abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 12 februari 2023 @ 16:12:42 #176
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_207966810
Waarom is het een probleem dat het tochtbeest te breed is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_207967064
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2023 16:12 schreef Leandra het volgende:
Waarom is het een probleem dat het tochtbeest te breed is?
Dan sluit hij de hoeken niet goed af en hij verschuift sneller.

Ik stond op het punt om mijn tochtegel (@Lonaa) te onthoofden toen de timmerman bij toeval mijn dorpel verbeterde. Maar die niet passende egel leidde tot wel wat ergernis. Het is storend als je wel een tochtstopper hebt naar hij zijn werk maar deels doet.
Spoilers!
pi_207998103
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 19:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Sorry hoor, maar weer zo'n opmerking waar niemand wat mee kan in plaats van de ontbrekende gegevens in te vullen.

Echt, er is meer dan genoeg bereidheid je te helpen in het vinden van de verschillen, maar ik snap de opmerking van @:sjorsie1982 in het andere topic inmiddels ook heel goed.

Plus dat het aantal graaddagen nogal wat uitmaakt, zoals @:Hanschje post.
Zowel bij de vergelijking van 2 losse dagen als van januari 2022 vs januari 2023.
Ik wil hier toch even op terug komen. Had niet door dat jij mijn posts had verplaatst naar een ander topic, begreep de opmerking dan over het andere topic ook niet, huh. Maar inmiddels wel en het was inderdaad off-topic in DAT topic.

Ik heb vorig jaar en ook dit jaar gedacht, hoe krijg ik zo goedkoop (energiezuinig en/of milieubewust) mogelijk mijn huis warm. Tov het gemiddelde huishouden was mijn elektraverbruik altijd al ver daar onder. Daarom al zat ik te twijfelen over de investering van zonnepanelen en probeerde mijn gasverbruik te verminderen met hier en daar 'duur' elektrisch bij te verwarmen. Nu wordt er voortdurend beweerd dat ik achterlijk ben en het niet uitmaakt. OK
  zaterdag 18 februari 2023 @ 13:18:02 #179
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_208045040

Ik kwam dit tegen. Van die ouderwetse scheerstopcontacten in badkamers. Die schijnen dus 24/7 3 watt te trekken = ~26 kWh per jaar wat door het putje wordt gespoeld, per stopcontact. Beetje zonde.

Wij hebben hier twee van dat soort stopcontacten, die gaan we dus maar eens vervangen. Tripje naar de bouwmarkt. :Y
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  Moderator zaterdag 18 februari 2023 @ 13:21:57 #180
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_208045060
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 13:18 schreef monkyyy het volgende:

Ik kwam dit tegen. Van die ouderwetse scheerstopcontacten in badkamers. Die schijnen dus 24/7 3 watt te trekken = ~26 kWh per jaar wat door het putje wordt gespoeld, per stopcontact. Beetje zonde.

Wij hebben hier twee van dat soort stopcontacten, die gaan we dus maar eens vervangen. Tripje naar de bouwmarkt. :Y
Alleen zitten vanwege de veiligheid de meeste scheerstopcontacten daar waar ze zitten. Vaak dicht bij de douche of het bad. En kun en mag je ze daarom niet zomaar aanpassen voor een normaal stopcontact. Ze passen ook niet in de inbouwdoos waarin zo'n scheerstopcontact zit. Ook heb je vaak geen randaarde aansluiting op die plek omdat een scheertrafo die van zichzelf vaak niet heeft.
  zaterdag 18 februari 2023 @ 13:24:05 #181
344884 monkyyy
pi_208045083
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 13:21 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]
Alleen zitten vanwege de veiligheid de meeste scheerstopcontacten daar waar ze zitten. Vaak dicht bij de douche of het bad. En kun en mag je ze daarom niet zomaar aanpassen voor een normaal stopcontact. Ze passen ook niet in de inbouwdoos waarin zo'n scheerstopcontact zit. Ook heb je vaak geen randaarde aansluiting op die plek omdat een scheertrafo die van zichzelf vaak niet heeft.
Met andere woorden, ik zit voor het leven lang vast aan dat spul?
  Moderator zaterdag 18 februari 2023 @ 13:30:18 #182
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_208045154
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 13:24 schreef monkyyy het volgende:

[..]
Met andere woorden, ik zit voor het leven lang vast aan dat spul?
Dan is je badkamer ook van die tijd en indeling dat men scheertransformatoren plaatste. Je kunt hem natuurlijk gewoon elektrotechnisch afdoppen en de scheertrafo terug monteren. Dan kost hij geen stroom meer, maar kun je hem natuurlijk ook niet gebruiken.
  zaterdag 18 februari 2023 @ 13:45:53 #183
344884 monkyyy
pi_208045274
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 13:30 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]
Dan is je badkamer ook van die tijd en indeling dat men scheertransformatoren plaatste. Je kunt hem natuurlijk gewoon elektrotechnisch afdoppen en de scheertrafo terug monteren. Dan kost hij geen stroom meer, maar kun je hem natuurlijk ook niet gebruiken.
Bedankt, ik ga er nog even over nadenken.
  zaterdag 18 februari 2023 @ 18:55:08 #184
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_208048427
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2023 13:30 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]
ik heb hem (overigens geaarde versie) met de verlichting mee geschakelt.
Tot nooit .......
pi_208918343
Volgens nij was er ook een topic over energie prijzen of tarieven, maar die kan ik zo 123 niet vinden.

Ik moet in september verlengen en krijg nu al een aanbod, maar kan beter gewoon wachten tot het nog wat meer daalt toch?
  donderdag 27 april 2023 @ 09:17:58 #186
6941 APK
Factual, I think.
pi_208918683
quote:
0s.gif Op donderdag 27 april 2023 08:14 schreef Donna het volgende:
Volgens nij was er ook een topic over energie prijzen of tarieven, maar die kan ik zo 123 niet vinden.

Ik moet in september verlengen en krijg nu al een aanbod, maar kan beter gewoon wachten tot het nog wat meer daalt toch?
WGR / Energietarieven #21 Met ups en downs
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')