Netjes he, niet door het slotje gepostquote:
je had post 302quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Netjes he, niet door het slotje gepost![]()
Bedankt voor het openen FF, ik had het niet in de gaten
Meestal reageren ze op 302quote:
Djedi is zelf gestoordquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:38 schreef claire3500 het volgende:
Djedi vind Kenzy gestoord, alleen maar omdat ze Ruben intimiderend vond.
Eens!! Ik vind het een heel naar meisje, ze is heel sneaky en praat met iedereen mee. Gebruikt Ruben ook, ze kan lullen wat ze wil maar Ruben doet toch alles wat zij wilquote:
Vanmiddag zaten ze nog samen te konkelenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:38 schreef claire3500 het volgende:
Djedi vind Kenzy gestoord, alleen maar omdat ze Ruben intimiderend vond.
dan is er ergens 1 verdwenenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie toch echt 301 bij mijn post staan
Pfewquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is er ergens 1 verdwenen
bij mij stond 302 bij jou post
Dat bedoel ik! Wat een schijnheil is zij hequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmiddag zaten ze nog samen te konkelen
dat soort dingen vind ik wel eigen keusquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:39 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Eens!! Ik vind het een heel naar meisje, ze is heel sneaky en praat met iedereen mee. Gebruikt Ruben ook, ze kan lullen wat ze wil maar Ruben doet toch alles wat zij wil
Ik denk dat een beetje rust beter is johquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:39 schreef mario390 het volgende:
gezoekt, insta van gerry,maar is privat
weet niet of ik gondolereen kann
Vind ik wel lief van je vriemd.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:39 schreef mario390 het volgende:
gezoekt, insta van gerry,maar is privat
weet niet of ik gondolereen kann
Je hebt echt helemaal gelijk :-)! Is het ook :-)quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat soort dingen vind ik wel eigen keus
hij weet dat ze een vriend heeft
en hij blijft er zelf achteraan hobbelen
*wrijft in handjes* super leukquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:41 schreef chufi het volgende:
Wordt chaos dat iedereen apart gaat koken ..
zo kann ik niet gondolereen erst aanvragenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat een beetje rust beter is joh
ze deelt veel samen met Mexxquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:41 schreef greysbones het volgende:
als ik hoor wat Zoe heeft vraag ik me echt af hoe dat kan voor 15 euro
De bedoeling is goed.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik denk dat een beetje rust beter is joh
Ik ookquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie toch echt 301 bij mijn post staan
dan nogquote:
ja ik denk, als ik het goed begreep dat ze dat dus ook gingen delen dan kan het wel samen 30 euro. Ze zouden namelijk 1 deo, scheermesjes maar dit is wat ik begreep toen ze samen zaten..quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan nog
schampoo
scheermesjes
allerlei eten
ik weet niet wat allemaal maar als ik voor 15 euro boodschappen haal mag ik blij zijn dat ik 4 dingen heb tegenwoordig
kort offtopicquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom kusje erbij, was geen aanvalBedoel het goed
Ben er vanmiddag al mee bezig geweest. Kom net binnen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Mag het iets meer ontopic hier? Gaat echt gruwelijk veel oftopic
En nu weer ontopicquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
kort offtopic
ja je heeft gelijk, deze jaar is sneu met mijn fav. meiden in rls erst gerry weg, gist.in italie hebben
ze ook de leukste weg. niks heruitgegooid![]()
Leuke verlichting ook, kan je gezellig hangen daarquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
dit zitje buiten achter is wel een gezellig zitje
Ja het is zwaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
kort offtopic
ja je heeft gelijk, deze jaar is sneu met mijn fav. meiden in rls erst gerry weg, gist.in italie hebben
ze ook de leukste weg. niks heruitgegooid![]()
openhaardje erbijquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuke verlichting ook, kan je gezellig hangen daar
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben ik evil als ik zeg dat ik wacht tot iemand ergens doorheen zakt?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iedereen stikt in de pittige soep![]()
![]()
dat heb ik komen zien,is chili herinquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iedereen stikt in de pittige soep![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er vanmiddag al mee bezig geweest. Kom net binnen.
Je wilt het nog strenger?
Zweep er overquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er vanmiddag al mee bezig geweest. Kom net binnen.
Je wilt het nog strenger?
Ik vind dat het echt wel mee viel net, was heel even. Het was in vorige topic veel langer off topic en niemand die er wat van zei. Als het dan strenger moet behandel dan iedereen hetzelfde. Maar goed weer Ontopic.quote:
Wie heeft er een handy?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:55 schreef mario390 het volgende:
wat ik me vraag ,hoe kunnen de bewoher op hun handy
typen?
LOL hahahahahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:58 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
bedoel je gewicht of zelfinzicht?
eens!! Je ziet ook der kaaklijn beterquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Geen flauw idee hoeveel, maar ze heeft ineens dunne stokkies om op te staan. iig veel dunner dan eerst
wie zegt dat? Gert-Jan?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:01 schreef claire3500 het volgende:
Ze gaan op Djedi en ik vind het een fantastisch idee. Gegarandeerd dat Ruben dag erna ook gaat, ik vind het echt een slimme zet.
Ja Kenzy ( was zelfs eerlijk tegen Djedi maar alsnog vind ze haar gestoord), GJ, Jeffery velen willen op haar. Ook wel wat op Mexxquote:
nee Marioquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien somige
ik vraag om dat mirthe,zoe en
somige gerry geschreven hebben
Ah ok... Laatst leek het of Ruben met een telefoon in zn hand zat te praten ...quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien somige
Dit is ook weer off-topic. Hou het gewoon bij de streams. Iets over een oud bewoner vertellen is weer iets anders dan over iets prrsten wat niet met EJVJL te maken heeft.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 19:56 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ik vind dat het echt wel mee viel net, was heel even. Het was in vorige topic veel langer off topic en niemand die er wat van zei. Als het dan strenger moet behandel dan iedereen hetzelfde. Maar goed weer Ontopic.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien somige
Off topic graag over de streams.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee Mario
dat zijn vrienden die de insta pagina;s beheren
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:08 schreef mario390 het volgende:
misschien heb ik dus op insta namen gezien van
de bewohners wat offiziell niet kann om dat geen kontakt
naar buiten maar ze hebben en laptoop
misschien wel,we werden weer beschissenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
neeeeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
misschien wel,we werden weer beschissen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:08 schreef mario390 het volgende:
misschien heb ik dus op insta namen gezien van
de bewohners wat offiziell niet kann om dat geen kontakt
naar buiten maar ze hebben en laptoop
Blij eens on topic aub. Volgende berichten gaan verwijderd wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Nadir de langpootmugquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Doodslaan die handel.. enge beesten
voor Nadirquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:10 schreef chufi het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Wendy nu de haar krult terwijl ze zo de Hottube ingaat ?
zijn ego is te grootquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die bedoel ik ook. Ik vind het maar een griezelig mannetje. Ik weet niet wat het met hem is
ja ik kenn me niet meer uit, je zei wanneer het om ex-bwquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Blij eens on topic aub. Volgende berichten gaan verwijderd worden
Ik vind der ook leuk!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wendy is oprecht een leuk meisje.
Wendyfan hier!
Even een mededeling is toch niet erg . Maar niet om er maar over door te blijven gaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik kenn me niet meer uit, je zei wanneer het om ex-bw
gaat mag het
oh echt wist ik ook niet hahahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:13 schreef greysbones het volgende:
met een laurier takje in zijn mond
harstikke giftig die takken![]()
![]()
okequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even een mededeling is toch niet erg . Maar niet om er maar over door te blijven gaan.
Was die er wel bij? En mocht dat wel van Wanda?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
Zoe is alweer snel naar binnen gelopen
Heb geen toestemming gehoord maar die is ongetwijfeld wel gevraagd aan Wanda de baas.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:18 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Was die er wel bij? En mocht dat wel van Wanda?
geen ideequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:18 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Was die er wel bij? En mocht dat wel van Wanda?
imodiium akutquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:18 schreef Vlinder1974 het volgende:
imoddidin zorgt voor de muzikaleomlijsting
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:18 schreef Vlinder1974 het volgende:
imoddidin zorgt voor de muzikaleomlijsting
[ afbeelding ]
hahahahahahha cockblocker, Hij ging op juiste moment weg.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:20 schreef Ireth het volgende:
Blijft inieminue er nou als een soort cockblocker bij staan???
O nee, hij gaat er nu vandoor
Hij wil geen extra eiwitten van Nahir in het badquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:20 schreef Ireth het volgende:
Blijft inieminue er nou als een soort cockblocker bij staan???
O nee, hij gaat er nu vandoor
Voor mij is het een trio naarlingen, Wanda, Kim K en Marciano.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee
zag haar al weer vlot in de badkamer
aan het zeuren over Wendy
Wendy is jarig :-)quote:
EEENS :-)!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor mij is het een trio naarlingen, Wanda, Kim K en Marciano.
Leuke mensen krijgen leuke dingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:24 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Wendy is jarig :-)
Ze hebben om 24:00 voor der gezongen en wat snack gegeven, later ook nog ontbijtje met een muts en bloemetje gemaakt van versiering en papier. Later een massage van Esther en nu samen met Nadir in hottub. Super lief! Ze hebben echt gedurende dag haar lieve momentjes gegeven
Helemaal mee eens!! Ik word er ook echt blij van, had zo met Wendy te doen en nu ziet ze echt wel dat er genoeg mensen haar lief hebben daar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuke mensen krijgen leuke dingen
ze is maar 1 dag managerquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze moet zich netjes kleden voor morgen
hjahahahahah zeker weten! Misschien een poll maken wanneer ze is verkozen: hoe lang is Maddy managerquote:
Ja verschrikkelijk ja, ze heeft 2x gezoend. ben zo blij dat ze geen seks hebben gehad.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:27 schreef mangalie het volgende:
Zoe met een vraag naar Maddy Mexx: hoe oud wordt Wendy 21 Of 40. ? Jaloers kind
Verbaast me niks. Ze vertelde gisteren dat ze dat ook met der tampon doet die gaat uiteindelijk wel in der vagina niet in der oorquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
Mexx steekt een wattenstaafje in haar mond en vervolgens in haar oor
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:29 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Ze vertelde gisteren dat ze dat ook met der tampon doet die gaat uiteindelijk wel in der vagina niet in der oor( zeg het maar even netjes)
* Ireth verslikt zich in een speculaasje...quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
volgens Erik is de stem van Babette zachter
vrouwelijker
omdat ze gestopt is met roken![]()
![]()
Eehhmm... dat doe ik ook? Eerst wattenstaafje nat makenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:28 schreef greysbones het volgende:
Mexx steekt een wattenstaafje in haar mond en vervolgens in haar oor
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
vrouwelijker
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
vrouwelijker
![]()
mand de veel whiskey gedronken heeftquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
vrouwelijker
![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
* Ireth verslikt zich in een speculaasje...
gebruik jij wattenstaafjes? zo slecht, je duwt het oorsmeer juist je oor inquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm... dat doe ik ook? Eerst wattenstaafje nat maken
Ja, maar ik gebruik ze niet ín mijn oor,maar meer in de plooi bovenlangs en "langs de deurpost" zeg maar. Niet in de "gang"...quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:39 schreef itsme46 het volgende:
[..]
gebruik jij wattenstaafjes? zo slecht, je duwt het oorsmeer juist je oor in
Begrepenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja, maar ik gebruik ze niet ín mijn oor,maar meer in de plooi bovenlangs en "langs de deurpost" zeg maar. Niet in de "gang"...
hoezo, ze ziet er vaak onvrouwelijk en onverzorgd uit en moet morgen netjes zijn (omdat ze op tv komt?)quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:22 schreef claire3500 het volgende:
Maddy gaat kleding lenen omdat ze morgen er netjes uit moet zien.
Ja omdat morgen de manager verkiezing is en ze moest nette kleding aan van Martin (Febo).quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hoezo, ze ziet er vaak onvrouwelijk en onverzorgd uit en moet morgen netjes zijn (omdat ze op tv komt?)
Hijs er aardig van ontdaan geloof ik... voor zover dat qua emotie valt af te lezen bij hem...quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou daar heb je echt wat aan gemist![]()
daarom snap ik zijn verliefdheid ook niet zoquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hijs er aardig van ontdaan geloof ik... voor zover dat qua emotie van af te lezen bij hem...
Ik mag het eigenlijk niet zeggen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hoezo, ze ziet er vaak onvrouwelijk en onverzorgd uit en moet morgen netjes zijn (omdat ze op tv komt?)
Ze kunnen toch ook een soort van miljoen nota voor de loods schrijven en dan voorlezenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hijs er aardig van ontdaan geloof ik... voor zover dat qua emotie valt af te lezen bij hem...
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook een soort van miljoen nota voor de loods schrijven en dan voorlezen [ afbeelding ]
Nou ja,dat hij het niet zichtbaar toont betekent natuurlijk niet dat hij het ook niet voelt...quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
daarom snap ik zijn verliefdheid ook niet zo
(niet lullig bedoeld) maar omdat de rest ook vrij emotieloos ervaren wordt
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja,dat hij het niet zichtbaar toont betekent natuurlijk niet dat hij het ook niet voelt...
Inwendig is hij waarschijnlijk een zeer liefdevol, romantisch, gepassioneerde cassanova...
Ruben!!!!! Werk aan de winkel!!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze kunnen toch ook een soort van miljoen nota voor de loods schrijven en dan voorlezen [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja,dat hij het niet zichtbaar toont betekent natuurlijk niet dat hij het ook niet voelt...
Inwendig is hij waarschijnlijk een zeer liefdevol, romantisch, gepassioneerde cassanova...
Ik weet niet hoor, maar kan me er niets bij voorstellen![]()
Hij moet even wachten, want Maddy gaat voor iedereen een potlood bestellenquote:
Heel sneu voor Marciano, maar vind hem niet leukquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
Marciano het verhaal over zijn hartziekte
verwaarloosde keelontsteking ofzo??quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heel sneu voor Marciano, maar vind hem niet leuk
Begreep ik het nu goed, dat hij te veel van het eten snoept/ voorproeft/ jat in de keukenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:54 schreef claire3500 het volgende:
Imadinini heeft vaak de meest persoonlijke gesprekken met mensen.
ja dat denken ze dat hij het is maar ik weet dat niet precies.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Begreep ik het nu goed, dat hij te veel van het eten snoept/ voorproeft/ jat in de keuken
Heb geluid uit, ben ondertussen aan het werkquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
verwaarloosde keelontsteking ofzo??
die over is geslagen??
verstond het niet helemaal goed
Begreep het ook niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
die over is geslagen??
Hij is ook echt geïnteresseerd. Die jongen heeft zoveel meegemaakt maar blijft empatisch.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:54 schreef claire3500 het volgende:
Imadinini heeft vaak de meest persoonlijke gesprekken met mensen.
ja vind dat ook echt mooi van hemquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:56 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Hij is ook echt geïnteresseerd. Die jongen heeft zoveel meegemaakt maar blijft empatisch.
Klopt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
die over is geslagen??
Ontsteking in de keel verwaarloosd dacht later dat hij bronchitis had en op de foto's kwamen ze erachter dat hij een vergrote hartspier had. Pacemaker gekregen en in het huis staat een kastje wat dat monitort .quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
die over is geslagen??
Daarvoor was die in het ziekenhuis en daar bleek vergrote hartspier of zoietsquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
die over is geslagen??
wat heftig dit! Hij is ongeneeslijk ziek verklaart.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:57 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Klopt.
Overgeslagen naar zijn longen, onderzoek, daar kwam zijn hartproblemen uit.
Oke dank je wel!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:57 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Ontsteking in de keel verwaarloosd dacht later dat hij bronchitis had en op de foto's kwamen ze erachter dat hij een vergrote hartspier had. Pacemaker gekregen en in het huis staat een kastje wat dat monitort .
Rond 14.00 uur hoorde ikquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:59 schreef D. het volgende:
Is al bekend hoe laat morgen de huldiging van Janet is?
Nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:59 schreef D. het volgende:
De gouden koets staat al klaarquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:59 schreef D. het volgende:
Babette wilde dat ook maar na de stemming wilde de meeste het niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:01 schreef Ireth het volgende:
Als ze slim zijn bestellen ze een paar pakken van deze,hoeft alleen maar water bij en kunnen ze altijd wat bakken met een verjaardag...
[ afbeelding ]
Hij is afgekeurd voor werken in de bouw.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 20:58 schreef claire3500 het volgende:
[..]
wat heftig dit! Hij is ongeneeslijk ziek verklaart.
Hij wordt nooit meer echt beter, daarom is hij ongeneselijk ziek verklaard.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is afgekeurd voor werken in de bouw.
Maar dat maakt hem niet ongeneeslijk ziek hoor. Hij kan gewoon omscholen en iets anders gaan doen
Hij kan een heel goed leven leiden, heeft een ICD die zijn hart in de gaten houdt. Hij moet alleen wel zijn medicijnen innemen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:04 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Hij wordt nooit meer echt beter, daarom is hij ongeneselijk ziek verklaard.
Feitelijk gezien ís hij ongeneeslijk ziek, zijn aandoening kan niet genezen, wel stabiel blijven. Hij kan ruim 90 worden hiermee.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij kan een heel goed leven leiden, heeft een ICD die zijn hart in de gaten houdt. Hij moet alleen wel zijn medicijnen innemen.
Ik vind het nogal wat als een jonge vent nu al zegt dat hij ongeneeslijk ziek is. Hij kan ook gewoon een jaar die loods in, dus hij kan ook gewoon werken.
Er zijn zoveel mensen die met een kleine aanpassing moeten leven.
maar feitelijk klopt het welquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij kan een heel goed leven leiden, heeft een ICD die zijn hart in de gaten houdt. Hij moet alleen wel zijn medicijnen innemen.
Ik vind het nogal wat als een jonge vent nu al zegt dat hij ongeneeslijk ziek is. Hij kan ook gewoon een jaar die loods in, dus hij kan ook gewoon werken.
Ik DENK dat hij dat zegt omdat de doktoren dat hebben gezegd. Hij heeft niet aangegeven dat hij niet wil of kan werken want dat deed ie buiten de loods ook met zijn restaurant en zoals nu mee doen aan een programma op tv.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Mag ook niet maar Ruben heeft gekregen na zijn dreigement om weg te gaan.. dus kennelijk gaat iedereen er nu meer losjes mee om. Maddy gaat ook potloden kopen wanneer ze manager is.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:07 schreef D. het volgende:
Hoe zit het nu met schrijfgerei? Hoor nu net dat ze zeggen dat het niet mag (en dat dacht ik ook) maar ik zie iedere dag wel iemand iets schrijven
Ik blijf wel in de keukenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:08 schreef Vlinder1974 het volgende:
opletten hier! Er wordt gezoend in de hottub!!!!!
[ afbeelding ]
er zijn een paar potloodjesquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:07 schreef D. het volgende:
Hoe zit het nu met schrijfgerei? Hoor nu net dat ze zeggen dat het niet mag (en dat dacht ik ook) maar ik zie iedere dag wel iemand iets schrijven
Fake, ze proberen een reactie los te krijgenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:08 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG SHIT gemist hahahahahahah maar doen ze dit nu om Zoe te ergeren??quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:08 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Fake, ze proberen een reactie los te krijgen
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:08 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Dus wel. Zag het niet maar hoorde ze zoiets zeggen: als kijkt ze.. vind dit dan wel weer kinderachtig van zequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Fake, ze proberen een reactie los te krijgen
Waarom mag dat wel? Niet heel consequentquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zijn een paar potloodjes
en de rest is make up
er is tot nog toe heel weinig consequentquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom mag dat wel? Niet heel consequent
Een paar uur na haar aanstellingquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:01 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe laat de ondergang van Madeleine begint dan?
boeit me niet, ze kunnen ook samenstekkenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:08 schreef Vlinder1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet eens afgelopen zijnquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is tot nog toe heel weinig consequent
awwww wacht nog maar even want ze gaan roddel de loods in slingeren en dan komt er wel drama..quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Slinger ik de streams aan voor niks,
Zoe wordt dan jaloersquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:13 schreef claire3500 het volgende:
[..]
awwww wacht nog maar even want ze gaan roddel de loods in slingeren en dan komt er wel drama..
Ja is toch ook zo. Ze deden er niet zo moeilijk over... Hup tongen dan!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:13 schreef claire3500 het volgende:
Jasper gaf nog even advies aan Nadir en Wendy dat ze ook echt konden gaan zoenen.
Eens lijkt me ook veel makkelijker en dan de drama ook waard hahahaquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is toch ook zo. Ze deden er niet zo moeilijk over... Hup tongen dan!
zo als elstee?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:19 schreef Mrsloveable het volgende:
Water van de hottub ziet er niet echt fris uit
Als dat geen neuken wordtquote:
ik dacht echt hetzelfdequote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:20 schreef Seattle het volgende:
Na ze kunnen toch beter gewoon maar echt gaan zoenen
Ja kinderachtig gedoe dit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:20 schreef Seattle het volgende:
Na ze kunnen toch beter gewoon maar echt gaan zoenen
geweldig he! Hij gaat nu iemand sturen, gaan ze zien hoe snel de roddels gaanquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:28 schreef Seattle het volgende:
![]()
Berend loopt gewoon recht op de hottub af
ja hahahaha viel op he en die zijn precies boven!quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:29 schreef Seattle het volgende:
Volgens mij interesseert het niemand iets behalve de roddelbitches
Coach word meteen ingevlogenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:31 schreef Hendrik83 het volgende:
Iemand meteen naar Zoë voor de ondersteuning.
Dat vind ik niet kinderachtig, maar de loods gedraagt zich als schoolkinderen. Anderzijds er gebeurt daar niks, dus dit is dan reuze interessantquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:31 schreef Seattle het volgende:
Het is wat kinderachtig, maar ik vind het erg leuk dat Wendy op haar 40ste verjaardag nog meisjesachtig is en beetje ondeugend
Ik vind Wendy sowieso leukquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:31 schreef Seattle het volgende:
Het is wat kinderachtig, maar ik vind het erg leuk dat Wendy op haar 40ste verjaardag nog meisjesachtig is en beetje ondeugend
Ze ziet groen, maar jaloers is ze nietquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind Wendy sowieso leuk![]()
Zoe: "een jongetje van 27 met een wijf van 40..."
Maar het boeit haar écht écht écht niks hoor
erg jammer hahahaha of dacht Janet misschien willen ze ook wel een derde erbij net als Bern en Saschaquote:
Ze zal er over totdat ze eruit word gestemd dit zal nooit stoppen bij haar.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:33 schreef MacDeMarco het volgende:
Het interesseert Zoe niet, zegt ze.
Dus de komende dagen zal ze het erover hebben.
Zoe moet zelf naar buitenquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:35 schreef Ireth het volgende:
Zoë wil op onderzoek uit, of toch niet? Ja eigenlijk wel, maar ze wil het niet, Leila moet het maar doen maar eigenlijk wil ze wel alles weten...
O ik zit nog bij de hottubquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:37 schreef claire3500 het volgende:
Ruben kan ik niet meer aanhoren, die is echt een roddelbitch aan het worden.
Weer het gejank dat ze gisteravond wakker werd gemaakt.quote:
Nou ja, in principe gaat dit gezeik geklaag nu niet over Wendy maar over iedereen die haar feliciteerden waardoor iedereen wakker werd...quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 21:39 schreef claire3500 het volgende:
Allemaal stoer aan het praten maar niemand stoer genoeg om naar Wendy zelf te lopen. Triest groepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |