Dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat zei Schreuder dan? Heb de tv al uitgezet.
Napoli en Liverpool zijn een maat te groot, daar zijn we op dit moment niet goed genoeg voor.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat zei Schreuder dan? Heb de tv al uitgezet.
Als hij dit echt gezegd heeft mag hij morgen per direct eruit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:21 schreef DaveDave09 het volgende:
Schreuder heeft wel een aanleiding gegeven met zijn “we zijn niet goed genoeg voor de CL” ja no shit maar dat is geen instelling
Dat boeit echt geen flikkerquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Ach hou je bek man meer dan de helft van de selectie is niet geboren in Amsterdam
Het maakt niet uit. Als ik voor Ajax was geweest had ik je absoluut gelijk gegeven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:22 schreef Devolder het volgende:
[..]
In dat geval: Gurley, mijn nederige excuses
Zijn allemaal turken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Ach hou je bek man meer dan de helft van de selectie is niet geboren in Amsterdam
Schreuder heeft een probleemquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:30 schreef Bugno3 het volgende:
Weer een "wtf, zei hij dat?" blik en reactie over Alfred "small club mentality".
90% van de 'supporters' ook niet. Wat boeit dat?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:28 schreef KingRoland het volgende:
Preciesquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:30 schreef Devolder het volgende:
Je ziet aan de reacties van spelers dat ze Schreuder niet pruimen
Bron?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:30 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
90% van de 'supporters' ook niet. Wat boeit dat?
Amenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:30 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
90% van de 'supporters' ook niet. Wat boeit dat?
Aldus Schreuder.quote:1-6 lijkt wel geflatteerd, maar ik vond wel dat Napoli veel beter was.
En dit is dus waar een trainer behoorlijke invloed kan hebben op het moraal in een team.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:30 schreef Devolder het volgende:
Je ziet aan de reacties van spelers dat ze Schreuder niet pruimen
Ja, je hebt gelijk. Timber heeft ook wel leiderskwaliteiten. De rest voetbalt mee, maar zijn geen dirigenten. Taylor in potentie misschien.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je hebt geen topspelers zoals je die de afgelopen jaren had.
Tadic kan niet meer. Blind kan niet meer. Bergwijn is alleen goed als het loopt.
Alvarez, Berghuis, Klaassen, Taylor, Kudus zijn allemaal best aardig voor de Eredivisie, maar geen absolute top.
Timber is eigenlijk de enige die echt goed is, al was hij vandaag heel slecht. Bassey wil ik nog niet
zo snel opgeven, maar dat moet echt beter.
En dan dachten we aan het begin van de competitie dat de keeperspositie het grote probleem zou zijn![]()
Zonder Pasveer was het vandaag 1-10
Zoals ik ‘m ken is hij dan nu aan t grienen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij wordt al lekker afgemaakt op de soosjiuls.
Mijn duim. (en toevallig hetzelfde aantal percentage 'teletextsupporters'' als bij Feyenoord)quote:
Eens hoor. Selectie is totaal niet in balans. Maar de trainer kiest ervoor om Blind en Tadic op te stellen en naïef te spelen (en erger, niet op tijd in te grijpen). Schreuder zelf maakt ook de verkeerde keuzes. De gemiddelde Fokker sprint Blind er momenteel uit, Rensch kan er niks van en Tadic staat er alleen wegens zijn reputatie. Met deze trainer win je de oorlog niet. Maar dat het probleem dieper zit, ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het maakt niet uit. Als ik voor Ajax was geweest had ik je absoluut gelijk gegeven.
Maar de problemen zitten wel dieper dan alleen de trainer hoor. De kern van de ploeg kan het niet meer belopen en de jongere garde is erg grillig of gewoon niet zo heel erg goed. Er een ploeg uit smeden die consistent zijn potjes gaat winnen (zeker tegen ploegen die veel druk zetten op jullie zwakkere schakels) wordt voor iedere trainer lastig.
Misschien wel, het werd wel een beetje een schiettent al vielen er 3 ook weer heel makkelijk en werd er uit betere kansen niet gescoord.quote:
Denk je? Ik kan dat moeilijk inschatten maar als je daar niet wint is het wel klaar met hem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg het gevoel dat een belangrijk deel van de groep Schreuder zsm wil laten verzuipen.
Dat gaat ook tegen Volendam geen driepunter worden
Wie vind jij een goede opvolger?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:39 schreef Ramboetan het volgende:
We missen een type bram van polen. Iemand die wel zijn bek open trekt. Misschien ook een andere coach een optie. Afgelopen jaren hebben we van gelijkwaardige ploegen als Napoli en Liverpool gewonnen en nu opeens niet goed genoeg. Dag waterhoofdje wat mij betreft
Die reactie van Timber en Bergwijn zeiden me genoeg toen ze geconfronteerd werden met de uitspraak dat dit Ajax geen CL-niveau is. Tel daarbij de voorkeursbehandeling voor Tadic en Blind op en daar is je crisisquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je? Ik kan dat moeilijk inschatten maar als je daar niet wint is het wel klaar met hem.
Klopt en geholpen met het aantrekken van Grillitsch en Ocampos.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Tadic en Schreuder zitten bij dezelfde zaakwaarnemer toch? Da's natuurlijk ook een giftige cocktail in zo'n groep... zeker als er niet geleverd wordt
Die heb ik niet gezien, alleen Berghuis, Tadic, Pasveer en Schreuder en die voorkeursbehandeling voor Blind en Tadic vind ik echt onzin, want als dat echt zo zou zijn stond hij nog op links.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die reactie van Timber en Bergwijn zeiden me genoeg toen ze geconfronteerd werden met de uitspraak dat dit Ajax geen CL-niveau is. Tel daarbij de voorkeursbehandeling voor Tadic en Blind op en daar is je crisis
Om Bergwijn kun je als Schreuder niet heen, dus die plek voor Tadic op rechts is puur een noodverband om hem niet te hoeven laten banken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, alleen Berghuis, Tadic, Pasveer en Schreuder en die voorkeursbehandeling voor Blind en Tadic vind ik echt onzin, want als dat echt zo zou zijn stond hij nog op links.
Zijn vooral spelers voor wie altijd een plekje gemaakt wordt maar die de intensiteit van dergelijke wedstrijden niet meer aankunnen. Vond het vooral nogal raar dat Berghuis werd gewisseld en Tadic niet. Hem op een andere positie zetten is één ding maar ik denk dat er maar weinig trainers hem écht durven te passeren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:45 schreef Tarado het volgende:
die voorkeursbehandeling voor Blind en Tadic vind ik echt onzin, want als dat echt zo zou zijn stond hij nog op links.
10 is ook nog een betere plek voor hem dan rechts dus ik ga daar nog niet in meequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om Bergwijn kun je als Schreuder niet heen, dus die plek voor Tadic op rechts is puur een noodverband om hem niet te hoeven laten banken.
ik vind dat een beetje geleuter, na een 1-6 kan je dat natuurlijk makkelijk beweren maar niet mee eens dat het daar aan lag.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn vooral spelers voor wie altijd een plekje gemaakt wordt maar die de intensiteit van dergelijke wedstrijden niet meer aankunnen. Vond het vooral nogal raar dat Berghuis werd gewisseld en Tadic niet. Hem op een andere positie zetten is één ding maar ik denk dat er maar weinig trainers hem écht durven te passeren.
Deze debiel moet zo snel mogelijk opzouten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:52 schreef Malavita het volgende:
Waarom hij zo laat wisselde zegt ie dat ie dat zelf beslist. Goed antwoord
dat vond ik ook wel vreemd, hij had in de rust wat moeten doenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:52 schreef Malavita het volgende:
Waarom hij zo laat wisselde zegt ie dat ie dat zelf beslist. Goed antwoord
Zo 1 2 3 kan ik niet op een beschikbare goede kale opvolger komen waarvoor mijn excuses.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:40 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Wie vind jij een goede opvolger?
Het is ook wel lastig. Tadic is een enorme voorbeeldprof en leider. Hem op de bank zetten zou de hele hiërarchie in de selectie op z'n kop zetten.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zijn vooral spelers voor wie altijd een plekje gemaakt wordt maar die de intensiteit van dergelijke wedstrijden niet meer aankunnen. Vond het vooral nogal raar dat Berghuis werd gewisseld en Tadic niet. Hem op een andere positie zetten is één ding maar ik denk dat er maar weinig trainers hem écht durven te passeren.
Ik krijg er wel steeds meer Keizer-gevoelens bij hoorquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vond ik ook wel vreemd, hij had in de rust wat moeten doen
Die was ook snel wegquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg er wel steeds meer Keizer-gevoelens bij hoor
Stukje Kargbo.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:04 schreef jigggy het volgende:
Die bassey is ook zo moeilijk slecht niveautje Willem 2
Zo zonde. 4 seizoenen terug gewoon 95% over meedere potjes en een zeldzame 10 in L'equipe.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:56 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Het is ook wel lastig. Tadic is een enorme voorbeeldprof en leider. Hem op de bank zetten zou de hele hiërarchie in de selectie op z'n kop zetten.
Maar wat prestaties op het veld betreft hoort Tadic niet meer in de basis. Tenminste niet op rechts (en ook niet op 10). Vandaag ook weer uiterst zwak in de duels en een passnauwkeurigheid van 50%.
Yes. Dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg er wel steeds meer Keizer-gevoelens bij hoor
Meerdere.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar je hebt gewoon een spits stel die toch gewoon op.
Wel eens maar dan nog, Timber moet nu de defensie leiden maar maakte 2 grote fouten, misschien wel meer maar 2 waar goals uitkomen en Bassey kan echt wel wat worden maar die heeft wel coaching nodig.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar je hebt gewoon een spits stel die toch gewoon op.
Bassey Timber is geen goed duo veel te groen nog. Zet blind maar gewoon CB en laat Wijndal spelen want dit is waardeloos.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel eens maar dan nog, Timber moet nu de defensie leiden maar maakte 2 grote fouten, misschien wel meer maar 2 waar goals uitkomen en Bassey kan echt wel wat worden maar die heeft wel coaching nodig.
Maar daar vond Overmars het eigenlijk al vanaf het begin niks, die kwam er vooral te zitten door Bergkamp.quote:
Ik dacht Huntelaar, van mij hoeft Schreuder ook nog niet weg maar dan moet hij wel Volendam inmaken en Napoli uit laten zien dat er meer in zit, als dat niet lukt dan wordt het echt wel moeilijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar daar vond Overmars het eigenlijk al vanaf het begin niks, die kwam er vooral te zitten door Bergkamp.
Schreuder is gewoon aangesteld door Sar volgens mij, dus dat is meer gezichtsverlies als hij hem zo snel ontslaat.
Waarom zou hij niet weg moeten? Bron van ellendequote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht Huntelaar, van mij hoeft Schreuder ook nog niet weg maar dan moet hij wel Volendam inmaken en Napoli uit laten zien dat er meer in zit, als dat niet lukt dan wordt het echt wel moeilijk.
Maar als de spelersgroep geen vertrouwen in hem heeft is het snel klaar al zie ik die zogenaamde signalen nog niet echt maar misschien kijk ik niet goed.
Timber had gewoon een totale off day, vanaf minuut 1 sprong elke bal van zijn voeten. Blind als CV is nog veel erger dan Bassey.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 00:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bassey Timber is geen goed duo veel te groen nog. Zet blind maar gewoon CB en laat Wijndal spelen want dit is waardeloos.
Laten zitten, sterker nog: geef die man een contract voor het leven.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:15 schreef Scorpie het volgende:
Er waren mensen die tot vandaag Schreuder wilden laten zitten
Benieuwd wat ze nu vinden
Heitinga is kaal. En Bosz.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 23:55 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Zo 1 2 3 kan ik niet op een beschikbare goede kale opvolger komen waarvoor mijn excuses.
Waterhoofd moet er vandaag uit wil je nog iets van de rest van het seizoen redden, want op deze manier wordt je nooit kampioen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 05:42 schreef De_Pel het volgende:
Het kan verkeren.
Ben wel erg benieuwd, er is een recordbedrag van 105 miljoen geïnvesteerd, 125 als de RvC niet had ingegrepen voor Ocampos… Welke kop gaat er als eerste rollen?
- Waterhoofd
- Cuntelaar
- Hammie
- Sar
Super gevatte verbasteringen van hun namen hoor! Een komiek aan het werk hier.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 05:42 schreef De_Pel het volgende:
Het kan verkeren.
Ben wel erg benieuwd, er is een recordbedrag van 105 miljoen geïnvesteerd, 125 als de RvC niet had ingegrepen voor Ocampos… Welke kop gaat er als eerste rollen?
- Waterhoofd
- Cuntelaar
- Hammie
- Sar
nog nooit zo makkelijk het vak uitgelopen na het fluitsignaalquote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Wat liep het stadion trouwens lekker vlot leeg na afloop. Goed idee om al in minuut 70 te beginnen met de evacuatie van het rampgebied.
Er is 100miljoen geïnvesteerd in deze selectie, en dan laat je dit zien.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:18 schreef raptorix het volgende:
Ajax heeft geen slecht team, het is gewoon allemaal net niet voor het echte topniveau, het feit dat je achterin nog met spelers als Blind staat zegt alles, in balbezit kan hij het wel verbloemen, maar verdedigend kan het echt niet. Dat is eigenlijk altijd al zo geweest, alleen valt het minder op als je bij een goede ploeg speelt.
Als Ajax mee in de CL wil, dan moet je veel gerichter gaan inkopen en niet gokken op talent wat je basis komt versterken. Ook het vasthouden aan spelers die niet in vorm zijn werkt 2 kanten op, die spelers denken: Het zal allemaal wel. En de spelers op de bank: Ik krijg toch geen kansen.
Geef gewoon eens een signaal af, en gooi ze op de bank, dat had gister bij rust een prima signaal geweest.
Wat ik vooral merkwaardig vind is dat je die aankopen vervolgens helemaal niet inzet, natuurlijk koop je wat voor de breedte, maar zelfs niet als wisselspeler.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Er is 100miljoen geïnvesteerd in deze selectie, en dan laat je dit zien.
Schreuder haalt gewoon niet genoeg uit deze selectie en moet daarom weg.
Uiteindelijk gaat het ook om de getallen. Ja, Ajax investeert als een dolle in de selectie en voor de Eredivisie zal dat wel weer genoeg zijn, maar de top van Europa lacht om de bedragen waar Ajax mee werkt.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:18 schreef raptorix het volgende:
Ajax heeft geen slecht team, het is gewoon allemaal net niet voor het echte topniveau, het feit dat je achterin nog met spelers als Blind staat zegt alles, in balbezit kan hij het wel verbloemen, maar verdedigend kan het echt niet. Dat is eigenlijk altijd al zo geweest, alleen valt het minder op als je bij een goede ploeg speelt.
Als Ajax mee in de CL wil, dan moet je veel gerichter gaan inkopen en niet gokken op talent wat je basis komt versterken. Ook het vasthouden aan spelers die niet in vorm zijn werkt 2 kanten op, die spelers denken: Het zal allemaal wel. En de spelers op de bank: Ik krijg toch geen kansen.
Geef gewoon eens een signaal af, en gooi ze op de bank, dat had gister bij rust een prima signaal geweest.
Verschil is met name dat Ajax erg let op toekomstige transferwaarde, daar hebben die clubs minder last van.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het ook om de getallen. Ja, Ajax investeert als een dolle in de selectie en voor de Eredivisie zal dat wel weer genoeg zijn, maar de top van Europa lacht om de bedragen waar Ajax mee werkt.
Nu geldt dat wat minder voor Napoli, overigens al zullen die ook wel op 150% van Ajax zitten qua begroting.
Staat vandaag in het AD; Napoli heeft voor grofweg de helft verkocht en maar een fractie uitgegeven aan nieuwe spelers. Zal straks het artikel plaatsen.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat het ook om de getallen. Ja, Ajax investeert als een dolle in de selectie en voor de Eredivisie zal dat wel weer genoeg zijn, maar de top van Europa lacht om de bedragen waar Ajax mee werkt.
Nu geldt dat wat minder voor Napoli, overigens al zullen die ook wel op 150% van Ajax zitten qua begroting.
Onzin, ongeveer rond de 70 miljoen gekocht en verkocht.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Staat vandaag in het AD; Napoli heeft voor grofweg de helft verkocht en maar een fractie uitgegeven aan nieuwe spelers. Zal straks het artikel plaatsen.
Pasveer nog een drie ja? Dat vind ik gul.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:48 schreef tong80 het volgende:
De VI-delegatie deelde na het Champoins League-duel geen enkele voldoende uit aan de Amsterdammers. Kenneth Taylor kreeg met een 4,5 nog het hoogste cijfer.
Ook coach Alfred Schreuder deelde in de malaise. Hij werd beoordeeld met een 3.
Bekijk hieronder alle beoordelingen.
Naam Cijfer
Remko Pasveer 3
Devyne Rensch 3
Jurriën Timber 3
Calvin Bassey 3
Daley Blind 3,5
Edson Álvarez 3,5
Steven Berghuis 3
Kenneth Taylor 4,5
Dusan Tadic 3
Mohammed Kudus 3,5
Steven Bergwijn 3,5
Alfred Schreuder 3
Ik vind ze nog positief.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:48 schreef tong80 het volgende:
De VI-delegatie deelde na het Champoins League-duel geen enkele voldoende uit aan de Amsterdammers. Kenneth Taylor kreeg met een 4,5 nog het hoogste cijfer.
Naam Cijfer
Remko Pasveer 3
Devyne Rensch 3
Jurriën Timber 3
Calvin Bassey 3
Daley Blind 3,5
Edson Álvarez 3,5
Steven Berghuis 3
Kenneth Taylor 4,5
Dusan Tadic 3
Mohammed Kudus 3,5
Steven Bergwijn 3,5
Alfred Schreuder 3
Rensch verdedigde boven zijn kunnen vond ik. Die was lang niet zo slecht als de rest.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 07:48 schreef tong80 het volgende:
Naam Cijfer
Remko Pasveer 3
Devyne Rensch 3
Jurriën Timber 3
Calvin Bassey 3
Daley Blind 3,5
Edson Álvarez 3,5
Steven Berghuis 3
Kenneth Taylor 4,5
Dusan Tadic 3
Mohammed Kudus 3,5
Steven Bergwijn 3,5
Alfred Schreuder 3
Nou nou nou, het is maar een spelletje. Er is niemand overleden ofzoquote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Denk dat iedereen hier nog even moet verwerken wat er gebeurd is.Dit was een treinramp, een veel groter fiasco nog dan die grote nederlagen tegen Real destijds.
Voor Ajax-begrippen is dit ongekend natuurlijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2022 08:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Nou nou nou, het is maar een spelletje. Er is niemand overleden ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |