SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Dat is in principe de hele herfst toch? En het voorjaar? Beetje afhankelijk van de hoeveelheid regen uiteraard.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:52 schreef Raw85 het volgende:
Vanaf wanneer zal het weer/de modder etc ongeveer een rol gaan spelen?Kan dat volgende week al zijn of pas in december oid?
De laatste tijd was het erg rustig in Moscow.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:59 schreef PluggieOD het volgende:
En de ring van Moskou is altijd druk in de spits.
Met 12 miljoen inwoners. Officieel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:59 schreef AnneX het volgende:
Moskou is 1/16 van de grootte van Nederland. Provincie NoordBrabant?
Op zaterdag?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:59 schreef PluggieOD het volgende:
En de ring van Moskou is altijd druk in de spits.
Maar verder dit vooral inderdaad. En ook Westerse bronnen die dat lijken te weerspreken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik zie vooral nog copy-past berichten van dezelfde bron.
Ik heb wel is een paar uur in de file gestaan op de ringweg van Parijs, zondagavond laat. zo heel gek is het niet dat een ringweg rond een grote stad op andere tijden ook vol staat.quote:
En er kwam ook al niemand op zijn verjaardagsfeestjequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:05 schreef quirina het volgende:
Het was wel putins droombrug zag ik,net op t journaal.
Zelfs de tsar droomde al van die brug.
Zou Putin een beetje gehuild hebben?
( ik hoop t)
Dat kan alleen met jet fuel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 17:52 schreef AnneX het volgende:
Quote van een ijzer kenner:
” The strength of steel remains unchanged until about 600°F. Steel retains about 50% of its strength at 1100°F. Steel loses all its capacity when it melts at about 2700°F. However, for design purposes, it is usually assumed all capacity is lost at about 2200°F. It deff passed that.”
Succes met restaureren.
Doorlopen mensen, er is niks aan de hand.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:09 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Hij meld dat er niks gebeurt in Moskou.
VOC mentaliteit. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 18:07 schreef miss_sly het volgende:
[ twitter ]
Dit verhaal was me onbekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |