Dat is een vraag voor @mailyquote:
Ging er toch vanuit dat jij zoiets wel zou wetenquote:
Leeft die nog?quote:
Heftigquote:
Daar hebben we dan dus niets aanquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn geen regels![]()
Het is gewoon voor de leut![]()
You've been FOK!tobered @:markb1974
Je hoeft er niet aan mee te doenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hebben we dan dus niets aan
Dan verklaar ik mezelf tot winnaar alvastquote:
Ja dat mag dus niet hequote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan verklaar ik mezelf tot winnaar alvast
Ik dacht dat er geen regels waren?quote:
Nu maar afwachten wat je wintquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan verklaar ik mezelf tot winnaar alvast
Ronny Tober mag wel wegblijven jaquote:
Wat het ook is..ik word laatstequote:
Alleen weten we dat niet, dus misschien sta je nu wel eerste met grote voorsprongquote:
Het is geen F1-managerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen weten we dat niet, dus misschien sta je nu wel eerste met grote voorsprong
Nee, maar daar staat Oma wel boven aanquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet wat je doet?
Goed gokken kan prima werken hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar daar staat Oma wel boven aan
Ja af en toe een gokje wagenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed gokken kan prima werken hoor
Op dit moment een bak ceasar salade.quote:
Dan maak je kans op nog een bakquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op dit moment een bak ceasar salade.
Of met lege maag naar bedquote:
Weet niet of dat in dit geval een straf is.quote:
Hoeft niet meer, ik schijn al gewonnen te hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Ok, call me stupid. Maar wat the fuck is Foktober?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Ok, call me stupid. Maar wat the fuck is Foktober?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn geen regels![]()
Het is gewoon voor de leut![]()
You've been FOK!tobered @:marcb1974
Gefeliciteerd! Ik neem een borrel op je klinkende overwinning. Man wat heb je gestreden, chapeau!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, ik schijn al gewonnen te hebben
Dank dank dankquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik neem een borrel op je klinkende overwinning. Man wat heb je gestreden, chapeau!
Ik sta ook op winstquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, ik schijn al gewonnen te hebben
Daar was ook ooit een topic over. Maar die zal wel niet gewonnen hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank dank dank![]()
![]()
![]()
Ik draag mijn overwinning op aan alle wees kittens in nood
Jij mag Movember hebben als je een mooie snor kan kwekenquote:
ik haal mn baardje er niet vanaf voor een losse snorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij mag Movember hebben als je een mooie snor kan kweken
Ik weet die regels ook al niet zo precies, wellicht mag dat....quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
ik haal mn baardje er niet vanaf voor een losse snor
Helaasquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet die regels ook al niet zo precies, wellicht mag dat....
OK dan doe ik niet meequote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas![]()
RULE THREE
Don’t fake it. No beards,
no goatees and no fake moustaches
Dan gaat de champagne open! 🥂quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
Wat als de mens ineens weg is, gewoon weg, waarom maakt niet uit,
wat doet deze planeet ........
voor de planeet een zegenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
Wat als de mens ineens weg is, gewoon weg, waarom maakt niet uit,
wat doet deze planeet ........
Dat duurt even wel, die krijgt het eerst echt heel zwaar te verdurenquote:
je bedoelt door alle meuk van de mensheid die dan opeens niet meer bediend wordt zoals kerncentrales?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat duurt even wel, die krijgt het eerst echt heel zwaar te verduren
Daarom altijd een fles op de man hebben. Gewoon, voor de zekerheid.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee, wie gaat die openen dan?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, het gaat.
er rust een vloek op mijn saunabezoek
Die gaan allemaal boem doen ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bedoelt door alle meuk van de mensheid die dan opeens niet meer bediend wordt zoals kerncentrales?
Geen corona toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, het gaat.
er rust een vloek op mijn saunabezoek
2 weken terug ging het niet door omdat ze geen water hadden. 2 weken verzet naar morgen dus.quote:
nee, wel verkouden.quote:
geen veiligheidssystemen voor als de stroom uitvalt?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaan allemaal boem doen ja.
Dat lijkt me niet het meest lekkere nee,quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, wel verkouden.
En heb het met verkoudheid wel eens knap benauwd gehad in een sauna
Jawel, koeling. En die koeling komt weer van electriciteitscentrales. En he, die doen het ook niet meer omdat de mens weg is.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen veiligheidssystemen voor als de stroom uitvalt?
naja, tijd is relatief, het duurt ff maar de aarde gaat er beter uitkomen zonder mensen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel, koeling. En die koeling komt weer van electriciteitscentrales. En he, die doen het ook niet meer omdat de mens weg is.
Als je tijd hebt, kijk die film, is best interessant om te zien.
So long, and thx for all the fish?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naja, tijd is relatief, het duurt ff maar de aarde gaat er beter uitkomen zonder mensen.
Wellicht onstaat er een andere intelligente soort die wel echt intelligent is
Een tpoic killen zonder dat dat de bedoeling wasquote:
ah ok de topic kill, maar dat roept ie er altijd zelf achternaquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een tpoic killen zonder dat dat de bedoeling was
Waarom niet?quote:
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht vrije dag ... maar nee dus zie ik inmiddels
Blijft een grappig nummerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 23:41 schreef chufi het volgende:
filmpje kende ik nog niet .. nummer al jaren
Apart maar wel mooiquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 01:13 schreef tonja het volgende:
Een gedichtje van mijn internet vriendin Virginia Utermohlen Lovelace. Het gitaar gefreubel is van mij.
Nee hoor, iedereen welkomquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 07:11 schreef fietsie het volgende:
Oow, moet je heir zijn met grijzend haar?
Nee hoor, kaal, grijs, groen, paars maakt niet uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 07:11 schreef fietsie het volgende:
Oow, moet je heir zijn met grijzend haar?
Doe mij er ook één of twee....quote:
Dat zijn beste bakkiesquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe mij er ook één of twee....
Nogal. Als je halverwege bent moet 'ie even weer in de ping om op te warmen.quote:
Lekker chufiquote:
Ja en je rent je rot naar de pleequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nogal. Als je halverwege bent moet 'ie even weer in de ping om op te warmen.
Hey Marcbquote:
Hoiquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey MarcbHoe is het nu. Heeft de operatie geholpen?
O dat is wel heel fijn, gelukkig dat dat voorbij is. Hopelijk gaat het langzaam aan toch rustig worden dat Hart van je.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Het gaat een stuk beter, iig, geen ritmestoornissen meer. Al is het hart nog niet rustig.
En hoe gaat het met jou? Lukt het nog een beetje allemaal? En werkt je lichaam iets mee?
Das niet raar he, het is ook heftig. Geef jezelf ook de tijd, hopelijk krijg je dan ook iets meer ruimte van je lichaam.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel heel fijn, gelukkig dat dat voorbij is. Hopelijk gaat het langzaam aan toch rustig worden dat Hart van je.
Ik begin een heel klein beetje bij te komen van alles, mijn lijf heeft heel heftig gereageerd op alles en het is nog niet helemaal oke, maar weer draagbaar.
Volgende week nog een hectische slopende week en dan hoop ik dat alles hier weer rustig gaat worden.
Dankje, komt vast goed. Soms kan je jezelf even geen tijd geven en volgen dingen elkaar op helaas.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet raar he, het is ook heftig. Geef jezelf ook de tijd, hopelijk krijg je dan ook iets meer ruimte van je lichaam.
[ afbeelding ]
Dan wel pakken zodra het kan hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dankje, komt vast goed. Soms kan je jezelf even geen tijd geven en volgen dingen elkaar op helaas.
Doe ik zekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan wel pakken zodra het kan hoor
Volgens mij kun je op de bovenste wel zittenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:58 schreef Soury het volgende:
Shitzooi zeg, ik was boodschappen doen en ik ga meestal even op een bankje zitten op een pleintje. Gewoon even mensen kijken staat dit monster er inééns. Bankjes pleite WTF
[ link | afbeelding ]
Verderop nog zo'n ding [ link | afbeelding ]
Nou mooi hoor
Ja dat lijkt zo. Maar ik kan er wel zitten hoor. De prullenbak met asbak is ook weg daar. Nou dan nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij kun je op de bovenste wel zitten
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij kun je op de bovenste wel zitten
Vreselijk, wat lelijk. Kost waarschijnlijk nog een vermogen ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:58 schreef Soury het volgende:
Shitzooi zeg, ik was boodschappen doen en ik ga meestal even op een bankje zitten op een pleintje. Gewoon even mensen kijken staat dit monster er inééns. Bankjes pleite WTF
[ link | afbeelding ]
Verderop nog zo'n ding [ link | afbeelding ]
Nou mooi hoor
Ja en er stonden van die zwarte ijzeren bankjes dat was gezelligquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Vreselijk, wat lelijk. Kost waarschijnlijk nog een vermogen ook.
Is het ontmoedigingsbeleid voor bejaarden of hangjeugd?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en er stonden van die zwarte ijzeren bankjes dat was gezellig
Ik denk het maar dit soort troep nodigt juist uit om te bekladden of er een zooi van te maken.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:10 schreef maily het volgende:
[..]
Is het ontmoedigingsbeleid voor bejaarden of hangjeugd?
Tot welke categorie je dan ook behoort
Nog niet op anoniemquote:
Beetje aandacht op zijn tijdquote:
Start een buren petitie .... of was dit juist op initiatief van de buurt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk het maar dit soort troep nodigt juist uit om te bekladden of er een zooi van te maken.
Nee joh daar begin ik niet aan. Er zal vast wel inspraak geweest zijn maar daar bemoei ik me niet mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Start een buren petitie .... of was dit juist op initiatief van de buurt?
En ze noemden het kunst zekerquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:29 schreef chufi het volgende:
Bij mij in de gracht stond jaren een lelijk monster dat ook nog een beetje kon bewegen... letterlijk vlak voor het raam van de bewoners op de lagere verdiepingen... Uiteindelijk is dat "strand beest" verwijderd en elders in Osdorp herplaatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat kan ook hier was ook een plein met een compas. NOZW met steentjes die uitstaken. Iedereen brak zijn nek eroverquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:29 schreef chufi het volgende:
Bij mij in de gracht stond jaren een lelijk monster dat ook nog een beetje kon bewegen... letterlijk vlak voor het raam van de bewoners op de lagere verdiepingen... Uiteindelijk is dat "strand beest" verwijderd en elders in Osdorp herplaatst
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:31 schreef chufi het volgende:
deze dus ..Oh maar dat is ook tijdelijke kunst? Daar heb ik geen problemen meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:31 schreef chufi het volgende:
deze dus ..Wat moet het voorstellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer is dat toch?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:32 schreef pullup het volgende:
Op mijn pleintje achter mij huis hebben ze al een tijd geleden alle bankjes verwijderd omdat het altijd vol zat met junks en toeristen
In het speeltuintje hier achter ook.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:32 schreef pullup het volgende:
Op mijn pleintje achter mij huis hebben ze al een tijd geleden alle bankjes verwijderd omdat het altijd vol zat met junks en toeristen
Ergens wel maar de mensen die rond het plein woonden zaten er nooit zelf op dus wat mij betreft primaquote:
De reden dat ze er nooit zaten zal wel zijn dat ze pleite zijn. Overlastquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ergens wel maar de mensen die rond het plein woonden zaten er nooit zelf op dus wat mij betreft prima
Zoiets?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:29 schreef chufi het volgende:
Ja verder is het een dom pleintje om te gaan zitten, geen zon en aan de voorkant op mijn balkon kijk ik uit op de Haarlemmerstraat + zon dus de keuze was niet moeilijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
De reden dat ze er nooit zaten zal wel zijn dat ze pleite zijn. Overlast
Dit was gewoon een leuk plekje. Nou jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja verder is het een dom pleintje om te gaan zitten, geen zon en aan de voorkant op mijn balkon kijk ik uit op de Haarlemmerstraat + zon dus de keuze was niet moeilijk
Ik ken het daar ja. Daar is het zeker zondequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dit was gewoon een leuk plekje. Nou ja
Pasta Carbonaraquote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Pasta Carbonara
Neppe want uit een potje
quote:
Niks mis meequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Pasta Carbonara
Neppe want uit een potje
Sorryquote:
Weggooien is ook zonde.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik versier het nog wat, heb nu eenmaal dat potje over
Ik krijg die dingen voor gratis geld op facebookquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:49 schreef aloa het volgende:
Volgens mij klopt dit niet. Ik ga hem dit weekend ook halen zonder uitnodiging.
[ twitter ]
Vreemdquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:49 schreef aloa het volgende:
Volgens mij klopt dit niet. Ik ga hem dit weekend ook halen zonder uitnodiging.
[ twitter ]
Ik heb gewoon een afspraak gemaakt. Geen probleem.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik krijg die dingen voor gratis geld op facebook
Ga er vanavond even achteraan bellen jaquote:
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga er vanavond even achteraan bellen ja
Eerst de pasta
Ik wacht de serieuse uitnodiging wel af. Niet van WASAquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga er vanavond even achteraan bellen ja
Eerst de pasta
Ik geef hier wel even aan of het lukt. Anders ben ik toch ergens volgende week aan de beurt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht de serieuse uitnodiging wel af. Niet van WASA
Leuke plaatjes op internetquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:57 schreef pullup het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ervereniging-woedend
![]()
![]()
Voor de infoquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht de serieuse uitnodiging wel af. Niet van WASA
Ja daar staat ook 1958quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de info
https://www.ggd.amsterdam.nl/nieuws/herhaalprik-corona/
Ik ben nog geen 60 en fuck zeg de tweede prik kon ik naar Schiphol. Dat was echt een dramaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de info
https://www.ggd.amsterdam.nl/nieuws/herhaalprik-corona/
Ik hoop alleen dat ik niet weer naar de Rai hoef ... ik heb 2 priklokaties redelijk in de buurt .. maar ik hoor wel of het gelukt is en hoe snel het kanquote:
Ik moet naar Leeuwardenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat ik niet weer naar de Rai hoef ... ik heb 2 priklokaties redelijk in de buurt .. maar ik hoor wel of het gelukt is en hoe snel het kan
De RAI zou ik prima vinden. En in Noord staat ook nog steeds een enorme GGD tent. Primaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat ik niet weer naar de Rai hoef ... ik heb 2 priklokaties redelijk in de buurt .. maar ik hoor wel of het gelukt is en hoe snel het kan
Geen idéé waar je vandaan komt.quote:
Ok dus ook wat uit de buurtquote:
Ja die staat hier ook regelmatig bij het plein...quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:10 schreef Soury het volgende:
Trouwens hier staat altijd en GGD bus. Maar ik denk dat die alleen voor testen is
Nou je kan inderdaad gewoon je postcode en gewenste prikdatum invullen zie ikquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
De RAI zou ik prima vinden. En in Noord staat ook nog steeds een enorme GGD tent. Prima
Weinig animo vermoed ik.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:15 schreef pullup het volgende:
Geboortedatum slaat dus inderdaad nergens op
Oh nou als ik weer naar Schiphol moet heb ik liever coronnaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou je kan inderdaad gewoon je postcode en gewenste prikdatum invullen zie ik![]()
Beetje rommelen met je postcodequote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nou als ik weer naar Schiphol moet heb ik liever coronna
Das redelijk dichtbij ... heb hier ook nog plein 40-45quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:16 schreef pullup het volgende:
Seineweg is dus elke dag mogelijk, ga zo morgenmiddag uitzoeken ben ik daar ook van af
Denk meer dat ze dat als een soort indicatie aanhoudenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:15 schreef pullup het volgende:
Geboortedatum slaat dus inderdaad nergens op
Mijn eerste prik was bij de huisarts (om de hoek) dus ik was wat verwendquote:
Ben je al zo oudquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:24 schreef aloa het volgende:
Ik heb de griepprik ook al gehad.
Weinig last van gehad trouwens...
Nou beter iig Geen last is een goed tekenquote:
haha ja bij mij ook die eerste twee,voor de derde wilden ze dat ik naar Alphen ging en toen ben ik wat gaan klooien met die postcode en dat hielpquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn eerste prik was bij de huisarts (om de hoek) dus ik was wat verwend
Komt wel weer terugquote:
Ik denk dat je je meer zorgen moet maken als de zon midden nacht op komt. Joehoe klop klop Putinquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij zal maar halverwege blijven hangen
Ik maak me er niet druk om.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je je meer zorgen moet maken als de zon midden nacht op komt. Joehoe klop klop Putin
Ik ook niet. Gek genoegquote:
Dat dus.quote:
Barbaarquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:01 schreef pullup het volgende:
Nou mijn pasta was goed te snacken, nu ik toch een potje had heb ik er uitjes en paprika door gemikt ook
Die is vandaag jarigquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je je meer zorgen moet maken als de zon midden nacht op komt. Joehoe klop klop Putin
Jaquote:
Ik vraag me af waarom dat nog niet gedaan is.quote:
Het zal t.z.t. wel gebeuren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom dat nog niet gedaan is.
Ik hoop hetquote:
Oh leeft hij nog?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat was deze man toch een heerlijke tekstdichter, als je van droge humor houdt.
Zijn vader was overigens een van de grootste tekstdichters van de vorige eeuw.
Nee, hij is alweer een tijdje dood.quote:
Ohquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, hij is alweer een tijdje dood.
Ik word er niet vrolijk van beetje Jaap Vischer. Grappig maar graf stemmingquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:40 schreef Pearlbitch het volgende:
Dit is trouwens van zijn laatste elpee, de enige waarvan we hier de teksten niet uit ons hoofd kennen.
Verschilt per nummer, maar cynisme is wel een belangrijk ingredient in zijn liedjes.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word er niet vrolijk van beetje Jaap Vischer. Grappig maar graf stemming
Jesus dat is compleet langs me heen gegaanquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik moest het toch even opzoeken.
Alweer 20 jaar dood.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Tol_Hansse
Ik herinnerde me het moment wel, maar schrok even toen ik zag dat het alweer 20 jaar was.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus dat is compleet langs me heen gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Ja net zoals je een héél eind moet scrollen om je leeftijd ergens in te voeren. Rad van fortuinquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik herinnerde me het moment wel, maar schrok even toen ik zag dat het alweer 20 jaar was.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja net zoals je een héél eind moet scrollen om je leeftijd ergens in te voeren. Rad van fortuin
Jajajajaquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Over leeftijd gesproken: ik liet laatst bij de Appie een keer mijn ID zien aan het hert achter de kassa toen ik twee flessen wijn moest afrekenen. Ze zette ogen op waar ze in Pieterburen verliefd op zouden worden.
Ja hier ook ... Dacht dat ie jonger was ... maar dat zal wel door zn haardracht komenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus dat is compleet langs me heen gegaan
Een ouwe provo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier ook ... Dacht dat ie jonger was ... maar dat zal wel door zn haardracht komen
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier ook ... Dacht dat ie jonger was ... maar dat zal wel door zn haardracht komen
Rustig aan.quote:
vrijdag is sowieso de meest rustige FOk avondqquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Rustig aan.
Muziek aan het luisteren
Ik ga zo nog wel even op zoek of er nog geinige topics zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vrijdag is sowieso de meest rustige FOk avondq
Nou ja, dat weet alleen jij of je nog hoest tochquote:
Koeneloenquote:
Same! Heerlijk is dat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Rustig aan.
Muziek aan het luisteren
hoesten, niezen, traanogenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, dat weet alleen jij of je nog hoest toch
Drukdrukdruk. Morgen de boel pakken voor mijn werktrip naar de VS.quote:
awww ben je verkouden?quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Drukdrukdruk. Morgen de boel pakken voor mijn werktrip naar de VS.
Mijn dochter gaat morgen ook naar de VSquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
dat is rotquote:
Ik overmorgen. Gaat ze East coast?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn dochter gaat morgen ook naar de VS
NJ , ik vlieg op JFK en ga dan voor het eerst van mn leven een Uber nemenquote:
Dat mag je hopenquote:
Tof dat je naar de USA gaat, hoe lang ga je?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
NJ , ik vlieg op JFK en ga dan voor het eerst van mn leven een Uber nemen
Dan kan je beter rum nemen, Corona is echt smerig.quote:
Spannend..quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
NJ , ik vlieg op JFK en ga dan voor het eerst van mn leven een Uber nemen
zelftest zegt nee.quote:
Dat bestaat natuurlijk ook nog steeds, toch maar even in de gaten houden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelftest zegt nee.
Het voelt ook gewoon als een forse verkoudheid.
Geen koorts dus ook geen griep, gewoon verkouden
Ik ga 1.5 week. Normaliter zou het idd geweldig zijn, alleen het komt nu niet zo goed uit, vlak voor de verhuizing, ik moet nog best veel doen. Maar goed. Even 1.5 week niet aan het huis werken is ook wel prima.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tof dat je naar de USA gaat, hoe lang ga je?
Ik zat in Split voor het eest in een Uber
Werkt super!
erger nog, die gaat redelijk rond nu, de rotte verkoudheidquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bestaat natuurlijk ook nog steeds, toch maar even in de gaten houden.
Verkouden is ook klote. Dat heb ik de afgelopen 2 jaar absoluut niet gemist.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelftest zegt nee.
Het voelt ook gewoon als een forse verkoudheid.
Geen koorts dus ook geen griep, gewoon verkouden
Supahquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heb je wel de Amerikaanse app dan ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga 1.5 week. Normaliter zou het idd geweldig zijn, alleen het komt nu niet zo goed uit, vlak voor de verhuizing, ik moet nog best veel doen. Maar goed. Even 1.5 week niet aan het huis werken is ook wel prima.
Ja ging dat goed? Ik ben benieuwd, ik heb de app al gedownload. Maar eens zien hoe dat gaat.
ze verwachten een heftig seizoen qua alles, verkoudheid, corona en griepquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat bestaat natuurlijk ook nog steeds, toch maar even in de gaten houden.
Was dit al gepland voordat je verhuisdatum bekend was?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 21:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ga 1.5 week. Normaliter zou het idd geweldig zijn, alleen het komt nu niet zo goed uit, vlak voor de verhuizing, ik moet nog best veel doen. Maar goed. Even 1.5 week niet aan het huis werken is ook wel prima.
Ja ging dat goed? Ik ben benieuwd, ik heb de app al gedownload. Maar eens zien hoe dat gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |