Berghuis op de flank ben ik het wel mee eens maar Kudus lijkt me geen 10quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Hij kan beginnen met Kudus op 10 te zetten en berghuis op de flank.
Oh ja. Nu weer weet.quote:
Hij speelde anders best aardig afgelopen zaterdagquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Berghuis heeft op de flank nog nooit een goede wedstrijd gespeeld.
Geweldige voetballer, Ajax verleden, speelt aanvallend, vorig jaar succes, geeft jeugd de kans.quote:
Voorval dat laatste is de reden waarom het van mij niet hoeft.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldige voetballer, Ajax verleden, speelt aanvallend, vorig jaar succes, geeft jeugd de kans.
Best aardig tegen Volendam ja. Normaal gesproken is het drie keer niks als hij op de flank start. Op 10 is het een ander verhaal.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij speelde anders best aardig afgelopen zaterdag
Die jeugd maakte het Ajax gisteren moeilijk. Jammer dat het geen 3-3 werd.quote:Op maandag 10 oktober 2022 12:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Voorval dat laatste is de reden waarom het van mij niet hoeft.
Hij slaat door.
Mja oke, maar het begint met de juiste mensen op de juiste plek zetten.quote:Op maandag 10 oktober 2022 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je ook naar de selectie gekeken dan? Zoveel smaken zijn er ook weer niet en het verschil tussen goed en slecht voetballen is niet altijd een kwestie van andere poppetjes.
Wat is kudus dan? Want een spits is het ook nietquote:Op maandag 10 oktober 2022 11:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Berghuis op de flank ben ik het wel mee eens maar Kudus lijkt me geen 10
Precies, het ging zaterdag eigenlijk pas echt mis toen Grilitisch werd gebracht voor Rensch waardoor je twee man op andere plekken moest neerzetten, wissel gewoon op de positie zelf, dat zorgt voor veel minder onrust...quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mja oke, maar het begint met de juiste mensen op de juiste plek zetten.
Bijvoorbeeld Concecai (hoe schrijf je dat) kan wel eens wat meer minuten maken. Dat is een echte rechtsbuiten.
Verder moet Klaassen wat mij betreft altijd in de basis.
Dat is dus het probleem, hele technische speler maar geen goeie teamspeler, in die zin doet hij mij aan Seedorf denken, wel wat anders in skills maar die had daar ook moeite mee.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wat is kudus dan? Want een spits is het ook niet
Heel eerlijk vind ik m de laatste weken in de spits ook gewoon niet zo overtuigend meer. Schreuder heeft er nu alleen voor gezorgd dat beide spitsen eigenlijk te weinig vertrouwen hebben, al joeg Brobbey 'm prima binnen vandeweek.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is dus het probleem, hele technische speler maar geen goeie teamspeler, in die zin doet hij mij aan Seedorf denken, wel wat anders in skills maar die had daar ook moeite mee.
Dit kan echt nietquote:
Ik zou ook altijd met Brobbey beginnen en dan Kudus later inbrengen als de ruimtes wat groter worden maar voetballend gezien is een groter probleem tov vorig seizoen dat je (een type) Haller mist, zeker internationaal, die wist met de lange bal veel meer raad en nu ben je eigenlijk gedwongen om altijd van achteruit te voetballen want lange bal is balverlies.quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heel eerlijk vind ik m de laatste weken in de spits ook gewoon niet zo overtuigend meer. Schreuder heeft er nu alleen voor gezorgd dat beide spitsen eigenlijk te weinig vertrouwen hebben, al joeg Brobbey 'm prima binnen vandeweek.
Ben je twaalf of zo?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:20 schreef Black-Death het volgende:
Bijvoorbeeld Concecai (hoe schrijf je dat
Wie?quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mja oke, maar het begint met de juiste mensen op de juiste plek zetten.
Bijvoorbeeld Concecai (hoe schrijf je dat) kan wel eens wat meer minuten maken. Dat is een echte rechtsbuiten.
Verder moet Klaassen wat mij betreft altijd in de basis.
Mooie stuntquote:Op maandag 10 oktober 2022 16:50 schreef Oriente het volgende:
Henk Spaan ziet Pochettino wel zitten als opvolger van Schreuder.
Ja, die heeft daar vast wel oren naar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |