Versta alleen Kim D en Kenzy en Bern over stemmen, maar niet hoe en watquote:
Ja heel onduidelijk of het nou over Kenzy ging of niet. Zou wat zijn als een man dat over een vrouw gaat zeggen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
Kenzi heeft haar eigen brood gesmeerd
belachelijk volgens mexx
Marciano vind dat iemand op zijn plek gezet moet worden
dat regelt hij dan wel zelf
nee ging over een manquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:03 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja heel onduidelijk of het nou over Kenzy ging of niet. Zou wat zijn als een man dat over een vrouw gaat zeggen.
Oke dank je wel :-) en gelukkig maarquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ging over een man
en over het eten
Ja ook gehoord, maar niet verder over wie het gingquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ging over een man
en over het eten
nee kan er zo ook niks bij bedenkenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ook gehoord, maar niet verder over wie het ging
Zou het over Nadir gaan? Die staat nu in de keukenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ging over een man
en over het eten
Nee kan me ook niet voorstellen. Marciano is closer met Rupert dan met Kim Bil vind ik soms hahaha althans hem wilt ie over duidelijk nog zien na het programma..quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee kan er zo ook niks bij bedenken
misschien rupert??
maar dat lijkt me ook niet
Nou Jan ik me wel voorstellen, zou ik ook doen. De broodsmeerders wassen niet hun handen en likken ook elke keer als een boterham hebben gesmeerd hun vingers af en dan pakken weer een volgende boterham uit de zak 🤐quote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:01 schreef greysbones het volgende:
Kenzi heeft haar eigen brood gesmeerd
belachelijk volgens mexx
Marciano vind dat iemand op zijn plek gezet moet worden
dat regelt hij dan wel zelf
Hagelslag is van gaat zelf dus dan mag datquote:Op woensdag 5 oktober 2022 12:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze zijn ook niet zuinig met beleg, zie die lading hagelslag op dat brood van Wanda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |