Ben er wel klaar mee met dit gesprek, hij valt in herhalingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:08 schreef Deisyy het volgende:
Hij zit constant maar om bevestiging aan GJ te vragen
Hij spoort niet hoor, hij is eerlijker dan Martinquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:10 schreef Deisyy het volgende:
Nadir: Jij hebt denk ik ook veel gelogen in je gokperiode. Ik ben een voorbeeld. ik ben leuk voor mensen
Man3
Kim wil 50 euro pp.Die kan ook niet rekenen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:09 schreef spapaars het volgende:
Zitten al in gedeelde goederen
Kim en Marciano hebben hun zakgeld in 1 pot.
Nee, van die zwarte snoepjesquote:
En GJ groeit in zijn rol , ook al zo'n sukkelquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:11 schreef Deisyy het volgende:
Nadir wil dat GJ erbij is als hij het opbiecht tegen Kenzy
Lakritz.quote:
Daarom sluit ik niet uit dat het een groot toneelstuk is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:14 schreef juul. het volgende:
Nadir; waarschijnlijk denken de kijkers, waar maakt Nadir zich druk om
Incl. bijbelverhaalquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:16 schreef Flow3r het volgende:
Voorspelbaar![]()
En dan janken bij kenzie zodat ze wel moet zeggen dat het oké is en dan knuffelen en klaar, plus Gj pakt nog effe de shine met zijn oeverloze geouwehoer
Hij heeft dropjes gepikt, hij zegt dat hij zich schuldig voelt en daarom huilt hijquote:
Mooiquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:16 schreef R0T29 het volgende:
Ben benieuwd wanneer hij dit bij Kenzy dropt
Was je voorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die mooie jankcap can @:Hendrik83 mag daar ook wel in
jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Staat er alquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ga ik naar kijken, ik ben dat hypocriete gejank inmiddels wel zatquote:
Lekker naar huis met dat gejankquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar ga ik naar kijken, ik ben dat hypocriete gejank inmiddels wel zat
Hij probeert te redden wat er nog te redden valtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daarom sluit ik niet uit dat het een groot toneelstuk is.
Hij was even vergeten dat de camera's meekijken, en is nu bang dat hij zo op tv wordt gebracht. (drop dief)
Hoop dat Kenzy dan de hulp van Wanda inroeptquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:21 schreef Dotteke het volgende:
GJ wil er bij zitten als Nadir het aan Kenzy verteld
Ja want ik moet zo wegquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:21 schreef Hendrik83 het volgende:
Hoe lang moet Kenzy nog dansen? Nadir moet nu doorpakken voor ons.
Ben benieuwd wanneer hij het gaat opbiechtenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoop dat Kenzy dan de hulp van Wanda inroept
Waarvan aktequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:23 schreef Flow3r het volgende:
Als Wanda er geen grote bek over open zet,neem ik mijn hummer en ga er persoonlijk naar toe
Ik zeg zet Jeff voor zijn neusquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:23 schreef FreshFruit het volgende:
Of een berechting voor de hele groep.
Wees blij dat het enkel de bovenlip isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil dansende mensen zien in plaats van de bovenlip van Wanda
Helaas hoor ik ook haar stem erbijquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wees blij dat het enkel de bovenlip is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben geen rode cent waarom zitten ze daarquote:
Rundvlees, volgens mij wil Janet stoofvlees makenquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:26 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat wat wat !???quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:29 schreef Deisyy het volgende:
Maddie: Ik ga het in de groep gooien, ik weet natuurlijk niet wat zij ervan vinden.
Janet: Maar jij hebt de beslissende stem
Waar gaat dit over?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:29 schreef Deisyy het volgende:
Maddie: Ik ga het in de groep gooien, ik weet natuurlijk niet wat zij ervan vinden.
Janet: Maar jij hebt de beslissende stem
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rundvlees, volgens mij wil Janet stoofvlees maken
Zodra er weer geld is denk ik danquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
Ze hebben geen geld
Madeleine wil luxer eten.quote:
Weer het geld uitgeven voor de opdracht is geluktquote:
Ze willen ook een dartbord en pooltafel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weer het geld uitgeven voor de opdracht is gelukt
Ik mag toch hopen dat de groep daar een (biljart) stokje voor steektquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze willen ook een dartbord en pooltafel.
Daar heeft ze haar pijlen op gerichtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hebben ze veel keus?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de groep daar een (biljart) stokje voor steekt
ze rekenen zich vast rijk met de opdracht van het dansen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoe dan
Ze hebben geen geld
Waar moet je dat ding neerzetten, is helemaal geen plek voorquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kan er geen (dart) pijl op trekken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
de boel een beetje aan de kant schuiven. Ze konden van de week ook een badminton toernooi houden toch?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar moet je dat ding neerzetten, is helemaal geen plek voor
Op zijn kant tegen de muur. Of als eettafel gebruiken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waar moet je dat ding neerzetten, is helemaal geen plek voor
ja maar nu moet alles aan de kant voor deze opdracht, net als met andere opdrachten, zoveel ruimte blijft er niet overquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:38 schreef Verida het volgende:
[..]
de boel een beetje aan de kant schuiven. Ze konden van de week ook een badminton toernooi houden toch?
Ik heb er de ballen verstand van.quote:
Ik zou een balletje er over opgooienquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er de ballen verstand van.
Minstens 180.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou een balletje er over opgooien
Nog even en haar bed staat er ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft Maddy inloopmorgen? Ze gebruikt het bureau nu als make-up tafel
Zieltjes winnen, bij Essie lukt het al behoorlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:48 schreef puzziepie het volgende:
Waarom waarom flikker op Nadir ,ga gewoon naar de persoon zelf toe jankerd
Er is toch een bijl?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
Ik zou investeren in martelwerktuig
Voor de dieven
Hij is het gewoon nu aan het uitmelken.quote:
en een sjoelbakquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die is haar "gestolen" bril alweer vergeten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:49 schreef juul. het volgende:
[..]
Zieltjes winnen, bij Essie lukt het al behoorlijk
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 12:39 schreef greysbones het volgende:
Ik zou investeren in martelwerktuig
Voor de dieven
ach, het is weer eens iets anders dan (niet) afgebakken goedkope stokbroodjes met een blaadje slaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:15 schreef spapaars het volgende:
Kan hij net zo goed een aantal potten bruine bonen in tomatensaus en een potje sambal bestellen.
Dat verschilt nu daar, zag ze ook brood smeren met spulletjes als chocoladepasta, pindakaas en hagelslag uit hun eigen meegenomen tasje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:16 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, het is weer eens iets anders dan (niet) afgebakken goedkope stokbroodjes met een blaadje sla
Doen die zakkenrollers op de dam ook, als ze je tasje hebben om de hoek van de straat spijt krijgenquote:
gaat vor kim kontkakster weer te pittig scharf werdenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:15 schreef spapaars het volgende:
Kan hij net zo goed een aantal potten bruine bonen in tomatensaus en een potje sambal bestellen.
Ze klinkt als die gozer die een auditie voor Idols deed.met een koptelefoon op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik heb helemaal slappe lach van het zingen/ kraaien van Madeleine![]()
![]()
Vanaf 2,34.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze klinkt als die gozer die een auditie voor Idols deed.met een koptelefoon op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vanaf 2,34.Je bedoeld die laatste, ik heb me weer ff bescheurd van het lachen, dank je wel , maar idd zo zingt Maddy ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je bedoeld die laatste, ik heb me weer ff bescheurd van het lachen, dank je wel , maar idd zo zingt Maddy ook
marcianoquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:01 schreef Harry het volgende:
Jeffrey, die met Babette bij haar bed aan het kletsen is, is op oorlogspad. Ze praten over het gemiereneuk van Maddy bij de verdeling van de mayonaise.
Even later
Jeff: Ik lul die gozer helemaal klem. Hij zet zichzelf wel voor schut (over wie gaat het?)
wie zitten er allemaal in dat pact?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:14 schreef puzziepie het volgende:
Marciano problemen .Marciano hoorde dus ook bij de pact ,maar ze zien hem nooit meer
Hij zei het zelfquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij spreekt zich gewoon uit.
Ja mooi toch, ik moet wel om hem lachen, maar hij is ook wel slim.quote:
Jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja mooi toch, ik moet wel om hem lachen, maar hij is ook wel slim.
Het is kortetermijndenken. Ze worden zo gepamperd met voldoende geld en eten dat ze niet vooruit hoeven te denken...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
heeft Kim Kreun weer geen microfoon om, niet te verstaan.
Waarom steeds dat zakgeld? Koop een giga voorraad wc papier, vriezer vol met broden en beleg. Nee ze willen alles voor ik, ik wil snoep, ik wil snacks, zorg voor de basisproducten
Helaas wel, zo zullen ze nooit die pot aansprekenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is kortetermijndenken. Ze worden zo gepamperd met voldoende geld en eten dat ze niet vooruit hoeven te denken...
Nee, dat is het probleem, de spelmakers vermoorden zelf de game. Ze hoeven nooit honger te hebben, want er is een pot. Alleen zoals de spelers ook zeggen; ze zijn te bang voor hongerende mensen in beeldquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Helaas wel, zo zullen ze nooit die pot aanspreken
En ze dreigen met weglopen als ze hun zin niet krijgen en bepalen zo mede de spelregelsquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, dat is het probleem, de spelmakers vermoorden zelf de game. Ze hoeven nooit honger te hebben, want er is een pot. Alleen zoals de spelers ook zeggen; ze zijn te bang voor hongerende mensen in beeld
'quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ze dreigen met weglopen als ze hun zin niet krijgen en bepalen zo mede de spelregels
Ingefluisterd door Marciano...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:37 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK boeit het niks of er gezamenlijk gekookt wordt. Ze wil zelf beslissen.
Mogen ze eigenlijk wel sparen? Lijkt haast van nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Het geld is nog niets eens verdiend en alles moet al weer op. Niemand (behalve Jeff) die er aan denkt om wellicht wat achter de hand te houden ... rot op met dat zakgeld.
ja dat dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy vindt elk voorstel wel goed .. er gaat straks over 100 stellingen gestemd worden.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy vindt elk voorstel wel goed .. er gaat straks over 100 stellingen gestemd worden.
Geen eigen inbreng en zo dom dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Tot ze genoodzaakt zijn geld van de 970.000 te moeten gebruiken om te overleven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:44 schreef itsme46 het volgende:
Kim K wil risico's nemen.
Gewoon al het geld opmaken , want als er geen eten meer is krijgen ze toch weer een verdienopdracht.
Ze wil niks sparen.
Op = op. Ze laten ons niet verhongeren.
O ja, natuurlijk. Leuk leuk leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tot ze genoodzaakt zijn geld van de 970.000 te moeten gebruiken om te overleven.
Denk dat de FEBO het er echt op laat aankomen.
Marciano gaat niet te kort komen hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano met een waanzinnige stelling : 3 groepen van 11 maken, elke groep krijgt 500 euro, en verder zoek je het per groep uit.
Waar is Wanda als je haar nodig hebtquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano met een waanzinnige stelling : 3 groepen van 11 maken, elke groep krijgt 500 euro, en verder zoek je het per groep uit.
Even knopen doorhakken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Waar is Wanda als je haar nodig hebt
Kim vergeet dat er ook nog een prijzenpot isquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:43 schreef Sestra666 het volgende:
kim kap: durf eens een risico te nemen. geld is op en we krijgen een verdienopdracht.. (dus met andere woorden, ze laten ons toch niet verhongeren)
Ze is het gewoon vergeten wat Marciano net voorstelde.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy neemt het mee en zoekt een middenweg.
Ze neemt heel veel mee ....quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy neemt het mee en zoekt een middenweg.
Om vol te gooien met frikandellen n hamburgersquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:53 schreef Sestra666 het volgende:
o je moet haar niet letterlijk nemen
Ik denk niet dat er iemand is die haar letterlijk wil nemenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:53 schreef Sestra666 het volgende:
o je moet haar niet letterlijk nemen
heeft ze volgens mij nog nooit gehadquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy wil luxe vleeswaren op brood.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:54 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
heeft ze volgens mij nog nooit gehad
Ik snap dat wel, ze eten daar hetzelfde voer als 16-jarigen eten als ze voor het eerst zonder pap en man gaan kamperen in Renessequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:54 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy wil luxe vleeswaren op brood.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er iemand is die haar letterlijk wil nemen
En lang duren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:56 schreef mangalie het volgende:
Ze wil duidelijke stellingen hebben, stuk of 20 stellingen vermoed ik. Gaat leuk worden
Joh ze krijgt het haske drukquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:56 schreef mangalie het volgende:
Ze wil duidelijke stellingen hebben, stuk of 20 stellingen vermoed ik. Gaat leuk worden
Die ratelt het meest...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo luistert Maddy eigenlijk alleen naar KimK?
Ze vergeet ook nog eens van alles.quote:
Dartbord moet er komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze vergeet ook nog eens van alles.
Behalve dat dartbord.
+ Dartbordquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:02 schreef Ebinas het volgende:
Wc blokken moeten komen en iets van geur. Meurt in wc, aldus Maddy
Prio 1 ook
Oh, ik ga even naar 1quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:03 schreef Deisyy het volgende:
Jeffrey: Madeleine luistert alleen naar Wanda
Echt prio.quote:
Wel lekkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:05 schreef Deisyy het volgende:
Jeffrey wil ook eens kaasfonduen met zijn allen
Hij noemt het als voorbeeld, gewoon eens wat anders als rijst. Mosselen of wat anders gezelligs samen, even een anders smaakquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:05 schreef Deisyy het volgende:
Jeffrey wil ook eens kaasfonduen met zijn allen
Staan er nog wel mensen op de dansvloer ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
Zou een grap zijn wanneer de opdracht niet gehaald gaat worden.
Dan begreep ik hem verkeerd, ik snap inderdaad wel als ze eens iets anders willen, zoveel mogelijkheden met stamppotten, ovenschotels e.d., maar altijd maar die rijst en pastaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij noemt het als voorbeeld, gewoon eens wat anders als rijst. Mosselen of wat anders gezelligs samen, even een anders smaak
vast wel.. maar niet in beeld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Staan er nog wel mensen op de dansvloer ?
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
Het laatste uur niet on stream.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Staan er nog wel mensen op de dansvloer ?
Als je niet kan koken, is dat natuurlijk makkelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan begreep ik hem verkeerd, ik snap inderdaad wel als ze eens iets anders willen, zoveel mogelijkheden met stamppotten, ovenschotels e.d., maar altijd maar die rijst en pasta
En het dartbord dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:06 schreef FreshFruit het volgende:
Dan staan de verkeerde mensen in de keukenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als je niet kan koken, is dat natuurlijk makkelijk
Dat was op de luxe dagquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy over de pasta bolognese : Dat was gewoon pasta met een beetje tomatensaus.
Daar gaat nu dus het hele gesprek over op stream 1quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan staan de verkeerde mensen in de keuken
Muiten moeten ze!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daar gaat nu dus het hele gesprek over op stream 1
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:09 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Dan ga ik wel ff naar de A ction en rij ik er wel heen, gooi het over de schutting.
Duidelijk dat de dansopdracht verliezen geen optie meer is.. hoe Febo door die hoepel gaat springen wordt interessantquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:07 schreef Ebinas het volgende:
1500 = 45 pp
Ze praten alsof ze 450 pp gaan verdienen
Maak maar een pijl en boog.quote:
Armbandjes maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Wat willen ze nou met Scooby Doo touwtjes?
scoubidouenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Dat gaat ook gewoon door.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Duidelijk dat de dansopdracht verliezen geen optie meer is.. hoe Febo door die hoepel gaat springen wordt interessant
Daar hebben ze het al dagen overquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 15:11 schreef Deisyy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |