Ben er wel klaar mee met dit gesprek, hij valt in herhalingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
Hij zit constant maar om bevestiging aan GJ te vragen
Hij spoort niet hoor, hij is eerlijker dan Martinquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:10 schreef Deisyy het volgende:
Nadir: Jij hebt denk ik ook veel gelogen in je gokperiode. Ik ben een voorbeeld. ik ben leuk voor mensen
Man3
Kim wil 50 euro pp.Die kan ook niet rekenen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:09 schreef spapaars het volgende:
Zitten al in gedeelde goederen
Kim en Marciano hebben hun zakgeld in 1 pot.
Nee, van die zwarte snoepjesquote:
En GJ groeit in zijn rol , ook al zo'n sukkelquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:11 schreef Deisyy het volgende:
Nadir wil dat GJ erbij is als hij het opbiecht tegen Kenzy
Lakritz.quote:
Daarom sluit ik niet uit dat het een groot toneelstuk is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:14 schreef juul. het volgende:
Nadir; waarschijnlijk denken de kijkers, waar maakt Nadir zich druk om
Incl. bijbelverhaalquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:16 schreef Flow3r het volgende:
Voorspelbaar![]()
En dan janken bij kenzie zodat ze wel moet zeggen dat het oké is en dan knuffelen en klaar, plus Gj pakt nog effe de shine met zijn oeverloze geouwehoer
Hij heeft dropjes gepikt, hij zegt dat hij zich schuldig voelt en daarom huilt hijquote:
Mooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:16 schreef R0T29 het volgende:
Ben benieuwd wanneer hij dit bij Kenzy dropt
Was je voorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die mooie jankcap can @:Hendrik83 mag daar ook wel in
jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die mooie jankcap can @:Hendrik83 mag daar ook wel in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |