Geldt alleen voor EU/Russische maatschappijen.quote:
Zou me niks verbazen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:09 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Plottwist: Rusland heeft al jaren geen nukes meer.
Ik dacht dat ze daar al weg waren of in ieder geval , zich klaarmaakten om weg te gaan, omdat de Malinesen hen hadden verzocht om te vertrekken, omdat de Malinesen vonden dat ze met Rusland in zee moesten, Rusland zou immers geen koloniale macht zijnquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:51 schreef HSG het volgende:
[..]
Ze hebben hun handen ook al vol aan Mali.
Ok en wat ga je er mee doen?quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:14 schreef quirina het volgende:
[..]
Zonder dollen..
Ik heb wel goud ja en nee dan heb ik het niet over oorbellen .
vermoed dat de nukes de enige wapens zijn die spik en span zijn daarquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:09 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Plottwist: Rusland heeft al jaren geen nukes meer.
Denken dat Rusland geen koloniale macht was.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar al weg waren of in ieder geval , zich klaarmaakten om weg te gaan, omdat de Malinesen hen hadden verzocht om te vertrekken, omdat de Malinesen vonden dat ze met Rusland in zee moesten, Rusland zou immers geen koloniale macht zijn
Dat waag ik te betwijfelen, de Verenigde Staten besteden aan het onderhoud van hun nucleaire arsenaal alleen al meer dan de hele Russische legerbegroting.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
vermoed dat de nukes de enige wapens zijn die spik en span zijn daar
ja en dan het leeuwendeel aan loonkosten zekerquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:19 schreef J.B. het volgende:
[..]
Dat waag ik te betwijfelen, de Verenigde Staten besteden aan het onderhoud van hun nucleaire arsenaal alleen al meer dan de hele Russische legerbegroting.
Op de een of andere bizarre manier hebben ze wel de halve planeet daarvan weten te overtuigen. Misschien vinden die allemaal dat wat Rusland doet niet telt omdat het alleen maar buurlanden zijn die ze koloniseren of zo.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:17 schreef HSG het volgende:
[..]
Denken dat Rusland geen koloniale macht was.
Alsof die niet tot aan hun nek toe in de schulden zitten.quote:
Zij koloniseerden vooral richting naar het oosten inclusief Alaska. Toen waren er ook de nodige volkeren het slachtoffer geweest.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:20 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Op de een of andere bizarre manier hebben ze wel de halve planeet daarvan weten te overtuigen. Misschien vinden die allemaal dat wat Rusland doet niet telt omdat het alleen maar buurlanden zijn die ze koloniseren of zo.
Ongetwijfeld minstens een deel. Net zoals een deel van de Russische troepen ook prima in orde was (speciale eenheden etc).quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
vermoed dat de nukes de enige wapens zijn die spik en span zijn daar
Het is alleen voor Russische maatschappijen verboden via of naar Europa te vliegen. De enige uitzondering is luchtvracht tbv bevoorrading kerncentrales. Die zie je heel af en toe vliegen op FRquote:
ja parachutisten enzo, die hebben ook een flinke draai om de oren gehadquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ongetwijfeld minstens een deel. Net zoals een deel van de Russische troepen ook prima in orde was (speciale eenheden etc).
De onderzeeboten vanwaaruit ze gelanceerd worden willen nog wel eens zonder opgaaf van reden permanent op de zeebodem blijven liggen..quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
De strategische nukes doen het prima hoor. Tactische weten we niet zo goed.
tijd voor een tweede druk dan van die handleidingquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:45 schreef quirina het volgende:
[..]
Niet.
Hij zal alleen maar harder dreigen.
Heb Putin nooit een nederlaag horen erkennen, staat ook niet in de KGB handleiding.
Special forces waren ook niet goed uitgerust hoor. Fatsoenlijke optics op hun wapens was meestal al afwezig.quote:Op maandag 3 oktober 2022 15:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ongetwijfeld minstens een deel. Net zoals een deel van de Russische troepen ook prima in orde was (speciale eenheden etc).
Dat heb je goed gezien jaquote:Op maandag 3 oktober 2022 15:40 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Is dit weer zo’n computergame filmpje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |