Dat is een vraag voor @mailyquote:
Ging er toch vanuit dat jij zoiets wel zou wetenquote:
Leeft die nog?quote:
Heftigquote:
Daar hebben we dan dus niets aanquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn geen regels![]()
Het is gewoon voor de leut![]()
You've been FOK!tobered @:markb1974
Je hoeft er niet aan mee te doenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hebben we dan dus niets aan
Dan verklaar ik mezelf tot winnaar alvastquote:
Ja dat mag dus niet hequote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan verklaar ik mezelf tot winnaar alvast
Ik dacht dat er geen regels waren?quote:
Nu maar afwachten wat je wintquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan verklaar ik mezelf tot winnaar alvast
Ronny Tober mag wel wegblijven jaquote:
Wat het ook is..ik word laatstequote:
Alleen weten we dat niet, dus misschien sta je nu wel eerste met grote voorsprongquote:
Het is geen F1-managerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen weten we dat niet, dus misschien sta je nu wel eerste met grote voorsprong
Nee, maar daar staat Oma wel boven aanquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet wat je doet?
Goed gokken kan prima werken hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar daar staat Oma wel boven aan
Ja af en toe een gokje wagenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed gokken kan prima werken hoor
Op dit moment een bak ceasar salade.quote:
Dan maak je kans op nog een bakquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op dit moment een bak ceasar salade.
Of met lege maag naar bedquote:
Weet niet of dat in dit geval een straf is.quote:
Hoeft niet meer, ik schijn al gewonnen te hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Ok, call me stupid. Maar wat the fuck is Foktober?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Ok, call me stupid. Maar wat the fuck is Foktober?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn geen regels![]()
Het is gewoon voor de leut![]()
You've been FOK!tobered @:marcb1974
Gefeliciteerd! Ik neem een borrel op je klinkende overwinning. Man wat heb je gestreden, chapeau!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, ik schijn al gewonnen te hebben
Dank dank dankquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik neem een borrel op je klinkende overwinning. Man wat heb je gestreden, chapeau!
Ik sta ook op winstquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, ik schijn al gewonnen te hebben
Daar was ook ooit een topic over. Maar die zal wel niet gewonnen hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank dank dank![]()
![]()
![]()
Ik draag mijn overwinning op aan alle wees kittens in nood
Jij mag Movember hebben als je een mooie snor kan kwekenquote:
ik haal mn baardje er niet vanaf voor een losse snorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij mag Movember hebben als je een mooie snor kan kweken
Ik weet die regels ook al niet zo precies, wellicht mag dat....quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
ik haal mn baardje er niet vanaf voor een losse snor
Helaasquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet die regels ook al niet zo precies, wellicht mag dat....
OK dan doe ik niet meequote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Helaas![]()
RULE THREE
Don’t fake it. No beards,
no goatees and no fake moustaches
Dan gaat de champagne open! 🥂quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
Wat als de mens ineens weg is, gewoon weg, waarom maakt niet uit,
wat doet deze planeet ........
voor de planeet een zegenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
Wat als de mens ineens weg is, gewoon weg, waarom maakt niet uit,
wat doet deze planeet ........
Dat duurt even wel, die krijgt het eerst echt heel zwaar te verdurenquote:
je bedoelt door alle meuk van de mensheid die dan opeens niet meer bediend wordt zoals kerncentrales?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat duurt even wel, die krijgt het eerst echt heel zwaar te verduren
Daarom altijd een fles op de man hebben. Gewoon, voor de zekerheid.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou nee, wie gaat die openen dan?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, het gaat.
er rust een vloek op mijn saunabezoek
Die gaan allemaal boem doen ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bedoelt door alle meuk van de mensheid die dan opeens niet meer bediend wordt zoals kerncentrales?
Geen corona toch?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
meh, het gaat.
er rust een vloek op mijn saunabezoek
2 weken terug ging het niet door omdat ze geen water hadden. 2 weken verzet naar morgen dus.quote:
nee, wel verkouden.quote:
geen veiligheidssystemen voor als de stroom uitvalt?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die gaan allemaal boem doen ja.
Dat lijkt me niet het meest lekkere nee,quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, wel verkouden.
En heb het met verkoudheid wel eens knap benauwd gehad in een sauna
Jawel, koeling. En die koeling komt weer van electriciteitscentrales. En he, die doen het ook niet meer omdat de mens weg is.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen veiligheidssystemen voor als de stroom uitvalt?
naja, tijd is relatief, het duurt ff maar de aarde gaat er beter uitkomen zonder mensen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel, koeling. En die koeling komt weer van electriciteitscentrales. En he, die doen het ook niet meer omdat de mens weg is.
Als je tijd hebt, kijk die film, is best interessant om te zien.
So long, and thx for all the fish?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
naja, tijd is relatief, het duurt ff maar de aarde gaat er beter uitkomen zonder mensen.
Wellicht onstaat er een andere intelligente soort die wel echt intelligent is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |