Niet door jou specifiek hoor maar in het algemeen en Saibari prima om erbij te hebben maar wat jij ook zegt, niet voor de basisquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 20:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Door wie wordt Madueke beter gemaakt dan dat hij is? Volgens mij zeg ik in post #63 wat anders. Feit is wel dat Madueke beter is dan Saibari en die laatste dus niet als basisspeler is gehaald. Leuk voor de laatste 20 minuten of bekerwedstrijd tegen een KKD ploeg.

Vind ik wel een interessante gedachte!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is geen buitenspeler. Het zou wat mij betreft, maar ik val een beetje in herhaling, een prima box-to-box speler zijn.

Een beetje zoals Gaston Pereiro. Je wint met dat soort spelers geen CL helaas.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 15:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die kon soms fantastische dingen laten zien, met de nadruk op soms

Ik zie hem wel als linkermiddenvelder in een 4-4-2 ja.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is geen buitenspeler. Het zou wat mij betreft, maar ik val een beetje in herhaling, een prima box-to-box speler zijn.

Kamikaze-voetbal galore.quote:Op zondag 9 oktober 2022 09:24 schreef tja77 het volgende:
Bosz is beschikbaar, zullen we Ruudje inwisselen?

Er staat er bij PSV niet eentje in waarmee je de CL wint.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 23:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Een beetje zoals Gaston Pereiro. Je wint met dat soort spelers geen CL helaas.

Momenteel bij geen enkele eredivisie-club, tenzij als bankzitter die af en toe minuten maakt. Maar er is voldoende potentieel hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Er staat er bij PSV niet eentje in waarmee je de CL wint.

Klopt. Niemand die bij een club als City zich wel even in de basis gaat spelen. Ook bij Ajax niet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 12:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Momenteel bij geen enkele eredivisie-club, tenzij als bankzitter die af en toe minuten maakt. Maar er is voldoende potentieel hoor.

quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:07 schreef GotenSSJ het volgende:
Kan niet kijken, maar afgaand op het AD speelt de keeper van de tegenstander ook weer een meer dan prima wedstrijd. Dat gebeurt ook wel vaak he

Goede hyperbool, van ‘best wel vaak’ een ‘altijd’ maken ofzo. Allemachtig.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Donderdag vloog nog elke bal erin.

Nee. Ik zeg dat je opmerking nergens op slaat, PSV had dit seizoen tot nu toe een extreem hoog rendement uit de kansen gehaald. Dat de keeper vaak uitblinkt tegen PSV is dus onzin.quote:Op zondag 9 oktober 2022 18:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Goede hyperbool, van ‘best wel vaak’ een ‘altijd’ maken ofzo. Allemachtig.

Is goed Pietjequote:Op zondag 9 oktober 2022 18:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg dat je opmerking nergens op slaat, PSV had dit seizoen tot nu toe een extreem hoog rendement uit de kansen gehaald. Dat de keeper vaak uitblinkt tegen PSV is dus onzin.

Ah mooi, je bent weer waar je hoort. blijf hier en kom niet de Feyenoord hoek verstorenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Ik zeg dat je opmerking nergens op slaat, PSV had dit seizoen tot nu toe een extreem hoog rendement uit de kansen gehaald. Dat de keeper vaak uitblinkt tegen PSV is dus onzin.

En de 0 gehoudenquote:Op zondag 9 oktober 2022 18:39 schreef tompsv18 het volgende:
Eindelijk afgerekend met die dramatische reeks daar. 11 jaar niet gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |