quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:40 schreef greysbones het volgende:
Maddy shut up
mijn man is aan het protesteren nu
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:56 schreef Flow3r het volgende:
hallo![]()
kan iemand Maddy effe op haar bek slaan ? thx
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:56 schreef Flow3r het volgende:
hallo![]()
kan iemand Maddy effe op haar bek slaan ? thx
Dancing queen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
was dat nu madonna into the groove?
Hij zegt het heel netjes voor zijn doen haha.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:16 schreef Flow3r het volgende:
Jeffffffff![]()
"Dat meezingen hoeft niet he "
Hij kan zo heerlijk droog uit de hoek komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:16 schreef Flow3r het volgende:
Jeffffffff![]()
"Dat meezingen hoeft niet he "
Nee, hij zou de nachshift dansenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:19 schreef Flory het volgende:
Ik heb Jeff nog niet zien dansen, is hij al geweest?
Protein-shot gehad dus die gaat weer ff mee... Bern daarentegen ..... zal wel slapen als een happy menquote:
Nee ik wil 1 'roddelstream' en 1 dansstream. Dus als Wanda gaat slapen haak ik al snel af.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nee ik wil 1 'roddelstream' en 1 dansstream. Dus als Wanda gaat slapen haak ik al snel af.
Wat is dat een verschrikkelijk iemand![]()
Maarja toch wil je er toch ook naar kijken
nog 40 uur 45 min danzen met altijd 6 op de vloer en blijven bewegenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:49 schreef patat het volgende:
Oh god, schakel net in, wat is de opdracht?
zie streamverslagen :-)quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:49 schreef patat het volgende:
Oh god, schakel net in, wat is de opdracht?
Ja normaal keek ik daar dus vaak, maar laatste tijd werd er weinig gepost. Dus automatisch vroeg ik hier dan wat er gaande was haha.. Maar weet dat het gewaardeerd wordt!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:57 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
nou ik ben alleen maar blij dat ik niet voor niets af en toe de streamverslagen doe haha
Dankjewel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:01 schreef patat het volgende:
[..]
Ja normaal keek ik daar dus vaak, maar laatste tijd werd er weinig gepost. Dus automatisch vroeg ik hier dan wat er gaande was haha.. Maar weet dat het gewaardeerd wordt!
Ah zn zender waarschijnlijk, want hij is ook rechtsdragend ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 00:59 schreef chufi het volgende:
Wat heeft Rupert in zn rechterbroekzak zitten ?
Eric denkt maar dat "Ich bin wie Du" een Eurovisie liedje is maar ik kan het niet vinden .... en dat is het dus ook niet ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:09 schreef Charlotte-007 het volgende:
eigenlijk is de casting nog niet zo slecht gedaan, nu janet en erik in gesprek over dat hij het liedje wel kent, lekker eenvoudig, wel ok dat er niet alleen maar jong volk is gecast
@FEBO !!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:14 schreef spapaars het volgende:
Buitengesprek.
Zet de domme slaapstream 2 dan stationair op de dansvloer.
'Ich Bin Wie Du' (1976) wordt uitgebracht na 'Er Gehört Zu Mir', waarmee Rosenberg aan de voorronde van het Eurosvisie Songfestival deelneemt. 'Ich Bin Wie Du' is net geen nummer 1-hit in Nederland, bij onze zuiderburen haalt ze wel de top.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:13 schreef chufi het volgende:
Ich bin wie Du in de Eurovisie versie Eric
[..]
Eric denkt maar dat "Ich bin wie Du" een Eurovisie liedje is maar ik kan het niet vinden .... en dat is het dus ook niet ...
Ik ken het lied natuurlijk wel
die hebben echt wel een goed gesprek gehad, leuk voor hun allebeiquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
ruben en sasha in gesprek over dat hun manier van dansen bij elkaar passen
Dus Erik zit foutquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:15 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
'Ich Bin Wie Du' (1976) wordt uitgebracht na 'Er Gehört Zu Mir', waarmee Rosenberg aan de voorronde van het Eurosvisie Songfestival deelneemt. 'Ich Bin Wie Du' is net geen nummer 1-hit in Nederland, bij onze zuiderburen haalt ze wel de top.
het is eigenlijk niet zo heel moeilijk maar ja, 3 groepen maken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:33 schreef chufi het volgende:
eigenlijk 6 natuurlijk, maar ze zullen niet allemaal tegelijk omvallen
Dat is niet eens nodig ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
het is eigenlijk niet zo heel moeilijk maar ja, 3 groepen maken?
EN Wanda most hated vermoed ik welquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 01:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
Yes Jeffrey. Wow hij moest eens weten dat hij best wel favoriet is inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |