Het beeld is wel zo vanuit deze hoek maar voor hetzelfde geldt gaat het om iets wat op het veld gebeurd is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:22 schreef Malavita het volgende:
[..]
Ja ik trek totaaal niet de conclusie dat dit over Tadic gaat. Als dat wel zo is dan lekker naar jong ajax
ja preciesquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het beeld is wel zo vanuit deze hoek maar voor hetzelfde geldt gaat het om iets wat op het veld gebeurd is.
Het is helemaal niet boeiend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zou het eigenlijk zo schokkend zijn als Gorter het wel over Tadic heeft?
Maar ook hier wordt gediscussieerd of het wel of niet over Tadic gaat alsof het schandalig zou zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is helemaal niet boeiend.
Het van die context loze Twitteronzin die hier weer gedropt wordt die helemaal nergens over gaat. Laat dat soort onzin lekker op Twitter.
Niet. Het zegt dan wel veel over de mentaliteit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Waarom zou het eigenlijk zo schokkend zijn als Gorter het wel over Tadic heeft?
Die heeft deze week wel zijn WK kansen weggegooidquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 22:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vond vooral de conclusie dat Pasveer gewoon weer Pasveer is een pijnlijke.
Mooi topic heb je gemaakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:53 schreef GGMM het volgende:
VBL / Alfred Schreuder moet ontslagen worden! #1 @:coco
Cillissen dan maar klonen, enige NL keeper die er nog wat van kan. Al zie ik Flekken niet wekelijks keepen maar dat lijkt me ook maar een huis-tuin en keuken keepertje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 23:03 schreef MaxC het volgende:
[..]
Die heeft deze week wel zijn WK kansen weggegooid
Daar worden we verdedigend niet beter van en Bosz heeft nog nooit een prijs gepakt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |