ze hebben een dashboardquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kunnen toch helemaal niets op die computer?
Alleen contact met de Febo.,
dus wat moet hij allemaal wissen dan?
Mij ook. Klaar met die mutsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:43 schreef greysbones het volgende:
Maddy streams hangen me ook echt de keel uit
Ja.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:44 schreef HappyCharly het volgende:
Kan iemand vertellen hoe laat het speechen/ stemmen/ elimineren is?
Een uur lang Oosterse Fantasie om 8uur smorgens nee dát is leukquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:43 schreef greysbones het volgende:
Maddy streams hangen me ook echt de keel uit
14,00 uurquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:44 schreef HappyCharly het volgende:
Ja ik las het alquote:
er is geen eliminatie vandaagquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:44 schreef HappyCharly het volgende:
14 uur is de verkiezingquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:44 schreef HappyCharly het volgende:
Jammer, ik vond het hilarisch lelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Janet heeft haar vette plak op haar hoofd weg.
De Huidige Manager moet vertrekken na de verkiezing?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of misschien toch nog als verrassing
die van mij nietquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:49 schreef puzziepie het volgende:
Ik weet niet of mijn tere hartje het aankan om Maddie te zien winnen
Goffer.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:49 schreef puzziepie het volgende:
Ik weet niet of mijn tere hartje het aankan om Maddie te zien winnen
Martin ..die heeft zijn laatste maal al gehad ..noedelsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of misschien toch nog als verrassing
Ik ookquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van mij niet
ik denk dat ik maar oversla
Nee, joh, je moet haar willen zien stuntelen en dat Wanda haar tijdens de speech aanvultquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van mij niet
ik denk dat ik maar oversla
2 xquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:50 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Martin ..die heeft zijn laatste maal al gehad ..noedels
ik geef haar 2 dagenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, joh, je moet haar willen zien stuntelen en dat Wanda haar tijdens de speech aanvult
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:50 schreef Sestra666 het volgende:
zoe: kijk dan heb ik geen dun gezichtttttttt?
kan niet wachtenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geef haar 2 dagen
dan gaat ze uit haar plaat
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Huidige Manager moet vertrekken na de verkiezing?![]()
( de verborgen regel)
Oh ja, ook dat nog!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat ze na de speech nog weer een uur mogen nadenken
Eén mindfuck mag bestquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:51 schreef Verida het volgende:
[..], dan blijft de nieuwe manager aan tot het einde, want met die verborgen regel stelt natuurlijk niemand zich meer verkiesbaar.
Volgens mij is er gezegd dat de oude manager aanblijft als er geen nieuwe mensen zich beschikbaar stellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eén mindfuck mag best![]()
Maar Manager verkiezingen zijn verplicht..
die wordt gemaakt en daar wacht ze op.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Esther heeft haar bril nog niet terug of heb ik dat gemist?
Waar dan?quote:
Klopt , zoietsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij is er gezegd dat de oude manager aanblijft als er geen nieuwe mensen zich beschikbaar stellen.
Dat is een hele saaie regel, past niet in dit programmaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij is er gezegd dat de oude manager aanblijft als er geen nieuwe mensen zich beschikbaar stellen.
ik denk omdat ze niet goed kan horenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:56 schreef Sestra666 het volgende:
esther zit altijd dicht op de mensenhou ik niet van
Omdat ze doof is en ze anders niet kan verstaan. Ze moeten met die bril meteen een hoorapparaat meeleverenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:56 schreef Sestra666 het volgende:
Nu niet ..ze zit alleenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:56 schreef Sestra666 het volgende:
wat je vind het nu al zo spannend :pquote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is een hele saaie regel, past niet in dit programma
Nog even geduld het is nog geen 14 uurquote:
Neequote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:57 schreef claire3500 het volgende:
[..]
wat je vind het nu al zo spannend :p
hahahahah echt he!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 13:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neeeen doodlopend spoor is het
Denk dat ze worden omgeroepenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:00 schreef freaky40 het volgende:
Komt het vanuit de Febo of moeten ze zelf beslissen wanneer ze starten.
Met zijn vraagtekenlichaamquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:00 schreef Cargamelk het volgende:
Nadir zit te denken van wie zal ik nu eens belazeren.
Wendy geeft mij Billie vibesquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:02 schreef freaky40 het volgende:
Een oefenende Janet..krijg wat Billy vibes nu. Staand voor haar raam in haar 'penthouse'...
Febo's wil is wetquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
'Tis 2uur geweest
Daar nog niet zeker
Ook, Janet niet maar de manier waarop ze nu bezig is met oefenen...: 'Ik Billy Bakker wordt de winnaar van Utopia'...etc.quote:
Truequote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook, Janet niet maar de manier waarop ze nu bezig is met oefenen...: 'Ik Billy Bakker wordt de winnaar van Utopia'...etc.
nee,zo grappig ben ik niet. ik vind het een magere krielkipquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij postte @:Charmian dat gisteren, ik vond het heel passend
Ik heb het even terug gezocht, het was @Chanel5quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee,zo grappig ben ik niet. ik vind het een magere krielkip
Volgens mij zijn ze donkerrood, hoedanook, lelijk!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin, geen zwarte/ donkere sokken onder een witte broek, is geen porum
MrsLquote:
Vandaar de naam.. alles kost daar "Een jaar van je leven"quote:
hahahahahahaha maar inderdaad!!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vandaar de naam.. alles kost daar "Een jaar van je leven"
zij hebben 'n jaar de tijdquote:
Brrr dat vieze lange haarquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zelfs Bern heeft zijn haar in de krul
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:17 schreef Dotteke het volgende:
Martin vindt dat hij gegroeid is in deze maand
Hij laat het groeien om het te doneren, dat vind ik wel een mooi doel! Ik hou niet van mannen met lang haar, alhoewel het sommigen wel staatquote:
Dat wist ik niet, dat vind ik wel een mooi streven.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij laat het groeien om het te doneren, dat vind ik wel een mooi doel! Ik hou niet van mannen met lang haar, alhoewel het sommigen wel staat
Ligt idd aan het haar, net zoals bij sommige mannen kort haar staat of kale kop.. of bij vrouwen lang of kort haarquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij laat het groeien om het te doneren, dat vind ik wel een mooi doel! Ik hou niet van mannen met lang haar, alhoewel het sommigen wel staat
ik wilde vragen wie Hannelore was (mijn stream viel uit) maar hoor ineens iemand tetteren dat Madeleine nu magquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:18 schreef Deisyy het volgende:
Janet mag eerst van Hannelore, terwijl Madeleine al besloten had dat zij als eerst wilde
Hannelore is bekend van 538quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
ik wilde vragen wie Hannelore was (mijn stream viel uit) maar hoor ineens iemand tetteren dat Madeleine nu mag
Hannelore is de stemquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
ik wilde vragen wie Hannelore was (mijn stream viel uit) maar hoor ineens iemand tetteren dat Madeleine nu mag
HAHAHAHAH bla bla enzo hahahahahah geweldig!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:21 schreef 5thencounter het volgende:
Halloowww Allemaal... wil er een leuk maand van maken en gaat haar erge best doen bla bla enzo
[ afbeelding ]
De bewoners vonden het ook niet fijn nog een uur te moeten wachten zo te horen net.quote:
Om de spanning bij de streamers op te voerenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:23 schreef D. het volgende:
Waarom wachten? Alsof iemand nog zijn/haar keuze gaat aanpassen
Yepquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:24 schreef HappyCharly het volgende:
13-20 hoorde ik eerder, maar voor wie? Ik heb even geen overzicht meer.. zijn de meesten voor Janet en the mean girls met minder en voor Madeleine?
Ja, fijn, nog langer spijbelenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om de spanning bij de streamers op te voeren
Het is voor de meelezers niet duidelijk wie er worden bedoeld met "the mean girls"quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:24 schreef HappyCharly het volgende:
13-20 hoorde ik eerder, maar voor wie? Ik heb even geen overzicht meer.. zijn de meesten voor Janet en the mean girls met minder en voor Madeleine?
Dat vind ik dan wel een goed ideequote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:24 schreef Dotteke het volgende:
Janet wil dat iedere kamer een menu samenstelt, ieder persoon een menu
Dan wordt gekeken welk menu die dag in de aanbiedingen zijn en die gaan ze dan eten. Zo komt iedereen aan de beurt iets te eten wat ze lekker vinden
Jawel toch? Was jij niet degene die vroeg om te zeggen wie dat waren en toen heeft iemand t lijstje genoemd?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is voor de meelezers niet duidelijk wie er worden bedoeld met "the mean girls"
Vanmorgen gaf iemand er een lijstje van, ik zal ff zoekenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is voor de meelezers niet duidelijk wie er worden bedoeld met "the mean girls"
Lijkt me niet zo moeilijk toch? De blonde roddeltantes onder leiding van Wandaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee, hoelang volgen we dit nu al. Lijkt me toch wel duidelijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo moeilijk toch? De blonde roddeltantes onder leiding van Wanda
Gewoon namen noemen blijft het fijnstquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmorgen gaf iemand er een lijstje van, ik zal ff zoeken
oh,....en dat moet ik dan onthouden? of terugscrollen naar die post?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jawel toch? Was jij niet degene die vroeg om te zeggen wie dat waren en toen heeft iemand t lijstje genoemd?
Heb net geantwoord, nog maar een keer dan, de roddeltantes, onder leiding van Wandaquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
oh,....en dat moet ik dan onthouden? of terugscrollen naar die post?
Als het een erkende term is in de Cos, dan mag het in de OP
Ik ben niet de enige die niet weet wie er bedoeld worden met "the mean girls"
nou nee...in het lijstje van vanmorgen stonden meer namen, ook mannenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
wanda, mexx, kim k (roddelblondes) + zoequote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen het niet boeit wie er Mean Girl genoemd wordtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Nadeel is dat wat de een gemeen of roddelaars vinden de ander dat dan weer niet gemeen/roddelen vindtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dat zijn geen girls, maar de mannen die er omheen hangen, zoals Marciano. je hebt het lijstje dus wel gelezen en volgens mij was het gemaakt door @claire3500quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:29 schreef Verida het volgende:
[..]
nou nee...in het lijstje van vanmorgen stonden meer namen, ook mannen
Hetzelfde geldt voor bijnamen, dat is ook lastig, maar die dingen sluipen erin altijd wel inquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon namen noemen blijft het fijnst
Niet iedereen ziet dat lijstje, ik heb hem ook niet gezien.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:29 schreef Verida het volgende:
[..]
nou nee...in het lijstje van vanmorgen stonden meer namen, ook mannen
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:10 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Oh natuurlijk wil ik dat doen hoor.
Opperhoofd 1: Wanda
Opperhoofd 2: Marciano
Kim Bil aka semi vriendin van Marciano
Wanda
Mexx
Ruben
Jerrold
Djedi
Hij zegt inderdaad vaak goede dingen, maar regelmatig op een verkeerde manierquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:30 schreef HappyCharly het volgende:
Jeffrey zegt soms zulke goede dingen en soms is het een ultieme lul, ingewikkelde man
Daar is hij zich van bewust.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zegt inderdaad vaak goede dingen, maar regelmatig op een verkeerde manier
Het is geen erkende term, we gebruiken het gewoon om dat groepje aan te geven. Ik ben bewust mee gaan kletsen om dus op de hoogte te zijn en mee te doen. Ik weet niet of er regels zijn, lijkt me ingewikkeld als je continu alle namen moet noemen zodat ook alle lurkers weten wie je bedoelt. We zijn gewoon lekker met elkaar commentaar op streams aan het leveren..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is een excuusquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor ik Zoe nu zeggen dat ze Janet niet goed kennen en niet veel van/ over haar weten. Waarom dan niet meer moeite voor haar doen, vooral nu ze zich verkiesbaar heeft gesteld als manager
Precies, Bern liep net ook naar Janet om allerlei vragen te stellen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoor ik Zoe nu zeggen dat ze Janet niet goed kennen en niet veel van/ over haar weten. Waarom dan niet meer moeite voor haar doen, vooral nu ze zich verkiesbaar heeft gesteld als manager
Neequote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat ook, hij gaf net mooi toe aan Erik dat hij daarin wel wat te leren heeft. En daarnaast zegt hij dan ook nog regelmatig dingen die echt bizar gemeen/ kortzichtig/ eikelig zijn. Ik vind het een complexe man. Maar fijn om ook zijn leuke kanten te zienquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Jeffrey echt zo is of dat hij een rol speelt, op mij komt hij af en toe wat manisch over.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat ook, hij gaf net mooi toe aan Erik dat hij daarin wel wat te leren heeft. En daarnaast zegt hij dan ook nog regelmatig dingen die echt bizar gemeen/ kortzichtig/ eikelig zijn. Ik vind het een complexe man. Maar fijn om ook zijn leuke kanten te zien
zeker, erg complex.. Jammer dat Babette geen echte psycholoog is.. had er graag wat gedachten over gehoord haha..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Jeffrey echt zo is of dat hij een rol speelt, op mij komt hij af en toe wat manisch over.
Dat is wel lief, hij en sascha gaan die nooit winnen dus hij denkt aan de anderenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:36 schreef Deisyy het volgende:
De grootste angst van Bern is dat er aan de prijzenpot wordt gezeten
Denk dat er wel meer een rol spelen, kijk naar Berend, zo loop je er in de buitenwereld toch niet bij met dat haar zo?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Jeffrey echt zo is of dat hij een rol speelt, op mij komt hij af en toe wat manisch over.
Bernquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Febo gaat dan wel ingrijpen/ sturen. Kan me niet voorstellen dat ze de winnaar echt met bijna een miljoen naar huis sturen..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:37 schreef 5thencounter het volgende:
Nou nou, gratebakkie Jasper zit liever 3 weken zonder eten dan dat de prijzenpot aangesproken wordt...
Wat een BS
Beter kan ie proberen er nog een beetje gebruik van te makenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Tegen het einde allemaal onmogelijke spellen tot er nog 10.000 over is.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Febo gaat dan wel ingrijpen/ sturen. Kan me niet voorstellen dat ze de winnaar echt met bijna een miljoen naar huis sturen..
Precies, Zo'sn Jaspertje kan wel blaaskaak textjes roepen maar er lopen nog steeds meer belanghebbend rond daar... idem de grootbek Bernquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Febo gaat dan wel ingrijpen/ sturen. Kan me niet voorstellen dat ze de winnaar echt met bijna een miljoen naar huis sturen..
Pak de popcorn er bij we gaan het zo belevenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
pfffff
ik dacht heb ik het mooi gemist
Nu weet je dat om 15:00 niet naar de streams moet kijkenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
pfffff
ik dacht heb ik het mooi gemist
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Pak de popcorn er bij we gaan het zo beleven
DGK Jaap ging met 1,2 miljoen naar huis.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Misschien voor een Yum Yumquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:41 schreef HappyCharly het volgende:
ik ben heel benieuwd of er toch nog mensen switchen..
Nahh... ¤750.000 maar toch, daar ging het ook niet om de prijzenpot op te eten, daar waren het "milionairs" met een onbeperkt budget los van de prijzenpotquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
DGK Jaap ging met 1.2 miljoen naar huis.
Dacht ook dat ze meteen gingen stemmen en de bewoners ookquote:
Ja da's helemaal niet gek, zijn genoeg programma's waar je zulke bedragen kan winnen inderdaad. Ik snap Jasper welquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
DGK Jaap ging met 1,2 miljoen naar huis.
Maar dat was in 2008.. weet niet of ze dat nu nog doen..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh... ¤750.000 maar toch, daar ging het ook niet om de prijzenpot op te eten, daar waren het "milionairs" met een onbeperkt budget los van de prijzenpot
Stiekem herken ik dat welquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ben ik heel onaardig als ik tot nu toe de meesten van deze mensen nog geen miljoen gun? (ja dat ben ik, i know) Bij de meesten denk ik: Ga anders even werken..
Belastingen hé.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh... ¤750.000 maar toch, daar ging het ook niet om de prijzenpot op te eten, daar waren het "milionairs" met een onbeperkt budget los van de prijzenpot
Denk rode en groene matquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:48 schreef Charmian het volgende:
zouden ze stemhokjes en zo plaatsen, of wordt ren-je-rot stemmen
Jaap is kort daarna ook bijna al het geld kwijtgeraaktquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zolang Febo geld blijft geven zodra hun eten op is blijft de prijzenpot in stand.. Dat Jasper bereidt is 3 weken zonder eten te zitten met 1/33ste kans op die pot is natuurlijk regelrechte BSquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar dat was in 2008.. weet niet of ze dat nu nog doen..
Ja precies.. dan wil ik toch iig dat een echt leuk mens uiteindelijk wint.. Nouja.. we hebben nog een jaar om te kijken wie dat wordtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stiekem herken ik dat welEen miljoen verdienen met niksen
Lekkere groepsdrukquote:
Zou Febo daar niet ooit mee gaan stoppen? Ze hebben toch niet voor niets de optie dat ze aan het geldmogen komen.. daar zullen ze dan toch ook een aanleiding voor moeten krijgen?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zolang Febo geld blijft geven zodra hun eten op is blijft de prijzenpot in stand.. Dat Jasper bereidt is 3 weken zonder eten te zitten met 1/33ste kans op die pot is natuurlijk regelrechte BS
Hij is niet alleen daar
Volgens eigen zeggen, maar met Jaap weet je dat nooit voor zeker.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Jaap is kort daarna ook bijna al het geld kwijtgeraakt
Nee hoor, de meeste daar gun ik weinig positiefsquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:47 schreef HappyCharly het volgende:
Ben ik heel onaardig als ik tot nu toe de meesten van deze mensen nog geen miljoen gun? (ja dat ben ik, i know) Bij de meesten denk ik: Ga anders even werken..
Precies.. daar is het wachten ook op, de vraag is laat het programma hongerende Speldeelnemers toe op TVquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou Febo daar niet ooit mee gaan stoppen? Ze hebben toch niet voor niets de optie dat ze aan het geldmogen komen.. daar zullen ze dan toch ook een aanleiding voor moeten krijgen?
Hoop dat er toch nog ergens iets gaat gebeuren.. dit blijft toch niet nog 11 maanden boeiend?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies.. daar is het wachten ook op, de vraag is laat het programma hongerende Speldeelnemers toe op TV
Ik denk van niet en dat ze zo nog 10½ maand door etteren
Wow wat een boel rommel! Wat een maskeradequote:
Waarschijnlijk vandaag niet omdat ze voor de uitzending denk ik de verkiezing hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoop dat er toch nog ergens iets gaat gebeuren.. dit blijft toch niet nog 11 maanden boeiend?
Estherquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vandaag niet omdat ze voor de uitzending denk ik de verkiezing hebben.
Op de stream heeft ??? het met Janet over zorg en huurtoeslag
Ester,,ik probeer het te volgen hoe zij als volledig afgekeurde overal geld laat uitkeren en subsidies pakt.. heel complex die Esterquote:Op woensdag 5 oktober 2022 14:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vandaag niet omdat ze voor de uitzending denk ik de verkiezing hebben.
Op de stream heeft ??? het met Janet over zorg en huurtoeslag
Je hebt je caps aanstaanquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:01 schreef mario390 het volgende:
IS HET DAAR IN DE LOODS EIGENTLICH OOK MOBBING
WAT ZE SOMS DOEN ?
GEEN IDEE!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:01 schreef mario390 het volgende:
IS HET DAAR IN DE LOODS EIGENTLICH OOK MOBBING
WAT ZE SOMS DOEN ?
Ze is er slim in. Kan ik nog wat van lerenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ester,,ik probeer het te volgen hoe zij als volledig afgekeurde overal geld laat uitkeren en subsidies pakt.. heel complex die Ester
Hoorde ook iets over een letstelschade advocaat,quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ester,,ik probeer het te volgen hoe zij als volledig afgekeurde overal geld laat uitkeren en subsidies pakt.. heel complex die Ester
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |