Versta alleen Kim D en Kenzy en Bern over stemmen, maar niet hoe en watquote:
Ja heel onduidelijk of het nou over Kenzy ging of niet. Zou wat zijn als een man dat over een vrouw gaat zeggen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
Kenzi heeft haar eigen brood gesmeerd
belachelijk volgens mexx
Marciano vind dat iemand op zijn plek gezet moet worden
dat regelt hij dan wel zelf
nee ging over een manquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:03 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja heel onduidelijk of het nou over Kenzy ging of niet. Zou wat zijn als een man dat over een vrouw gaat zeggen.
Oke dank je wel :-) en gelukkig maarquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ging over een man
en over het eten
Ja ook gehoord, maar niet verder over wie het gingquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ging over een man
en over het eten
nee kan er zo ook niks bij bedenkenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ook gehoord, maar niet verder over wie het ging
Zou het over Nadir gaan? Die staat nu in de keukenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ging over een man
en over het eten
Nee kan me ook niet voorstellen. Marciano is closer met Rupert dan met Kim Bil vind ik soms hahaha althans hem wilt ie over duidelijk nog zien na het programma..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee kan er zo ook niks bij bedenken
misschien rupert??
maar dat lijkt me ook niet
Nou Jan ik me wel voorstellen, zou ik ook doen. De broodsmeerders wassen niet hun handen en likken ook elke keer als een boterham hebben gesmeerd hun vingers af en dan pakken weer een volgende boterham uit de zak 🤐quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
Kenzi heeft haar eigen brood gesmeerd
belachelijk volgens mexx
Marciano vind dat iemand op zijn plek gezet moet worden
dat regelt hij dan wel zelf
Hagelslag is van gaat zelf dus dan mag datquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze zijn ook niet zuinig met beleg, zie die lading hagelslag op dat brood van Wanda
Deze post zou nog duidelijker zijn als er verteld werd wie de "meangirls " zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:06 schreef claire3500 het volgende:
Maatje is code naam voor: Kim D voor de meangirls groep. Marciano de opperhoofd 2 heeft dat net aangegeven
Dat zou best eens kunnen 😀quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:09 schreef claire3500 het volgende:
Weet niet hoor, kan mis hebben maar heb sterk gevoel dat er veel ruzies gaan komen.
Hoe langer ze daar zitten opgesloten hoe meer irritaties er ontstaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:09 schreef claire3500 het volgende:
Weet niet hoor, kan mis hebben maar heb sterk gevoel dat er veel ruzies gaan komen.
Oh natuurlijk wil ik dat doen hoor.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Deze post zou nog duidelijker zijn als er verteld werd wie de "meangirls " zijn.
ja inderdaad! Maar voelt alsof er iets aan het broeien is door de verveling ook ofzo weet niet. Ze praten ook niks uit, dat steeds roddelen dan fok je mekaar ook opquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hoe langer ze daar zitten opgesloten hoe meer irritaties er ontstaan.
Ik schrok, las onthoofdquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:10 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Oh natuurlijk wil ik dat doen hoor.
Opperhoofd 1: Wanda
Opperhoofd 2: Marciano
Kim Bil aka semi vriendin van Marciano
Wanda
Mexx
Ruben
Jerrold
Djedi
hahahahahahahhahaha nee niet onthoofd. Ze willen wel mensen gaan onthoofden denk ikquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik schrok, las onthoofd
Maar je hebt gelijk
Ooooh ik duim ervoor, wat een prachtig sadistisch idee. Alleen het gebeurt nietquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou mooi zijn als er nog een nominatie komt, voor ze moeten stemmen voor manager. Tijd dat er weer iemand uit gaat
Het is ook echt serieus nodigquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zou mooi zijn als er nog een nominatie komt, voor ze moeten stemmen voor manager. Tijd dat er weer iemand uit gaat
nee gebeurt ook niet, ze zijn veel te soft, geld op en meteen weer een spelquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooooh ik duim ervoor, wat een prachtig sadistisch idee. Alleen het gebeurt niet
ja idd...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
nee gebeurt ook niet, ze zijn veel te soft, geld op en meteen weer een spel
Babs heeft alleen maar zwarte kleding bij zich, zegt zequote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:26 schreef Sestra666 het volgende:
Kan babs zichzelf niet kleden, wtf is dit? en waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |