Momenteel bij geen enkele eredivisie-club, tenzij als bankzitter die af en toe minuten maakt. Maar er is voldoende potentieel hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er staat er bij PSV niet eentje in waarmee je de CL wint.
Klopt. Niemand die bij een club als City zich wel even in de basis gaat spelen. Ook bij Ajax niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Momenteel bij geen enkele eredivisie-club, tenzij als bankzitter die af en toe minuten maakt. Maar er is voldoende potentieel hoor.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Kan niet kijken, maar afgaand op het AD speelt de keeper van de tegenstander ook weer een meer dan prima wedstrijd. Dat gebeurt ook wel vaak he
Goede hyperbool, van ‘best wel vaak’ een ‘altijd’ maken ofzo. Allemachtig.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Donderdag vloog nog elke bal erin.
Nee. Ik zeg dat je opmerking nergens op slaat, PSV had dit seizoen tot nu toe een extreem hoog rendement uit de kansen gehaald. Dat de keeper vaak uitblinkt tegen PSV is dus onzin.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goede hyperbool, van ‘best wel vaak’ een ‘altijd’ maken ofzo. Allemachtig.
Is goed Pietjequote:Op zondag 9 oktober 2022 18:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg dat je opmerking nergens op slaat, PSV had dit seizoen tot nu toe een extreem hoog rendement uit de kansen gehaald. Dat de keeper vaak uitblinkt tegen PSV is dus onzin.
Ah mooi, je bent weer waar je hoort. blijf hier en kom niet de Feyenoord hoek verstorenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg dat je opmerking nergens op slaat, PSV had dit seizoen tot nu toe een extreem hoog rendement uit de kansen gehaald. Dat de keeper vaak uitblinkt tegen PSV is dus onzin.
En de 0 gehoudenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
Eindelijk afgerekend met die dramatische reeks daar. 11 jaar niet gewonnen.
Snap ik, maar met Vertessen, Saibari, Madueke en Luuk de Jong geblesseerd, wordt het voorin wel heel dunnetjes.quote:
Dit is dus maandenlang glashard ontkent.quote:Op maandag 10 oktober 2022 13:13 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Sinds Thijsje Slegers er weer is is het weer liegen en bedriegen richting zijn ex-collega’s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |