abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2022 @ 14:33:15 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206275361
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 12:10 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik zie gans veel mensen klagen over Bas Nijhuis, maar iedereen weet inmiddels toch hoe die mens fluit of niet dan? Ik snap niet dat mensen daar nog verwonderd over kunnen zijn.
Betekent toch niet dat het goed is hoe hij fluit, je weet gewoon als bovenliggende partij dat je een moeilijkere wedstrijd tegemoet gaat als hij fluit en dat kan nooit de bedoeling zijn.
pi_206275397
Dus PSG kan 'm voor ¤ 10 mio kopen en 'm dan voor ¤ 20 mio doorverkopen als er interesse zou zijn van andere clubs om zo'n bedrag af te tikken?
pi_206275433
quote:
13s.gif Op maandag 10 oktober 2022 14:26 schreef HowardRoark het volgende:
Het schijnt om tien miljoen te gaan. Nou, dat is een vierde of misschien wel een vijfde van wat je voor Simons zou kunnen krijgen als hij een seizoen deze vorm zou vast weten te houden. Ik zie PSG hem rustig terugkopen om hem vervolgens weer door te verkopen. Hoe kan PSV in hemelsnaam in zo'n situatie belanden met een transfervrije speler?
Nou ja, als je dat niet had gedaan was ie natuurlijk niet naar PSV gekomen. Nu pakken ze er in ieder geval nog 10 miljoen voor :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 10 oktober 2022 @ 14:39:08 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206275441
quote:
Het schijnt om tien miljoen te gaan. Nou, dat is een vierde of misschien wel een vijfde van wat je voor Simons zou kunnen krijgen als hij een seizoen deze vorm zou vast weten te houden. Ik zie PSG hem rustig terugkopen om hem vervolgens weer door te verkopen. Hoe kan PSV in hemelsnaam in zo'n situatie belanden met een transfervrije speler?
Overdrijf je niet een beetje met 40-45 miljoen? Dat zijn Gakpo bedragen, daar is hij nog niet aan toe en beggars are not choosers hè, we weten inmiddels wel dat het we hoeven niet te verkopen verhaal een fabeltje is, dan is het op deze manier verkrijgen van een groot talent gewoon een buitenkans.
pi_206275446
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 14:35 schreef Halcon het volgende:
Dus PSG kan 'm voor ¤ 10 mio kopen en 'm dan voor ¤ 20 mio doorverkopen als er interesse zou zijn van andere clubs om zo'n bedrag af te tikken?
Klopt.

PSV _O_
pi_206275449
Sterker nog, PSG kan hem kopen voor 10-12 miljoen, en gelijk weer aan PSV aanbieden voor het dubbele.
  FOK!fotograaf maandag 10 oktober 2022 @ 14:43:05 #132
842 Zorro
Z
pi_206275481
Je hebt twee opties:
- Deze constructie en Simons voor 10 miljoen weg laten lopen straks
- Geen Simons

Wat zou nou de beste zijn?
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_206275482
quote:
Hoe kan PSV in hemelsnaam in zo'n situatie belanden met een transfervrije speler?
Hij zal dat bedongen hebben om een 5-jarig contract te tekenen.

Waarom zou een talentvolle transfervrije speler die het hoog in z'n bol heeft voor 5 jaar bij PSV tekenen?
pi_206275553
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 13:13 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

Sinds Thijsje Slegers er weer is is het weer liegen en bedriegen richting zijn ex-collega’s.
:D _O- Keihard ontkend in de zomer door Brands en John.
  maandag 10 oktober 2022 @ 15:14:05 #135
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206275781
Dus 12 miljoen verdienen in 1 jaar, met goals en assists van Simons erbij, is slecht?

Je zou zelf een bod uit kunnen brengen van pak hem beet 10 miljoen, wat voor PSG ook gunstig is omdat ze de terugkoop clausule niet hoeven aan te spreken. Een andere club zou dan 22 miljoen moeten bieden om PSG net zoveel over te laten houden. Dan heb je alsnog een speler met veel toegevoegde waarde voor 10 miljoen gehaald.

Dat het Brands en De Jong er weer eens om heen draaiden met ‘Xavi is van ons’, en dan dood leuk weg laten dat PSG hem gewoon terug kan kopen is wat anders natuurlijk. Dat slaat weer nergens op.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_206275816
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Dus 12 miljoen verdienen in 1 jaar, met goals en assists van Simons erbij, is slecht?

Je zou zelf een bod uit kunnen brengen van pak hem beet 10 miljoen, wat voor PSG ook gunstig is omdat ze de terugkoop clausule niet hoeven aan te spreken. Een andere club zou dan 22 miljoen moeten bieden om PSG net zoveel over te laten houden. Dan heb je alsnog een speler met veel toegevoegde waarde voor 10 miljoen gehaald.

Dat het Brands en De Jong er weer eens om heen draaiden met ‘Xavi is van ons’, en dan dood leuk weg laten dat PSG hem gewoon terug kan kopen is wat anders natuurlijk. Dat slaat weer nergens op.
Nee, da's niet slecht.

Maar je krijgt er wel een zure nasmaak van als die speler vervolgens voor veel meer wordt doorverkocht voor PSG.

En dat De Jong en Brands glashard hebben staan liegen, is sowieso erover natuurlijk.
pi_206275918
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 14:33 schreef Tarado het volgende:

[..]
Betekent toch niet dat het goed is hoe hij fluit, je weet gewoon als bovenliggende partij dat je een moeilijkere wedstrijd tegemoet gaat als hij fluit en dat kan nooit de bedoeling zijn.
Het gaat helemaal nergens over. Op een gegeven ogenblik waren er gewoon 10 stevige overtredingen in 5 minuten. Zelfs Been - toch niet de grootste PSV fan - vond het te ver gaan. Maar dan nog snap ik niet hoe er mensen verwonderd over kunnen zijn.
pi_206275983
Maar de constructie is er toch tussen PSV en Simons? Lijkt me dat hij dan ook kan weigeren als PSG een bod doet. Kans dat je daar aan het spelen komt is minimaal. Het zou vreemd zijn als PSG nu het alleenrecht heeft op Simons. Ik denk ook niet dat dat kan. Enfin, vreemd constructie lijkt het.
  maandag 10 oktober 2022 @ 15:34:10 #139
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_206276052
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Maar de constructie is er toch tussen PSV en Simons? Lijkt me dat hij dan ook kan weigeren als PSG een bod doet. Kans dat je daar aan het spelen komt is minimaal. Het zou vreemd zijn als PSG nu het alleenrecht heeft op Simons. Ik denk ook niet dat dat kan. Enfin, vreemd constructie lijkt het.
Klinkt voor mij ook meer als een clausule die Xavi geeist heeft, aangezien hij transfervrij was. Lijkt mij dan ook dat hij gewoon nee kan zeggen, maar je weet het nooit met het huidige management :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  maandag 10 oktober 2022 @ 15:39:06 #140
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206276104
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Dit ja, net als "we hoeven niet te verkopen", daar moeten ze bij PSV toch eens mee stoppen.
pi_206276112
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:29 schreef Lange_Lans het volgende:
Ja, de constructie is tussen PSV en Simons. Maar als Simons dingen gaat eisen die PSG wil, dan ligt dat op de onderhandelingstafel van PSV en Simons.

En wellicht is het ook een soort van driegesprek geweest natuurlijk. PSG hoeft 'm nu niet te betalen en ook niet te verhuren.
pi_206276115
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:34 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]
Klinkt voor mij ook meer als een clausule die Xavi geeist heeft, aangezien hij transfervrij was. Lijkt mij dan ook dat hij gewoon nee kan zeggen, maar je weet het nooit met het huidige management :')
Waarom zou hij 'm dan alleen eisen voor PSG? En niet voor andere clubs?
pi_206276186
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Nee, da's niet slecht.

Maar je krijgt er wel een zure nasmaak van als die speler vervolgens voor veel meer wordt doorverkocht voor PSG.

En dat De Jong en Brands glashard hebben staan liegen, is sowieso erover natuurlijk.
Hebben ze glashard gelogen? Volgens mij hebben ze alleen gezegd dat Simons helemaal van PSV is en dat PSG niets meer over hem te zeggen heeft. Nou, als het een clausule is in het contract van Simons en niet in een verkoopcontract, dan klopt dat helemaal. Het is misschien niet het achterste van de tong wat ze hebben laten zien, maar liegen? Maar mogelijk heb ik een quote gemist waarin ze iets anders zeiden.

Zelfs als PSG Simons terug zou willen, dan is het nog altijd aan Simons om te bepalen of hij dat wil. Ik vind het ergens wel voor de knul spreken dat hij dit als gebaar naar PSG heeft gedaan. Spreekt toch een bepaalde loyaliteit uit, het is nu aan PSV om er voor te zorgen dat hij einde seizoen loyaler is aan PSV dan aan PSG.
pi_206276242
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hebben ze glashard gelogen? Volgens mij hebben ze alleen gezegd dat Simons helemaal van PSV is en dat PSG niets meer over hem te zeggen heeft. Nou, als het een clausule is in het contract van Simons en niet in een verkoopcontract, dan klopt dat helemaal. Het is misschien niet het achterste van de tong wat ze hebben laten zien, maar liegen? Maar mogelijk heb ik een quote gemist waarin ze iets anders zeiden.

Zelfs als PSG Simons terug zou willen, dan is het nog altijd aan Simons om te bepalen of hij dat wil. Ik vind het ergens wel voor de knul spreken dat hij dit als gebaar naar PSG heeft gedaan. Spreekt toch een bepaalde loyaliteit uit, het is nu aan PSV om er voor te zorgen dat hij einde seizoen loyaler is aan PSV dan aan PSG.
Ik vind van wel.

Hij zegt 'nee' op de vraag of er nog een lijntje naar PSG koopt of ze hem terug kunnen kopen voor een bepaald bedrag: https://nos.nl/video/2443(...)s-weg-hij-is-van-ons

Brands draait wat meer om de pot heen. Hij zegt dat ze zo'n clausule niet leuk vinden, maar zegt niet letterlijk dat dat niet het geval is bij Simons.

quote:
In Frankrijk gaat het verhaal rond dat er een gelimiteerde afkoopsom in het contract van Simons staat. “Daar zijn wij niet zo van”, zegt Brands daarover zonder enige twijfel. “Nee, daar houden we niet van”, aldus Marcel Brands.
https://www.psvinside.nl/(...)t-heel-knap-gefikst/
pi_206276293
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:50 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik vind van wel.

Hij zegt 'nee' op de vraag of er nog een lijntje naar PSG koopt of ze hem terug kunnen kopen voor een bepaald bedrag: https://nos.nl/video/2443(...)s-weg-hij-is-van-ons

Brands draait wat meer om de pot heen. Hij zegt dat ze zo'n clausule niet leuk vinden, maar zegt niet letterlijk dat dat niet het geval is bij Simons.
[..]
https://www.psvinside.nl/(...)t-heel-knap-gefikst/
Klopt dat zegt hij. Maar tegelijkertijd mag hij ook niets anders zeggen. Hij kan namelijk geen inhoud van het contract tussen Simons en PSV delen, dat is gewoon vertrouwelijke informatie tussen speler en club. AVG is a bitch. Hij kan dus alleen zeggen of er een lijntje is tussen PSV en PSG en dat is er niet. Het lijntje dat er is ligt tussen PSG en Simons.
pi_206276321
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Klopt dat zegt hij. Maar tegelijkertijd mag hij ook niets anders zeggen. Hij kan namelijk geen inhoud van het contract tussen Simons en PSV delen, dat is gewoon vertrouwelijke informatie tussen speler en club. AVG is a bitch. Hij kan dus alleen zeggen of er een lijntje is tussen PSV en PSG en dat is er niet. Het lijntje dat er is ligt tussen PSG en Simons.
Hij zei ook nee op de vraag of PSG hem voor een bepaald bedrag terug kan kopen. Terwijl nu blijkt dat dat wel kan. Als hij niks mag zeggen over de inhoud van een contract, dan moet hij dat gewoon als antwoord geven en verder nergens antwoord op geven.

Als PSG het bedrag van de clausule biedt, dan gaat Simons naar PSG.
pi_206276581
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:59 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hij zei ook nee op de vraag of PSG hem voor een bepaald bedrag terug kan kopen. Terwijl nu blijkt dat dat wel kan. Als hij niks mag zeggen over de inhoud van een contract, dan moet hij dat gewoon als antwoord geven en verder nergens antwoord op geven.
PSG kan hem ook niet voor een bepaald bedrag terugkopen. Want dat zou betekenen dat Simons er niets meer over te zeggen heeft. Uiteindelijk ligt de bal bij Simons, het is ook maar net hoe je die vraag interpreteert. En ja, natuurlijk kan de Jong ook een antwoord geven dat hij niets mag zeggen over de inhoud van het contract, maar dan gaat de media speculatie helemaal alle kanten op. Ik vind dat hij zijn rol hier gewoon goed vervult, vind het wat spijkers op laag water zoeken als je hier als supporter aanstoot aan neemt.

quote:
Dat laatste weet je helemaal niet. Als hij daar op de bank landt dan is hij niks opgeschoten. PSG zal wel echt een goed verhaal moeten hebben. Bovendien weet je ook niet of er geen andere clubs voorbij komen.

Zoals gezegd, ik vermoed dat er vanuit Simons een stuk loyaliteit speelt naar PSG en dat is eigenlijk alleen maar mooi. Biedt bovendien ook kansen voor PSV, want kennelijk is het een speler die daar gevoelig voor is. Ik kan geen andere reden bedenken waarom hij een dergelijke clausule op zou nemen.
  maandag 10 oktober 2022 @ 16:29:53 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_206276593
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 16:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
PSG kan hem ook niet voor een bepaald bedrag terugkopen. Want dat zou betekenen dat Simons er niets meer over te zeggen heeft. Uiteindelijk ligt de bal bij Simons, het is ook maar net hoe je die vraag interpreteert. En ja, natuurlijk kan de Jong ook een antwoord geven dat hij niets mag zeggen over de inhoud van het contract, maar dan gaat de media speculatie helemaal alle kanten op. Ik vind dat hij zijn rol hier gewoon goed vervult, vind het wat spijkers op laag water zoeken als je hier als supporter aanstoot aan neemt.
[..]
Dat laatste weet je helemaal niet. Als hij daar op de bank landt dan is hij niks opgeschoten. PSG zal wel echt een goed verhaal moeten hebben. Bovendien weet je ook niet of er geen andere clubs voorbij komen.

Zoals gezegd, ik vermoed dat er vanuit Simons een stuk loyaliteit speelt naar PSG en dat is eigenlijk alleen maar mooi. Biedt bovendien ook kansen voor PSV, want kennelijk is het een speler die daar gevoelig voor is. Ik kan geen andere reden bedenken waarom hij een dergelijke clausule op zou nemen.
:D jij lult ook alles recht hè
  maandag 10 oktober 2022 @ 16:30:10 #149
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_206276595
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 15:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Toch alleen als Simons dat wilt, als Barcelona meer biedt, gaat hij toch gewoon naar Barcelona voor meer geld.
pi_206276615
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2022 16:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
[..]

Dat eerste vind ik een beetje in de trant van "Ik was wel betrokken, maar had geen betrokkenheid". Uiteraard heeft Simons altijd het laatste woord. Als hij morgen besluit dat 'ie liever gaan tafeltennissen dan voetballen, dan is 'ie gevlogen. :)

Ik hoor de Jong zeggen dat PSG Simons niet voor een x-bedrag terug kan kopen, terwijl dat in het contract wel is afgesproken.

Er kunnen ook andere clubs voorbij komen, maar dan kun je een situatie krijgen dat PSG 'm ook terug kan kopen en dan weer door kan verkopen. Beetje 'n toestand zoals toen met Angelino.

Niet dat Simons momenteel iets te zoeken heeft bij PSV. Daar kan hij in het beste geval wat gaan banken, terwijl hij nu op een leeftijd is dat hij moet spelen. Eredivisie is dan prima voor 'n speler van zijn niveau.

Ik denk dat PSV, PSG en Simons om tafel hebben gezeten of in elk geval allemaal met elkaar gesproken hebben. In eerste instantie ging het ook om huren. En dan is er uiteindelijk deze constructie uit gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')