Dat is een vraag voor @mailyquote:
Ging er toch vanuit dat jij zoiets wel zou wetenquote:
Leeft die nog?quote:
Heftigquote:
Daar hebben we dan dus niets aanquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn geen regels![]()
Het is gewoon voor de leut![]()
You've been FOK!tobered @:markb1974
Je hoeft er niet aan mee te doenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar hebben we dan dus niets aan
Dan verklaar ik mezelf tot winnaar alvastquote:
Ja dat mag dus niet hequote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan verklaar ik mezelf tot winnaar alvast
Ik dacht dat er geen regels waren?quote:
Nu maar afwachten wat je wintquote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan verklaar ik mezelf tot winnaar alvast
Ronny Tober mag wel wegblijven jaquote:
Wat het ook is..ik word laatstequote:
Alleen weten we dat niet, dus misschien sta je nu wel eerste met grote voorsprongquote:
Het is geen F1-managerquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Alleen weten we dat niet, dus misschien sta je nu wel eerste met grote voorsprong
Nee, maar daar staat Oma wel boven aanquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet wat je doet?
Goed gokken kan prima werken hoorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar daar staat Oma wel boven aan
Ja af en toe een gokje wagenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed gokken kan prima werken hoor
Op dit moment een bak ceasar salade.quote:
Dan maak je kans op nog een bakquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op dit moment een bak ceasar salade.
Of met lege maag naar bedquote:
Weet niet of dat in dit geval een straf is.quote:
Hoeft niet meer, ik schijn al gewonnen te hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Ok, call me stupid. Maar wat the fuck is Foktober?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:35 schreef Sodeknetters het volgende:
Ok, call me stupid. Maar wat the fuck is Foktober?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 20:31 schreef maily het volgende:
[..]
Er zijn geen regels![]()
Het is gewoon voor de leut![]()
You've been FOK!tobered @:marcb1974
Gefeliciteerd! Ik neem een borrel op je klinkende overwinning. Man wat heb je gestreden, chapeau!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, ik schijn al gewonnen te hebben
Dank dank dankquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik neem een borrel op je klinkende overwinning. Man wat heb je gestreden, chapeau!
Ik sta ook op winstquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoeft niet meer, ik schijn al gewonnen te hebben
Daar was ook ooit een topic over. Maar die zal wel niet gewonnen hebben.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank dank dank![]()
![]()
![]()
Ik draag mijn overwinning op aan alle wees kittens in nood
Jij mag Movember hebben als je een mooie snor kan kwekenquote:
ik haal mn baardje er niet vanaf voor een losse snorquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Jij mag Movember hebben als je een mooie snor kan kweken
Ik weet die regels ook al niet zo precies, wellicht mag dat....quote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
ik haal mn baardje er niet vanaf voor een losse snor
Helaasquote:Op donderdag 6 oktober 2022 21:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik weet die regels ook al niet zo precies, wellicht mag dat....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |