dit moment manifesteert met al die spelers die op onnatuurlijke posities staan. Tadic rechts, Kudus in de spits etcMet Wijndal komen, dan heb je die niet zien voetballen de keren dat hij erin stond, dat kan alleen als je 5-3-2 gaat spelen tegen zo'n tegenstander.
![]()
Goh. Lees je mee Schreuder?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]Met Wijndal komen, dan heb je die niet zien voetballen de keren dat hij erin stond, dat kan alleen als je 5-3-2 gaat spelen tegen zo'n tegenstander.
Beter gewoon 433 punt naar voren. Lekker uit gaan van je eigen kracht
blablablabla![]()
Ajax speelt met de punt naar achteren maar wat jij niet begrijpen wil is dat als je niet vorm bent je terug naar vastigheden moet en daar weer vanuit bouwen, dan is een ander systeem waar je ook nauwelijks op hebt kunnen trainen en nog even los van de vraag of je daar de spelers voor hebt niet de oplossing en dat alleen om je verlies te beperken want daarmee ga je sowieso niet winnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Goh.
Beter gewoon 433 punt naar voren. Lekker uit gaan van je eigen kracht![]()
Terug naar welke vastigheden precies? Je bent een shitload aan dragende spelers kwijt en deze trainer is een incapabele clown, zet nieuwe en oude spelers op voor hun totaal verkeerde posities neer en laat anderen verzuipen in een veel te aanvallend systeem dat ze zeker op CL-niveau helemaal niet kunnen bijbenen. Een middenvelder in de spits etcquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax speelt met de punt naar achteren maar wat jij niet begrijpen wil is dat als je niet vorm bent je terug naar vastigheden moet en daar weer vanuit bouwen, dan is een ander systeem en nog even los van de vraag of je daar de spelers voor hebt niet de oplossing en dat alleen om je verlies te beperken want daarmee ga je sowieso niet winnen.Dat had natuurlijk prima gekund. Maar daar heeft Schreuder geen interesse in. Omdat het kennelijk voor hem niet relevant is. Niet des Ajax is of wat voor gelul dan ook.quote:waar je ook nauwelijks op hebt kunnen trainenblablablabla![]()
Ik geef het op, veel plezier vanavondquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Terug naar welke vastigheden precies? Je bent een shitload aan dragende spelers kwijt en deze trainer is een incapabele clown, zet nieuwe en oude spelers op voor hun totaal verkeerde posities neer en laat anderen verzuipen in een veel te aanvallend systeem dat ze zeker op CL-niveau helemaal niet kunnen bijbenen. Een middenvelder in de spits etc
[..]
Dat had natuurlijk prima gekund. Maar daar heeft Schreuder geen interesse in. Omdat het kennelijk voor hem niet relevant is. Niet des Ajax is of wat voor gelul dan ook.![]()
Vorige week dinsdagquote:Op woensdag 12 oktober 2022 08:37 schreef Black-Death het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik zo tegen een CL-wedstrijd op keek als vandaagBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jij ook. Hoop dat Schreuder bij 3-0 wat in dimt met zijn aanvallende aspiraties. .quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik geef het op, veel plezier vanavondblablablabla![]()
Nee toen had ik ergens nog wel wat vertrouwen erin.. maar nu..quote:
ik heb niet de indruk dat je er nu wel wat van begrijpt want het grootste probleem was juist dat Ajax niet aan aanvallen toekwam maar je hebt waarschijnlijk niet eens gekeken vorige weekquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij ook. Hoop dat Schreuder bij 3-0 wat in dimt met zijn aanvallende aspiraties. .![]()
Echt, netjes. Nee ik zag toen Ajax tegen Liverpool en Az precies dezelfde fouten maken onder druk en trainer en spelers die er geen enkele oplossing voor wisten te bedenken. Verwachte geen 1-6 natuurlijk maar dacht wel dat we gingen verliezen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:36 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee toen had ik ergens nog wel wat vertrouwen erin.. maar nu..Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Welke vastigheden jij op doelt weet ik niet maar op basis van vorige week zou je zeggen dat je het helemaal anders moet aanpakken juist omdat die routine ontbreekt (en misschien ook wel gewoon kwaliteit) .quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb niet de indruk dat je er nu wel wat van begrijpt want het grootste probleem was juist dat Ajax niet aanvallen toekwam maar je hebt waarschijnlijk niet eens gekeken vorige week
Dat je letterlijk op elke positie overklast werd en constant in het mes liep was op zich wel redelijk problematisch. Vanavond is toch vooral damagecontrol niet echt het juiste moment om iets recht te zetten want als je er weer (hard) vanaf gaat is het drama niet te overzien.
Kennelijk zie jij dat anders. Gun je een mooie wedstrijd . .blablablabla![]()
ik ook wel al hoopte ik op een gelijkspelletje, al was dat meer op basis van Liverpool, tegen AZ kwamen ze nog best vaak onder de druk uit en hadden die tegengoals daar ook weinig mee te makenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:41 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Echt, netjes. Nee ik zag toen Ajax tegen Liverpool en Az precies dezelfde fouten maken onder druk en trainer en spelers die er geen enkele oplossing voor wisten te bedenken. Verwachte geen 1-6 natuurlijk maar dacht wel dat we gingen verliezen.![]()
https://www.at5.nl/artike(...)aanstekers-en-riemen
Voetbalpotje bezoeken is ook niet leuk meer zeg.
"Ook wordt iedereen met een legitimatiebewijs op beeld vastgelegd door de lokale politie."
Is dat normaalSta je voor altijd in databases van de overheid daar en waarsch. erna ook hier.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
in het mes lopen, dan heb je gewoon niet gekeken of je begrijpt er helemaal niets van, ze kwamen niet eens aan voetballen toe dus het was nog een slag erger dan in het mes lopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke vastigheden jij op doelt weet ik niet maar op basis van vorige week zou je zeggen dat je het helemaal anders moet aanpakken juist omdat die routine ontbreekt (en misschien ook wel gewoon kwaliteit) .
Dat je letterlijk op elke positie overklast werd en constant in het mes liep was op zich wel redelijk problematisch. Vanavond is toch vooral damagecontrol niet echt het juiste moment om iets recht te zetten want als je er weer (hard) vanaf gaat is het drama niet te overzien.
Kennelijk zie jij dat anders. Gun je een mooie wedstrijd . .![]()
Tegen Az was het alleen het laatste half uur in orde. Az had toen een stuk minder rust gehad, dus was wel te verwachten dat Ajax een wat langere adem had. Maar het was vooral in de eerste helft echt veel te veel Blind zoeken, waar het dan vast liep. Om vervolgens Pasveer de bal terug te geven en de bal weg te geven via een lange trap.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook wel al hoopte ik op een gelijkspelletje, al was dat meer op basis van Liverpool, tegen AZ kwamen ze nog best vaak onder de druk uit en hadden die tegengoals daar ook weinig mee te makenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
BosZinquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:50 schreef Marsenal het volgende:
Breaking: Bosz nieuwe trainer Ajax
edit: sorry, dag te vroeg[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Inderdaad, Napoli counterde niet vorige week, Ajax kwam er in elke linie gewoon niet aan te pas. De hoge druk die men zette op de verdediging was ook zeer effectief, waardoor ze heel snel de bal konden veroveren en Ajax geen antwoord had op de snelle combinaties die volgden. En daarnaast natuurlijk de persoonlijke fouten die dodelijk werden afgemaakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
in het mes lopen, dan heb je gewoon niet gekeken of je begrijpt er helemaal niets van, ze kwamen niet eens aan voetballen toe dus het was nog een slag erger dan in het mes lopen.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ajax kwam zelfs na die 1-4 regelmatig toe aan aanvallen, maar creëerde daaruit amper kansen en in de omschakeling was Napoli dodelijk. Dat noemt men in het mes lopen.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
in het mes lopen, dan heb je gewoon niet gekeken of je begrijpt er helemaal niets van, ze kwamen niet eens aan voetballen toe dus het was nog een slag erger dan in het mes lopen.quote:GEPUBLICEERD OP 21-12-2020
in het mes lopenBETEKENIS & DEFINITIE
(1972) (sp.) een nederlaag oplopen door te offensief te spelen; in de val lopen doordat de tegenspeler de aanval afslaat en meteen in de tegenaanval gaat.blablablabla![]()
#ANNOUNCEBOSZquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:50 schreef Marsenal het volgende:
Breaking: Bosz nieuwe trainer Ajax
edit: sorry, dag te vroeg![]()
Ajax kwam op 0-1 en dacht het op 80% te kunnen doen maar ik vond dat niet hetzelfde als tegen Liverpool en Napoli zeker als je naar de goals kijkt.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:55 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tegen Az was het alleen het laatste half uur in orde. Az had toen een stuk minder rust gehad, dus was wel te verwachten dat Ajax een wat langere adem had. Maar het was vooral in de eerste helft echt veel te veel Blind zoeken, waar het dan vast liep. Om vervolgens Pasveer de bal terug te geven en de bal weg te geven via een lange trap.![]()
In het mes lopen is meer in de situatie waarin je zelf het overwicht hebt (dus 60-70% balbezit) en je een overwicht niet kunt uitdrukken in doelpunten.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax kwam zelfs na die 1-4 regelmatig toe aan aanvallen, maar creëerde daaruit amper kansen en in de omschakeling was Napoli dodelijk. Dat noemt men in het mes lopen.
[..]“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
fout zitten en dan nog je gelijk proberen te halenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 14:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax kwam zelfs na die 1-4 regelmatig toe aan aanvallen, maar creëerde daaruit amper kansen en in de omschakeling was Napoli dodelijk. Dat noemt men in het mes lopen.
[..]![]()
![]()
Percentage balbezit heeft daar niets mee te maken. Ajax stond gewoon te hoog. En als ze dat vanavond weer doen gaan ze er gewoon weer keihard vanaf.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In het mes lopen is meer in de situatie waarin je zelf het overwicht hebt (dus 60-70% balbezit) en je een overwicht niet kunt uitdrukken in doelpunten.blablablabla![]()
Ajax speelde niet aanvallend? Ik geef je letterlijk het citaat met de bron dat van dat percentage balbezit verzint ie er ter plekke bij.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
fout zitten en dan nog je gelijk proberen te halenblablablabla![]()
Als je in het mes loopt ben je de bovenliggende partij qua veldspel, druk op de tegenstander en kansen/doelpunten. In alle gevallen was dat vrij rap na de 1-0 niet aan de orde bij Ajax. En Ajax stond niet te hoog, ze kwamen simpelweg niet aan voetballen toe vanuit achteruit vanwege de hoge druk van Napoli.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Percentage balbezit heeft daar niets mee te maken. Ajax stond gewoon te hoog. En als ze dat vanavond weer doen gaan ze er gewoon weer keihard vanaf.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
In Napels is het erg belangrijk om niet in het mes te lopen.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In Napels is het erg belangrijk om niet in het mes te lopen.
blablablabla![]()
Heb je het nu over de veldspelers of de supporters?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In Napels is het erg belangrijk om niet in het mes te lopen.Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In Napels is het erg belangrijk om niet in het mes te lopen.![]()
![]()
Zolang Messi maar niet meedoet bij Napoli.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Stop maarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Zolang Messi maar niet meedoet bij Napoli.![]()
Opstelling Ajax: Pasveer, Sánchez, Timber, Blind, Bassey, Álvarez, Taylor, Klaassen, Berghuis, Kudus en Bergwijn.
Dat was te verwachten.![]()
1-2 Gala voorstelling Ajax.
Opbouwend en voetballend gezien weer een zeer zwakke opstelling . Kunnen ze bij Napoli weer lekker druk zetten wetende dat heel veel terug gaat naar een onzekere keeper.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dat wordt bij elke tegenaanval van Ajax weer buitenspel van Kudus. Kan hij verder niet veel aan doen want het is geen spits.![]()
Taylor een draver?quote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:45 schreef Scorpie het volgende:
Lekker breken op dat middenveld met 3 dravers
Hardop gelachen![]()
Inderdaad, dan ga je daar maar voor lul staanquote:Op woensdag 12 oktober 2022 17:54 schreef Ramboetan het volgende:
Dat wordt bij elke tegenaanval van Ajax weer buitenspel van Kudus. Kan hij verder niet veel aan doen want het is geen spits.![]()
Creatiefloos elftal hebben we eigenlijk zonder Antony. Je mist zowel op het middenveld als in de aanval iemand die creativiteit en verrassing brengt.![]()
welke? ik doe alleen draw no bet of winst of gelijk maar die zijn nooit boostedquote:Op woensdag 12 oktober 2022 12:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuke boosted bet op Ajax op Unibet had je gezien.graag op anoniem![]()
1.70 all-inquote:
Zal Napoli wel rood krijgen en het eindigen in 1-1Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
3.5 kools totaal en Ajax wint @14.50quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
welke? ik doe alleen draw no bet of winst of gelijk maar die zijn nooit boostedblablablabla![]()
Kijken met tegenzin, we hebben het lang niet meegemaakt maar moeten toch door de zure appel heen bijten.quote:![]()
De slachting gaat beginnen.
Sterkte allemaal"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
3.5 kools totaal en Ajax wint @:14.50Ajax winst of gelijk is ook een goeie hoor eerlijk gezegdquote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
1.70 all-in
Zal Napoli wel rood krijgen en het eindigen in 1-1graag op anoniem![]()
announce #PeterBosz? Zo keek Trapp ook naar Tuta afgelopen weekend. Ashes to ashes"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"![]()
This aged badly.quote:Op woensdag 12 oktober 2022 18:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ajax winst of gelijk is ook een goeie hoor eerlijk gezegd![]()
Iedereen huilen over blond maar hoe die linksback daar weer als een vrachtwagen eruit gelopen werd is het echte probleem.![]()
BOEM !!!"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Die Blind moet echt met Pensioen dis is nu echt te sloom"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Die kan ook niet voor twee man gaan voetballen...quote:Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | <a href="https://mdj-stek.nl" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://mdj-stek.nl</a>![]()
Beetje zorgelijk dat Blind gewoon in de basis van Oranje zal staan dit WK"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Er is een user die ook dit weer gaat goedpratenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
De 6e slechte tot dramatische wedstrijd op rij.RED ONS HENNIEGOD![]()
Voor dat geld moeten ze het voor 4 doenquote:Op woensdag 12 oktober 2022 19:03 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Die kan ook niet voor twee man gaan voetballen...![]()
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: