Ajax had een hele mooie doch smalle niche gevonden. Qua geld te klein voor het trafellaken en te groot voor het servet, maar de ideale bestemming voor de grootste jonge talenten die dan van daaruit de stap naar de financiele topclubs kunnen maken.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:18 schreef raptorix het volgende:
Ajax heeft geen slecht team, het is gewoon allemaal net niet voor het echte topniveau, het feit dat je achterin nog met spelers als Blind staat zegt alles, in balbezit kan hij het wel verbloemen, maar verdedigend kan het echt niet. Dat is eigenlijk altijd al zo geweest, alleen valt het minder op als je bij een goede ploeg speelt.
Als Ajax mee in de CL wil, dan moet je veel gerichter gaan inkopen en niet gokken op talent wat je basis komt versterken. Ook het vasthouden aan spelers die niet in vorm zijn werkt 2 kanten op, die spelers denken: Het zal allemaal wel. En de spelers op de bank: Ik krijg toch geen kansen.
Geef gewoon eens een signaal af, en gooi ze op de bank, dat had gister bij rust een prima signaal geweest.
Nou ja na 2 keer ontslag bij een absolute topclub, misschien staat hij wel open voor een minder grote club waar hij de tijd en middelen krijgt iets op te bouwen. Magoed puur speculatie.quote:
Die heeft nooit bij Ajax onder contract gestaan toch? Werd gehuurd en uiteindelijk werd de optie tot koop niet gelichtquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:01 schreef Poepz0r het volgende:
Lobotkagod hebben we gratis weg laten gaan btw
Speelde voor jong Ajaxquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die heeft nooit bij Ajax onder contract gestaan toch? Werd gehuurd en uiteindelijk werd de optie tot koop niet gelicht
80 miljoen verkocht en 68 miljoen gekocht, zie ik. Waarbij een aantal nieuwe spelers gehuurd zijn, dus als je die wil kopen, kom je qua saldo alsnog in de min uit.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Onzin, ongeveer rond de 70 miljoen gekocht en verkocht.
Jonk.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 22:06 schreef Scorpie het volgende:
#schreuderout
Haal dan maar Pascal Jansen op bij AZ.
wat moet hij dan zeggen "wij zijn Ajax wij zijn de beste", je wordt door beide ploegen weggespeeld dan is dat gewoon een harde waarheidquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:43 schreef Black-Death het volgende:
Man man man, niet te geloven, wat een trainer hebben wij
"Nee Napoli en Liverpool zijn echt te goed voor ons"
Ja zo motiveer je de boel wel.. flikker toch op man
Nee maar je kan het toch wel iets motiverender brengen.. wat gelul over het proces etc etc. Slaat ook allemaal als een tang op een varken, maar nu gooi je wel heel makkelijk de handdoek in de ring. Beetje vertrouwen naar je spelers mag wel. Zeker naar buiten toe moet je een eenheid vormen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat moet hij dan zeggen "wij zijn Ajax wij zijn de beste", je wordt door beide ploegen weggespeeld dan is dat gewoon een harde waarheid
Ja, dat zien we bij Schreuder.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:23 schreef Scorpie het volgende:
waar hij de tijd en middelen krijgt iets op te bouwen
Inderdaad. Schreuder breekt af. Hele groepsdynamiek naar de maan..quote:
Hij zegt het in een interview na de wedstrijd, dan is het gewoon een juiste constatering, hij maakt fouten genoeg verder hoor maar dit is er niet eentje van.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee maar je kan het toch wel iets motiverender brengen.. wat gelul over het proces etc etc. Slaat ook allemaal als een tang op een varken, maar nu gooi je wel heel makkelijk de handdoek in de ring. Beetje vertrouwen naar je spelers mag wel. Zeker naar buiten toe moet je een eenheid vormen.
Ik vind van wel. Ik vind dat interview genoeg voor ontslag.. kun je écht niet zeggen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij zegt het in een interview na de wedstrijd, dan is het gewoon een juiste constatering, hij maakt fouten genoeg verder hoor maar dit is er niet eentje van.
als je dan toch wil ontslaan doe het dan vanwege de oorwassing want om het voetbal gaat het uiteindelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:00 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Ik vind dat interview genoeg voor ontslag.. kun je écht niet zeggen.
Het is altijd een beetje psychologie van de koude grond maar volgens mij zat 80 procent van de nederlaag hem gisteren wel gewoon in houding en instelling. Als je die blikken in de ogen van Timber, Bergwijn, Blind, Pasveer en de rest zag: De machteloosheid spatte ervan af.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:55 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee maar je kan het toch wel iets motiverender brengen.. wat gelul over het proces etc etc. Slaat ook allemaal als een tang op een varken, maar nu gooi je wel heel makkelijk de handdoek in de ring. Beetje vertrouwen naar je spelers mag wel. Zeker naar buiten toe moet je een eenheid vormen.
Laat ze even een lesje krijgen van Ton Boot, no way dat die dat zou accepteren.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is altijd een beetje psychologie van de koude grond maar volgens mij zat 80 procent van de nederlaag hem gisteren wel gewoon in houding en instelling. Als je die blikken in de ogen van Timber, Bergwijn, Blind, Pasveer en de rest zag: De machteloosheid spatte ervan af.
Dat gold ook zeker voor Schreuder zelf die altijd een beetje somber voor zich uit staart. Niet bepaald een positieve motivator.
Heeft natuurlijk ook met het scoreverloop te maken, net voor rust en net na rust een goal tegen, dan is het wel klaar, knappe sportman die zich dan nog opricht.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Laat ze even een lesje krijgen van Ton Boot, no way dat die dat zou accepteren.
Ik dacht me te herinneren dat die uit de Ajax jeugd kwam?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:01 schreef Poepz0r het volgende:
Lobotkagod hebben we gratis weg laten gaan btw
Als topsporter moet je niet alleen je kunstje kunnen uitvoeren maar ook psychisch je mannetje staan, het is makkelijk voetballen als je met 3-0 voor staat, maar hoe stel je je op als het mis gaat? Dan zijn dingen die je kunt leren en mensen als Ton Boot zijn daar extreem goed in, juist in topsport maak je het verschil met kleine details.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk ook met het scoreverloop te maken, net voor rust en net na rust een goal tegen, dan is het wel klaar, knappe sportman die zich dan nog opricht.
Het is alleen maar negatief. Geen aanknopingspunten niks. Waar is zijn visie en hoe toetst hij deze wedstrijden daaraan ondanks schandalig verlies? Niets over gehoord. Dus geen visie. Dat is het verschilquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:58 schreef PicoMMP het volgende:
Even advocaat van de duivel: hij zei dat Napoli en Liverpool op dit moment een maatje te groot zijn. Wat gezien de wedstrijden een juiste conclusie was.
Of willen jullie hem zien zeggen dat we ondanks de nederlaag wel gedomineerd hebben? Dan kunnen we Frank de Boer wel weer voor de groep zetten.
Het is meer de manier waarop ie het zei in mijn ogen. Je wordt inderdaad twee keer weggespeeld, maar breng het dan op zijn minst nog met perspectief. Ik kreeg gisteren na afloop op basis van de reacties van de spelers en Schreuder dat er een enorme mismatch lijkt te zijn. Zoals Janssen aangaf, er lijkt dikke frictie in de groep te zitten. Je leiders Tadic en Blind spelen matig tot slecht en lijken onbeperkt krediet bij de trainer te hebben terwijl anderen amper een kans krijgen. Dan pik je het als groep ook veel minder dat juist die spelers zich in zo'n groep als leider manifesteren.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat moet hij dan zeggen "wij zijn Ajax wij zijn de beste", je wordt door beide ploegen weggespeeld dan is dat gewoon een harde waarheid
klinkt allemaal leuk maar het zijn er ook nog eens 11 hè al zullen ze hier ook wel van leren, zeker de jongere spelers.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als topsporter moet je niet alleen je kunstje kunnen uitvoeren maar ook psychisch je mannetje staan, het is makkelijk voetballen als je met 3-0 voor staat, maar hoe stel je je op als het mis gaat? Dan zijn dingen die je kunt leren en mensen als Ton Boot zijn daar extreem goed in, juist in topsport maak je het verschil met kleine details.
Hans Eberspächer heeft hier ook goede dingen over geschreven die veel gebruikt worden door topatleten, zoek maar eens op circeltraining.
Bij de 6 sjokte hij ook een beetje in het rond, moet je maar eens opletten, Blind laat in vrijwel alle wedstrijden zijn aanvaller uit zijn rug weglopen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
Vind dat interview niet om aan te horen van Schreuder achteraf.
Bij 1-4 was het een verloren wedstrijd... man man man
Blind ook bij die 1-1.![]()
Iedere voetbaltrainer in Nederland heeft dezelfde visie. "Aanvallend, dominant, attractief voetbal spelen op de helft van de tegenstander". In de praktijk komt het erop neer dat je eeuwig blijft breien zonder ruimte, je elkaar in een slakkengang de bal toeschuift en je Europees standaard vier/ vijf gevaarlijke counters om de oren krijgt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:27 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Het is alleen maar negatief. Geen aanknopingspunten niks. Waar is zijn visie en hoe toetst hij deze wedstrijden daaraan ondanks schandalig verlies? Niets over gehoord. Dus geen visie. Dat is het verschil
Ten Hag had het vooral Europees beter voor elkaar.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Iedere voetbaltrainer in Nederland heeft dezelfde visie. "Aanvallend, dominant, attractief voetbal spelen op de helft van de tegenstander". In de praktijk komt het erop neer dat je eeuwig blijft breien zonder ruimte, je elkaar in een slakkengang de bal toeschuift en je Europees standaard vier/ vijf gevaarlijke counters om de oren krijgt.
Het is ook te hopen dat de trainer hier van leert.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
klinkt allemaal leuk maar het zijn er ook nog eens 11 hè al zullen ze hier ook wel van leren, zeker de jongere spelers.
*Crisisquote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:46 schreef VEM2012 het volgende:
Als zelfs een club als Barcelona er slechte jaren tussen heeft zitten, dan is het wel heel naïef om te denken dat Ajax nooit last daarvan zal hebben.
Het heeft de afgelopen jaren gewoon heel erg meegezeten. Nu zit het even tegen. Echt, doe normaal met je crisis.
Het is ook typerend dat Nederlanders roepen: We waren beter, we hadde 65% balbezit en 4 opgelegde kansen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:41 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Iedere voetbaltrainer in Nederland heeft dezelfde visie. "Aanvallend, dominant, attractief voetbal spelen op de helft van de tegenstander". In de praktijk komt het erop neer dat je eeuwig blijft breien zonder ruimte, je elkaar in een slakkengang de bal toeschuift en je Europees standaard vier/ vijf gevaarlijke counters om de oren krijgt.
Ik zie liever dat een trainer gewoon eens realistisch begint en met 7 verdedigend ingestelde spelers gaat beginnen, dat betekend niet ingraven, maar gewoon even niet direct in de aanval mee gaan.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is ook te hopen dat de trainer hier van leert.
Na die 1-4 had hij een veel defensievere manier van spelen moeten aannemen.
Dit had nog vele malen pijnlijker kunnen aflopen.
Precies en Liverpool is bekend maar dit Napoli is ook absolute Europese top.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:46 schreef VEM2012 het volgende:
Als zelfs een club als Barcelona er slechte jaren tussen heeft zitten, dan is het wel heel naïef om te denken dat Ajax nooit last daarvan zal hebben.
Het heeft de afgelopen jaren gewoon heel erg meegezeten. Nu zit het even tegen. Echt, doe normaal met je crisis.
Dit Napoli is geen Europese top, kom op zeg. Dat is geen enkele Italiaanse ploeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies en Liverpool is bekend maar dit Napoli is ook absolute Europese top.
Kun je zeggen mijn god wat was Ajax matig maar draai het eens om. Zat echt ziek veel voetbal in die ploeg.
Heeft de televaag nog Ten Hag ergens de schuld van kunnen geven?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
*Crisis
Met een hoofdletter C volgens Valentijn.
Ik denk dat men Napoli enorm onderschat heeft. Ajax was vooraf behoorlijk favoriet bij de bookmakers.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zie liever dat een trainer gewoon eens realistisch begint en met 7 verdedigend ingestelde spelers gaat beginnen, dat betekend niet ingraven, maar gewoon even niet direct in de aanval mee gaan.
Ik vind dat kredietgebeuren en mismatch heel moeilijk te beoordelen op basis van wedstrijden, dan moet je toch wat meer inside info hebben.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is meer de manier waarop ie het zei in mijn ogen. Je wordt inderdaad twee keer weggespeeld, maar breng het dan op zijn minst nog met perspectief. Ik kreeg gisteren na afloop op basis van de reacties van de spelers en Schreuder dat er een enorme mismatch lijkt te zijn. Zoals Janssen aangaf, er lijkt dikke frictie in de groep te zitten. Je leiders Tadic en Blind spelen matig tot slecht en lijken onbeperkt krediet bij de trainer te hebben terwijl anderen amper een kans krijgen. Dan pik je het als groep ook veel minder dat juist die spelers zich in zo'n groep als leider manifesteren.
Door het 50/50 keuzebeleid met Kudus en Brobbey hebben beiden ook niet het gevoel de onbetwiste nummer 1 spits te zijn, dus daar komt dan ook vertrouwen om de hoek kijken.
Antony en Martinez!quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:53 schreef franske19 het volgende:
[..]
Heeft de televaag nog Ten Hag ergens de schuld van kunnen geven?
Uiteraard kun je slechte jaren hebben. Vraag is dan hoe je er mee om gaat.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:46 schreef VEM2012 het volgende:
Mjah sowieso zie je een wederopstanding van het Italiaanse voetbal de laatste jaren, het heeft even geduurd maar ze hebben nu een meer gebalanceerde stijl van spelen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik denk dat men Napoli enorm onderschat heeft. Ajax was vooraf behoorlijk favoriet bij de bookmakers.
Als je denkt dat je ze kunt pakken is het logisch dat je zo aanvallend begint, want over het algemeen pak je ze dan wel de laatste jaren. En het is ook wat de mensen verwachten van Ajax.
Snap überhaupt niet dat Ajax behoorlijk favoriet was want Napoli verkeert écht in een goede vorm en heeft echt een sterk elftal. Heus geen Manchester City of Real Madrid maar een goed collectief met een aantal individuele toppers en dan deed Osimhen nog niet eens mee. Volgende week in Napels gaat Ajax er ook gewoon weer af. Als Schreuder dan wat minder naïef is kan je de schade misschien nog beperken en wegkomen met een 2-0 nederlaag o.i.d. en dan maar punten pakken tegen Rangers en naar de Europa League.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik denk dat men Napoli enorm onderschat heeft. Ajax was vooraf behoorlijk favoriet bij de bookmakers.
Als je denkt dat je ze kunt pakken is het logisch dat je zo aanvallend begint, want over het algemeen pak je ze dan wel de laatste jaren. En het is ook wat de mensen verwachten van Ajax.
Precies. Schreuder kan die jongens die niet motiveren.. weg ermeequote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is altijd een beetje psychologie van de koude grond maar volgens mij zat 80 procent van de nederlaag hem gisteren wel gewoon in houding en instelling. Als je die blikken in de ogen van Timber, Bergwijn, Blind, Pasveer en de rest zag: De machteloosheid spatte ervan af.
Dat gold ook zeker voor Schreuder zelf die altijd een beetje somber voor zich uit staart. Niet bepaald een positieve motivator.
Als je zowel Ajax als ook Liverpool letterlijk te kakken zet kun je echt wel heel goed voetballen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit Napoli is geen Europese top, kom op zeg. Dat is geen enkele Italiaanse ploeg.
5-4-1 gaan spelen daar.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Snap überhaupt niet dat Ajax behoorlijk favoriet was want Napoli verkeert écht in een goede vorm en heeft echt een sterk elftal. Heus geen Manchester City of Real Madrid maar een goed collectief met een aantal individuele toppers en dan deed Osimhen nog niet eens mee. Volgende week in Napels gaat Ajax er ook gewoon weer af. Als Schreuder dan wat minder naïef is kan je de schade misschien nog beperken en wegkomen met een 2-0 nederlaag o.i.d. en dan maar punten pakken tegen Rangers en naar de Europa League.
Ik stem voor Bergwijn banken en Tadic op zijn vertrouwde plek.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:59 schreef raptorix het volgende:
Positief puntje men kan gewoon nog tweede worden, in ieder geval zou ik voorlopig Blind, Tadic en Bassy op de bank zetten.
Bijvoorbeeld, ja. Beetje angsthazenvoetbal maar je zal wel moeten als je niet weer met 6-1 op de kont wil krijgen. Het is an sich geen schande om van Napoli te verliezen maar hoe Ajax gisteren af ging is natuurlijk wel een schande en dat moet je niet nog eens laten gebeuren want dan daalt het moraal wel echt naar een dieptepuntquote:
Eens. Bergwijn laat ook niks zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:00 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik stem voor Bergwijn banken en Tadic op zijn vertrouwde plek.
100% eensquote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat kredietgebeuren en mismatch heel moeilijk te beoordelen op basis van wedstrijden, dan moet je toch wat meer inside info hebben.
Wat me wel verbaast na Liverpool is dat er exact dezelfde fouten gemaakt worden, Pasveer speelt de lange bal alsof Haller nog meedoet, Tadic moet met krijt op z'n schoenen spelen terwijl hij dat aan die kant gewoon niet kan, CV's stappen uit zonder rugdekking waardoor het helemaal open ligt, bij corners wordt er niet (goed) gedekt. Dat Bassey (nog) niet het vertrouwen heeft in de opbouw weet iedereen behalve Pasveer waarschijnlijk.
Dat zijn maar wat voorbeeldjes die me meer storen dan wat hij in de pers zegt, je hebt geen spits voor de lange bal, tenminste internationaal dan dus moet je zorgen dat het voetballen van achteruit beter verzorgd is maar doe je dus ook niet, dan houdt het wel op.
Europese top zijn 4/5 clubs? Napoli zit er net onder.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je zowel Ajax als ook Liverpool letterlijk te kakken zet kun je echt wel heel goed voetballen.
Bergwijn mist een spits naast hemquote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:00 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ik stem voor Bergwijn banken en Tadic op zijn vertrouwde plek.
Dan is hij toch gewoon een onbenul van een trainer?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat kredietgebeuren en mismatch heel moeilijk te beoordelen op basis van wedstrijden, dan moet je toch wat meer inside info hebben.
Wat me wel verbaast na Liverpool is dat er exact dezelfde fouten gemaakt worden, Pasveer speelt de lange bal alsof Haller nog meedoet, Tadic moet met krijt op z'n schoenen spelen terwijl hij dat aan die kant gewoon niet kan, CV's stappen uit zonder rugdekking waardoor het helemaal open ligt, bij corners wordt er niet (goed) gedekt. Dat Bassey (nog) niet het vertrouwen heeft in de opbouw weet iedereen behalve Pasveer waarschijnlijk.
Dat zijn maar wat voorbeeldjes die me meer storen dan wat hij in de pers zegt, je hebt geen spits voor de lange bal, tenminste internationaal dan dus moet je zorgen dat het voetballen van achteruit beter verzorgd is maar doe je dus ook niet, dan houdt het wel op.
Je mag wel verwachten dat ie doorheeft dat je met Brobbey in de spits op dezelfde manier zou kunnen spelen als met Haller, maar Kudus is echt een ander typequote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dan is hij toch gewoon een onbenul van een trainer?
Ja dat kunnen ze, maar ze kunnen ook zomaar niet thuisgeven tegen de Empoli's en Bologna''s van deze wereld. Tegen Liverpool lukte wel echt alles en bij Liverpool ging alles mis. Dat is een unieke wedstrijd. Dit Ajax had gisteren nog van Juventus verloren.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je zowel Ajax als ook Liverpool letterlijk te kakken zet kun je echt wel heel goed voetballen.
Toch hield ie er gisteren nog een paar ballen goed uit, vond ik. Hij was de minst slechte Ajacied.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:17 schreef Vis1980 het volgende:
Van Gaal krijgt het nog lastig met de keepers. Een keeper moet je eigenlijk vertrouwen geven en niet pas als ie 38 is meenemen als eerste keeper. Als hij blijft kijken naar de vorm van de dag, zoals hij de afgelopen weken deed, dan gaat Pasveer niet mee.
Taylor.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Toch hield ie er gisteren nog een paar ballen goed uit, vond ik. Hij was de minst slechte Ajacied.
Daar kun je je lelijk in vergissen. Staan niet voor niks eerste in de serie A.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja dat kunnen ze, maar ze kunnen ook zomaar niet thuisgeven tegen de Empoli's en Bologna''s van deze wereld. Tegen Liverpool lukte wel echt alles en bij Liverpool ging alles mis. Dat is een unieke wedstrijd. Dit Ajax had gisteren nog van Juventus verloren.
Die competitie stelt ook niks meer voor. Een team met Teun Koopmeinders, Hans Hateboer en De Roon staat 2e.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar kun je je lelijk in vergissen. Staan niet voor niks eerste in de serie A.
En terecht ookquote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
De 1-6 tegen Napoli is de grootste nederlaag van Ajax in alle competities sinds november 1964, toen in Rotterdam met 9-4 werd verloren van Feyenoord in de Eredivisie.
Ja dan weet je dat de reacties niet overdreven zijn dit keer.
Inter won gisteren anders ook van Barcelona. Er is een duidelijke transitie naar meer aantrekkelijk maar wel gebalanceerd voetbal aan de gang daar.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:30 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Die competitie stelt ook niks meer voor. Een team met Teun Koopmeinders, Hans Hateboer en De Roon staat 2e.
Iedereen die het stadion eerder uitging zal ook wel FIFA gespeeld hebben thuisquote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:56 schreef Houniet het volgende:
Ihattaren zat lekker FIFA te spelen gisteravond, aldus zijn Insta.
Wat mij betreft niet meer welkom, zeker niet in een Ajax shirt. Succes in Turijn.
Wel mee eens dat het ook wel het bizarre niveau van Napoli was gisteren. Veel hangt nu af van de komende competitiepotjes, als je daar foutloos blijft zal het uiteindelijk wel goed komen met Schreuder, maar ik vrees er voor.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:46 schreef Elan het volgende:
Overigens had Napoli gisteren de hoogste passnauwkeurigheid in 7 jaar van alle tegenstanders in Europese thuisduels van Ajax.
Het is gewoon bijzonder dom om alles op Ajax af te schuiven en vol in crisismodus te gaan.
Wat ziet die gast er ook weer uit zeg, hoe krijg je het voor elkaarquote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:56 schreef Houniet het volgende:
Wat mij betreft niet meer welkom, zeker niet in een Ajax shirt. Succes in Turijn.
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:26 schreef dimmak het volgende:
Gister voor het eerst in de jaren dat ik een seizoenskaart heb het stadion uitgelopen ver voor het eindsignaal. Ik trok het gewoon niet meer.
En ben je nou trots? Successupporters noemen we dat. Dan ben je gewoon AF.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:26 schreef dimmak het volgende:
Gister voor het eerst in de jaren dat ik een seizoenskaart heb het stadion uitgelopen ver voor het eindsignaal. Ik trok het gewoon niet meer.
Sta je erop?quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:26 schreef dimmak het volgende:
Die debiel lozen zou al veel oplossen inderdaad.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:56 schreef Houniet het volgende:
Wat een idioten.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Sta je erop?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verre van trots, maar er was verder gister ook weinig om trots op te zijn.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En ben je nou trots? Successupporters noemen we dat. Dan ben je gewoon AF.
1-6 is de grootste thuisnederlaag aller tijden en de grootste nederlaag sinds 1964 in alle competities, dat is bijna 60 jaar geleden.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Media framed weer lekker over crisis, want dat klinkt altijd lekker hysterisch. Volgens mij is er niet veel aan de hand, Napoli kun je verliezen, Liverpool ook. Het is gewoon de timing net nu we even niet lekker draaien en vlak na een interlandperiode waar je ook niet goed hebt kunnen oefenen met systemen omdat je halve basis uit huis is. Nu herpakken, en dat is lekker om dit te doen tegen Volendam zaterdag...
Dan nog doe je dat niet. Punt. Dat is iets voor die lampjes in Eindhoven, maar niet voor bij een club als Ajax, punt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:32 schreef dimmak het volgende:
[..]
Verre van trots, maar er was verder gister ook weinig om trots op te zijn.
10 jaar elke thuis wedstrijd bezocht plus menig uitwedstrijd en dan een successupporter genoemd worden.
Ja en, dat kan gebeuren. Wat ik zeg, dat heeft gewoon te maken met verkeerde timing. Wedstrijd kwam gewoon te vroeg met daarbij dat het al weken niet lekker draait. Dat komt wel eens voor en hebben voorgangers van Schreuder ook mee te dealen gehad.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
1-6 is de grootste thuisnederlaag aller tijden en de grootste nederlaag sinds 1964 in alle competities, dat is bijna 60 jaar geleden.
Dan kun je onmogelijk over hysterie spreken na zo'n totale blamage.
Je voetbalt gewoon ver onder niveau. Als je ziet hoe het verdedigend elke keer staat, dat moet je toch als trainer kunnen oplossen. Elke keer diezelfde domme fouten. Man man man...quote:Op woensdag 5 oktober 2022 11:34 schreef TheVulture het volgende:
Het was misschien nog wat anders geweest als je in de competitie wel van AZ en GAE had gewonnen natuurlijk, maar nu stapelt het zich wel lekker op allemaal...
Napoli is subtop. Wanneer het erop aankomt gaat het mis en dat maakt wel het verschil tussen top en subtop vind ik .quote:Op woensdag 5 oktober 2022 10:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Europese top zijn 4/5 clubs? Napoli zit er net onder.
Ajax zit daar nog ruim onder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |