abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206238280
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:25 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:Y
Jij hebt maar 1 kind :Y :D
Uhuh. :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206238307
:W

Weekend *G*
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:17:01 #253
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206238342
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:11 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Ah leuk! Ik moet de app nog eens installeren (edit: meteen gedaan). Hij gaat soms inderdaad wel alle kanten op, maar herhaalt ook wel weer veel dus hoef ik iets minder aandachtig te luisteren. Ook wel lekker. Ben benieuwd of je nog iets hebt aan de volgende aflevering. Ik ben daarna even gestopt, want nieuw onderwerp en wilde even wat luchtigers tussendoor.

Edit: en iedere keer die ‘consult your doctor’ en ‘i am a professor not a doctor’ mag ook wel een tikje minder. Mja, Amerika he.
Zeggen die niet ask your physician, waar Engelsen ask your GP zeggen?
pi_206238377
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:11 schreef Tuindier het volgende:

Ah leuk! Ik moet de app nog eens installeren (edit: meteen gedaan). Hij gaat soms inderdaad wel alle kanten op, maar herhaalt ook wel weer veel dus hoef ik iets minder aandachtig te luisteren. Ook wel lekker. Ben benieuwd of je nog iets hebt aan de volgende aflevering. Ik ben daarna even gestopt, want nieuw onderwerp en wilde even wat luchtigers tussendoor.

Edit: en iedere keer die ‘consult your doctor’ en ‘i am a professor not a doctor’ mag ook wel een tikje minder. Mja, Amerika he.
Ja, ik moet daar wel om lachen want je huisarts ziet je al elke keer aankomen. Hij zegt zelfs dat je bij alle veranderingen in je normale gedrag op het gebied van voeding, slaap of beweging je je dokter moet consulteren _O- Ik begrijp dat dit een juridisch dingetje is. Niet een realistisch iets.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:22:13 #255
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_206238395
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:23 schreef Isabeau het volgende:
En achter het raam 700 lux
Mijn zieke geest denk nu aan heel wat anders
quote:
en als je dan het raam open doet zit je al snel weer in de 8000 lux. Nooit verwacht dat glas zo'n veschil maakt.
Ja, het is vooral de oppervlakte reflectie, die licht wegkaatst, ieder glas oppervlak hetzelfde, bij dubbel glas heb je dus 4 reflectie oppervlaktes.
pi_206238432
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:22 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Mijn zieke geest denk nu aan heel wat anders
[..]
Ja, het is vooral de oppervlakte reflectie, die licht wegkaatst, ieder glas oppervlak hetzelfde, bij dubbel glas heb je dus 4 reflectie oppervlaktes.
Het werd zo mooi inzichtelijk met de app. Ging er namelijk over dat je daglicht nodig hebt voor je circadiaan ritme en daglicht achter glas of een autoruit is niet hetzelfde.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_206238471
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het werd zo mooi inzichtelijk met de app. Ging er namelijk over dat je daglicht nodig hebt voor je circadiaan ritme en daglicht achter glas of een autoruit is niet hetzelfde.
https://www.bol.com/nl/nl(...)uw/9200000125186120/
*)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_206238476
quote:
hahaha, ik had geen idee dat zoiets bestaat. Verder ook niet nodig. Ik kom genoeg buiten.
pi_206238503
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 07:31 schreef fietsie het volgende:

[..]
Thuiswerken :7
Te weinig people op de werkvloer.
En helaas maandag ook }:| daar gaat het goede voornemen dat ik eens p 2 weken thuis kan werken.
En die 4 uur extra pw wordt w.s. ook niks want als mijn contract wordt veranderd kunnen ze ook afdwingen dat ik die extra uren naar het werk kom.
En dat was nou juist niet de bedoeling.
Echt top, dat meebuigen met je personeel :(
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 18:44:59 #260
63722 z80
I fink you freaky
pi_206238581
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 17:51 schreef vlindertje89 het volgende:
Als ik recepten voorbij zie komen vraag ik me altijd weer af hoe ik ooit in cul beland ben :') :+
De pastasaus die ik zondag maakte was een pot Grand'Italia Erbe met een zak van 600gram ovengroente (wortel, paprika, courgette). Als ik wat meer mn best doe dan snij ik de groente zelf, maar dan alleen courgette en puntpaprika, en doe ik er gehakt bij.
Net de toko leeg proberen te kopen. En voorgesneden, schoongemaakte diepvries kousenband mee genomen. Ook een zak zeevruchten uit de vriezer. Prefab is makkelijk voor een snel maaltijd.
Voorraad kast staak ook weer vol met verschillende sambal soorten. En om te proberen een Koreaanse rode peper pasta mee genomen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_206238590
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:14 schreef Tele6 het volgende:
:W

Weekend *G*
En dit *O*
pi_206238600
Ik heb nog een lichttherapie lamp staan die ik in 2016 ofzo gekocht heb. Gebruikte hem dan vanaf eind oktober/begin november oid tm februari, zodra ik om 8/8.30 op werk was zette ik m dan een uurtje aan. Hielp wel voor zowel m'n ritme (ik werd anders echt heel moeilijk wakker in ochtend) als ook de winter-blues. Maar dat is niet zo'n fancy bril haha.

Ik ben vandaag weer naar huis gegaan vanaf m'n ouders en ga zo even langs bij teamuitje. Kijken hoe dat gaat met m'n hoofd. Merk dat ik meteen in een soort 'kramp' schiet dat ik overal heel voorzichtig mee moet doen, door de ervaring met de hersenschudding. Terwijl dat misschien helemaal niet nodig is, want echt niet iedereen die zn hoofd een keer hard stoot heeft daar meteen mega last van natuurlijk. Dus ik ga iig even mee pizza eten, en dan kijk ik daarna hoe dat gaat en of ik nog mee ga lasergamen of dat ik dat nog wat veel vind en dan lekker naar huis ga.
pi_206238783
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 13:17 schreef Sarabi het volgende:
Verder kwam ik eigenlijk vragen of iemand een lekker recept voor pastasaus heeft? (Eventueel in de slowcooker). Ik wil de vriezer vullen met een flinke lading pastasaus maar ik heb tot nu toe nog niet het perfect recept gevonden, dus tips zijn welkom :)

Dit is zo fucking lekker
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_206238804
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:34 schreef Blues het volgende:

[..]
En helaas maandag ook }:| daar gaat het goede voornemen dat ik eens p 2 weken thuis kan werken.
En die 4 uur extra pw wordt w.s. ook niks want als mijn contract wordt veranderd kunnen ze ook afdwingen dat ik die extra uren naar het werk kom.
Blues, flexibiliteit in de zorg werkt maar 1 kant op. Van personeel richting werkgever, en zeker niet andersom. Dat blijkt maar weer :')
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:15:10 #265
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206238827
quote:

[..]
Aftikken met je bedrijfsarts, preventie voor uitval, vastleggen in je dossier, hoppatee klaar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206238859
quote:

[..]
Wat vervelend -O-
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:19:27 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206238868
quote:
Jezus dat ziet er lekker uit zeg :9~
pi_206238911
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:19 schreef Molo het volgende:

[..]
Jezus dat ziet er lekker uit zeg :9~
Ja ik was nooit zo van paprika's maar zonder vel is het beter. Ik heb geloof ik nog één zakje in de vriezer :Y)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:27:20 #269
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206238947
Hier staat er indiaas op het plan.. eten besteld.. een uur wachten tot het bereidt is.. prima.. dan nog 45 minuten wachten tot het bezorgd is.. of.. op de just eat app zegt ie al 45 minuten dat het bezorgd wordt.. en ik woon 2 (!!) minuten lopen van het restaurant..
Bij bellen is het restaurant in paniek en wordt er geïrriteerd gereageerd.. "hij is onderweg" je weet niet eens welk adres het over gaat..

We gaan het zien of er nog eten komt... -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:29:09 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206238965
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:23 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja ik was nooit zo van paprika's maar zonder vel is het beter. Ik heb geloof ik nog één zakje in de vriezer :Y)
Nou, dit is prima voor te bereiden en lekker veel smaak zo

Goeie wel, thanks!
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:30:11 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206238983
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:27 schreef Barreltje het volgende:
Hier staat er indiaas op het plan.. eten besteld.. een uur wachten tot het bereidt is.. prima.. dan nog 45 minuten wachten tot het bezorgd is.. of.. op de just eat app zegt ie al 45 minuten dat het bezorgd wordt.. en ik woon 2 (!!) minuten lopen van het restaurant..
Bij bellen is het restaurant in paniek en wordt er geïrriteerd gereageerd.. "hij is onderweg" je weet niet eens welk adres het over gaat..

Oh ja, herkenbaar, dat loopt wisselend af :')

Hopelijk komt er nog voer, en lekker ook
pi_206239057
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:27 schreef Barreltje het volgende:

Ahhh hopelijk heb je snel je eten. Ik heb ook wel ooit eens gehad dat ze doodleuk om 23u nog aangebeld werd met het eten.
pi_206239111
quote:

[..]
Ik vind het dan zo knap dat sommige mensen daar lak aan kunnen hebben. (Misschien soms een beetje heel veel maar ach)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206239140
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 18:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb nog een lichttherapie lamp staan die ik in 2016 ofzo gekocht heb. Gebruikte hem dan vanaf eind oktober/begin november oid tm februari, zodra ik om 8/8.30 op werk was zette ik m dan een uurtje aan. Hielp wel voor zowel m'n ritme (ik werd anders echt heel moeilijk wakker in ochtend) als ook de winter-blues. Maar dat is niet zo'n fancy bril haha.

Ik ben vandaag weer naar huis gegaan vanaf m'n ouders en ga zo even langs bij teamuitje. Kijken hoe dat gaat met m'n hoofd. Merk dat ik meteen in een soort 'kramp' schiet dat ik overal heel voorzichtig mee moet doen, door de ervaring met de hersenschudding. Terwijl dat misschien helemaal niet nodig is, want echt niet iedereen die zn hoofd een keer hard stoot heeft daar meteen mega last van natuurlijk. Dus ik ga iig even mee pizza eten, en dan kijk ik daarna hoe dat gaat en of ik nog mee ga lasergamen of dat ik dat nog wat veel vind en dan lekker naar huis ga.
Goed bezig!

Ik zat idd te denken, het kan ook gewoon enorm meevallen met je hoofd. Net iets meer dan een week geleden was die avond dat broertje een halloween-voorstelling begon en met z'n kop tegen een paal liep, en hij loopt nog wel voor schut met een genezende wond middenop het voorhoofd maar heeft nergens last van gehad (al valt er bij broertjes altijd genoeg te plagen over dat het toch al leeg was daarbinnen O-) )
  vrijdag 7 oktober 2022 @ 19:44:09 #275
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_206239185
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2022 19:35 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ahhh hopelijk heb je snel je eten. Ik heb ook wel ooit eens gehad dat ze doodleuk om 23u nog aangebeld werd met het eten.
de restaurants gaan hier om 21 wel dicht.. dus zo laat wordt het niet..

m'n lief is nu onderweg naar het restaurant.. }) hopelijk krijgen we gewoon eten zo.. want nu alsnog ergens anders iets bestellen is bijna niet meer te doen :{
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')