Ik vroeg me al af hoeveel zo'n bed kan hebben, maar da's behoorlijk wat kennelijkquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:00 schreef Deisyy het volgende:
Met zijn drieën op één bed, waaronder een 108 kg wegende Ruben
Is er echt zo'n plan of vindt hij zichzelf zo belangrijk?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij dat ze een plan had om Djedi eruit te werken om hem te pesten
Ik heb de optie een keer van iemand gehoordquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is er echt zo'n plan of vindt hij zichzelf zo belangrijk?
Ik kan me ook niet voorstellen dat deze houding comfortabel ligtquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af hoeveel zo'n bed kan hebben, maar da's behoorlijk wat kennelijk
Hij is een beetje paranoia denk ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij dat ze een plan had om Djedi eruit te werken om hem te pesten
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:04 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij is een beetje paranoia denk ik.
Alicia praat me naquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat deze houding comfortabel ligt
Nee, maar soms moet je er iets voor over hebben om met 2 dames op bed te kunnen liggenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat deze houding comfortabel ligt
En het is wel goed voor zijn buikspierenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar soms moet je er iets voor over hebben om met 2 dames op bed te kunnen liggen
Zie! Win/winquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het is wel goed voor zijn buikspieren
dat doet hij !!!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:07 schreef Deisyy het volgende:
Isaac: Kim D is spichting, die is niet te vertrouwen, ze vliegt alle kanten op
Inderdaad, sowieso is niemand te vertrouwen in die loodsquote:
Hij waait met alle winden mee.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:18 schreef Thorelf het volgende:
isaac is neutraal,maar maakt wel kim d zwart
dus absoluut niet te vertrouwen.... is op zoek naar de sterkste en grootste groep en dat er maar niet op hem gestemd wordtquote:
Ja echt he... en ze doet het ook nog ... en dat terwijl ze op blond en blauwe ogen valt ...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:10 schreef mangalie het volgende:
Sloofje Kim K moet weer iets pakken voor Marciano
Dat denk ik wel ,maar zij heeft andere intenties gok ikquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Zoe totaal geen idee heeft wat een roast inhoudt.
Denk dat Zoë het best wel door heeft....quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:32 schreef Thorelf het volgende:
oeps en zoe heeft niet door wat jeff zegt
betwijfel hetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Denk dat Zoë het best wel door heeft....
Zoe wil zo graag alle aandacht van de mannen , alles is tering gaafquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:32 schreef Thorelf het volgende:
oeps en zoe heeft niet door wat jeff zegt
Dus die hebben f gekrikt want Bern komt natuurlijk overgeil als ie is in no time klaarquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:46 schreef Flory het volgende:
Krassen op Bern z'n rug, Sas is alleen snel moe
2 kampen inmiddels hèquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:59 schreef Thorelf het volgende:
wie mogen er niet bij van hun wanda enz. .. waarom niet allemaal?
Hoezo wordt er morgen iemand naar huis geschopt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:05 schreef freaky40 het volgende:
En dan morgen lekker naar huis geschopt worden maakt het natuurlijk wel helemaal af...
Bij de eerst volgende eliminatieronde.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Hoezo wordt er morgen iemand naar huis geschopt?
En die is morgen? Is dat al bekend?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bij de eerst volgende eliminatieronde.
ja hoop dat haar roedel zo snel mogelijk uitgedund wordtquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:15 schreef Flory het volgende:
En overal hoor je die fucking wanda bovenuit
Inderdaadquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja hoop dat haar roedel zo snel mogelijk uitgedund wordt
Hoop dat de FEBO de hele maand niks meer mailtquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:21 schreef mangalie het volgende:
Maddy weer interessant doen: Ik denk dat IK er nog wel een mail over krijg dat we niet meer mogen springen
Misselijke schreeuwbek . Met Sascha heb ik het ook wel gehad. Die overschreeuwt de boel dan wel niet , maar is net zo'n achterbakse miep met slachtoffergedragquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:15 schreef Flory het volgende:
En overal hoor je die fucking wanda bovenuit
alleen dat ze maar een manager is en geen baas die bepaaldquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:22 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Hoop dat de FEBO de hele maand niks meer mailt
Ze dacht dat het haar feestje wasquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:26 schreef mangalie het volgende:
Wanda![]()
![]()
Zijn mensen niet uitgenodigd maar kwamen toch.....Bah vies wijf..
hoop het,maar ben bang van nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:27 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk zien die andere wijven snel hoe vals Wanda is, en de rest idem.
Moet er (na vakantie) weer opnieuw een beetje inkomen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misselijke schreeuwbek . Met Sascha heb ik het ook wel gehad. Die overschreeuwt de boel dan wel niet , maar is net zo'n achterbakse miep met slachtoffergedrag
lolquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:29 schreef Was-beer het volgende:
[..]en Wanda gelijk in de verdediging: "maar dit is toch geen roddelen?!"
Zag ze vanmiddag wel iets in snippers knippen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
Ja Ruben ... zoiets puurs voor je verjaardag ... je wordt gewoon gebruikt door Wanda en produktie die meewerken ... wie heeft er speciaal voor zn verjaardag confetti besteld ? Of is dit door Sas in elkaar geknipt ?
Confettie gemaakt van chipszakken door Mex e Djediquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:30 schreef chufi het volgende:
Ja Ruben ... zoiets puurs voor je verjaardag ... je wordt gewoon gebruikt door Wanda en produktie die meewerken ... wie heeft er speciaal voor zn verjaardag confetti besteld ? Of is dit door Sas in elkaar geknipt ?
108 inmiddelsquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:31 schreef Flory het volgende:
Wanda stond stil en voelde het trillen x 100
ok .. kreeg al een vermoeden ...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:32 schreef mangalie het volgende:
[..]
Confettie gemaakt van chipszakken door Mex e Djedi
Stond die klep maar eens stilquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:33 schreef Flory het volgende:
Daar gaan we nogeen keer![]()
Ik als persoon die stilstond........
ja dat wel ..... maar deze zijn wel erg gelijk en vetvrijquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zag ze vanmiddag wel iets in snippers knippen.
zij snapt de functie niet. ze denkt ik ben de baas en ze moeten doen wat ik zeg. tja zo denkt een domme manager maar deze mensen zitten met het zelfde doel en de een is niet meer of minder dan de anderquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:33 schreef Was-beer het volgende:
Maddy gaat het liefst nu nog haar mail checken of er een waarschuwing is over het springen. Wat een neurotisch wijf
Als er mail is hoort ze het wel ..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:37 schreef Thorelf het volgende:
[..]
zij snapt de functie niet. ze denkt ik ben de baas en ze moeten doen wat ik zeg. tja zo denkt een domme manager maar deze mensen zitten met het zelfde doel en de een is niet meer of minder dan de ander
Dat wel jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:39 schreef chufi het volgende:
Voordeel is wel dat er niet meer geswitch hoeft te worden
Welke stream hebben jullie Maddy ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:41 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maddy blijf jezelf en ben een spreekbuis tussen de febo en de mensen. doos dat je bent
Gyazo, is echt heel handig en niet moeilijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
haha ok, ik zit op de laptop en geen idee hoe ik daar caps mee moet maken
Echt simpel welquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:44 schreef puzziepie het volgende:
En het gaat weer over Wendy![]()
Wat een kneuzen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:46 schreef chufi het volgende:
Mar gied we moeten het doen met de stream van 1 ...
Had je ook een type Wanda in de klas ? of was je het zelfquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:48 schreef Flory het volgende:
Deze kamer doet me echt denken aan schoolkamp lagere school
ik zou zo balen als ik op deze kamer lag, eerste lege bed op favo kamer was voor mijquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je ook een type Wanda in de klas ? of was je het zelf
Nee en nee, leuke klas wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je ook een type Wanda in de klas ? of was je het zelf
Wie was jij dan ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:51 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik zou zo balen als ik op deze kamer lag, eerste lege bed op favo kamer was voor mij
Volgens mij mag dat niet, elk leeg bed moet gelijk worden afgebroken en ingeleverd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:51 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik zou zo balen als ik op deze kamer lag, eerste lege bed op favo kamer was voor mij
desnoods bij de stille mensen dan zoek ik mijn vertier wel in de huiskamer... maar beter bij kim d of wendyquote:
ohh dus niet zo als bij bbquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat niet, elk leeg bed moet gelijk worden afgebroken en ingeleverd.
ja 40 mensen of 10 dat scheelt welquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 00:59 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee, op zich wel goed, zo kun je tenminste een beetje overzicht houden
maar minder kamers maakt het voor mij wel overzichterlijk want weet nog steeds niet wie waar slaaptquote:
jij bent een Berend hahaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:06 schreef chufi het volgende:
Is er nu niemand in die kamer die Wanda ff verrot scheld dat ze eens dr groffe mond moet houden ?!
China ja iddquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:11 schreef spapaars het volgende:
Waar hebben ze die night vision camera's vandaan gehaald? De Action?
Die ligt in een andere kamer ...quote:
nog steeds ... Die is toch al over de 50quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:13 schreef Flory het volgende:
Maddy zit letterlijk en figuurlijk in de overgang
Maar wel hackbaar schijntquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is echt van waardeloze kwaliteit, reuze onscherp.
overal een excuses voorquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
nog steeds ... Die is toch al over de 50
56 en dan zit ze er dus nog wel even inquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
nog steeds ... Die is toch al over de 50
Dan ben je er toch wel overheen ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:17 schreef Flory het volgende:
[..]
56 en dan zit ze er dus nog wel even in
zooo geen excuus voor je gedrag als een akelaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:17 schreef Flory het volgende:
[..]
56 en dan zit ze er dus nog wel even in
Dus ze zou er wel klaar mee moeten zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:21 schreef Thorelf het volgende:
[..]
overgang kan van 30 tot 70 zijn,maar gemiddeld rond de 50
kunnen zijn ,maar iedereen is anders....maar gebruik het niet als excuus want je bent gewoon jezelfquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus ze zou er wel klaar mee moeten zijn
Verschilt nogal hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:21 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
de gemiddelde vrouw is er dan wel over heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Verschilt nogal hoor.het gaat vooral om het excuus net zoals zwanger zijn. pff maak er geen misbruik van je bent niet uniekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haar rol is derictricequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:28 schreef puzziepie het volgende:
Hoe was de kook verdeling nou voordat Maddy manager werd?
Wat was de rol van Wanda mbt koken en voeding etc?
Van de rest was me wel duidelijk ,maar ik heb haar rol nooit begrepen
Die liggen allang te pitten op hun illegaal meegenomen veldbedjes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:26 schreef chufi het volgende:
Anyway ... FEBO geef ons live streams ...
maar in mijn ogen pakt zij alleen iets aan als zij kan overheersen.dus haar rol is niet serieus voor mij. maar ik stopquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je het niet weet zeg dan niets
Waren ook aangewezen mensen voor, maar ook toen hield niemand zich aan de regels.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:28 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:36 schreef Flory het volgende:
Dat was het weer mensen, alles slaapt, tijd voor een tukje![]()
Ik bedoelde meer wat haar rol was in het kook en voedings gedoe .Omdat dat zo werd benadrukt door Maddy gisterenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:36 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar in mijn ogen pakt zij alleen iets aan als zij kan overheersen.dus haar rol is niet serieus voor mij. maar ik stop
Wanda is daar ook toen voor aangewezen?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waren ook aangewezen mensen voor, maar ook toen hield niemand zich aan de regels.
Het liep zo door elkaar heen, dat ik niet weet wie daar wel iets te zoeken had en wie niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wanda is daar ook toen voor aangewezen?
Er zaten een stuk of 9 mensen in de voeding waaronder ook wanda en dat is teruggeschroefd naar 4 personen met Wanda, Kenzy, Marciano? en ?.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:28 schreef puzziepie het volgende:
En Rupie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Er zaten een stuk of 9 mensen in de voeding waaronder ook wanda en dat is teruggeschroefd naar 4 personen met Wanda, Kenzy, Marciano? en ?.
Koken wordt nu per 2 personen gedaan met Rupert er automatisch bij. Hoeveel weet ik niet.
men schuilt zich bij de persoon met de grootste mond maar dat geldt ook voor jeffrey eigenlijk alleen jeffrey is gewoon tofferquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En Rupie.
Marciano heb ik nooit iets zien doen en Wanda kan niet eens koken![]()
Vandaar dat ik niet begreep waarom zij zo'n dominante rol in dat stuk kreeg . Zij kan helemaal niets , behalve stoken en negatief doen
En zegt zinnigere dingenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:49 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
men schuilt zich bij de persoon met de grootste mond maar dat geldt ook voor jeffrey eigenlijk alleen jeffrey is gewoon toffer
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:30 schreef mangalie het volgende:
Jeff: Tortiline is verstandiger dan jij, die is tenminste zelf vertrokken
Lekker toch. Geef ze groot gelijk.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 07:14 schreef Seattle het volgende:
Morning Cos, ligt echt iedereen nog op bed?
Heerlijk. Zou er ook zo weer in gaan als het kon. Heb jij lekker geslapen? Ik zou hebben verwacht dat Madeleine lekker vroeg in haar kantoortje gaat zitten. Ben benieuwd of zij lekker geslapen heeft na haar eerste dag als managerquote:
Goedemorgen allen!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 07:14 schreef Seattle het volgende:
Morning Cos, ligt echt iedereen nog op bed?
Echt zachtjes doet ze niet moet ik zeggenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:08 schreef KoningWouter het volgende:
Eunice is wakker en staat in de keuken thee te zetten.
Ik heb het geluid gelukkig nog uit.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt zachtjes doet ze niet moet ik zeggen
Hier het geluid nu ook uitgezetquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:10 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb het geluid gelukkig nog uit.
Het licht is aan gegaan. Let there be light.
Morguh Engine,quote:
ik vind dat soms toch echt een smerig ventje hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier het geluid nu ook uitgezet
Er is nog iemand wakker, die staat een pak vla of zo af te likken Ima is dat volgens mij
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:41 schreef KoningWouter het volgende:
Eunice spaced hem de pan uit.
[ afbeelding ]
Ik snap dat wel, slapen zonder raam open en dan ook nog met meerdere mensen op een kamer, ik zou het gevoel krijgen dat ik stikquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
Martin geeft aan dat hun slaapkamer te weinig ventilatie heeft en hij daardoor dikke ogen krijgt
Wendy en Babette hebben gisteren een lunch gedeeld om er één te bewaren, zodat ze die vandaag kunnen delen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:52 schreef KoningWouter het volgende:
Moeten ze vandaag zelf voor eten zorgen?
Ben benieuwd hoe Wendy, Babbette en Jeffrey dat gaan doen. Die hebben alleen wijn, oploskoffie en tabak gehaald.
Hehe paniekvoetbal. Die gaan het zwaar krijgen tot de volgende verdienopdracht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wendy en Babette hebben gisteren een lunch gedeeld om er één te bewaren, zodat ze die vandaag kunnen delen.
Echt vreselijk. Ik zou hyperventilatie krijgenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, slapen zonder raam open en dan ook nog met meerdere mensen op een kamer, ik zou het gevoel krijgen dat ik stik
Ja, ik zou er ook niet tegen kunnen hoor.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, slapen zonder raam open en dan ook nog met meerdere mensen op een kamer, ik zou het gevoel krijgen dat ik stik
Ze denken/hopen vandaag een verdienopdracht te krijgen, mij lijkt het wat snel. Ik heb geen idee wat de voorraad van Jeffrey is, ze hebben natuurlijk op prive wat boodschappen aan kunnen schaffen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hehe paniekvoetbal. Die gaan het zwaar krijgen tot de volgende verdienopdracht.
Jeffrey heeft zeker helemaal niets te schaften?
en bloem en eierenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:52 schreef KoningWouter het volgende:
Moeten ze vandaag zelf voor eten zorgen?
Ben benieuwd hoe Wendy, Babbette en Jeffrey dat gaan doen. Die hebben alleen wijn, oploskoffie en tabak gehaald.
ik durf het verder niet exact te zeggenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah daarmee kunnen ze nog pannenkoeken bakken. Maar ze hebben geen melk?
Brood.. want je kunt altijd brood met suiker of zout eten zei hij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik durf het verder niet exact te zeggen
maar weet dat zij de eerste waren die zeiden we bestellen ook eten voor de rest van de week
de anderen volgden toen
Alleen Jasper heeft Wodka zout suiker en ik dacht rijst
dat laatstequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:24 schreef Charmian het volgende:
hoe kan er geen eten zijn? ze hadden eergister nog boodschappen, of waren dat zakgeldboodschappen?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:27 schreef KoningWouter het volgende:
Smoorverliefde Ruben moet huilen omdat hij "grote wijze broer" wordt genoemd en hij zich beseft dat hij diep maar dan ook zeer diep in de friendzone zit bij Djedi.
Zelfde kamerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:30 schreef chufi het volgende:
t
[..]
tuut tuut tuut ,,,...
oh andere kamer?
Nope, hopen dat ze volgende week dan moeten stemmenquote:
Duurt inderdaad erg lang, komt waarschijnlijk omdat er in het begin vrijwillig een paar zijn vertrokken.quote:
5 mensen in totaal, alleen een is door omstandigheden eruit gegaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Duurt inderdaad erg lang, komt waarschijnlijk omdat er in het begin vrijwillig een paar zijn vertrokken.
Dan maar hopen dat die gaat komen vandaag al ben ik bang van nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:38 schreef Seattle het volgende:
En ook ik zit helemaal klaar voor de eliminatie!!
DIe kan je er ook gewoon uitkammen volgens mij denk dat dat makkelijk gaat dan ze er uit wassenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:39 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd of Maddy de confetti uit dr haar heeft gewaseen ?
Ze ging met onder de douchequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DIe kan je er ook gewoon uitkammen volgens mij denk dat dat makkelijk gaat dan ze er uit wassen
Wordt een lekker kleurig zooitje dan als ze ze er nog in heeft zitten.quote:
Die hele slaapkamer ligt nog vol met die rotzooiquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wordt een lekker kleurig zooitje dan als ze ze er nog in heeft zitten.
Altijd zo troep om dat op te ruimen. Maar gelukkig hebben ze weinig te doen daar de hele dag.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die hele slaapkamer ligt nog vol met die rotzooi
Ruben en Djediquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Altijd zo troep om dat op te ruimen. Maar gelukkig hebben ze weinig te doen daar de hele dag.
Voorlopig zijn ze nog aan het ontbijten, zie er twee apart zitten op de grond ontbijten?
thnx, weet je ook waarom die apart zitten dan?quote:
Djedi had ontbijt gemaakt voor de jarige Rubenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx, weet je ook waarom die apart zitten dan?
Ik ken nog steeds de namen niet stream zo weinig![]()
a wat lief, ZIet er ook wel gezellig uit zo met zijn tweetjes op de grond in een hoekjequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Djedi had ontbijt gemaakt voor de jarige Ruben
Inderdaad, kan je lekker rustig ontbijtenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
a wat lief, ZIet er ook wel gezellig uit zo met zijn tweetjes op de grond in een hoekje
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:47 schreef Charmian het volgende:
Het plafond is gisternacht bijna naar beneden gekomen
madeleine heel relaxd hierover pff als op kamer jeff had gebeurd dan was ze hele dag bezig geweest...maar ze is heel neutraalquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:47 schreef Charmian het volgende:
Het plafond is gisternacht bijna naar beneden gekomen
Zal straks wel een zendercheck komen, ze zijn er wat laks meequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Jarige job hoeft geen microfoon om/aan vandaag?
die liggen nog lekkerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:56 schreef Mrsloveable het volgende:
Zijn de rest van de bewoners gebleven ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |